Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A czuć jakąś różnicę w ogóle? Fabrycznie są małe rozpórki i zastanawiam się czy założyć czy nie, czy to coś da po za aspektem wizualnym :)

Ciężko powiedzieć, rozpórki miałem w każdym aucie i dlatego zawitała i tu. Na pewno auto zyskuje na sztywności aczkolwiek cieżko jest to odczuć podczas normalnej jazdy.

W jednym samochodzie rozpórkę mam od nowości i po 25 latach geometria jest idealna. :)


U mnie długi weekend pracowity. Niestety nie dotarły do mnie wszystkie rzeczy (kamera i moduł), lecz założę to za tydzień.


Wymiana oleju, wszystkich filtrów (olej, powietrze, kabina i paliwo) i paska wielorowkowego. W końcu ustał problem z piszczeniem podczas rozruchu. Winowajcą był właśnie pasek, który nie był mocno popękany lecz nie wymieniałem go odkąd posiadam auto.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_71.jpg


Założyłem czujniki do zegarów, niestety zegar ciśnienia oleju coś nie chce współpracować i prawdopodobnie zastąpię go przydatniejszym EGT.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_72.jpg


Dobrałem lakier na dyfuzor Performance, wybrałem kolor z palety BMW o kodzie A90 Sophisto Gray Xyralic. Zależało mi na zostaniu przy ciemnym graficie, lecz chciałem żeby ładnie się mienił w słońcu i był ciemniejszy w cieniu (i na załamaniach). Baza w 80% składająca się z perły zrobi robotę. :twisted:

Wpadł też przycisk z E90 LCI z chromowaną ramką.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_75.jpg


Długo wyczekiwany cupholder dotarł i został zamontowany w tunelu. Wszystko idealnie się zgrało i pasuje.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_69.jpg


Zamontowałem telefon w podłokietniku, konieczna była wymiana instalacji USB/BasePlate na dedykowaną do F20 z CICem. Poprowadzenie jej pod dywanem to nie łatwe wyzwanie... Oryginalne rozwiązanie z MULFa z USB Hubem zostało w aucie, może kiedyś się przyda. Dokodowane odpowiednie opcje w FA i wszystko śmiga.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_74.jpg


Po całym dniu męczenia infolinii BMW Connected centrala BMW A.G. dopisała ręcznie samochód po VINie do mojego konta. Co prawda funkcje telematics w serii E zostały wyłączone lecz przynajmniej pokazuje się miniaturka samochodu i przebieg się zapisuje w historii.


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_70.jpg


No i coś co dzieliło mnie od decyzji zmiany samochodu na serię F... BMW Apps! :8)

W BMWCHECK wgrali odpowiednie certyfikaty do nawigacji, odpowiednie kodowanie CICa i mamy to.

Spotify w aucie to coś o czym długo marzyłem i rozważałem retrofit NBT Evo :D

Playlisty, ulubione piosenki i chyba lepsza jakość niż po Bluetooth. Jak na razie testuję kompatybilne aplikacje, pomimo leciwego rozwiązania jest tego trochę.

Aplikacja M-Laptimer kusi żeby przetestować na torze... :twisted:


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_73.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_76.jpg


No i na ten moment to tyle, auto w końcu porządnie posprzątane i przygotowane do trasy. Czas na krótki urlop. :)


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_77.jpg

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mocno doposażyłeś tą 1er, przyjemnie się na to patrzy. Zostało Ci jeszcze coś na liście wyposażenia?

Marzy mi się aktywny tempomat i HUD, jak jeszcze to pierwsze może bym zrealizował to z tym drugim jest znacznie trudniej. Jedynie jakieś akcesoryjne wyświetlacze wchodzą w grę (na przykład BMW Head Up Screen). Niestety cena doposażenia jednego i drugiego trochę zwala z nóg.


Coś bym zrobił z wnętrzem, poluje na fotele alcantara z F20. Może trafią się elektryczne z pamięcią.


Ogólnie to nie mam już pomysłów wiec śmiało możecie proponować :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
@Kuudlaty może zadam głupie ale czym się różni funkcjonalność snapa od BT bo widzę ,że masz comboxa i Snapa ? :lol:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
@Kuudlaty może zadam głupie ale czym się różni funkcjonalność snapa od BT bo widzę ,że masz comboxa i Snapa ? :lol:

SnapIn poza tym, umożliwia działanie Appsów bo jest połączony po USB z Comboxem (których w serii E po BT nie da się uruchomić).


