Skocz do zawartości

CHIPTUNING BMW seria G, silniki B38, B47, B58, B48, B58, N63


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Unlock w Femto to 753eur brutto + koszt wysyłki w obie strony.

Sensowniej chyba zrobić to samemu bo wyjęcie ECU to nie rocket science, a auto i tak musi stać.

Potem tylko znaleźć tunera który się pobawi, albo opcja dla leniwych czyli mapy OTS.

 

 

 

A czy z odblokowaniem w innej formie coś się zadzieje? No przyznam szczerze że szanse są na prawdę małe. Według mojego stanu wiedzy to że ECU musi być wysłane to nie jakiś tam wymysł że coś wycieknie, tylko w tym ECU jest fizycznie grzebane.

A przypominam że minęło już ponad 4 lata odkąd sterowniki są tak zablokowane.

Edytowane przez komoornik
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, karol-karota napisał(a):

Serio? 10k? 

SportMile 10, TC wychodzi mniej.

Femto z wysyłką chyba wychodziło 1k euro za odblokowanie (czyli już potaniało) plus potem program, zależnie od silnika. 

Edytowane przez MedicuS

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
23 godziny temu, komoornik napisał(a):

Unlock w Femto to 753eur brutto + koszt wysyłki w obie strony.

Sensowniej chyba zrobić to samemu bo wyjęcie ECU to nie rocket science, a auto i tak musi stać.

Potem tylko znaleźć tunera który się pobawi, albo opcja dla leniwych czyli mapy OTS.

 

 

 

A czy z odblokowaniem w innej formie coś się zadzieje? No przyznam szczerze że szanse są na prawdę małe. Według mojego stanu wiedzy to że ECU musi być wysłane to nie jakiś tam wymysł że coś wycieknie, tylko w tym ECU jest fizycznie grzebane.

A przypominam że minęło już ponad 4 lata odkąd sterowniki są tak zablokowane.

Jeżeli w ECU jest fizycznie grzebane to dlaczego jak masz włączone automatyczne aktualizacje, to po pobraniu aktualizacji ECU wraca do oryginału?

Opublikowano

Tak to już jest w BMW że robiąc aktualizację OTA może zostać nadpisane ECU.

A fizycznie grzebanie moim zdaniem może oznaczać np to że na stole odpalają takie ECU a jednocześnie robią jakieś bezpośrednie podłączenie do pamięci EPROM.

 

To dalej nie jest tak na prawdę złamanie szyfrowania a tylko jakieś obejście, to że OTA może to nadpisać to tylko potwierdza.

Opublikowano

Coraz mniej mi się to podoba, tyle lat i nic się nie dzieje w tym temacie, oprócz Femto.

Wydaje mi się, że gdyby więcej aut na rynku miało takie zabezpieczenie, to tunerzy by grzebali w tym temacie, a tak mają wywalone bo i tak mają dużo zleceń.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
44 minuty temu, krzysiek72 napisał(a):

Coraz mniej mi się to podoba, tyle lat i nic się nie dzieje w tym temacie, oprócz Femto.

Wydaje mi się, że gdyby więcej aut na rynku miało takie zabezpieczenie, to tunerzy by grzebali w tym temacie, a tak mają wywalone bo i tak mają dużo zleceń.

SportMile mi odpisali, że w Ich przypadku nie jest to Femto, ale gdzieś wysyłają prawdopodobnie, bo całość i tak trwa 10 dni.

Zacierają ręce racechip i podobne.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
1 godzinę temu, MedicuS napisał(a):

SportMile mi odpisali, że w Ich przypadku nie jest to Femto, ale gdzieś wysyłają prawdopodobnie, bo całość i tak trwa 10 dni.

Zacierają ręce racechip i podobne.

Oczywiście, że wysyłają, inaczej chwalili by się tu i tam i do tego przycinają jeszcze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.