Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

borykam się z następującym problemem, tylko zaznaczam, że dzieje się to tylko jak na zewnątrz jest minusowa temperatura.

auto odpala bez najmniejszego problemu chodzi od kilku do kilkunastu sekund po czym gaśnie, i nie raz kolejne odpalenie i już chodzi a zdarzyło się nawet że zgasł trzy razy.

dzieje się tak po dłuższym postoju i jak jest minus na zewnątrz.

komp nie pokazuje żadnych błędów. '

poza tym samochód jeździ bez zastrzeżeń.


jakieś pomysły a może ktoś już miał taki problem i go rozwiązał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie pali Ci więcej, na rozgrzanym chodzi równo? Sprawdź separator i szczelność dolotu.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

błędy były sprawdzane no kompie zew. brak błędów,

sprawdzana szczelność kolektora i okolić wszystko ok

czy więcej nie pali no nie mam pojęci mam go dwa miesiące gazu trasa 150 do 170 17 litrów miasto 20 do 22 litry gazu

na rozgrzanym chodzi idealnie zero drgań

co to jest live data ?

a co może być z separatorem jeśli problem jest tylko przy minusowych temp

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź manometrem jakie masz ciśnienie paliwa na listwie, na zapłonie oraz jak silnik pracuje.

Może to być także utrata masy , jakiś luz ,śniedź lub kończy się główny przewód masy przy rozruszniku.

Jak na zimnym masz telepanie budą to znaczy ,że mieszanka paliwa jest do bani , bogato lub biednie , ale takie coś komp wyłapie i ładnie zaświeci pomarańczowym chekiem.

Edytowane przez siara64

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Skoro cały dolot sprawdziłeś i nie ma lewego powietrza które by zaburzało mieszankę

to sprawdź klapkę w zaworze Disa czy się nie rozleciała .


Najlepiej jak kolega pisał w live data zobaczyć na bieżąco parametry pracy np:

przepływomierza i sprawdzić korekty paliwowe ale skoro nie świeci pomarańczowy check to parametry pracy silnika mieszczą się w widełkach jakie ma zaprogramowane komp.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

dzisiaj podpięty po kompa i wyszedł błąd

28b2

ograniczenie obrotów silnika

nieciągły

znalazłem na amer. forum coś takiego dobrze to nie wróży


Cześć,


2003 E46 Wersja kalifornijska

SULEV M56? silnik

Auto Trany

Nieco ponad 40 000 mil, oryginalny właściciel.

Mieszkam w San Diego, więc ten samochód od dłuższego czasu nie widział deszczu.


Wskazania:

Zwolnienie rozpoczęte po zatrzymaniu świateł, przechodzi teraz do zatrzymania przy niskich prędkościach (poniżej 10 mil na godzinę) i waha się przy wyższych prędkościach. Jest tak, jakby sygnał zapłonowy był odcinany przez sekundę lub mniej. Samochód działa świetnie inaczej i zaczyna się łatwo nawet po zwrocie.


EML - prawie zawsze pojawia się na

silniku serwisowym - czasami

słabnie światło - czasami

światło ASC - czasami

pika z konsoli - czasami


Problem wydaje się zmieniać, gdy silnik się ociepla. Przy pierwszym uruchomieniu rano lub w chłodny dzień prawie nigdy się nie dzieje. Po zatrzymaniu i ruchu drogowym, stragany często wystarczają, aby nie być bezpiecznym samochodem.


Co zrobiłem do tej pory:

Narzędzie Peake Research wyświetla kod 20 c 28b2 (ograniczenie liczby obrotów: reset) i NO innych, z wyjątkiem kiedy odłączyłem MAF. Nawet sprawdziłem kod podczas jazdy natychmiast po tym, jak się zawahał. Kod usuwa się za pomocą narzędzia, ale zawsze wraca.


- Pierwsza pozycja zastąpiona: czujnik położenia krzywki (dolotowy). Nie naprawił problemu, ale wydawał się pomagać w odpowiedzi na przepustnicę.

- Zastąpiono drugą pozycję: czujnik położenia korby. Brak zmiany.

- Zastąpiono trzeci element: czujnik położenia krzywki (wylot). Kiedy wyciągnąłem wtyczkę czujnika, znalazłem około 3 kropli oleju WEWNĄTRZ wtyczki. Nie widziałem żadnych śladów oleju na zewnątrz. Po stronie uprzęży wyczyściłem plastikowy środek do czyszczenia styków i pozostawiłem go do wyschnięcia przed ponownym podłączeniem. Myślałem, że to naprawiło, ale po przejechaniu około 10 mil autostrady i 10 mil od zatrzymania się i odjechania, to znowu mnie zatrzymało.

- Odłączyłem baterię na chwilę i zrobiłem szybką kontrolę wzrokową wszystkich przewodów, które mogłem zobaczyć, wyciągnąłem główny przekaźnik i wtyczki DME, aby znaleźć oczywiste oznaki problemów. Nic nie znaleziono.


Wszystkie części wymieniono na oryginalne BMW z kradzieży.



Ktoś ma jakieś pomysły? Mam nadzieję, że to nie jest zły DME lub okablowanie.


Dzięki

Ostatnio edytowane przez vlsgmc; 10-10-2009 o 23:41 .

Odpowiedz z cytatem

Usuń reklamy Linki sponsorowane

BimmerFest.com

Reklama



# 2

Stary 10-13-2009, 08:07 PM

vlsgmc vlsgmc jest w trybie offline

zarejestrowany użytkownik

Lokalizacja: San Diego


Data dołączenia: kwiecień 2009

Posty: 3

Mein Auto: 325i

Wyświetl mój garaż

Zapomniałem wspomnieć w oryginalnym poście, że światło poduszki powietrznej również było włączone. Kod Peak 10 0b "Obwód zapłonu, wyłącznik bezpieczeństwa akumulatora 1." Nie myśl, że to jest powiązane, chyba że mam problem z autobusem.


