Skocz do zawartości

Gdzie / Jak / I inne pytania odnośnie G05


BigCactus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Wszyscy razem ze mna chwalimy wyglad. Miec w tej konfiguracji stylistycznej M50i lub w ostatecznosci M50d i byłby to samochod jako zabawka kompletny. Tak jak wiele razy wspominałem, ze diesel do suva jest dla mnie oczywistym wyborem tak tutaj to jest podwyzszone coupe a wiec benzynowa duza moc pasowałaby w punkt.

Sam mam ten sam wzór felg ale teraz widze ze w coupe wygladaja nawet lepiej niz u mnie. Przypomnij prosze ile wyszła ta konfiguracja? Jaki rabat na to dali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 128
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Środek trochę bardziej stonowany, ale ogólny look sportowy i nie gryzie się z kolorystyką budy. Dla mnie listwy carbonowe byłyby idealnym dopełnieniem wnętrza i charakteru auta.


Też prywatnie uważam, że suv/sav coupe to idealne połączenie wyglądu z użytecznością.

W normalnej jeździe po drogach publicznych, nie torach, czego trzeba więcej. Prowadzi się lepiej, niż niejedni auto "sportowe" i też może dawać fun z jazdy takie X6.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy razem ze mna chwalimy wyglad. Miec w tej konfiguracji stylistycznej M50i lub w ostatecznosci M50d i byłby to samochod jako zabawka kompletny. Tak jak wiele razy wspominałem, ze diesel do suva jest dla mnie oczywistym wyborem tak tutaj to jest podwyzszone coupe a wiec benzynowa duza moc pasowałaby w punkt.

Sam mam ten sam wzór felg ale teraz widze ze w coupe wygladaja nawet lepiej niz u mnie. Przypomnij prosze ile wyszła ta konfiguracja? Jaki rabat na to dali?

 

Zgodzę się, X6 M50i, auto idealne! Niestety podobne konfiguracje trzeba byłoby liczyć obecnie o jakieś 100 tysięcy więcej plus wyższe koszty użytkowania. :cry:


M50d nie wybrałbym ze względu na brak pneumatu, a dalej byłby to diesel, szybszy, ale diesel. Wolałbym tańsze 40d i opcję komfortowego zawieszenia pneumatycznego. Chociaż sam nie jest wielkim fanem zbyt dużego komfortu i 90% jazdy to będzie tryb Sport Individual, to zaczynam doceniać go w niektórych sytuacjach. Poza tym lubię X6 na "glebie".

9d3608dbdd330fd4med.jpg

To byłby wybór najbardziej rozsądny.


Nie zapominajmy też o 40i. Świetny silnik! Myślę, że nawet gdyby był dostępny 25d to znaleźliby się na niego klienci. :D


Ja jestem fanem 22 calowych, ale rozsądek mówi, że 21 lepsze i również ładne.


472k/26%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M50d nie wybrałbym ze względu na brak pneumatu, a dalej byłby to diesel, szybszy, ale diesel. Wolałbym tańsze 40d i opcję komfortowego zawieszenia pneumatycznego. Chociaż sam nie jest wielkim fanem zbyt dużego komfortu i 90% jazdy to będzie tryb Sport Individual, to zaczynam doceniać go w niektórych sytuacjach. Poza tym lubię X6 na "glebie".


Ja jestem fanem 22 calowych, ale rozsądek mówi, że 21 lepsze i również ładne.


472k/26%

 

Ja właśnie poluję na M50d, ale w opcji z pneumatyką - przecież można zrobić taką konfigurację.

Pytanie: pneumatyka na glebie jest niżej niż M professional ?

Jak to jest z tymi 22", jakie wady i zalety w połączeniu z pneumatyką ? I co z miejscem pod podłogą bagażnika, gdy nie mamy RTF, tylko zestaw naprawczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wszyscy razem ze mna chwalimy wyglad. Miec w tej konfiguracji stylistycznej M50i lub w ostatecznosci M50d i byłby to samochod jako zabawka kompletny. Tak jak wiele razy wspominałem, ze diesel do suva jest dla mnie oczywistym wyborem tak tutaj to jest podwyzszone coupe a wiec benzynowa duza moc pasowałaby w punkt.

Sam mam ten sam wzór felg ale teraz widze ze w coupe wygladaja nawet lepiej niz u mnie. Przypomnij prosze ile wyszła ta konfiguracja? Jaki rabat na to dali?