Mały update:

- Zamontowana kamera cofania, polakierowany i zamontowany dyfuzor Performance, polakierowana i wklejona zaślepka wycieraczki, nowy wykresik z hamowni.


Aktualny setup: 190KM/410Nm :twisted:


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_79.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_80.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_81.jpg


Film z hamowni z wykresem na końcu:



Co następne?

Sam nie wiem, chętnie zamienię na serie F więc jeśli ktoś by był zainteresowany jedynką to zapraszam na PW/FB/IG :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie żebym podburzał ale seria 6 ma kamerkę schowaną w tym klawiszu klapy :D Wygląda na to samo i powinna pasować .
Opublikowano
Nie żebym podburzał ale seria 6 ma kamerkę schowaną w tym klawiszu klapy :D Wygląda na to samo i powinna pasować .

 

Nie byłbym sobą gdybym nie brał tego pod uwagę. Niestety to nie to samo. Zupełnie inny wymiar emblematu i sposób montażu. Poza tym oryginalna kamera wymaga modułu i ma wyjście LVDS. To nie takie proste żeby to włożyć do 1er.

Miałem przerabiać uchwyt z 1er żeby się otwierał i tam umieścić kamerę lecz koniec końców w zderzaku jej praktycznie nie widać stąd też trafiła tam.

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Tak jak już @biger wspomniał zdecydowałem się na coś czego jeszcze nikt na świecie chyba nie odj... zrobił.


Kompletne wnętrze z F20 preLCI M-Pakiet Alcantara St. Micro Hexagon/Alcantara antr. (HMAT) (STOFF HEXAGON ALCANTARA/ANTHRAZIT (HAAT)).

Fotele oczywiście europejskie, pompowane oraz grzane.


Uprzedzę pytania: nie, wnętrze NIE PASUJE P&P. Nie będę tworzył instrukcji co i jak trzeba przerobić żeby to wsadzić bo post miałby z 10 stron.

W skrócie, wymiana instalacji w fotelach, modułów, kostek, ew. mata pasażera do zmiany (ja wykodowałem), relokacja pasów i zmiana dolnych mocowań (czyli pasy szyte na zamówienie), relokacja tylnych mocowań kanapy oraz oparcia, customowe mocowania tylnych oparć, customowe mocowanie boczków oparcia.... i tak dalej i tak dalej.

Dwa tygodnie walki za mną, fotele siedzą w aucie. Brakuje mi jeszcze mocowań tylnych oparć.


Kto chce zobaczyć efekt końcowy? :norty:


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_82.jpg

http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_83.jpg

http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_84.jpg


Miałem dzielnego pomocnika, gdyby nie on to ten mod by nie wyszedł. :D


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_85.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_86.jpg

http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_87.jpg


W międzyczasie wymiana deski, udało się trafić nieregenerowaną w idealnym stanie (nawet z 2009 roku).


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_88.jpg


Brakowało mi do kompletu osłony ręcznego Performance. Odłożyłem zakup na później i w międzyczasie wyprzedały się wszystkie stany magazynowe BMW... Znalazłem prawdopodobnie ostatnią sztukę w Europie. Przeleżała na magazynie spakowana w oryginalne pudełko 11 lat!


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_89.jpg

http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_90.jpg

http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_91.jpg

http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/KW_BMW_92.jpg


To jak, wrzucać galerię z wnętrzem? :twisted:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wincyj kotkóffff .... wrzucaj . Ja tylko wersję ultra lajt tego wykonałem czyli fotel z angola lifta wsadziłem . Ale warto było .
Opublikowano

No dobra, wrzucam. :twisted:


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-3.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-4.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-5.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-6.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-7.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-8.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-9.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-11.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-14.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-17.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-21.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-25.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-28.jpg


http://kudlatyworkshop.com/files/BMW/galeria_2/KW_E87-29.jpg


Po więcej zapraszam do galerii na Facebook'u: https://www.facebook.com/KudlatyWORKSHOP/photos/?tab=album&album_id=1772530366220588

