Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Manhart również "wrzucił" silnik V8 z M6 do M4 :twisted: i uważam że każde ///M powinno mieć minimum V8

  • Odpowiedzi 698
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
To że wywazyc jest trudniej może... Ale jeśli przypada więcej cykle pracy na obrót to silnik pracuje stabilniej... co do v8 m3 I r6 m4 do marka masz blisko wcisnij gaz u siebie i zobacz czas reakcji i to samo zrob u marka i moze sprawa sie rozjasni..... napewno r6 jest bardziej wydajny. Ale nie lepszy..
Opublikowano
Manhart również "wrzucił" silnik V8 z M6 do M4 :twisted: i uważam że każde ///M powinno mieć minimum V8

Manhart zawsze zaskakiwał :P

 

To że wywazyc jest trudniej może... Ale jeśli przypada więcej cykle pracy na obrót to silnik pracuje stabilniej... co do v8 m3 I r6 m4 do marka masz blisko wcisnij gaz u siebie i zobacz czas reakcji i to samo zrob u marka i moze sprawa sie rozjasni..... napewno r6 jest bardziej wydajny. Ale nie lepszy..

Bartek chodzi o to że silnik R6 przez lata został tak dopracowany przez BMW że jest lepiej wyważony niż V8 i to jest fakt a co do czasów reakcji to sprawdzę to u Marka a R6 na pewno jest technologicznie bardziej nowoczesny niż poprzednie V8 i to również fakt a czy lepszy R6 niż V8 tego nie nie wiem i się nie wypowiem.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Zamontowałem tylną lotkę.


SesrWLk_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie miałeś nie oceniaj. R6 nigdy nie dorówna V8. Może być szybsze ale nic więcej. Najlepszym motorem bmw było i jest V8 z M5 e39. Nie ma w motoryzacji nic piękniejszego jak V8 N/A.

 

dołożył bym jeszcze dzikie V10

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zamontowałem tylną lotkę.

No i ładnie! Ale mógłbyś dać lepsze zdjęcie. :)

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Zamontowałem tylną lotkę.

No i ładnie! Ale mógłbyś dać lepsze zdjęcie. :)

Dziękuje, lepsze zdjęcia jak umyję wóz :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie miałeś nie oceniaj. R6 nigdy nie dorówna V8. Może być szybsze ale nic więcej. Najlepszym motorem bmw było i jest V8 z M5 e39. Nie ma w motoryzacji nic piękniejszego jak V8 N/A.

 


Czytam czytam i czytam i te same zdanie mam cały czas --==maly==-- jesteś mądry gość :) v8 to v8 ! To nawet nie ma co porównywać :wink:

I faktycznie duzo lepsze jest v8 z m5 e39 niż v8 z e92, bardziej elastyczne. W m3 e92 trzeba wysoko kręcić obrotami ,zeby byla moc. niezbyt to przyjemne do jazdy na codzień, ale wszystko się zmienia jak założymy kompresor :) w tedy to już sam miód :obloki: dźwięk jest obłędny, reakcja na gaz natychmiastowa, moc w przedziale od 3-4 tys zadziwiająca itd nie te auto innymi słowy nie te auto :roll:


Czerwony gratuluję super fury, uszkodzenia faktycznie mocne były i jestem świecie teraz przekonany ze będziesz miał ogromne problemy przy sprzedaży. Znowu podzielam zdanie malego z początku tematu - trzeba było dołożyć i kupić lepszy stan bo potem taki raz ,ze łatwiej sprzedałbyś to dwa sprzedał bys za więcej. Tak czy siak już po ptakach, więc życzę Ci tylko frajdy z jazdy i bez wypadkowości .

Wszystkiego dobrego

Opublikowano
Nie miałeś nie oceniaj. R6 nigdy nie dorówna V8. Może być szybsze ale nic więcej. Najlepszym motorem bmw było i jest V8 z M5 e39. Nie ma w motoryzacji nic piękniejszego jak V8 N/A.

