Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po co piszesz w kilku wątkach naraz? W silnikach m57tu tj. 218km do łańcucha wystarczy zaglądać przy przebiegu 500tys co nie znaczy że będzie do wymiany. Znam kilka osób co mają ponad 700tys i jeżdżą dalej na seryjnym łańcuchu. Więc albo masz przebieg grubo ponad 1mln km albo ten twój mechanik znalaz przyczynę usterki gdzie indziej a mówi Ci o łańcuchu żeby wydoic od ciebie kasę.
Opublikowano
Wydaje mi sie, ze prawdziwa jest ta druga opcja. Bylem juz chyba u 6 mechanikow, to kazdy mowil co innego. Az w koncu trafilem do tego, ktory pracuje w bmw. Ale mocno mi sie wydaje ze chce wyciagnac tylko pieniadze. Na moje ucho nic tam nie szumi. Odpale go, jest ok. Pochodzi kilka minut i slychac nakretki. Ostatnio chodzil na postoju ok 30 min i dzwiek bylo slychac jakby ktos uderzal w pompe vacum.
Opublikowano
A dodatkowo koles z serwisu mowil ze zczytal bledy i bylo cos z rozrzadem jakis blad. Gdzie ja zczytywalem je inpa i nic takiego nie mialem. Mialem tylko blad od poduszki powietrznej (naprawil mi to, twierdzac ze klema ibs nie byla zakodowana i auto mialo spadki napiecia.) Mowil tez, ze wkladal jakas kamerkę i widac jak lancuch podskakuje na napinaczu. I przy turbina leje olej. Gdzie z bagnetu nie ubywa mi ani grama!
Opublikowano
Pompę vacum masz praktycznie na wierzchu... Zacznij od niej tylko nie widzę powiązania co ma pompa vacum do skrzyni.
Opublikowano

Witam moje pierwsze bmw e60 530d rok produkcji 07. 2007

przy przebiegu 300.000 tys /km zaczoł szurać rozrzad tutaj link do filmiku .


Mam obecne bmw e61 530xd z roku 09.2008 aktualny przebieg 327.000 tys /km i stale rosnie i nie ma zadnego szurania a doskonale rozpoznał bym ten dzwiek tak samo jak w n47 i n57 seria "N" jeszcze bardziej daje o sobie znać i nie mowcie ze rozrzad nie daje zadnych oznak zuzycia :duh:

Opublikowano
nie mowcie ze rozrzad nie daje zadnych oznak zuzycia :duh:

 

Zużycie tak naprawdę można zaobserwować (choćby po wysunięciu tłoczków w napinaczu). Problemem w M57N2 jest to, że łańcuchy się zrywają.


Porównajcie sobie to zerwanie z zerwaniem łańcucha w rowerze :lol: Chyba każdemu się to zdarzyło ? :lol: Niby nic nie wskazuje że się zerwie.... a jak już pęknie...

to boli :lol: W przypadku BMW na szczęście zaboli tylko portfel ;)


Osobiście zalecam wymieniać.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Panowie mi juz rece opadly na temat tego auta i dzwieku z nich. Bylem u kolejnego mechanika i obstawia dwie rzeczy: konwerter lub wieniec tj kolo zamachowe. Twierdzi ze gosc z serwisu poprostu chcial zebym mu zasponsorowal majowke, naciagajac mnie na wymiane turbo i rozrzadu.
Opublikowano
do ASO nie możesz podjechać na diagnoze ? wiem że nie każde ASO jest rzetelne ale raczej tam prędzej ci powiedzą co jest nie tak niż jeżdząc po jakiś Mietkach i płacąc im każdemu z osobna. Poszperaj w necie jakie ASO jest polecane
Opublikowano
Panowie mi juz rece opadly na temat tego auta i dzwieku z nich. Bylem u kolejnego mechanika i obstawia dwie rzeczy: konwerter lub wieniec tj kolo zamachowe. Twierdzi ze gosc z serwisu poprostu chcial zebym mu zasponsorowal majowke, naciagajac mnie na wymiane turbo i rozrzadu.

 

A u kogo byłeś w Bdg ?

Za pierwszym i następnym razem.

Opublikowano
90% mechanikow i serwisantow to na moje papudraki. Wszyscy zgadywali. Pojechalem do kuzyna ktory ma warsztat, obstawil dwie rzeczy i zgadl! Konwerter mial wine! Auto chodzi bezproblemowo!!! Nie ma zadnych dzwiekow!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.