Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
....co do lokalizacji USB w schowku to muszę przyznać rację Tomkowi 7777 , słabo to wygląda.Powinno zamykać się tak czy owak , z pen drivem lub bez. Nie każdy użytkownik ma chęć grzebać w podłokietniku , po prostu do schowka jest wygodniej sięgnąć.Zamykanie też jest średnio wygodne , chociaż mam otwarte bo posiadam to czarne dziadostwo , które od samego patrzenia rysuje się...
  • Odpowiedzi 128
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie a co powiecie na temat masaży w X5 ?

Czy tylko ja mam wrażenie że działają słabo ? Chyba że trzeba poczekać aż się "rozruszają" albo nie potrafię ich ustawić :(

Warto dopłacić czy nie warto ?

Opublikowano
64gb jest słabo, ja wpinania w USB dysk 512 i niestety się ten pseudo schowek nie zamyka :-(

 

Sa takie same 256GB i pewnie wieksze.


Poza tym w erze Spotify to malo? Wszystkie moje ulubione albumy to mniej niz 20GB.

Opublikowano

Cóż ja np nie mam Spotify - gardze wszystkim od Apple a android auto póki co nie ma więc jestem skazany na pendrive lub dysk.

Swoją drogą nie rozumiem komenatrza o grzebaniu w podłokietniku? Przecież to tyle samo roboty otwierasz wpinasz i zamykasz. Z resztą chyba nikt tego nie wypina w tą i spowrotem, ja jak wpiąłem to w październiku to do tej pory nie dotykałem :D

Opublikowano
Uruchomienie navi w moim przypadku wymagało 15 minutowego serwisu. Zapomnieli przed wydaniem o jakiś kodach do aktywacji. :D
Opublikowano

Ponawiam pytanie :)

 

Panowie a co powiecie na temat masaży w X5 ?

Czy tylko ja mam wrażenie że działają słabo ? Chyba że trzeba poczekać aż się "rozruszają" albo nie potrafię ich ustawić :(

Warto dopłacić czy nie warto ?

Opublikowano

....Można ustawić w trzech zakresach pracy.Paleta masażu jest dość bogata , lecz moim zdaniem o słabej intensywności , coś tam gniecie ,ale słabo.


Moim zdaniem niewarta dopłaty , podobnie jak wentylacja foteli. Dziury w ładnej skórze wyglądają ohydnie , zwłaszcza w słoneczne dni przebija jakaś folia..? :D

Gdybym zamawiał do produkcji darowałbym sobie te opcje i nie kupił bez pneumatyki ......

Opublikowano
Akurat dziury w ładnej skorzy czyli tzw perforacja dla mnie to must have, bez tego nie masz żadnej wymiany powietrza i plecy się po prostu pocą. Kwestia wentylacji to już inna sprawa bo jest moim zdaniem niewspółmiernie droga, ja wybrałem taka opcje, ale nie wiem czym bym brał znowu.. Muszę zrobić z 50k to będę wiedział, na razie 5k :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

https://www.bmwblog.com/2020/05/27/bmw-driving-assistant-professional/


Może zadziała u Was razem z nowymi funkcjami w sofcie 07/2020 :D


https://www.bmwblog.com/2020/05/27/android-auto-bmw/


Już oficjalnie od lipca - Android Auto. :cool2:


Oprócz tego jak jesteśmy w temacie aktualizacji... To szykuje się spora "aktualizacja" jednostek napędowej. 30d Mild Hybrid będzie miało 286 KM. Co może poprawić już i tak dobre osiągi (6,2-6,3 s??). Ogólnie wszystkie motory będą z instalacją elektryczną, więc ceny katalogowe mogą troche pójść w dół.


Z ciekawostek to będą opcjonalne czerwone albo czarne zaciski hamulcowe, które będzie można wymienić bez dopłaty w katalogu. Napisałem "czerwone albo czarne" bo widzę, że w X7 40d są już dodane czarne. Czerwone są narazie w nowej serii 5. Dodatkowo opcjonalne carbonowe lusterka i carbonowe listwy.


