Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprowadziłem sobie z USA F01 i jest aktualnie lakierowana i takie tam.

Bateria w niej to jakas Varta z 17roku.

Wyskakiwał komunikat o rozładowanym aku na odpalonym aucie(żółty)

Po podłączeniu prostownika lub zasilacza nie ma jakiegos mega ładowania.

Gdy daje zapłon po kilku sekundach auto usypia wszystkie systemy takie jak radio,licznik i reszta.

Mimo iż podpiete jest pod zasilacz.

O co może tej małpie chodzić?

Nie wiem czy aku jest AGM.

Opublikowano

Tak jak napisałem.

Auto podpięte po zasilacz o wydajnosci do 130A a pobor spada jak przy naładowanym aku.

Czy musi być w serii F aku AGM?

Opublikowano
Widziałem co napisałeś i jeszcze raz napiszę Ci to samo wsadź inny akumulator. Nie napisałem że Twój jest rozładowany tylko że może być uszkodzony a wtedy tak właśnie będzie miałem już taką sytuację kilka razy. Wsadź na próbę inny. A klemy przypadkiem nie wywaliło?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Raczej już akumulator słaby mi się rozładował AGM 90Ah to ładowałem prądem 20A 6 godzin na samochodzie , samochód w stanie uśpienia

wszystko pozamykane ,

jak podłączysz do rozładowanego zasilacz bez ograniczenia prądowego na 14V to może prąd być 30- 50A więcej jak włączysz zapłon

pobór prądu w F01 na zapłonie to ok 20-30A przy naładowanym akumulatorze

ale bez zapłonu przy otwartych drzwiach spada dość szybko do poziomu 5 - 6A jak akumulator naładowany ,

zaczekaj pojeździsz może się zregeneruje , lub jakaś inna usterka ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ludzie.

Po prostu pojemność akumulatora jest inna zakodowana w aucie, a dodatkowo nowy aku nie został przyuczony do auta.

Trzeba zrobić te dwie czynności i będzie dobrze - jeśli aku jest OK, a rozumiem że jest OK.


Odnośnie AGM to wg. mnie tylko taki aku ma sens, ale..

AGM jest krytyczne dla aut z systemem Start-Stop.


Tutaj znów upewniasz mnie że masz źle zakodowany i nie przyuczony aku w aucie.

Opublikowano

Ja Ci nie powiem czy jest dobry czy nie. Jest z roku 49/2017

Auto zjechalo z USA i robi sie blacharka a ja w sumie troche tam pogrzebałem.

Z seria F małe mam doswiadczenie ale źle przypisane aku w serii E nie powodowało szybkiego usypiania auta. Nie w parę sekund. Mimo krecenia idrivem i tak się usypia.

Nie ma tu Start-Stop.

Din76 zasilacz ustawiny na 14.6V a prąd przy otwarrych dzwiach leci na łeb na szyje aż do minimum wyswietleń czyli 1A.

Opublikowano

Wsadź drugi nawet używany na próbę i będzie dobrze. To że jest z roku 2017 nie ma żadnego znaczenia jeżeli samochód stał pół roku z rozładowanym akumulatorem to poprostu jest śmietnik i tyle. Ewentualnie możesz mieć wystrzeloną kleme pirotechniczną jeżeli samochód jest po wypadku.

Żadne przypisywanie akumulatora nie ma tutaj sensu kolega piszę jakieś totalne bzdury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.