Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co ja nie dam rady??? Potrzymaj mi piwo

Racja taki kolega to skarb :mrgreen:

  • Odpowiedzi 288
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wszystko cacy, ale z tego co pamiętam, to na tym aucie były już jakieś dobre zaciski? Mogę się mylić :wink:

Te felgi słabe trochę moim zdaniem. Mam nadzieję, że na wiosnę wpadnie coś konkretnego?

Opublikowano
Dokładnie ...kolego kkamo84 konkretne koło dla Ciebie to jakie?? Dla mnie lekkie.... więc będzie albo ultraleggera albo to co jest ale polakierowane na mokro albo motec ultralight.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ultraleggera :cool2: :cool2: :cool2: . Motec - chińczyka byś włożył ? :| :mrgreen:
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Dlatego motec na ost. miejscu... znajomy ma to w aucie i mimo meczenia trzymają się bdb. Ale nie w bmw.

Te koła które mam bardzo lubię Ale że względu na problemy z trakcja będzie trzeba mieszane ogumienie.. jak i felgi. Ale to na samym końcu.

Teraz jest jeszcze dużo rzeczy ważniejszych.

Opublikowano

To co masz obecnie po prostu mi się nie podoba. Wyrażam swoją opinie, bo mogę :wink:

W tym przypadku lekkie nie idzie w parze z ładne.

Jak już Ultraleggera będzie dużo lepszym wyborem :cool2:

Opublikowano

W związku z tym że otwory pod heble tylne zostały wykonane nieprofesjonalnie zdecydowałem się na zmianę zwrotnic na seryjne oprawienie nowych łożysk i piast. Aby umożliwić fachowy montaż hamulców wykonane zostały takie adaptery które pozwolą na prawidłowy monta z ukladu hamulcowego. Mimosrodowe otwór pozwala na idealne wycentrowanie położenia klocka na tarczy

370976f4be2f1432gen.jpg

Ta tulejki z pomarańczowym lakierem to element fabryczny zaciski tylnego 345mm

Opublikowano
Nalot 222 Czy coś koło tego...

Byłem u tunera.. egr wyłączony... Dpf również.

Auto znacznie lepiej reaguje na gaz znacznie lżej przyspiesza :)

 

U kogo byłeś? Jak to wygląda, egr i dpf są na swoim miejscu a poprostu nie działają?


Pisałeś też wcześniej o Xhp, jak wrażenia po dłuższym używaniu? Ogółem opinie są bardzo dobre.

Opublikowano
W aucie niema fizycznie egr. Jest tylko 1 termostat główny. Niema też dpf w jego miejscu jest katalizator metaliczny euro 4 w obudowie dpf. Xhp jeszcze nie miałem kiedy jechać zainstalować bo jestem w burakach z mechanika...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe rozwiązanie z tym mimośrodem, należy go zaprasować na zacisku jak rozumiem? A co z różnicą rozmiaru gwintu?
3A0jS9b.png
Opublikowano

Tulejka jest wcisnieta. Spokojnie bez prasy można to wymienić. Gwint w mojej tulejce jest m10 jak oryginalnie w e9x nie tak Jak w f serii m12. Wszystko p&p na dniach wrzucę zdjęcia spasowania przed i po zastosowaniu tulejek.

Zaległe pozostałe elementy z wymiany rozrzadu

8a4306e271c4b6fcgen.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Świetna sprawa, w sumie to jest jedyna rzecz która mnie powstrzymywała przed rozważaniem zacisków z F - kombinowanie z tylnymi piastami. Czekam na zdjęcia i testy. :)
3A0jS9b.png
Opublikowano

d85059b90f54ac5cgen.jpg


Tak w skrócie wywalone 3.5kg z bagażnika przez zmianę płyty podłogi...

Bylo jakieś ciężkie...

Jeśli lekką plyta z lexan się sprawdzi.. chociaż już tam siedziałem i wytrzymalo... to zamiast taniego wyłożenia wpadnie dywan jak oryginalny.

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.