Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podczas jazdy zaczęło coś wyć. Staje otwieram maske a alternator wyje i kopci sie z niego :roll: oczywiście od razu kontrolka ładowania na desce. Dwa pytania, regenerować czy od razu kupić oryginalny po regeneracji ( 350 zł ) a drugie pytanie czy da rade go wymontować bez potrzeby kanału ? Ciasno tam wszędzie ale może ktoś to robił i bedzie w stanie udzielić wskazówek ?

e39 530d

Opublikowano
Zależy co to za regeneracja. Jeśli zostało wykonane to tak, że jest jak fabryka to jak za darmo. Może być tak że regulator ze szczotkami jest wymieniony, wypiaskowany i tyle. Często to wystarczy. Ale taka wymiana z robocizna kosztuje 100zl
Opublikowano
Alternator da się wymontować bez kanału. Klucz 16 do napinacza, zrzuć pasek micro a z resztą dasz rade. zanim kupisz regenerowany sprawdź ten ew. łożyska szczotki i regulator napięcia. Sprawdź czy nie jest pęknięty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.