Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
$üper to poskaladales ;)

Ile czasu trwało " zrobienie " M od przyjazdu auta z za granicy ??

Pochwał się jakie masz spalanie proszę . Nikt w to i tak nie uwierzy oprócz mnie i paru osób ;) . Widzę, że sieknoles już większą trasę pokaż proszę spalanie ;)

Jak się teraz mieścisz w M? Wcześniej jeździłeś touringiem więc miałeś dużo dużo więcej miejsca .

 

Dziękuje bardzo Mariusz :cool2:

Oczywiście starałem się jak mogłem, więc tak samo zrobienie auta i poskładanie nie trwało tak długo ale użeranie się z fachowcami, zwodzenie, krętactwo sprzedawców części i różne inne perturbacje strasznie wydłużyły prace nad tym autem w sumie wszystko to trwało 7 miesięcy ale gdyby liczyć moje przygotowanie czyli rozbiórka trzy-cztery dni, wymiana blacharki która miała trwać tydzień max dwa tygodnie, lakierowanie które miało trwać tydzień max dwa tygodnie i moje składanie tydzień czasu wszystko na spokojnie mogło to być zrobione w miesiąc góra miesiąc i dwa tygodnie. Teraz to już nie ważne, najważniejsze że wreszcie mam to już za Sobą i warto było czekać :cool2: :wink:


Co do pomieszczenia względem touringa to napiszę tak wcześniej jeździliśmy we czwórkę czyli ja moja żona i dwóch synów ale lata lecą i najstarszy syn ma 20 lat a młodszy 18 lat, starszy ma swój samochód i już nigdzie nie chce z nami podróżować i chodzi swoimi ścieżkami, młodszy syn również nie chce z nami już nigdzie jeździć także można powiedzieć że zostało nam tylko jedno dziecko nasza upragniona córeczka i to ona podróżuje tylko z nami także bagażnik w coupé jest dla nas wystarczający, ostatni wyjazd nad morze udowodnił że miejsca na bagaże jest dosyć walizka średnich rozmiarów zmieściła się, wózek spacerowy oraz inne gadżety żony także bez problemu dla Nas wystarczający :cool2:


Mariusz skoro prosisz o zużycie paliwa to nie ma problemu gdy jechałem do Gąsek nad morze to jechałem pierwsze 300 kilometrów prędkościami 120-130 km/h później 330 kilometrów jazda drogami krajowymi i prędkość przepisowa i spalanie wyszło na takim poziomie i objechałem to na jednym zbiorniku wynik jaki uzyskałem to spalanie 8,5 litra na sto kilometrów niestety nie zrobiłem zdjęć spalania ale zrobiłem zdjęcie zatankowane pod korek zbiornika paliwa i z niego wynika że paliwa wystarczy na 694 kilometry a to przy 60 litrowym zbiorniku wychodzi 8,5 litra na sto kilometrów.


Wj9YUTd_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


Powrotnie jechałem dłuższą trasą przez Szczecin-Gorzów Wielkopolski-Zielona Góra-Wrocław-Dom i trasa wiodła praktycznie S-3 i dalej A4 i prędkość utrzymywałem jak stary dziadek że nawet moja żona już miała dosyć i wynosiła 100-120 Km/h i spalanie przy tej emeryckiej jeździe i głaskaniu pedału przyspieszenia wyszło:


EzMc20r_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


Tyle zrobiłem kilometrów

MGEkunY_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


Po zatankowaniu tyle kilometrów mogłem zrobić:


ARlg0zb_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


Także widać że można jeździć oszczędnie ale na dłuższą metę jest to uciążliwe, podejrzewam że można zejść nawet do 7,5 litra przy jeździe po drogach krajowych nie dwu pasmowych.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Odpowiedzi 698
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

gratuluje upragnionej jazdy samochodem :mrgreen: jakie dalsze modyfikacje planujesz Mariusz ? bo pewnie coś w zanadrzu już czeka :norty: :norty:

 

podejrzewam że można zejść nawet do 7,5 litra przy jeździe po drogach krajowych nie dwu pasmowych
podejrzewam że jak już pojeździsz dłużej to i można by było zejść jeszcze niżej :norty: ale nie po to chyba się kupuje m4 :mrgreen:
Opublikowano

Nie jeździj tak delikatnie bo jeszcze sie przyzwyczai do takiego stylu jazdy i jak będziesz chciał skorzystać z mocy to Ci odmówi :D

Mój rekord na trasie 200km w 340i to było 6,2l przy muskaniu pedału gazu ale to z ciekawości bo realnie pali +-12l jak długo nie kasuje spalania i M4 myśle że będzie palić podobnie , ale patrzenie na to w tych autach raczej nie ma sensu bo i tak są ekonomiczne w porównaniu np do m3 e92 nie mówiąc już o m5 e60 bo tam bak znika w oczach ;)

Opublikowano

ja przejadę za 100zl 100 kilometrow, moja dziewczyna 250 :) proste

Nie po to się kupuje takie furki :P Ale odpocząć zawsze można w trasie.