 


niezbyt to przyjemne do jazdy na codzień, ale wszystko się zmienia jak założymy kompresor :) w tedy to już sam miód :obloki: dźwięk jest obłędny, reakcja na gaz natychmiastowa, moc w przedziale od 3-4 tys zadziwiająca itd nie te auto innymi słowy nie te auto :roll:

 

 

Tak tylko po kompresorze żywotność M3 które jest wolnossące i podnosisz moc z 400 na 600koni znacznie spada. Znam kilka osób co im silniki padły po montażu kompresora GPower ,dlatego wiekszość tych co ma M3 e92 nie bawi się w kompresor. Oczywiście znajdą się tacy co po kompresorze im silniki nie wybuchają ale to tylko wyjątki potwierdzające regułę :)


Co do dźwięku wydechu słyszałem Mariusza M4 z wydechem Performance i wg mnie dużo nie ustepuje V8 e92 a auto o wiele młodsze i rozwojowe jak e92- co kto lubi

Opublikowano

no ta ale inaczej jak podnosisz moc w silniku juz uturbionym...dla przykładu u mnie z 360 seryjnych na 450 koni czyli 25%

a co innego jak robisz to w wolnossaku i podnosisz o 40% z 420 na 580 Gpower montując kompresor którego w aucie wczesniej nie było

Natomiast wrażenia z jazdy dopóki coś nie łupnie na pewno w takiej m3 są fajne ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mariusz dziwne że dopiero dzisiaj trafiłem na wątek. M to dla wielu na tym forum spełnienie marzeń, tylko nielicznym się to udaje więc gratuluję samochodu i sprawnej odbudowy.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Nie miałeś nie oceniaj. R6 nigdy nie dorówna V8. Może być szybsze ale nic więcej. Najlepszym motorem bmw było i jest V8 z M5 e39. Nie ma w motoryzacji nic piękniejszego jak V8 N/A.

 


Czytam czytam i czytam i te same zdanie mam cały czas --==maly==-- jesteś mądry gość :) v8 to v8 ! To nawet nie ma co porównywać :wink:

I faktycznie duzo lepsze jest v8 z m5 e39 niż v8 z e92, bardziej elastyczne. W m3 e92 trzeba wysoko kręcić obrotami ,zeby byla moc. niezbyt to przyjemne do jazdy na codzień, ale wszystko się zmienia jak założymy kompresor :) w tedy to już sam miód :obloki: dźwięk jest obłędny, reakcja na gaz natychmiastowa, moc w przedziale od 3-4 tys zadziwiająca itd nie te auto innymi słowy nie te auto :roll:


Czerwony gratuluję super fury, uszkodzenia faktycznie mocne były i jestem świecie teraz przekonany ze będziesz miał ogromne problemy przy sprzedaży. Znowu podzielam zdanie malego z początku tematu - trzeba było dołożyć i kupić lepszy stan bo potem taki raz ,ze łatwiej sprzedałbyś to dwa sprzedał bys za więcej. Tak czy siak już po ptakach, więc życzę Ci tylko frajdy z jazdy i bez wypadkowości .

Wszystkiego dobrego

Super że masz swoje zdanie i tego nie neguje V8 to V8 i jednemu bardziej pasuje innemu nie, zresztą każdy chwali swoje, mnie osobiście też dźwięk V8 się podoba ale silnik R6 też nie jest najgorszy.

Czy uszkodzenia były mocne raczej nie sądzę, auto jest zrobione i nie znajdziesz na nim ani grama szpachli wszystko zrobione zgodnie ze sztuką a czy będę miał problemy ze sprzedażą? Raczej nie bo nie mam zamiaru sprzedawać a w najbliższym czasie przypłynie druga M4 dla żony także nie muszę się martwić o sprzedaż poza tym stać mnie na to.

Dziękuje za życzenia :cool2:

 

Nie miałeś nie oceniaj. R6 nigdy nie dorówna V8. Może być szybsze ale nic więcej. Najlepszym motorem bmw było i jest V8 z M5 e39. Nie ma w motoryzacji nic piękniejszego jak V8 N/A.

