Skocz do zawartości

CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58, N63


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BMW g20 ma lekko zmienione silniki niż f30, choćby serię w f30 330i mam 252/343 pb98, po dp+kat mg motorsport końcowy wydech m performance i ic wagner dedykowany wyszło 322/485,a teraz w serii 330i 258/400 czy w x2 35i 306/450nm czy to ten sam silnik tylko zmieniony program??
male-bmw-2.png
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nasza oferta dla silników M40i :



Chiptuning BMW G20 M340i 374KM- Tuning Box RC :


P1070804-1024x576.jpg

Chiptuning-G20-M340I-STAGE-0.5-RACECHIP-1024x576.jpg


Chiptuning BMW G20 M340i 374KM - Stage 1 :


P1070815-1024x576.jpg

Chiptuning-BMW-M340I-STAGE1-1024x576.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jak Ciebie interesuje to napisz takie samo zapytanie. Ja proszę o ofertę 530xd, nie każdego musi interesować pełna oferta z DP/IĆ i programem, a tylko sam program.

audacity temp mail origin

Dzień dobry mam g30 520d 190 km i gwarancje co mozemy mi zaproponować ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam


Mam f10 535D Xdrive z 2015roku. Przebieg teraz to jakieś 62 tyś. Zastanawiam się dan wgraniem softa do niego? I tu pojawiają się dwa pytania

1. o jakich przyrostach (rozsądnych) możemy mówić,

2. jaki wpływ ma soft na dyfry, skrzynie itd? Piwrwszy raz mam auto z Xdrive?


Dziękuję

Opublikowano

Przymierzam się do tuningu 320i G20 xDrive, może w przyszłym roku, może w kolejnym - zależy kiedy znudzi mi się obecna moc. Mam kilka pytań do osób bardziej doświadczonych:


1) Jaka realnie moc jestem w stanie bezpiecznie osiągnąć programem bez dodatkowych modyfikacji?

2) Czy dealer wyłączy gwarancje na wszystkie elementy auta czy tylko te które bezpośrednio związane są z tuningiem, jak np sterownik silnika? Co z pakietem serwisowym - czy nadal jest kontynuowany?

3) W przypadku auta w leasingu konsumenckim w BMW, czy nie ma problemu w przypadku serwisowania auta u nich dopóki płace za nie w terminie i zamierzam wykupić?


Jestem w temacie totalnym laikiem, ta 3ka to właściwie pierwsze moje auto które w jakikolwiek sposób można nazwać w miarę żwawym/szybkim (stad decyzja o zakupie 320i, nie potrzebuje obecnie nic więcej ale w dłuższym okresie chciałbym coś dołożyć).

Opublikowano

Przeczytaj ten wątek, co chwilę ktoś pyta o utratę gwarancji.

Sprawa wygląda tak: jesli padnie Ci nawet jakis czujniczek w ukladzie wydechowym to dealer Ci nie uzna gwarancji. Oczywiście ciężko sobie wyobrazić, że np. Jakas sonda padła w wyniku tuningu, wiec zawsze możesz w sądzie udowodnić, że masz rację.

Cała wiązka elektryczna traci gwarancję, silnik, podzespoły, w zasadzie wszystko, bo nawet jak padnie radio to ktos moze pomyslec, ze jakis badylarz zhakował auto i to dlatego. Bo to jest hakowanie nie swojego auta.

Nie tyle o gwarancje co o stosunek z leasingodawcą powinieneś się martwić, bo jakikolwiek wypadek hakowanym autem to juz podstawa do odrzucenia wniosku o wypłatę z OC/AC, wiec wracamy do punktu "możesz udowadniać swoją rację w sądzie.

Najpierw bedzie decyzja odmowna a potem ewentualne rozwiązywanie sporu. Tyle teorii. W praktyce jesli zrobisz czipa to auta nie zajedziesz, w koncu te same jednostki często różnią się nieznacznie, już od lat robi się programy i nie ma dziur w tłokach, a łańcuchy się nie zrywają.


Co do gwarancji w praktyce - jeśli kierownikiem serwisu jest Twój przyjaciel to sie nie masz co martwić. Podobnie z ubezpieczeniem.


Sam oceń ryzyko zczytania programu z kompa w wyniku wypadku, gdy np. Ktos Ci wjedzie w dupe i powie, że nie miałeś stopu. Jesli stopu nie ma to powinien byc blad na desce prawda? Bledu nie bylo wiec co... zgrywamy bledy z kompa i sie okazuje, że jakiś element ma inne wartości.