Może też dojdą jakieś nowe kolory bo widzę kilka premier w serii 5.


"Cashmere Silver metallic, for example, was available on the X1 but not the 2 Series MPVs. That will no longer be the case. The 2 Series Gran Tourer will also be available with Phytonic Blue metallic and Misano Blue metallic.


The same Phytonic Blue color alongside Sunset Orange will be on offer starting this summer for the 1 Series and 2 Series Gran Coupe. The former will be made available on the X5, X6 and X7 from August 2020."


Nie rozumiem co oznacza" the former" w tym kontekście. Czy chodzi o Cashmere Silver czy o Phytonic Blue (który już przecież jest dostępny) i Sunset Orange? :roll:

Edytowane przez witus1996
Opublikowano

Oprócz tego jak jesteśmy w temacie aktualizacji... To szykuje się spora "aktualizacja" jednostek napędowej. 30d Mild Hybrid będzie miało 286 KM. Co może poprawić już i tak dobre osiągi (6,2-6,3 s??). Ogólnie wszystkie motory będą z instalacją elektryczną, więc ceny katalogowe mogą troche pójść w dół.


Z ciekawostek to będą opcjonalne czerwone albo czarne zaciski hamulcowe, które będzie można wymienić bez dopłaty w katalogu. Napisałem "czerwone albo czarne" bo widzę, że w X7 40d są już dodane czarne. Czerwone są narazie w nowej serii 5. Dodatkowo opcjonalne carbonowe lusterka i carbonowe listwy. Może też dojdą jakieś nowe kolory bo widzę kilka premier w serii 5.

 

Witus1996 dzięki za bieżące informacje! :) Gdzie można o tym poczytać / zobaczyć coś więcej ?

Opublikowano

Edit.


Nowe 30d Mild Hybrid robi pierwszą setkę w 6,1 s! Wow, to świetny wynik jak na podstawowy trzylitrowy silnik. :cool2:


W X5 i w X6 będą dostępne opcjonalne czerwone zaciski, ale za dopłatą z tego co widzę... w DE 400 euro. W X7 są czarne zaciski. W X3 i w X4 czerwone.


Nowych kolorów w X5 brak... Za to w X6 zamiast Riverside Blue jest Phytonic Blue co mnie osobiście bardzo cieszy, ze względu, że mam już ten pierwszy :D

Opublikowano

Ciekawie się robi :)

Aczkolwiek szkoda że nie będzie nowych kolorów do X5 - będę zamawiał swoją konfigurację w lipcu lub max sierpniu.

Stanęło na M50d z pneumatyką i skrętną tylną osią. Carbon lub szafir na 22" 747. Wyposażenie prawie w pełni klarowne, rozmyślam tylko nad domykaniem zamków i masażami.... wtedy też bardziej opłaca się brać pakiet First Class i w "gratisie" by był sky lounge + tylne roletki.


Macie Sky Lounge ? warte jest to dopłaty prawie 5k ? Nie przeszkadzają czarne kropki na szybie w ciągu dnia ?

Opublikowano
Ciekawie się robi :)

Aczkolwiek szkoda że nie będzie nowych kolorów do X5 - będę zamawiał swoją konfigurację w lipcu lub max sierpniu.

Stanęło na M50d z pneumatyką i skrętną tylną osią. Carbon lub szafir na 22" 747. Wyposażenie prawie w pełni klarowne, rozmyślam tylko nad domykaniem zamków i masażami.... wtedy też bardziej opłaca się brać pakiet First Class i w "gratisie" by był sky lounge + tylne roletki.


Macie Sky Lounge ? warte jest to dopłaty prawie 5k ? Nie przeszkadzają czarne kropki na szybie w ciągu dnia ?

