Skocz do zawartości

CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58, N63


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Unlock w Femto to 753eur brutto + koszt wysyłki w obie strony.

Sensowniej chyba zrobić to samemu bo wyjęcie ECU to nie rocket science, a auto i tak musi stać.

Potem tylko znaleźć tunera który się pobawi, albo opcja dla leniwych czyli mapy OTS.

 

 

 

A czy z odblokowaniem w innej formie coś się zadzieje? No przyznam szczerze że szanse są na prawdę małe. Według mojego stanu wiedzy to że ECU musi być wysłane to nie jakiś tam wymysł że coś wycieknie, tylko w tym ECU jest fizycznie grzebane.

A przypominam że minęło już ponad 4 lata odkąd sterowniki są tak zablokowane.

Edytowane przez komoornik
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, karol-karota napisał(a):

Serio? 10k? 

SportMile 10, TC wychodzi mniej.

Femto z wysyłką chyba wychodziło 1k euro za odblokowanie (czyli już potaniało) plus potem program, zależnie od silnika. 

Edytowane przez MedicuS

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.