Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wiem ze ten temat byl juz walkowany nie raz i przeszukalem cale forum ale moje objawy sa dalekie od opisywanych. Po odpaleniu auto zachowuje sie super jak spadaja obroty do okolo 500 rpm zaczyna wydobywac sie bezwonna para wodna,jest zimno wiec ok.Po okolo 10 minutach na jalowym zaczyna nierowo chodzic i skacza obroty okolo 50 w kazda strone. Przypadkowo odkrylem ze podczas tych wstrzasow przygasa swiatelko w bagazniku co by wskazywalo na problem z elektryka, przynjmniej tak mi sie wydaje. Ta para wodna moglaby wskazywac na spalanie plynu chlodzacego ale nie ubywa go. Ktos mial podobny problem?


Dziekuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od sprawdzenia błedów w kompie oraz wartości napięcia na sondach przed i za katalizatorami na rozgrzanym silniku jak również korekt paliwa. Do tego potrzebujesz INPA oraz interfejs diagnostyczny DCAN.
Opublikowano

moj tez dymi, nawet jak przejade ze 100km i zatrzymam sie na chwilę, to po chwili zaczyna wydobywac sie para z rury.

W okresie letnim tego nie ma, wiec albo jest ogrom wody w wydechu (proste i dlługie rury sprzyjają dostawaniu się deszczu do srodka, albo dość krótkie odcinki powodują tak ogromne zawilgocenie ukladu.

Ile ci pali oleju? Moja sztuka 1l na 8-10k

Opublikowano
Oleju pomiedzy wymianami ok.10k nie dolewam. U mnie ta para jest tak jak mowisz nawet po trasie jak chwile na jalowym pochodzi. Posprawdzam Inpa te sondy jak radzil kolega wyzej I zobaczymy...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W usa chlopaki mają to samo, jeden z nich wywiercil dwie male dziurki w najnizszych punktach tlumików i twierdzi ze dymek z wydechu znika... cos jest nie tak z konstrukcją wydechu najwyrazniej...

Inną kwestią moze byc odma lub pokrywa głowicy. Niektorym pomaga wymiana...

Opublikowano
Wymieniłem dzisiaj nox w n53b30a i dymku po odpaleniu nie bylo po rozgrzeniu silnika bardzo delikatny wcześniej byly chmury białego dymu
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
n52 nox'a nie posiada.

Moja nigdy nie zadymi zimna po odpaleniu, dopiero po ok 3-4min jazdy zaczyna parować dość obficie

 

U mnie to samo, tylko jeszcze zaczyna nierówno chodzić, ale nie zaraz po odpaleniu tylko jak zaczyna kopcić. Czy u Ciebie też są nierówne obroty??

Opublikowano

raczej obroty nie skaczą, tylko silnik pracuje nierówno, natychmiast po odpaleniu. W chłodne dni jest zdecydowanie lepiej, bo sterownik wymusza wieksze obroty (chociaz i tak nigdy nie dojdą do 1tyś, a powinny).

U mnie jest bardziej problem z szarpaniem na zimnym, nawet jak jednostajnie trzymam gaz to poszarpuje. Jak sie rozgrzeje to szarpie zdecydowanie mniej, ale dalej początkowa faza przyspieszania nie jest płynna.


Ogólnie smród i kamieni kupa. Błedów brak, mechaniory nie chcą się za to brać, tzn wezmą się na zasadzie zabawy w zgadywankę moim kosztem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ogólnie smród i kamieni kupa. Błedów brak, mechaniory nie chcą się za to brać, tzn wezmą się na zasadzie zabawy w zgadywankę moim kosztem.

 

INPA w rękę i działasz sam, większość mechaników nie ma pojęcia o sposobie pracy tego silnika, po kolei wymieniają części aż trafią.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.