Wygląda na to, że trafiłeś do dealera lub indyka.



Jak trudno zastąpić regulator okna przedniego?regulator okien ?

Odpowiedz z cytatem

# 3

Stary 10-20-2009, 03:38 PM

vlsgmc vlsgmc jest w trybie offline

zarejestrowany użytkownik

Lokalizacja: San Diego


Data dołączenia: kwiecień 2009

Posty: 3

Mein Auto: 325i

Wyświetl mój garaż

odebrałem dzisiaj samochód od dealera.


Przyczyna: Przetestuj za pomocą GT1, aby włączyć lampkę kontrolną silnika i zgaśnięcie. Znalezione ograniczenie prędkości DME 28b2. Zgodnie z biuletynem 12 49 06 występuje wewnętrzna usterka pamięci RAM


Poprawienie: Utwórz przypadek TC dla wymiany DME. Wymień DME i program. Wykonaj kalibrację EWS po zaprogramowaniu.


Wygląda na to, że zastąpili DME regenerowanym, ale nic mnie to nie kosztowało, ponieważ nadal było objęte gwarancją na kontrolę emisji.

Odpowiedz z cytatem

Usuń reklamy Linki sponsorowane

BimmerFest.com

Reklama



# 4

Stary 12-13-2011, 08:59 PM

mllokc mllokc jest nieaktywny

zarejestrowany użytkownik

Lokalizacja: Oklahoma City, OK


Data dołączenia: listopad 2011

Stanowiska: 1

Mein Auto: 2005 X3 3.0

Wyświetl mój garaż

Miał prawie to samo, z wyjątkiem tego, że kiedy temperatura na zewnątrz była zimna, a samochód siedział, nie udało mu się uruchomić wiele razy i zmarł po starcie. Trwało to około 10 minut, z silnikiem rozpylającym i obrotami rpm od 500 do 2000 w sposób niekontrolowany. Czasami światła w środku byłyby jasne i przyćmione z fluktuacją rpm. Spaliny pachniały siarką. Gdy samochód (2005 X3 3.0) dotarł do temp., Nagle zaczął biec świetnie. Posiadał również kod 2869. Dealer serwisował samochód i wykonał tę samą naprawę i wyciągi jak powyżej. Bez opłat, ponieważ było poniżej 8 lat ... whew!2005 X3 3 . 0 ) podniósł się do temp, to nagle świetnie się spisało. Posiadał również kod 2869. Dealer serwisował samochód i wykonał tę samą naprawę i wyciągi jak powyżej. Bez opłat, ponieważ było poniżej 8 lat ... whew!

Opublikowano
Moim zdaniem [email protected] masz zbyt wysokie spalanie. 20-22 litrów gazu w mieście to 16-17 litrów benzyny by wychodziło... Wiem że masz automat ale to i tak sporo. Sprawdź czy masz osad koloru kawy pod korkiem wlewu oleju, jeśli tak to odma może być winna.
Opublikowano

Kawa z mlekiem pod korkiem wlewu oleju czy na miarce poziomu oleju to nic nadzwyczajnego zimą w M54 szczególnie jak ktoś przemieszcza się na krótkich odcinkach.


Przed odpaleniem po postoju na zimnie zrób adaptację przepustnicy tzn : zapłon na 15 sek później wyłącz na 30 sek i wtedy odpalaj.Jakoś tak to było nie h mnie ktoś poprawi jak wie dokładnie.


A jak odlaczysz przepływomierz jest poprawa?

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

korek jak i bagnet czysty

jak by cos było z przepustnicą to działo by się niezależnie od temp na zewnątrz

cos czuje ze komp do naprawy lub wymiany.

ma ktoś doświadczenie z wymianą kompa

Opublikowano

Nie wytłumaczę tego.

U mnie jak jest zimno to lekkie masełko jest a jak już ciepło to znika, a nic nie wymieniam.


Spróbuj jeszcze wypiąc i wpiąć wtyczki kompa lub nawet

siknać kontakt spray na wtyki.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Też go trochę poznałem.

Nie wiem co robił poprzedni właściciel.

Wymieniałem cały zestaw odpowietrzania skrzyni korbowej jak kupiłem auto ponad dwa lata temu.

Po wymianie okazało się że zrobiłem to niepotrzebnie bo wszystko było w idealnej kondycji.


Moje auto to ver. dla krajów zimnych więc odma i rurki mają ocieplenie do tego mam podgrzewanie bloku silnika grzałką. Z moją odmą jest wszystko ok a trochę masła zimą to normalna sprawa.


Zresztą w tym roku latem wymieniłem uszczelekę pokrywy i widziałem jak wygląda góra silnika.


To nie jest temat o odmie tylko o problemie z odpałem auta kolegi więc nie róbmy trzody.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

drugi dzień minus 5 stopni autko chodzi jak marzenie

więc mogę potwierdzić że u mnie przyczyną był główny sterownik silnika.

zakupiłem za 300zł sterownik silnika, elektronik wziął 200 za przegranie oprogramowania i po problemie

Opublikowano

z tego co doczytałem to nie była kwestia mapy benzyny tylko problem z pamięcią ram.

gość przegrał całe oprogramowanie z mojego kompa na ten używany i wszystko działa a jak by z mapami było coś nie tak to błąd też by się przegrał i problem by pozostał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.