 

Zgodzę się, X6 M50i, auto idealne! Niestety podobne konfiguracje trzeba byłoby liczyć obecnie o jakieś 100 tysięcy więcej plus wyższe koszty użytkowania. :cry:


M50d nie wybrałbym ze względu na brak pneumatu, a dalej byłby to diesel, szybszy, ale diesel. Wolałbym tańsze 40d i opcję komfortowego zawieszenia pneumatycznego. Chociaż sam nie jest wielkim fanem zbyt dużego komfortu i 90% jazdy to będzie tryb Sport Individual, to zaczynam doceniać go w niektórych sytuacjach. Poza tym lubię X6 na "glebie".

9d3608dbdd330fd4med.jpg

To byłby wybór najbardziej rozsądny.


Nie zapominajmy też o 40i. Świetny silnik! Myślę, że nawet gdyby był dostępny 25d to znaleźliby się na niego klienci. :D


Ja jestem fanem 22 calowych, ale rozsądek mówi, że 21 lepsze i również ładne.


472k/26%

 

To i warunki zakupu dostałes super. Kurcze za rozsadne pieniadze masz fure wygladajaca jak milion dolarow. Gratuluje!


Te 21' wygladaja bardzo dobrze szczegolnie na zdjeciu jw. Przy 22' gumy jest juz naprawde mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja właśnie poluję na M50d, ale w opcji z pneumatyką - przecież można zrobić taką konfigurację.

Pytanie: pneumatyka na glebie jest niżej niż M professional ?

Jak to jest z tymi 22", jakie wady i zalety w połączeniu z pneumatyką ? I co z miejscem pod podłogą bagażnika, gdy nie mamy RTF, tylko zestaw naprawczy ?

 

Masz pewnie na myśli X5 M50d. W przypadku X6 z tym silnikiem w standardzie masz Adaptive M Sport, a za dopłatą tylko M Professional. Pneumatyka na pewno "na glebie" jest niżej od M Professional, ale mówimy tutaj tylko i wyłącznie o glebie na postoju, jeśli sam sobie auto opuścić. Nie wiem jak to wygląda przy standardowej wysokości określanej przy zawieszeniu pneumatycznym "0mm"... Czy w M Professional i Adaptive M jest trochę niżej? Nie mierzyłem tego. Wiem, tylko, że w przypadku pneumatyki masz zakres 60mm regulacji w czasie jazdy i te maksymalne - 40mm od punktu 0 w trakcie postoju. Zawieszenie obniża się o 10 mm w okolicach 120-140 km/h na trybie Comfort lub jeśli uruchomisz tryb Sport to obniży się o - 20 mm. Na takiej wysokości będę miał zazwyczaj swoje zawieszenie w trakcie jazdy. Być może właśnie na tym poziomie są zawieszenia adaptacyjne, czyli wtedy różnica "gleby" byłaby na poziomie 20 mm.


Myślę, że pomiędzy 22 i 21 w połączeniu z pneumatyką nie ma różnicy w komforcie. Jedyny minusik to ilość gumy. To obecnie chyba najmniejsza wysokość boku opony w segmencie - 96,25 mm i 94 mm. Np. Audi Q8 przy swoich 22 calowych felgach ma 114 mm gumy czyli więcej niż 21 cali w BMW X5/X6. Nawet RSQ8 na 23 ma 103,25 mm! :D

Tak samo GLE, ma potężne 22 cale o szerokości 285mm i 325mm (!!), ale to nadal 114 mm gumy. Mój sąsiad ma Velara z pięknymi 22 calowymi felgami 265/40, czyli 106mm...


Te 10-15mm może czasami zaoszczędzić sporo nerwów, dlatego uważam, że 21 cali to najbardziej rozsądny wybór tym bardziej jeśli wybieramy koła na SUVa... Ale 22 szczególnie Individual lub z kolekcji M Performance są przepiękne i pewnie zamieniłbym swoje na jedne z nich gdyby trafiła się okazja, nawet kosztem zwiększonej uwagi na krawężniki i dziury. :roll:

Edytowane przez witus1996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mowa o X5 M50d - nie wiedziałem że w X6 z tym silnikiem nie ma dostępnej pneumatyki :(

W takim razie szkoda że nie można jeździć "na glebie" :evil: dziękuję za objaśnienie tematu.

Które 22" są z kolekcji M Performance ? Mowa o M V-spoke 747 Bicolor ?

Myśle o tych 747 ale rozsądek przemawia właśnie za M Y-spoke 741 Bicolor... sam już nie wiem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mowa o X5 M50d - nie wiedziałem że w X6 z tym silnikiem nie ma dostępnej pneumatyki :(

W takim razie szkoda że nie można jeździć "na glebie" :evil: dziękuję za objaśnienie tematu.