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A wygłuszenie maski? :D

Kiery zazdroszcze. Może też się na to kiedyś rzuce. Na razie tył led w planach, lusterko wsteczne z kamerą i Combox Media ( tylko nie dam za niego, więcej niż 300 zł, więc czekam :D )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no widzisz... a ja tyl sie zastanawialem, czy fotele od f20 daja rade. tyl mnie nie interesuje, ale czy przod fizycznie wchodzi p&p? pomijajac elektryke... szyny pasuja? fotel sie miesci? z czym bylo najwiecej roboty przy przodzie?
Opublikowano
Modyfikacja na najwyższym poziomie. Fotele z f20 wyglądają lepiej niż te e87, ale mam wrażenie, że te z e8X są trochę wygodniejsze niż f2X. Jak to oceniasz?
Opublikowano
A wygłuszenie maski? :D

Kiery zazdroszcze. Może też się na to kiedyś rzuce. Na razie tył led w planach, lusterko wsteczne z kamerą i Combox Media ( tylko nie dam za niego, więcej niż 300 zł, więc czekam :D )

 

Szczerze? Zapomniałem o tym wygłuszeniu. Dzisiaj podpytam ile w ASO taka przyjemność :D

Z trafieniem taniego i co najważniejsze sprawnego Comboxa może być problem (tak, comboxy padają dość często). Trzymam kciuki!

 

no widzisz... a ja tyl sie zastanawialem, czy fotele od f20 daja rade. tyl mnie nie interesuje, ale czy przod fizycznie wchodzi p&p? pomijajac elektryke... szyny pasuja? fotel sie miesci? z czym bylo najwiecej roboty przy przodzie?

 

Przód praktycznie P&P. Pasy nie pasują, są inne mocowania w fotelach. F20 ma też inny zwijacz więc niestety tylko custom wchodzi w grę. Z przodu kłopotliwa była elektryka. Z tyłu jest największa rzeźba. Najwięcej roboty jest z tylnymi oparciami (nadal czekam na wycięcie na laserze nowych mocowań, zamówiłem oryginalne w ASO z F20 lecz nie pasują).

Istotne żeby to było PreLCI F20 bo F21 lub F22 nie pasuje.

 

Najlepsza E87 na tym forum! Rozwaliłeś system... :twisted:

Taki był cel :twisted:

 

Modyfikacja na najwyższym poziomie. Fotele z f20 wyglądają lepiej niż te e87, ale mam wrażenie, że te z e8X są trochę wygodniejsze niż f2X. Jak to oceniasz?

Moim zdaniem te z F20 są o niebo wygodniejsze, dużo lepiej mi się w nich siedzi przy takim samym ustawieniu jak poprzednio.

Na plus jest też waga, fotele z F20 są na oko dwa razy lżejsze niż E8X. Nie wiem czemu, może inne materały. Wyglądają również na bardziej przemyślane konstrukcyjnie.


No dobra, to teraz jakieś kolejne wyzwanie poproszę. Ktoś coś? :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gratuluję samozaparcia, ale efekt i wygoda jest. Sam przez rok użytkowałem F30 w M pakiecie i uważam, że te fotele w alcantarze są super.

Pasy ala Competition :cool2:

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Przerobka na Pickupa :mrgreen:

Nie no, aż tak szalony to nie jestem :mrgreen:

 

No dobra, to teraz jakieś kolejne wyzwanie poproszę. Ktoś coś? :8)

N57 :roll:

Dobrze wiesz, że taki jest plan jeśli tylko N47 się podda. Niestety jest w zbyt dobrym stanie żeby to szybko nastąpiło...

 

Patrząc na spód foteli to jest dość podobny . Ciekawe gdzie ugryźli z masą fotela skoro lżejszy .

Mam wrażenie, że stelaż jest zrobiony z innego materiału, oparcie chyba jest też dużo lżejsze.

 

Gratuluję samozaparcia, ale efekt i wygoda jest. Sam przez rok użytkowałem F30 w M pakiecie i uważam, że te fotele w alcantarze są super.

Pasy ala Competition :cool2:

No tak jak już pisałem, o wiele wygodniej mi się siedzi w tych z F20/F30.


Cały czas borykam się z myślami o zmianie na serię F... za długo już mam to auto. :D

Niestety chwilowo nie ma ciekawych egzemplarzy na OLX/OTOMOTO. Może ktoś z forum ma coś ciekawego? Jestem otwarty na propozycje :D

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.