Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powracają mi cały czas te błędy. Korekty na live są w porządku, pierwsze sondy ładnie oscylują, a drugie stoją na +- 0,44V. Błędy wywala i na benzynie i na gazie. Najbardziej mnie zastanawia "3 switched oxygen sensors". Dodam, że drugie katalizatory mam uniwersalne i mam ochotę je wywalić, wspawać tłumik przelotowy (bez strumienicy) i emulatory do sond za katami.

bc5105a37bd84228gen.png

a5c18175fd6a4196.png

516b7d301bab63c5gen.png


Druga sprawa to bardzo głośnie wtryskiwacze benzyny. Są głośniejsze od tych gazowych, nie słychać nawet prawie silnika.

Gdzieś znalazłem informację, że to może być przez padnięty czujnik wałka rozrządu, co skutkuje przełączeniem się pracy wtrysków na fullgroup, ale ile w tym prawdy to nie wiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nagraj pracę sond na wolnych obrotach po rozgrzaniu, zostaw 20 sekund, dodaj gazu i znowu 20 sekund, później podczas jazdy. Po błędzie widać, że jest problem z sondą za katem na banku 1.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jak na razie brak błędów.

Trzeci film z telefonu, bo nagle zaczęły chodzić sondy za katami.

Postój:


Jazda:


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.