Które 22" są z kolekcji M Performance ? Mowa o M V-spoke 747 Bicolor ?

Myśle o tych 747 ale rozsądek przemawia właśnie za M Y-spoke 741 Bicolor... sam już nie wiem :roll:

 

Chodziło mi o te niedostępne w konfiguratorze, z kolekcji M Performance:


https://m.olx.pl/oferta/felgi-z-oponami-bmw-x5-g05-x6-g06-m749-styling-22-m-performance-CID5-IDEkY8S.html?reason=


lub


https://www.otomoto.pl/oferta/22-oryginal-bmw-x5-g05-x6-g06-m-749-performance-ID6D0Ioi.html


A Individual to te najdroższe z cennika BMW :D


Nie podchodzą mi te 747 o których piszesz. Według mnie wzór najbrzydzszy ze wszystkich dostępnych 22. Od pakietu Cerium Grey wolałbym rozszerzony Shadow, ale każdy ma inny gust. Ważne, żebyś wybrał tak, abyś Ty zakochał się w swoim aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne są jeszcze 742 i między tymi trzema się zastanawiam (747, 742, 741).

Samochód mam skonfigurowany oczywiście z rozszerzonym shadow line, do tego kolorek tanzanite blue (chociaż myślę też nad czarnym szafirem lub carbonem) :)


Troszkę inspirowałem się poniższym filmem, tanzanite blue i buciki 747, aczkolwiek nie ma rozszerzonego shadow line.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne są jeszcze 742 i między tymi trzema się zastanawiam (747, 742, 741).

Samochód mam skonfigurowany oczywiście z rozszerzonym shadow line, do tego kolorek tanzanite blue (chociaż myślę też nad czarnym szafirem lub carbonem) :)


Troszkę inspirowałem się poniższym filmem, tanzanite blue i buciki 747, aczkolwiek nie ma rozszerzonego shadow line.


 

A to co innego, miałem ciągle w głowie Twoją konfiguracje w czarnym szafirze. Tanzanite to piękny, elegancki kolor, ale szczerze mówiąc to jeden z tych kolorów do których pasują srebrne dodatki lub właśnie te Cerium Grey i felgi Individual! Do czarnego lub carbonu, rozszerzony Shadow i felgi 742, ewentualnie 741 jak będziesz chciał mniejszy rozmiar. To takie małe sugestie ode mnie, jeśli nie możesz się zdecydować.


Coś takiego mam w głowie - https://configure.bmw.pl/pl_PL/configure/G05/CV01/FMCSW,P0C3Z,S01CB,S01MA,S01S9,S0230,S02NH,S02PA,S02T4,S02TB,S02VB,S02VC,S02VF,S0302,S03MC,S0423,S0428,S0459,S0481,S04AW,S04KK,S04T8,S04UR,S0548,S05A1,S05AQ,S05DM,S0654,S0676,S06AE,S06AF,S06AK,S06C3,S06U3,S0710,S0715,S0760,S0775,S0851,S0879,S08KB,S08R9,S08TF,S0925,S09QY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, srebrne dodatki pasują. Sugestie zawsze są mile widziane :)

Kwestia wyglądu jeszcze stoi otworem :) A co ze środkiem ? Biorę pod uwagę czarną Merino, nie mogę się oswoić z myślą posiadania koloru Coffee...

A dekory Tetragon lub Mesheffect - muszę na żywo porównać jeszcze. Coś wspominaliście tutaj na forum o carbonie, ale w configu nie widzę...

Co do carbonu w salonie M-Cars widziałem białe X5 M50d z rozszerzonym shadow line i miał carbonowe lusterka - to standard w M50d czy czegoś nie wiem :)?


I jeszcze kwestia pakietów, wg konfiguratora w First Class zawiera się pakiet Business Class, a jednak sumuje cenę jednego i drugiego... tak ma być czy to błąd systemu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, srebrne dodatki pasują. Sugestie zawsze są mile widziane :)

Kwestia wyglądu jeszcze stoi otworem :) A co ze środkiem ? Biorę pod uwagę czarną Merino, nie mogę się oswoić z myślą posiadania koloru Coffee...

A dekory Tetragon lub Mesheffect - muszę na żywo porównać jeszcze. Coś wspominaliście tutaj na forum o carbonie, ale w configu nie widzę...