 


niezbyt to przyjemne do jazdy na codzień, ale wszystko się zmienia jak założymy kompresor :) w tedy to już sam miód :obloki: dźwięk jest obłędny, reakcja na gaz natychmiastowa, moc w przedziale od 3-4 tys zadziwiająca itd nie te auto innymi słowy nie te auto :roll:

 

 

Tak tylko po kompresorze żywotność M3 które jest wolnossące i podnosisz moc z 400 na 600koni znacznie spada. Znam kilka osób co im silniki padły po montażu kompresora GPower ,dlatego wiekszość tych co ma M3 e92 nie bawi się w kompresor. Oczywiście znajdą się tacy co po kompresorze im silniki nie wybuchają ale to tylko wyjątki potwierdzające regułę :)


Co do dźwięku wydechu słyszałem Mariusza M4 z wydechem Performance i wg mnie dużo nie ustepuje V8 e92 a auto o wiele młodsze i rozwojowe jak e92- co kto lubi

Jacek dobrze piszesz kompresor nie do silnika S65 zabija go w bardzo szybkim tempie :nienie:

 

Jak chipujesz 340i na 450 koni to żywotność się nie skraca? Kazdy chip skraca żywotność, to chyba oczywiste

Tak to oczywiste ale w silniku uturbionym jest bardziej odporny na takie przyrosty.

 

no ta ale inaczej jak podnosisz moc w silniku juz uturbionym...dla przykładu u mnie z 360 seryjnych na 450 koni czyli 25%

a co innego jak robisz to w wolnossaku i podnosisz o 40% z 420 na 580 Gpower montując kompresor którego w aucie wczesniej nie było

Natomiast wrażenia z jazdy dopóki coś nie łupnie na pewno w takiej m3 są fajne ;)


:cool2:

 

Gdyby to takie awaryjne było to by ludzie nie kupowali tak tego :) a coraz więcej tego jezdzi bo coraz taniej można kupić

To słabo jesteś doinformowany bo znam ludzi którzy z tego kompresora zrezygnowali bo to śmiercionośny dodatek dla tego silnika a staniało bo nikt tego nie chce kupować a zresztą poczytaj na temat Gpowera to zrozumiesz a dźwięk spłukiwanej wody w kiblu po zamontowaniu Gpowera też nie zachwyca także nie pisz głupot :duh:

 

Mariusz dziwne że dopiero dzisiaj trafiłem na wątek. M to dla wielu na tym forum spełnienie marzeń, tylko nielicznym się to udaje więc gratuluję samochodu i sprawnej odbudowy.

Dziękuje serdecznie :cool2: :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Ostatnio zamontowałem dawno zakupioną dokładkę przedniego zderzaka z wersji Competition.


1QeUgIZ_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


Kilka zdjęć z zamontowanej tylnej lotki na klapie, którą z pomocą Marka udało mi się poprawnie zamontować i trzyma konkretnie, dzięki Marko :cool2:


ZApubNw_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


yJvbuyq_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano (edytowane)
Gdyby to takie awaryjne było to by ludzie nie kupowali tak tego :) a coraz więcej tego jezdzi bo coraz taniej można kupić

To słabo jesteś doinformowany bo znam ludzi którzy z tego kompresora zrezygnowali bo to śmiercionośny dodatek dla tego silnika a staniało bo nikt tego nie chce kupować a zresztą poczytaj na temat Gpowera to zrozumiesz a dźwięk spłukiwanej wody w kiblu po zamontowaniu Gpowera też nie zachwyca także nie pisz głupot :duh:

 

Chyba masz na myśli S62 ;) Tam to dopiero nikt tego nie kupuje a jednak wcale nie tanieją te zestawy ;)

Do s65 kompresor jak najbardziej się nadaje. A tanieje bo i auto staniało, moim zdaniem Gpower duzo tego sprzedaje dlatego ma możliwości obniżyć ceny.

Wiara ma awarie na zestawach 640 koni :twisted: bez wymiany tłoków na kute przy tak mocnym zestawie dzieją się takie przykre rzeczy :roll: ale wynika to moim zdaniem ze zbyt mocnego docisku auta / braku odpowiedniego przestudzenia kotłowni pomiędzy długim deptaniem pod czerwonym polem przez wiele kilometrów itd Tak mi się wydaje bo jak tłumaczyć to ,ze sporo ludzi na owych feralnych zestawach (640 koni) jeździ latami, robi dziesiątki tysięcy km bez awarii?

