Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie.

Ogółem auto trochę oleju gubi trochę pewnie pali ubytki jakie mam to około 300ml na 1000km.

Odkąd mam samochód mam problemy ze sprawdzenim poziomu oleju, autko jest mega wrażliwe na nawet delikatny przechył i już są ogromne różnice na bagnecie w drugiej e39 z silnikiem m52tu bagnet jest bardziej na środku i tam reaguje jedynie na dość spore przechyły.

Natomiast w czym problem dzisiaj sprawdzam olej auto było nagrzane postalo około 1.5h i tak wyciągam bagnet na bagnecie 1/3 stanu myślę ok ale przetrzemy włożymy i sprawdzimy raz jeszcze... Wyciągam a tam praktycznie suchu parę mm poniżej min... A z drugiej strony na miarce olej nierownomiernie pobrudzony olejem... I teraz dolewam 500ml na bagnecie odrazu prawie 1/2 widać że jeszcze spływa a jutro sprawdzając zapewne znowu będzie max panowie czy u was też są takie cyrki?

Kiedyś sprawdziłem jednego dnia standard poniżej min ale nie miałem na dolewke sprawdzam następnego dnia to samo miejsce auto też postalo ok 2h czyli identycznie jak dzień wcześniej i 1/3.

O co może cholerka chodzić?

Autko to e39 523i m52b25 1996r

Opublikowano

Z obracanie kombinuje zawsze i niestety nic to nie daje :D

Panowie jakiś sposób jak uszczelnic broki w podstawie filtra? Pechowo mam tą z wprasowanymi i ciekna jak cholera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.