Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Mam problem z moim e46 325i 2001r.. Otóż pewnego ranka po prostu nagle auto nie odpaliło. Nie było wcześniej żadnych sygnałów.

Fakty:

- rozrusznik kręci normalnie,

- samochód odpala na gazie,

- na komputerze tylko 1 błąd: "100 Control units failure" MS430DS0,

- wszystkie bezpieczniki (te w schowku) są okej,

- paliwo jest, nie był tankowany dzień przed nieodpaleniem.


Patrzyłem listy błędów w internecie ale i tak nie do końca wiem co ten błąd 100 oznacza.

Co robić, jak szukać, co eliminować. Jak sprawdzić czy podaje paliwo? Proszę o wszelkie wskazówki.


Pozdrawiam,

Łukasz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro na lpg odpala to wiadomo, że trzeba sprawdzić pompę w zbiorniku, podłącz ją na krótko i będzie jasność, wcześniej sprawdź czy jest napięcie na wtyczce a jak nie to przekaźnik za schowkiem jest.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dzięki za wskazówkę. Sprawdzę to w sobotę.

Jeszcze dwa pytanka mi się nasunęły:

Pompa paliwa powinna pracować po włączeniu zapłonu czy dopiero jak zacznie rozrusznik kręcić?

Jeśli to pompa to czy nie będzie dziwne, że awaria nastąpiła tak nagle, bez żadnych wcześniejszych objawów?


Pozdrawiam,

Lukasz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na zapłonie już pracuje, unieś siedzisko kanapy i słuchaj. Zdarza się, że padają z dnia na dzień, ale mógł też szlak trafić przekaźnik, dlatego jak nie pracuje to sprawdź napięcie na wtyczce (oczywiście włącz zapłon).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Hej.

Zrobiłem tak:

Odłączyłem i podłączyłem ponownie wtyczkę od pompy i zaczęło wszystko normalnie działać. Nie wiem czy styki zaśniedziały, coś przypchało pompę czy porostu zaczyna siadać pompa. Jeździć obserwować ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.