 

Według mnie dopłaty nie jest wart silnik M50d. Od tego bym zaczął. Być może jak przejadę się 40d to przyznam się do błędu i zmienię zdanie, ale obecnie nie widzę różnicy wartej dopłaty około 40k do M50d. A jeśli chcesz M50d to poszukaj na stocku, z rocznika 2020, możesz sporo zaoszczędzić. Biorąc pod uwagę ilość twoich zapytań, chcesz kupić świadomie i cena ma dla Ciebie znaczenie.

BTW. Nowe 30d potaniało blisko 15 tysięcy zł + wyposażenie dodatkowe też jest tańsze i czerwone zaciski za 0 zł... Szczerze mówiąc w obecnej chwili zastanowiłbym się nawet czy jest sens dopłacać około 25 tysięcy do 40d. Ale myślę, że tak.


Bierz First Class jeśli różnica jest niewielka, roleta elektryczna to przydatna i wygodna funkcja, a Sky Lounge to bajer, ale bardzo ładny i robiący wrażenie.

Opublikowano (edytowane)

Witus dobrze zauważyłeś, chcę po prostu kupić świadomie i biorąc pod uwagę tak duży wydatek wolę być w 100% pewny :) Nie chodzi tutaj o liczenie każdego grosza, tylko nie chcę płacić za coś co jest bezużyteczne, lub nie warte swojej ceny / dopłaty.


Jestem Wam bardzo wdzięczny za wszelkie porady i dzięki wiedzy którą przekazujecie, już doszedłem do wniosku że handlowcy w bmw nie wiedzą co sprzedają... wczoraj byłem w 2 salonach i wiedziałem znacznie więcej niż sprzedawcy... w dodatku jeden przekonywał mnie do swoich błędnych racji... porażka!


Początkowo miałem kupować bardziej sportowy samochód ale druga połówka przekonała mnie że SUV to właściwa droga, ponadto sam też biłem się z myślami czy bardziej sportowa limuzyna czy SUV, padło na mocnego i szybkiego SUV'a czyli X5 M50d. Dodatkowo liczę że wycofanie tej wersji silnikowej w późniejszym czasie spowoduje mniejszą utratę wartości (F15 M50d trzyma się w cenie mocno). Poza tym lubię mieć poczucie jazdy nieco rzadziej spotykanym samochodem :)


Nie chcę stockowej wersji bo w każdej coś mi nie pasuje, wiele konfiguracji jest bez sensu np. brak jakiegoś ważnego elementu ale B&W + zawias M Proffessional są na pokładzie :mad2:. Zdecydowanie jestem za własnym configiem :)


Narazie najlepszą ofertę dealerską (bez żadnych negocjacji i rozmów) dostałem z rabatem 15%, natomiast broker proponuje 20% ale jeszcze nie znam szczegółów jego działania, nie wiem jakie są za, a jakie przeciw. Dostałem tylko informację że kupuję bezpośrednio w salonie i z salonem podpisuję umowę.


Wg mnie między 30d a 50d jest przepaść. Między 40d a 50d będzie zdecydowanie mniejsza różnica ale przekonamy się jak przypłyną pierwsze egzemplarze.


Dużo korzystam z bagażnika więc pakiet akcesoriów to must have. Właśnie korci mnie First Class... muszę zobaczyć jak wygląda Sky Lounge bo jeszcze nie miałem takiej przyjemności :) Cała reszta zawarta w pakiecie jest również przydatna, chodź na masaże jest nagonka że bardzo słabo działają. Ów wspomniany handlowiec powiedział w dniu wczorajszym nawet ciekawostkę, że nie warto brać tylnych rolet przeciwsłonecznych bo się "tłuką na dziurach" :norty: nie kłóciłem się bo nie wiem czy miał rację czy też nie :mrgreen:

Edytowane przez wilqkrk
Opublikowano
Edit.


Nowe 30d Mild Hybrid robi pierwszą setkę w 6,1 s! Wow, to świetny wynik jak na podstawowy trzylitrowy silnik. :cool2:


W X5 i w X6 będą dostępne opcjonalne czerwone zaciski, ale za dopłatą z tego co widzę... w DE 400 euro. W X7 są czarne zaciski. W X3 i w X4 czerwone.