Pewnie w sądzie się wybronisz, o ile Twój pełnomocnik sie zna i nie da ciała, lub masz przyjaciela prawnika. Sam oceń, czy warto, ale jak nic sie nie wydarzy (awaria, diagnostyka), to bedziesz miał tanio ze 100 KM wiecej.


W praktyce lepiej poczekać nie tyle na zakonczenie gwarancji co na wykupienie auta, bo w ostateczności, szkodzisz głównie sobie, a nie dzialasz na szkode leasingodawcy, który to jest właścicielem auta.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz. Znajomosci w serwisie nie mam, ale szczerze to jestem przygotowany na pokrywanie napraw z własnej kieszeni w razie problemów (w szczególności jeśli miały jakikolwiek związek z tuningiem). Ciekawa informacja o OC/AC - tego nie wiedziałem i to chyba bardziej wpłynie tu na decyzje o pozostawieniu wszystkiego takim jakim jest (tym bardziej, ze z auta jestem zadowolony a ewentualny tuning byłby tylko dla podbicia zadowolenia, nie dlatego ze coś z nim nie tak). Nigdy nie wiem czy ktoś we mnie nie wjedzie, a wolałbym nie ryzykować 200 tysiącami na kółkach dla trochę lepszego przyspieszenia do wykorzystania na autostradzie raz na 3 miesiące (jeżdżę praktycznie tylko w miescie).


W przypadku power boxow z tego co czytałem z gwarancja może być różnie (nawet po wypięciu), z ubezpieczycielem pewnie nie będzie problemów, ale dla silnika juz tak zdrowe to niekoniecznie będzie?

Opublikowano

Największe ryzyko jest w relacji z właścicielem - leasingodawcą. Sytuacje opisane przeze m ie w poprzednim poście to raczej wyjątkowa rzadkość, jednak dłubać lepiej w swoim aucie jak już ;)

To w sumie kwestia Twojej tolerancji na ryzyko, sam miałem moto z USA, jezdzilem chyba 8 lat z czerwonymi kierunkami i akcesoryjnym wydechem, no ale to byla młodość :D

Opublikowano
Największe ryzyko jest w relacji z właścicielem - leasingodawcą. Sytuacje opisane przeze m ie w poprzednim poście to raczej wyjątkowa rzadkość, jednak dłubać lepiej w swoim aucie jak już ;)

To w sumie kwestia Twojej tolerancji na ryzyko, sam miałem moto z USA, jezdzilem chyba 8 lat z czerwonymi kierunkami i akcesoryjnym wydechem, no ale to byla młodość :D

 

Wole jednak ryzykować mniej niż więcej w tym wypadku, szczególnie ze kolejne auto prawie na pewno będę brał w tej samej opcji leasingu w BMW. ;) tak jak mówię, gdybym miał problem z tym jak jeździ auto to może jeszcze bym zaryzykował, ale w obecnej sytuacji chyba poczekam. Leasing mam na 5 lat wiec po wykupie pewnie zmienię auto zamiast je modyfikować. Ewentualnie zdecyduje się na box od DTE jezeli rzeczywiście jest w stanie osiągnąć +30-35KM / 50 Nm bo to może mi realnie zejść do 6.5s do 100 w 320i i zrobić spora różnice na 100-200, ale to najpierw muszę potestować.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przydarzyła Ci się odmowa wypłaty odszkodowania przez program czy to wszystko dzieło wyobraźni jak reszta tego postu ? :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nigdy nie słyszałem zeby komus przez chiptuning odszkodowania nie wypłacili. Nigdy nie słyszałem o żadnych kłopotach z leasingiem. Ktokolwiek tutaj zna lub znał taki przypadek? W polskich warunkach szczegolnie, chyba tylko doprowadzenie do katastrofy w ruchu lądowym spowodowałoby śledztwo obejmujace tak dokładne badanie stanu technicznego samochodu a nawet wowczas wykazanie zwiazku miedzy zwiekszona moca a samym zdarzeniem byłoby trudne. Firmy tuningowe maja takie oblężenie, że u renomowanych specow o termin trudno i wszyscy ich klienci to tacy ryzykanci? Mysle, że łatwiej komuś udowodnić wine, a na pewno wykryć opony bez gwiazdki ( homologacja BMW) niz zmiane oprogramomowania silnika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze cos dopisze bo gęsty absurd tutaj poczułem. W naszym kraju jeździ miliony sprowadzonych "ulepow" ktore nie miałyby prawa jeździc za nasza zachodnia granica a nawet w Rosji. Z USA sprowadza sie setki tysiecy samochodow gdzie 99,9% jest "odpadami". Czestokroc wspomniane przeze mnie "samochody" sa leasingowane. Czy ktos słyszał o problemach z leasingiem po kolizji? Ja nigdy.
Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi!


