Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Łopatki bardzo fajne W kierownicy :cool2: Mariusz dobry mod.

Tymczasem auto pojechalo na wymianę rozrzadu.

ec4efefd4ca0219dgen.jpg niestety z wielkim ubolewania Ale nie mam warunków. Ale jest w bardzo dobrych rękach. Przy okazji chłopaki wloza kat.

  • Odpowiedzi 288
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
perspektywa zdjęcia taka,że chyba w przepaść jechało ;) 99% wszystkich prac sam ogarniasz,więc jakoś zniesiesz to ,że rozrząd kto inny wymieni ;)
Opublikowano

Gdyby komuś leżała pompa cp3 r90 proszę o szybki kontakt ta włożoną w silnik jest trochę mało wydajna...


Edit: ogarnięte wydajniejsza pompa już jedzie do warsztatu... Czujnik na 2000bar już w warsztacie ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Wtryski ogarniają takie ciśnienie? Edytowane przez aaben
3A0jS9b.png
Opublikowano
:cool2: wyższe ciśnienie to I podlać można więcej w tym samym czasie.
Opublikowano
Ja ją kupiłem i dołożyłem, kierownica była dedykowana pod skrzynię automat, dokupiłem manetki poliftowe a kolega Tomek z forum je przerobił by pasowały pod instalację elektryczną i wszystko działa. Jeżeli kupiłeś kierownicę Performance nie dedykowanej do skrzyni automat to raczej manetek nie dołożysz.

 

Czyli były tam manetki tylko zmieniłeś na te z LCI ? Opcja jest taka że podobno można wyciąć z tyłu otwory pod manetki i w stelażu kierownicy są nawet nagwintowane otwory. Kwestia się tylko dostać do nich.

Opublikowano

cypisek21

Czym sobie autko zasłużyło, że zmieniana jest miska na nową przy okazji rozrządu ........... ?

Opublikowano

Na boku miski jest czerwony lub pomarańczowy silikon. Wolałem nie ryzykować rozszczelnienia...

Co do pompy r90 najpierw zostanie rozebrana zregenerowana (2 lata gwarancji)dopiero później na wiosnę wlozona.

Nie zaryzykuje wlozenia niepewnej pompy do auta.

Opublikowano
Obserwuję autko na forum od początku. Każdy z nowych właścicieli ma swój pomysł na nie. Jedno się tylko nie zmienia profesjonalne i kompleksowe podejście w dopieszczeniu. Widzę że u ciebie 335d wchodzi na nowy poziom rzeczy które ty robisz są tutaj niespotykane. Dbałość o szczegóły jest wyjątkowa a w dodatku poparta dużą wiedzą. Zawsze tu zaglądam bo dowiem się czegoś nowego ciekawego. Masz zajebiste podejście do każdego auta. Nie owijasz tylko działasz :cool2:
Opublikowano

Ale mi kolego poslodziles.... ;)

Obecnie na prawie na żywca dostaje masę zdjęć od Its77 jedno z nich

578e97636af45fe4gen.jpg

Takie zużycie łańcuchów.. widac że rozciągnięte już trochę są.

Opublikowano

Faktycznie jak to się dzieje, że kolejny Właściciel znajduje się sobie "coś do roboty" :) .

Powiem szczerze, że mnie prywatnie bardziej zainteresowało by zdjęcie-a obrazujące "naciąg" starych łańcuchów przez tłoczki napinacza niż porównanie nowy vs stary :mrgreen: .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Uszczelki lancuchy koła łańcuchowe ślizgi... podkładki pod wtryski plyn, oleje uszczelki miski
Opublikowano
Auto odebrane:) grzebie dalej... W odma wsadzilem labirynt.. zmniejszy to ilość oleju w dolocie... egr usunięty piatek wypisanie egr dpf... foty wrzucę później
Opublikowano

Widać ale przynajmniej dla mnie bardziej obrazowy jest naciąg napinaczy.

W tematach o rozrządzie w 3.0d M57xxx co jakiś czas pojawia się informacja kolejnego szczęśliwca :| , że strzelił + w większości przypadków dopisek wcześniej było wszystko ok ............ .

W bardzo dobrze mi znanym E92 335d 364KM/695Nm z ZG chyba 120 tyś km jak dobrze pamiętam, wychylenie tłoczków było minimalne jak sprawdzałem.

Do tematu o rozrządzie w M57 muszę wstawić kolejne zdjęcia tym razem 530Ad LCI, w którym tłoczki "prawie wyskoczyły" ..... ale czasu na wszystko brak.


Nawiązując do meritum, jak ma się możliwości i chęci aby takie zdjęcia robić to wydaje mi się, że warto budować "bazę informacji".

Opublikowano

Zużycie było małe/ średnia Ale wolę spać spokojnie na łańcuchu czuc niewielki luz wzdłużny A na olejowym nie czuć.. więc wg to był optymalny czas na wymianę.

Dodatkowy labirynt w odmie.. 4d6668e671ad89e8gen.jpg

Egr off cac183ad557f2755gen.jpg

Szymon-o jak chcesz wbij na whatsup albo messenger powysylam Ci zdjecia zużycia elementów tu zamieszczać mi się nie chce zdjąć mam mnooostwo

Opublikowano

Nalot 222 Czy coś koło tego...

Byłem u tunera.. egr wyłączony... Dpf również.

Auto znacznie lepiej reaguje na gaz znacznie lżej przyspiesza :)

Tymczasem pewien użytkownik forum dał coś na podmiane... I obyło się bez lakierowania

e0f3f91172b731a9gen.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.