Nowych kolorów w X5 brak... Za to w X6 zamiast Riverside Blue jest Phytonic Blue co mnie osobiście bardzo cieszy, ze względu, że mam już ten pierwszy :D

 

Orientujesz się może kiedy ten silnik 30d Mild Hybrid w G05 będzie dostępny, bo w cenniku tego na razie nie widzę :?:

Opublikowano
Edit.


Nowe 30d Mild Hybrid robi pierwszą setkę w 6,1 s! Wow, to świetny wynik jak na podstawowy trzylitrowy silnik. :cool2:


W X5 i w X6 będą dostępne opcjonalne czerwone zaciski, ale za dopłatą z tego co widzę... w DE 400 euro. W X7 są czarne zaciski. W X3 i w X4 czerwone.


Nowych kolorów w X5 brak... Za to w X6 zamiast Riverside Blue jest Phytonic Blue co mnie osobiście bardzo cieszy, ze względu, że mam już ten pierwszy :D

 

Orientujesz się może kiedy ten silnik 30d Mild Hybrid w G05 będzie dostępny, bo w cenniku tego na razie nie widzę :?:

 

Oj sorry jest w konfiguratorze nie doczytałem.

Opublikowano
Ma ktoś pojęcie jak ten android auto będzie dostępny? W sensie magicznie się przeciez nie pojawi, a jak to będzie aktualizacja softu to poczekamy Polsce do 2025 na to :mrgreen:
Opublikowano
Ma ktoś pojęcie jak ten android auto będzie dostępny? W sensie magicznie się przeciez nie pojawi, a jak to będzie aktualizacja softu to poczekamy Polsce do 2025 na to :mrgreen:

Aktualizacja softu, 07/2020... Poczekam do września, jeśli nie będzie zdalnej to zgłoszę się do serwisu :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witus dobrze zauważyłeś, chcę po prostu kupić świadomie i biorąc pod uwagę tak duży wydatek wolę być w 100% pewny :) Nie chodzi tutaj o liczenie każdego grosza, tylko nie chcę płacić za coś co jest bezużyteczne, lub nie warte swojej ceny / dopłaty.



Początkowo miałem kupować bardziej sportowy samochód ale druga połówka przekonała mnie że SUV to właściwa droga, ponadto sam też biłem się z myślami czy bardziej sportowa limuzyna czy SUV, padło na mocnego i szybkiego SUV'a czyli X5 M50d. Dodatkowo liczę że wycofanie tej wersji silnikowej w późniejszym czasie spowoduje mniejszą utratę wartości (F15 M50d trzyma się w cenie mocno). Poza tym lubię mieć poczucie jazdy nieco mniej rzadziej samochodem :)

:

 

Tez obstaje przy tym, ze duza czesc inwestycji w wersje M Performance 50d uda sie odzyskac przy odsprzedaży. Magia najmocniejszego diesla w historii BMW i lekko wyrożniający wygląd w stosunku do zwykłego pakietu sportowego robią robote patrzac po efertach używanych F15. Szczególnie wydaje sie miec to znaczenie kiedy ta wersja pozostanie wspomnieniem motoryzacji takiej bez przesadnych ograniczen ekologicznych. Co do mocy to nawet w porownaniu do 40d i jego 340KM to jednak jest 60KM wiecej.

20-30KM mozna w pewnych okoliczniściach nie zauważyć ale 60KM wiecej zawsze czuc.

Niemniej uważam, jak juz kiedyś pisałem, że w tej chwili cena/osiagi sa na korzysc wersji 40d. Przy obniżonej cenie i z dodatkowymi 21KM to i wersja 30d jest nie głupia. Poprzednio roznica w cenie 30d wzgledem 25d była przesadnie duza jak na 34KM roznicy mocy. Teraz roznica wzrosła do 55KM i tym bardziej 30d robi sie sensowna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.