Co do carbonu w salonie M-Cars widziałem białe X5 M50d z rozszerzonym shadow line i miał carbonowe lusterka - to standard w M50d czy czegoś nie wiem :)?


I jeszcze kwestia pakietów, wg konfiguratora w First Class zawiera się pakiet Business Class, a jednak sumuje cenę jednego i drugiego... tak ma być czy to błąd systemu ?

 

Dla mnie coffee jest okay, podoba mi się, w mojej niedoszłej, zamówionej X5 Arctic Grey, miały być skóry Vernasca Coffee.


Co do wnętrza to carbon jest dostępny, ale tylko w X6...Do brązowych skór pasuje antracytowe drewno, najładniejsze bo nie jest lakierowane. :lol: Do czarnych Tetragon albo mniej wyrazisty Mesh Effect, który wygląda wstrętnie na konfiguratorze, a całkiem spoko na żywo.


Lusterka karbonowego możesz dokupić u swojego dealera. W X6 są w konfiguratorze, w X5 nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witus1996 dzięki za informację :) popytałem o te carbony, rzeczywiście można domówić.

Dowiedziałem się że też na temat pakietów First i Business Class - konfigurator błędnie interpretuje zawierający się pakiet Business w First - teoretycznie powinien być w zawarty w cenie Firsta, natomiast w praktyce płacimy za jeden i drugi (zsumowane wartości podane w konfiguratorze). Szkoda!


Co do zakupu to narazie zbieram oferty, najlepszą póki co dostałem w BMW Rawski w Markach - chyba Fino tam kupował o ile kojarzę ?

Macie jakieś pozytywny / negatywy na temat poszczególnych salonów czy raczej nie ma co zwracać na to uwagi i kierować się tylko ceną ?

Najlepsze opinie wg forumowiczów ma Inchcape (wawa i wrocław).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał styczność z produktami Rezaw-plast?

https://allegro.pl/oferta/bmw-x6-g06-20 ... 9246598090

Chodzi mi głównie o wkład do bagażnika.



Miałem przez lata w Volvo. Materiał trwały, jakość określiłbym jako dobrą. Wprawdzie jedno przebarwienie brązowe nie dało się usunąć (nie wiem od czego - była to mata beżowa) ale przez ok. 8 lat mata wyglądała dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Rezaw- Plast ma bardzo dobre opinie.

Mój ojciec w XC60 ma już dwa lata i jest ok. Ja moje auta służbowe też doposażyłem w maty tego producenta i nic się z nimi nie dzieje.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie. Już wcześniej zauważyłem ten produkt z Rezaw-plast do X5. Wygląda na solidny, jak na aftermarkowy ma ładny wzór i jest 7 krotnie tańszy od oryginalnej maty. :D


Czy tylko ja uważam, że pionowa półka ładowarki bezprzewodowej jest o niebo lepsza od tej poziomej przy opcji z grzanymi kubkami? Strasznie mnie denerwowała jak miałem X7 na weekend. Szczerze wątpiłem w sens takiej ładowarki bezprzewodowej. Co kilka przyśpieszeń telefon lądował w uchwycie na kubki. Tu na całe szczęście tak się nie dzieje. Plus za to, że zmieści się tam nawet P30 PRO :cool2: W mojej ex 430i nie wchodził do schowka nawet mniejszy HTC. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie rozumiem dlaczego płacąc tyle kasy za auto skąpicie na oryginalną matę bagażnika na rzecz jakiegoś dziadostwa :-(

 

Mówisz tak bo miałeś z tym "dziadostwem" do czynienia?

Mogłem mieć oryginalną matę bo dealer dorzucał mi ją razem z dywanikami gumowymi za free, ale w zamian wybrałem sobie coś innego o podobnej wartości. Tak jak lubię mieć bez dyskusji - oryginalne dywaniki gumowe na zimę, tak oryginalna mata BMW, która być może jakościowo nie różni się od niektórych wielokrotnie tańszych aftermarkowych produktów jest dla mnie znakiem zapytania. Po drugie wspierajmy polskie produkty. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie. Już wcześniej zauważyłem ten produkt z Rezaw-plast do X5. Wygląda na solidny, jak na aftermarkowy ma ładny wzór i jest 7 krotnie tańszy od oryginalnej maty. :D