To zmienia postać rzeczy. Jezeli jedynym ryzykiem będzie dla mnie, ze w razie jak coś pójdzie naprawe pokryje z własnej kieszeni, to sprawa jest bardziej interesująca. Od 8 lat jeżdżę autami na gwarancji i miałem zero napraw gwarancyjnych, choc wiem ze to niemiarodajne, ale jednak myśle ze nagle 20 czy 30 tysięcy na naprawy (odpukać) nie wydam.

Opublikowano

Wszystko zależy od wyobraźni Janusza, z którym będziesz miał potencjalny wypadek, ja raz miałem takich cwaniaków.

Z ubezpieczeniem rzeczywiscie ryzyko jest małe, jednak niech mi ktos napisze, ze ryzyka nie ma. To jak przyciemniane szyby na przednich szybach. Tez masa ludzi tak jezdzi i dopoki nie trafia na frajera co jest pieniaczem i mu ością stanie, że masz ładniejsze auto, jest ok.

To, że ryzyko jest małe, nie znaczy, że go nie ma, no ale to sponsorowany wątek o cziptuningu, więc czego się spodziewać jak nie zachęt.

Jednak te firmy z tymi kolejkami odpowiedzialnosci za auto nie biorą i reprezentacji w razie konfliktu na linii właścixiel auta - hakujący użytkownik, nie oferują.

Oczywiscie, ze prawdopodobnie nic sie nie wydarzy, wiemy, że stop nie przestanie działać, ale to, czy bedziemy miec problemy czy nie, zalezy od wyobrazni kogos obcego.

Opublikowano

Chyba mimo wszystko spróbuje - może jeszcze nie teraz, póki auto jest nowe i mam fun, ale jeszcze przed upływem gwarancji. Na dobra sprawę jeżdżąc od lat nowymi autami nigdy nie skorzystałem z gwarancji, a nawet przy bardziej skonplikowanych naprawach i dużym pechu pewnie i tak ewentualne naprawy pozagwarancyjnej nie przekroczą mi 20 tys które teoretycznie oszczędziłem wybierając zladwiona wersje dwulitrowego silnika.


Nad boxem się jeszcze zastanowię. Dość droga impreza a chyba wcale nie takie zdrowe dla silnika.


Gdyby BMW miało fabryczne rozwiazanie podniesienia mocy o te 30-40 KM / 50 nm, nawet za te 4-5 tys to byłoby dla mnie wyjście idealne. Przy 90% jazdy w mieście więcej nie potrzebuje (w zasadzie to te 184 i tak sprawiają ze jeżdżąc po Krakowie polowe czasu się mecze bo samochód przede mną zamula..).

Opublikowano

Sorry ze strasze, ale w zony 218d chcialem zrobic czipa. Miesiac przed koncem gwarancji wymienili mi cala wiazke elektryczna silnika, turbine, komputery, czesci za 21 tys netto :D

Bylo rozszczelnienie ukladu zasilania paliwowego, zalało kompy, ubilo turbine, masakra xD sam mialem w 320d kiedys chipa, ale to bylo auto po gwarancji kupione za gotowke ;)

Życze dalszej bezawaryjnej jazdy! Mi sie nie psuly tylko kupione z salonu jako nowe/dema, a importy wiecznie coś [218d jest wyjatkiem].

Moim autem marzeń zawsze było 330i w e90, jednak obecne r4 w 330i jest mocniejsze i z potencjałem na ponad 300 KM z seryjnym wydechem i gdyby mi ta 2ka sie nie popsula to z wypozyczalni bym g20 nie dostal jako zastepcze i 330i pewnie bym nie zamowil, wiec ta historia ma swoj happy end ;)

Jak mi sie moc znudzi to tez zrobie program i moze stage 2 - o ile po zakonczeniu CL nie wezme g20 340i po lifcie ;)

Opublikowano

Miałem podobnie! W X1 sD18d zalało po 2.5 roku cały silnik, nieszczelny przewód paliwowy. Poszedł sterownik silnika, było po gwarancji (nie przedluzalem) ale jako ze tydzień wcześniej (!!) zamówiłem w tym samym salonie 320i, BMW pokryło koszty naprawy poza robocizna. Na początku wyceniali na 12-15 tysięcy, zapłaciłem 3 tys.


