Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)


Czy w m47n jest możliwość sprawdzenia komputerowo jakie daje ciśnienie pompa? pytam bo po przekręceniu kluczyka na zapłon pompę przeważnie słychać około 45sekund raz głośniej raz ciszej.Natomiast dzisiaj rano chciałem odpalić samochód,przekręciłem kluczyk na zapłon i pompa pracowała z 10sekund po czym się wyłączyła i auto ''hehtało'' z 3,4 razy zanim odpaliło.Co się może dziać,że pompa się za wcześnie wyłączyła? i zapewne nie nabiła odpowiedniego ciśnienia

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Powinien pojawić się blad o zbyt niskim ciśnieniu na listwie, jeżeli błędu nie ma to świece żarowe też powinien być blad nie telepalo budą jak auto odpalilo?

W m47n nie ma możliwości sprawdzenia ciśnienia poprzez impe.

Jak by pompa progowa stanęła i wogole nie chciała działać weź postukaj czymś w okolicach pompy usłyszysz jak się zalaczy.

Ale mi to nie wygląda na pompke progowa.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano
w kompie nie ma żadnych błędów :) pompa przed odpalaniem rano jak było -3stp pracowała kilka sekund i wyłączyła się po czym problem był z odpaleniem auta.Normalnie około 45sekund pracuje.Kiedyś mi autko też nie chciało odpalić a w ogóle po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa nie pracowała.Dopiero wypięcie wtyczki i wpięcie ponownie ożywiło ją
Opublikowano

Tak czy tak powinien pozostać blad. Możesz zrobić test przelewowy może coś by to powiedziało o kondycji wtryskow.

A może po prostu wtyczka ci nie łączy ale mimo wszystko powinien pozostać blad.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano

właśnie sęk w tym,że nie ma błędu.Aktywacja grzania świec z impy też nie pokazuje błędów.


Wtryski na rozgrzanym silniku są w okolicach 0.40 /0.02

Opublikowano
U mnie korekcje były ok a mimo wszystko jeden wtrysk przelewał.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano

dzięki Góral :wink:


Nie wiem czy to też istotne,ale jak wymieniałem filtr paliwa w ubiegłym roku to rozłączyłem pompę podprogową.Po zamontowaniu pompy i filtra,przekręciłem kluczyk na zapłon kilka razy,żeby pompa dobiła ciśnienie i był problem z odpaleniem :roll: auto z 10 razy ''hehtało'' po czym odpaliło i był błąd na komputerze impa 4162 .Autko odpaliło i później już nigdy błąd taki nie wystąpił.Raz zdarzyło się tylko,ze rano przekręcam kluczyk na zapłon a tu zero reakcji pompa nie pracuje i autko nie odpaliło.Wtedy był błąd pompy a dzisiaj pompa uruchomiła się bardzo krótko dosłownie kilka sekund i zgasła,próbuje odpalić samochód i ''hehta z 4,5 razy'' po czym odpala ale błędu nie ma.


Z tego co widzę są różne programy impa,dis,ista czy,któryś z tych programów sprawdzi pompę? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie pompa progowa zdecydowanie, możesz jeszcze wcześniej zamienić przekaźnik pompy (za schowkiem) z tym od klaksonu, ponieważ są takie same.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

przekaźniki już zamieniłem chodź jeden i drugi działa gdy naciskam klakson.Jeszcze wtyczkę kontakt sprayem popsikałem :)


Póki co dzięki Panowie :cool2:

Opublikowano

Dziś znów problem był :x nie udało mi się nagrać dzisiaj rozruchu w impie,ale autko znów 3,4 razy ''hehtało'' po włączeniu zapłonu pompa pracowała około 8sekund czyli krótko.Podczas rozruchu w impie wartość po lewej stronie była ponad 400 a po prawej stronie jak nie mógł zapalić w okolicach 160.Gdy już autko zapaliło i zgasiłem je to po ponownym przekręceniu kluczyka na zapłon pompka pracowała jak zawsze około 40sekund i przy rozruchu w impie wartość po prawej stronie była ponad 300 i autko od strzała odpaliło.


Możecie mnie nakierować czego to wina powinna być? wtrysk czy raczej pompa podprogowa? :roll:

Opublikowano
Ogólnie jak pompa progowa się kończy to zazwyczaj głośno pracuje przed odpaleniem silnika i jest problem z mocą podczas buta w podłodze, ze względu na to że nie dobija właściwego ciśnienia (ok 4 bar)
Opublikowano

tylko,że pamiętam jak rano odpalałem auto to pompa zawsze te 40sekund pracowała i był cyk auto odpalone.Natomiast teraz dwa dni pod rząd pracuje 7,8 sekund po czym się wyłącza i problem z uruchomieniem auta.Na kompie błędów brak.Jutro postaram się nagrać impą chyba,że odpali.


A czy taka praca pompy może być też o niski stan paliwa?