Ten zestaw sk2cs 640 koni balansuje już na krawędzi wytrzymałości zwykłych tłoków i najlepiej go po prostu nie zakładać :roll: do każdego zestawu z jeszcze większą mocą Gpower bezwzględnie nakazuje wymianie tłoków na kute, a to już koszta zaporowe :/ ale te słabsze zestawy sprawdzają się bardzo dobrze, przykład choćby ten dziadek Trucker hiob miał swoją 600 koni - 6 czy 7 lat jeździł i wszystko dobrze :) ... W sumie bardzo duzo tego jest w usa. Tam tak na to nie marudzą jak tutaj


S55 na pewno lepszy, wytrzymalszy bo zakute tłoki, więcej można dowalić koksu . Silnik rzędowy i tak w razie wu tańsza naprawa. Nic dziwnego ,ze nowy model m3 już zaopatrzyli w mniejszy, ale wydajniejszy silnik turbo. Auto masz bardzo ładne, mody bardzo dobre w moim guście. Nic tylko pogratulować :cool2:

Edytowane przez Fimbar
Opublikowano
Nie miałem na myśli S65 i właśnie z tym najmocniejszym zestawem Gpowera który jest zabójczy dla tego silnika a słabsze zestawy również skracają żywotność tego silnika ale nie mam zamiaru się z Tobą droczyć na ten temat ale bardzo doceniam że podoba Ci się to co zmieniam w aucie a co do naprawy to jeżeli jesteś sceptyczny co do naprawy to zapraszam na jazdę testową i sam się przekonasz że auto jest doprowadzone do perfekcji i brak jakichkolwiek zastrzeżeń co do naprawy.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Ostatnio zamontowałem dawno zakupioną dokładkę przedniego zderzaka z wersji Competition.


1QeUgIZ_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


Kilka zdjęć z zamontowanej tylnej lotki na klapie, którą z pomocą Marka udało mi się poprawnie zamontować i trzyma konkretnie, dzięki Marko :cool2:


ZApubNw_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


yJvbuyq_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

 

Zacny kawałek węgla na twoim M4 ....co do montażu to przysługa koleżenaska....Tak że proszę bardzo Mariusz.... :wink:


Dźwięk wydechu twojej slicznoty


Opublikowano

Wczoraj miało miejsce spontaniczne spotkanie ///M


Kilka fotek z tego wydarzenia :wink:


UzJmrd8_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


M7p1HKq_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


GcXZtia_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


POENJiM_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


8gjkKDY_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


n0w7I36_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


fCM5CsM_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


Za dwa tygodnie jak pogoda dopisze kolejny spot, być może będzie więcej osób :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano


:twisted: :twisted:

:cool2: :cool2:

Chciałbym tak umieć jeździć a kolor auta też super :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Niema co chcieć... realizuj.... Kupuj gruza spawaj dyfer... opanujesz to później I m4 możesz pouzywac zgodnie z przeznaczeniem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kurcze, masz coraz ładniejsze to auto!
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Mariusz wrzucam lepszej jakości fotki bo Twoim kalkulatorem to tak średnio :mrgreen:

Fajny spot, moim zdaniem w Twoje //M przydałoby się lekko obniżyć co dodałoby agresywnego sportowego charakteru, porównaj na ostatnim zdjeciu z Pako roznice :cool2:

Moim zdaniem Pako śliczna ma te m4 San MArino Blue jest obłędne , Twoja ładnie wyszło zdj na tle domu, pjona wariacie :handshake:


7qh5w0c4ilib.jpg

mmi0jm6h2jvv.jpg

g02cgp23msf7.jpg

gch4q6f9t596.jpg

z3qt7uynkqxp.jpg

Opublikowano

Nie kalecz zawieszenie competition Mariusz, ktore jest perfekcyjne i doprocowane...prowadzenie majstersztyk po obniżeniu już tak różowo nie będzie...


Stoi jak trzeba nie za nisko nie za wysoko....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.