Żałuje ze przy konfiguracji nie wziąłem 330i bo różnica w miesięcznym leasingu była koło 300 zł... auto jest prywatnie w leasingu konsumenckim, przez co wychodzi dość drogo ale firmy nie mam i pracuje na etacie wiec innej opcji nie było. Szczerze to w momencie kupna nawet aż tak mocno się nad 330i nie zastanawiałem bo 320i wydawał mi się rakieta w porównaniu z poprzednimi autami (w jeździe próbnej po mieście różnica dość mała) i wolałem dołożyć pełno wyposażenia niż brać mocniejszy silnik - ale taki już mam charakter ze przeważnie jak już coś kupie, to później zaczynam kombinować ;) O tyle spoko, ze ta jednostka daje mi w ogole możliwość podniesienia mocy do podobnego poziomu.


Pamietam jak swego czasu przesiadłem się z Qashqaia do X1, tez wydawało mi się ze to wyścigówka a do setki 9.5s :)

Opublikowano

A ja mam pytanie, co możemy wykrzesać z silnika w G30 540i ? nie chodzi mi o sam program, bo to jasna sprawa, tylko czy IC można zmienić na jakiś dedykowany, DP, dolot + program ?


Ktoś już przerobił taki projekt?


Jak tak, to u kogo było to robione?

Ból przemija, chwała pozostaje kobiety lubią blizny
Opublikowano

Jeżeli chodzi o tematy gwarancyjne to nasi klienci nie mieli przypadku jej utraty, robiąc setki samochodów, zawsze kilka trafi się na naprawy gwarancyjne, wówczas przywracamy seryjne oprogramowanie bez nabijania licznika programowań i dopiero wtedy auto trafia na serwis. Trzeba mieć jakiegoś pecha by auto tą gwarancje utraciło lub zdać auto na naprawe z wgranym programem. Inna sprawa tyczy się marki Audi-VW, tutaj jest to bardziej problematyczne.

 

A ja mam pytanie, co możemy wykrzesać z silnika w G30 540i ? nie chodzi mi o sam program, bo to jasna sprawa, tylko czy IC można zmienić na jakiś dedykowany, DP, dolot + program ?


Ktoś już przerobił taki projekt?


Jak tak, to u kogo było to robione?

 

tak, silnik b58 40i jest podatny na modyfikacje i bardzo lubi wysokooktanowe paliwo :)


po samym downpipe + paliwo 100oct uzyskujemy okolice 460-470KM.

 

Jaka jest przyrost mocy wynikający z wycięcia GPF? Jest to wiecej niż 10 KM?

 

Wycięcie samego GPF nie powoduje wzrostu mocy, wzrost mocy zauważalny będzie gdy uwolnimy wydech całkowcie ( Decat lub sportowy katalizator + GPF off)


tymczasem kolejna realizacja :


BMW G05 30D 265KM STAGE 1 : 330KM 730Nm


CHIPTUNING-BMW-G05-X5-30D-.jpg

CHIPTUNING-FILE-BMW-G05-X5-30D-265HP-STAGE-1.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

No a co z power box'ami?

To aż tak słabo działa? Bo ,jak rozumiem, to sposób najszybszy w przypadku napraw gwarancyjnych . Wyciągasz boxa i po temacie.

Ja w moją F30 mam wgrany soft, ale zrobiony po gwarancji. Teraz z gwarancją w G20 trochę się, mimo wszystko, obawiam.

Robiliście już 320 d na box'ie? Jak to wyszło? W czym będzie gorsze od wgranego oprogramowania? Rozumiem, że taki box też jest robiony indywidualnie pod każde auto.

Opublikowano
No a co z power box'ami?

To aż tak słabo działa? Bo ,jak rozumiem, to sposób najszybszy w przypadku napraw gwarancyjnych . Wyciągasz boxa i po temacie.

Ja w moją F30 mam wgrany soft, ale zrobiony po gwarancji. Teraz z gwarancją w G20 trochę się, mimo wszystko, obawiam.

Robiliście już 320 d na box'ie? Jak to wyszło? W czym będzie gorsze od wgranego oprogramowania? Rozumiem, że taki box też jest robiony indywidualnie pod każde auto.

 

Też działają :)


kolejna realizacja g05 :


chiptuning-file-bmw-g05-x5.jpg

chiptuning-file-bmw-g05-x5-dynograph.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.