Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was serdecznie.


Mam problem z EGR w f11 LCI 530d , otóż dzisiaj gdy wracałem z pracy do domu zapaliła mi się kontrolka Check Engine, oraz wyskoczył błąd związany z napędem, samochód miał ograniczoną moc po prostu gdy wciskalem pedal gazu samochód nie jechal tak jakby zabrano mu 80% koni, po podpięciu pod kompa okazało się że EGR jest zablokowany, tz. klapka jest otwarta, postanowiłem wymienić na nowy nie bawiąc się w czyszczenie, zamówiłem nowy z firmy WAHLER. Moje pytanie jest następujące.


Czy jest potrzebna adaptacja, jeżeli tak to w jak ja zrobić ?

Gdzie znajduje się mniej więcej ten zawór ?


Z góry bardzo dziękuję za każdą pomoc

Opublikowano

No ja już dzwoniłem tam i termin sobie zrobiłem. A wy dajcie znać co i jak robili u was.

U mnie dodatkowo teraz doszedł smród jak by spalin albo nie wiem czegos podobnego w kabinie auta, zastanawiam się teraz czy EGR może mieć jakiś wpływ na to

Opublikowano
No ja już dzwoniłem tam i termin sobie zrobiłem. A wy dajcie znać co i jak robili u was.

U mnie dodatkowo teraz doszedł smród jak by spalin albo nie wiem czegos podobnego w kabinie auta, zastanawiam się teraz czy EGR może mieć jakiś wpływ na to

 

U mnie powodem pojawiającego się co jakiś czas smrodu w aucie był wyciek oleju spod uszczelki pokrywy zaworów. Kapiące krople oleju spadały na układ wydechowy i stąd pojawiał się nieprzyjemny zapach.

Opublikowano
No ja już dzwoniłem tam i termin sobie zrobiłem. A wy dajcie znać co i jak robili u was.

U mnie dodatkowo teraz doszedł smród jak by spalin albo nie wiem czegos podobnego w kabinie auta, zastanawiam się teraz czy EGR może mieć jakiś wpływ na to

 

Ja miałem smród spalin aucie ubywający płyn Chłodniczy okazało się że chłodniczka E G R jest do wymiany pojechałem na akcję serwisową wymienili mi całą chłodniczke

Opublikowano
Dzisiaj rozmawiałem z kolegą w pracy który również miał problem z chłodnicą EGR'a , w efekcie tego smród dostawał się do wnętrza auta, po wymianie chłodniczki wszystko lata jak należy , zobaczymy jeszcze co to będzie u mnie
Opublikowano
Na wczorajszym sprawdzeniu okazało się, że z chłodnicą jest wszystko ok i nie kwalifikuje się do wymiany. Dobrze, że chociaż auto umyli :) serwisant powiedział, że ok 30% wszystkich przypadków kończy się wymianą.
Opublikowano
Ja pierwszy raz poczułem ten smród jak wyskoczył mi błąd "Napęd: Jedź wolno dalej. Pełna moc silnika niedostępna" po czym wyłączyłem silnik, włączyłem ponownie i smród zniknął razem z błędem. Po jakmis czasie wyskoczył błąd razem z Check Engine, podpielem pod kapa i wyskoczylo ze "zawór egr jest otwarty", skasowalem błąd i zaczęło smierdziec tak po rozgrzaniu auta do 70°
Opublikowano

Ja byłem w serwisie w czwartek 24.01 zostałem zaproszony na akcje serwisową chłodnicy EGR. Brak jakichkolwiek symptomów uszkodzenia ( zapachu spalin czy ślady na kolektorze płynu chłodniczego ) chłodnica 11717823210 został zakwalifikowano do wymiany (widoczne wżery na strukturze ) czekam na część około 10 dni w praktyce do 4 tygodni. Ponoć tylko z te z końcówką 210 są wymieniane z automatu pozostałe są weryfikowane pod względem stanu

Silnik : N57T

Opublikowano
Mi uszczelkę wydmuchuje i nie wymieniają mi... ogólnie to mam EGR do wymiany, oczywiście wszystko na mój koszt. Mówili że wymiana będzie możliwa w maju dopiero i spokojnie mogę jeździć. Tak mi powiedzieli w serwisie BMW w Niemczech

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.