Czy tylko ja uważam, że pionowa półka ładowarki bezprzewodowej jest o niebo lepsza od tej poziomej przy opcji z grzanymi kubkami? Strasznie mnie denerwowała jak miałem X7 na weekend. Szczerze wątpiłem w sens takiej ładowarki bezprzewodowej. Co kilka przyśpieszeń telefon lądował w uchwycie na kubki. Tu na całe szczęście tak się nie dzieje. Plus za to, że zmieści się tam nawet P30 PRO :cool2: W mojej ex 430i nie wchodził do schowka nawet mniejszy HTC. :lol:

 


Schowek jest ogólnie kiepsko zaprojektowany bo przy podłączonym ssd na USB nie ma możliwości go zamknąć, poza tym samo „pchanie” tej klapki tez jest słabe-jakoś inne marki to rozwiązują lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie rozumiem dlaczego płacąc tyle kasy za auto skąpicie na oryginalną matę bagażnika na rzecz jakiegoś dziadostwa :-(

 

Mówisz tak bo miałeś z tym "dziadostwem" do czynienia?

Mogłem mieć oryginalną matę bo dealer dorzucał mi ją razem z dywanikami gumowymi za free, ale w zamian wybrałem sobie coś innego o podobnej wartości. Tak jak lubię mieć bez dyskusji - oryginalne dywaniki gumowe na zimę, tak oryginalna mata BMW, która być może jakościowo nie różni się od niektórych wielokrotnie tańszych aftermarkowych produktów jest dla mnie znakiem zapytania. Po drugie wspierajmy polskie produkty. :cool2:

 


Tak, miałem dywaniki w jakimś aucie i śmierdziały niesamowicie-szczególnie w upalne dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie rozumiem dlaczego płacąc tyle kasy za auto skąpicie na oryginalną matę bagażnika na rzecz jakiegoś dziadostwa :-(

 

Mówisz tak bo miałeś z tym "dziadostwem" do czynienia?

Mogłem mieć oryginalną matę bo dealer dorzucał mi ją razem z dywanikami gumowymi za free, ale w zamian wybrałem sobie coś innego o podobnej wartości. Tak jak lubię mieć bez dyskusji - oryginalne dywaniki gumowe na zimę, tak oryginalna mata BMW, która być może jakościowo nie różni się od niektórych wielokrotnie tańszych aftermarkowych produktów jest dla mnie znakiem zapytania. Po drugie wspierajmy polskie produkty. :cool2:

 


Tak, miałem dywaniki w jakimś aucie i śmierdziały niesamowicie-szczególnie w upalne dni.

 

Nie jest mowa tutaj o dywanikach, tylko o macie do bagażnika. Tak jak już napisałem dywaniki gumowe dla mnie zawsze muszą być OEM. W ogłoszeniu piszą o tym, że nie wydziela brzydkich zapachów, dlatego też pytam o opinię osób, które miały matę tego producenta w swoich autach. Jak narazie przeczytałem 3 pozytywne opinie więc nie widzę potrzeby wydawania 7x więcej, jeśli coś tańszego nie ma wad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie. Już wcześniej zauważyłem ten produkt z Rezaw-plast do X5. Wygląda na solidny, jak na aftermarkowy ma ładny wzór i jest 7 krotnie tańszy od oryginalnej maty. :D


Czy tylko ja uważam, że pionowa półka ładowarki bezprzewodowej jest o niebo lepsza od tej poziomej przy opcji z grzanymi kubkami? Strasznie mnie denerwowała jak miałem X7 na weekend. Szczerze wątpiłem w sens takiej ładowarki bezprzewodowej. Co kilka przyśpieszeń telefon lądował w uchwycie na kubki. Tu na całe szczęście tak się nie dzieje. Plus za to, że zmieści się tam nawet P30 PRO :cool2: W mojej ex 430i nie wchodził do schowka nawet mniejszy HTC. :lol:

 


Schowek jest ogólnie kiepsko zaprojektowany bo przy podłączonym ssd na USB nie ma możliwości go zamknąć, poza tym samo „pchanie” tej klapki tez jest słabe-jakoś inne marki to rozwiązują lepiej.

 

A widzisz, bo oryginalne USB jakieś 8GB ze znaczkiem BMW, pewnie w cenie sklepowych 64 GB, pasuje i schowek się zamyka. :lol:

Z ciekawości sprawdziłem, bo zazwyczaj mam otwarty schowek, więc to mi nie przeszkadza, ale faktycznie jak wlozylem inne sklepowe USB, trochę większe, to już nie dało rady zamknąć.


Co do samego zamykania to nie wiem co można tam było lepiej zrobić. Otwiera się płynnie po lekkim naciśnięciu krawędzi, zamyka też spoko z przyjemnym oporem. Czuć, że solidnie wykonany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.