Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej!

Takie ogłoszenie mnie zainteresowało, co sądzicie? Jakie mogą być koszty zrobienia tego tak tip-top? :)

Sprzedający mówi, że poza lampa, zderzakiem, maską i mocowaniem(?) lampy wszystko jest ok.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6BCtDY.html


Vehicle information

Type


Value

Prod. Date 2007-08-25

Check mileage http://www.auto-records.com

Type 330XD OL (EUR)

Series E92 (3 Series)

Body Type COUPE

Steering Left Hand Drive

Engine M57T2

Displacement 3.00

Power 170kw / 231hp

Drive ALLR

Transmission Automatic

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery LEDER DAKOTAD3 SATTELBRAUN (LCD3)

Service History !! CHECK HISTORY !!


Editions and packages

P337A M Sports package

S710A M leather steering wheel

S715A M Aerodynamics package


Comfort and interior equipment

S403A Glass roof electrical

S415A Sunblind rear

S423A Floor mats velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interioroutside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automaticdip

S464A Ski bag

S481A Sports seat

S488A Lumbar support driver and passenger

S493A Storage compartment package

S494A Seat heating driverpassenger

S4ADA Interior trim strips alu brushed fine

S4AEA Armrest front retractable

S459A Seat adjuster electric with memory


Multimedia

S609A Navigation system Professional

S612A BMW Assist

S620A Voice control

S633A Preparation mobile phone Business

S672A CD changer for 6 CDs

S677A HiFi System Professional DSP

S6AAA BMW TeleServices

- Bavsound speaker upgrade available


Driver assistance and lightning

S508A Park Distance Control PDC

S521A Rain sensor

S524A Adaptive Headlights

S534A Automatic air conditioning

S541A Active cruise control

S563A Light package

S5ACA Highbeam assistant

S502A Headlight cleaning system

S520A Fog lights

S522A Xenon Light

S548A Kilometercalibrated speedometer


Wheels and drive

S203A 4wheel drive

S205A Automatic transmission

S249A Multifunction f steering wheel

S2MFA BMW alloy wheel M spider spoke 193


Environment and safety

S302A Alarm system

S320A Deleted model lettering

S322A Comfort access

S358A Climate comfort windscreen

S863A Retailer Directory Europe

S879A Onboard vehicle literature German

S8SPA Control unit COP

S851A Language version German


Individual equipment

S760A High gloss shadow line

S761A Individual sunshade glazing

S775A Headlining anthracite


Other equipment

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

L801A National version Germany

S934A WINTERREIFEN AUF LMRAEDER

S936A BMW HANDY BEI AUSLIEF ANFORDERN

S964A Navi DVD to be requested at shipping

Edytowane przez Greyman667
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

www_otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6BCtDY.html

Popraw tytuł - to 330xd.

Maska mu się po zdarzeniu jeszcze podprostowała... :oops: - zawodowi blacharze nie lubią aut przygotowanych do sesji !


I jeszcze te kombinacje z rocznikiem.

Nie wiem czemu to ma służyć?


5 właścicieli w pierwszych 6 latach - robi wrażenie...

Bądź ostrożny, skup się najpierw na rzetelnej weryfikacji wcześniejszej historii tego pojazdu.


Wyposażenie fajne, ale w przypadku BMW do deklaracji "Auto wyposażone MAksymalne" należy podchodzić z większą pokorą.

 

Hej!

Takie ogłoszenie mnie zainteresowało, co sądzicie? Jakie mogą być koszty zrobienia tego tak tip-top? :)

Sprzedający mówi, że poza lampa, zderzakiem, maską i mocowaniem(?) lampy wszystko jest ok.

Niestety tak nie będzie...

Do tego oprócz naprawy konstrukcji oraz zakupu i wymiany elementów uszkodzonych pamiętaj, że sama kalibracja NIEUSZKODZONEGO radaru to około 2.ooo zł...


nr rej. PL: TOP4C66

data produkcji: 2007-08-25

data 1 rej.: 2007-09-04

nr VIN: WBAWC91000PW61178

http://www.fotem.pl/data/704d33236ba89900bb5a4a9d7fc5c.jpg

http://www.fotem.pl/data/b3cfce8e0982eaeb7303ab2d122.jpg

http://www.fotem.pl/data/8cb9d6a4b6e32cb216c93d907b9aa.jpg

http://www.fotem.pl/data/82b282ee869680fd8af16a5664e2e.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Niestety tak nie będzie...

Do tego oprócz naprawy konstrukcji oraz zakupu i wymiany elementów uszkodzonych pamiętaj, że sama kalibracja NIEUSZKODZONEGO radaru to około 2.ooo zł...

 

 

Podobno sprawny, rozmawialem ze sprzedajacym i mowil, ze wykonywal kalibracje bo cos mu na zakretach uciekalo za ok. 1300zl - kwity na to i na wszystkie roboty podobno ma.


Mam pytanie co do tych uszkodzeń - czy poza maską, zderzakiem, lampą, nadkolem i błotnikiem widać, że uszkodzenia są na tyle duże, że elementy pod zderzakiem (typu pas przedni) został uszkodzony? Czy jest szansa, że taki element jest nienaruszony? Jeżeli coś wam się rzuca w oczy to napiszcie proszę bo ja poza wymienionymi nic nie widzę :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie znam jej, nie skreślam, zastanowiłbym się.

ALE pisałem już - nie licz na to, że uszkodzona jest tylko zewnętrzność.

Tak by mogło być przy akcie wandalizmu - ale nie przy takim uderzeniu.

Na 100% przód dostał mocniej.

I nie łudź się, że po teraźniejszej naprawie blacharskiej radar nie będzie musiał być ponownie kalibrowany.

Interesujesz się samochodem po zdarzeniu drogowym, i nie jest ważne, że radar był kiedyś kalibrowany.

To już nieaktualne, przeminęło z wiatrem.

Faktem jest że radar w zestawie z dużym dieselkiem, automatem i xd to świetne połączenie.

Choć przy okazji nasuwa się pytanie czumu musiał być kalibrowany także wcześniej?

Ano właśnie - dlatego pisałem - ale powtórzę: skup się najpierw na rzetelnej weryfikacji wcześniejszej historii tego pojazdu.

 

Radar podobno sprawny, rozmawialem ze sprzedajacym i mowil, ze wykonywal kalibracje bo cos mu na zakretach uciekalo

No. :|

Aż mnie zaciekawiło, co tam uciekało. :oops:


PS.

Chcesz wiedzieć więcej - daj ją na pomiar geometrii nadwozia (nie mylić z geometrą kół), lub chociaż komuś kto zna BMW naprawdę.

BMW to twarde maszyny, konstrukcja swoje zniesie.

Natomiast ciężko się je naprawia.

Twardzizna że hej.

Każdy zawodowy blacharz CI to powie.

Uważna weryfikacja auta jest znacznie tańsza niż ewentualne późniejsze lamenty nad własnym losem.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Auto kupione, było tak jak sprzedający mówił, jedynie kosmetyka + odgięcie końcówki ćwiartki do której przykręcamy błotnik. Jak zawsze sprzedający nie o wszystkim powiedział, w aucie było robione nadkole tylne - odrobine szpachli i cieniowanie na odcinku 30cm, obstawiam jakąś parkingówke, błąd szyberdachu - nie domyka do końca. Reszta w oryginalnym malowaniu. Radar działa, konstrukcja auta nie dostała, pas przedni nienaruszony. Było warto dygać 450km po auto :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.