Opublikowano
nie wiem tylko czemu nie mam żadnego błędu :cry: Po prostu rano jak odpalałem to oczekiwane było ponad 400 a zmierzone przy rozruchu około 150/160 i 3 razy 'hełheł'' i odpalił z tym,że z rana pompka pracowała tak jak pisałem 7,8sekund.Za kolejnym razem co odpala od strzałą pracuje grubo powyżej 30sekund.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompa się zacina, innej możliwości nie ma.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Pompa się zacina, innej możliwości nie ma.

 

dzięki kolego :cool2: wstawię za tydzień/dwa używkę za stówę jakaś dla porównania :)

A czy przekaźnik może być winny temu,że pompka uruchamia się 8sekund po czym gaśnie? czy jeśli byłby to przekaźnik to w ogóle by jej nie było słychać?

Opublikowano
Pompa się zacina, innej możliwości nie ma.

 

dzięki kolego :cool2: wstawię za tydzień/dwa używkę za stówę jakaś dla porównania :)

A czy przekaźnik może być winny temu,że pompka uruchamia się 8sekund po czym gaśnie? czy jeśli byłby to przekaźnik to w ogóle by jej nie było słychać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po pierwsze przekaźniki podmieniałeś a po drugie jakby on był przyczyną to raczej raz by działał a raz nie, raczej nie możliwe, że przez niego raz działa krócej a raz normalnie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Po pierwsze przekaźniki podmieniałeś a po drugie jakby on był przyczyną to raczej raz by działał a raz nie, raczej nie możliwe, że przez niego raz działa krócej a raz normalnie.

 

kolego a przypomniałem sobie jeszcze i chciałem spytać czy takie psikusy,może sprawiać pompa w baku? i przez to,że podaje za mało np paliwa to pompa podprogowa wyłącza się szybciej? czy to jednak raczej podprogówka?

Opublikowano

Możesz sprawdzić jeszcze, następnym razem jak progowa pompka będzie działała około 8 sekund weź coś (50cm rurki kija czy czegokolwiek) i postukaj od spodu auta.

Tylko jak usłyszysz że pompka pracowala krutko to nie próbuj odpalac, zostaw kluczyk w pozycji 2 tak żeby pompka pracowala gdy pukniesz od spodu auta i będzie przycieta to powinna zaskoczyć napewno usłyszysz i wykluczysz czy to progowa.

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano
Kurcze mogłem to wcześniej przeczytać :) dzisiaj ta sama sytuacja pompa pracowała okolo 11/12sekund i gdy się wyłączyła również pompy w baku nie było słychać.Dopiero gdy autko odpaliło to jakimś cudem za kolejnymi razami pompka podprogowa pracuje około 40 sekund i pompa paliwa w baku też.Najgorzej jest po nocy
Opublikowano

Panowie ale dlaczego pompa po przekręceniu kluczyka na zapłon pracuje maks 12sekund i się wyłącza/w baku też jednocześnie obie się wyłączają.Wtedy wiem,że będzie problem z rozruchem.Gdy autko odpali już i zgaszę je to ponowne przekręcanie kluczyka na zapłon powoduje,że pompy obydwie pracują tyle co zawsze około 45sekund i autko wtedy od strzała pali.Jeśli rano odpalę i przejadę się kawałek po czym zgaszę furkę i wieczorem odpalam to też czuć,że z 2 razy ''hełheł'' jest.Dziś zalałem do pełna,jutro sprawdzę jeśli powtórzy się to to uderzę czymś w pompkę progową a gdy nie będzie reakcji to poruszam pompą w baku.Chyba,że autko odpali jutro prawidłowo to sprawdzę jeszcze kolejnego dnia,jeśli rozruch będzie prawidłowy to by wskazywało pompę w baku/lub poprzedni niski stan paliwa :roll:


Chodzi tak w 90% obstawiam pompę progową.Nawet z tego względu,że z mc temu rano był problem z odpaleniem autka.Po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa progowa w ogóle nie reagowała.Kilkakrotne przełączanie off=>zapłon powodowało,że zaskoczyła.Generalnie zrobiłem tylko tyle,że odpiąłem wtyczkę od niej psiknąłem kontakt-sprayem założyłem i już się to nie powtórzyło.Nieraz też ją słychać z rana w kabinie aż podłoga lekko rezonuje :evil: po odpaleniu pompa jest cichutka.

Przekaźniki podmieniałem,bezpiecznik sprawdziłem.Błędów na komputerze nie ma żadnych.

Ma ktoś jeszcze jakieś sugestię ? ja się zbytnio na tym nie znam i jeśli miałbym kupić w ciemno to chyba progową.W każdym bądź razie dodatkowe sugestie mile widziane :roll:

Opublikowano
Nie ma co gdybać , kup nową pompę progową . Wtedy na bank będziesz wiedział czy to pompa. Używka ile ci pochodzi ,nie wiadomo jak długo .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.