Spalanie takie same będzie jak w 340i/335i :) wiadomo dlaczego :P 6 cylindrow.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jeździj tak delikatnie bo jeszcze sie przyzwyczai do takiego stylu jazdy i jak będziesz chciał skorzystać z mocy to Ci odmówi :D

Mój rekord na trasie 200km w 340i to było 6,2l przy muskaniu pedału gazu ale to z ciekawości bo realnie pali +-12l jak długo nie kasuje spalania i M4 myśle że będzie palić podobnie , ale patrzenie na to w tych autach raczej nie ma sensu bo i tak są ekonomiczne w porównaniu np do m3 e92 nie mówiąc już o m5 e60 bo tam bak znika w oczach ;)

M5 E60 jak jest pół baku to trzeba się rozglądać za stacją

Opublikowano
ale patrzenie na to w tych autach raczej nie ma sensu bo i tak są ekonomiczne w porównaniu np do m3 e92 nie mówiąc już o m5 e60 bo tam bak znika w oczach ;)

 

Nie porównuj tego silnika do rasowej V8ki a tym bardziej do V10...

Opublikowano
gratuluje upragnionej jazdy samochodem :mrgreen: jakie dalsze modyfikacje planujesz Mariusz ? bo pewnie coś w zanadrzu już czeka :norty: :norty:

 

podejrzewam że można zejść nawet do 7,5 litra przy jeździe po drogach krajowych nie dwu pasmowych
podejrzewam że jak już pojeździsz dłużej to i można by było zejść jeszcze niżej :norty: ale nie po to chyba się kupuje m4 :mrgreen:

Dziękuje Łukasz, co do modyfikacji to na razie nie zdradzę :wink:

 

jazda eMką o kropelce :nienie:

 

Adam to był jednorazowy taki sprawdzian by zobaczyć czy da się zejść poniżej ośmiu litrów :)

 

Nie jeździj tak delikatnie bo jeszcze sie przyzwyczai do takiego stylu jazdy i jak będziesz chciał skorzystać z mocy to Ci odmówi :D

Mój rekord na trasie 200km w 340i to było 6,2l przy muskaniu pedału gazu ale to z ciekawości bo realnie pali +-12l jak długo nie kasuje spalania i M4 myśle że będzie palić podobnie , ale patrzenie na to w tych autach raczej nie ma sensu bo i tak są ekonomiczne w porównaniu np do m3 e92 nie mówiąc już o m5 e60 bo tam bak znika w oczach ;)

 

Jacek to tylko taki jednorazowy wybryk nie mam zamiaru więcej zamulać :cool2:

Ale w porównaniu do M3 E92 to naprawdę jest ekonomiczne i myślę że daje większą frajdę z jazdy.

 

ja przejadę za 100zl 100 kilometrow, moja dziewczyna 250 :) proste

Nie po to się kupuje takie furki :P Ale odpocząć zawsze można w trasie.

Spalanie takie same będzie jak w 340i/335i :) wiadomo dlaczego :P 6 cylindrow.

 

Zgadzam się ale tak jak pisałem wcześniej to tylko był sprawdzian :wink:

 

Nie jeździj tak delikatnie bo jeszcze sie przyzwyczai do takiego stylu jazdy i jak będziesz chciał skorzystać z mocy to Ci odmówi :D

Mój rekord na trasie 200km w 340i to było 6,2l przy muskaniu pedału gazu ale to z ciekawości bo realnie pali +-12l jak długo nie kasuje spalania i M4 myśle że będzie palić podobnie , ale patrzenie na to w tych autach raczej nie ma sensu bo i tak są ekonomiczne w porównaniu np do m3 e92 nie mówiąc już o m5 e60 bo tam bak znika w oczach ;)

M5 E60 jak jest pół baku to trzeba się rozglądać za stacją

 

Zdecydowanie tak :lol:

 

ale patrzenie na to w tych autach raczej nie ma sensu bo i tak są ekonomiczne w porównaniu np do m3 e92 nie mówiąc już o m5 e60 bo tam bak znika w oczach ;)

 

Nie porównuj tego silnika do rasowej V8ki a tym bardziej do V10...

 

Wolę zdecydowanie ten silnik niż rasowe V8 lub V10.

Z wydechem M Performance brzmi równie rasowo :P

 

mój rekord na zbiorniku to około godziny :roll: średnio natomiast to jakieś ca. 400 km, noo jadąc delikatniej to 450km, przy normalnej jeździe takim autem raczej ciężko zrobić lepszy wynik chyba, że ktoś lubi patrzeć jak się kręcą koła w naczepie ciężarówki :P

 

Konrad zgadzam się że takie przebiegi są na zbiorniku to norma ale uwierz mi nie byłem wolniejszy niż ciężarówki :P

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
ale patrzenie na to w tych autach raczej nie ma sensu bo i tak są ekonomiczne w porównaniu np do m3 e92 nie mówiąc już o m5 e60 bo tam bak znika w oczach ;)

 

Nie porównuj tego silnika do rasowej V8ki a tym bardziej do V10...

 

Wolę zdecydowanie ten silnik niż rasowe V8 lub V10.

Z wydechem M Performance brzmi równie rasowo :P

 

Chodziło mi o spalanie, bez sensu porównywanie silnika który ma 2 czy 4 cylindry mniej i jest bardziej nowoczesny, i mniej pali.....że niby co ma palić więcej...?


Jak odslucham na żywo to się wypowiem który lepiej brzmi, czy też bardziej rasowo... :wink:


Ale wiadomo każdy swoje chwali....

Opublikowano
Ja też wole R6 + Turbo, niż V8 czy V12. Przynajmniej nie wymagają generalnego remontu po 100-150 tys km :lol:

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja też wole R6 + Turbo, niż V8 czy V12. Przynajmniej nie wymagają generalnego remontu po 100-150 tys km :lol:

 

Dzwięk jak wiadro gwoździ i reakcja na gaz jak Pentium I nic nie umywa się do mocnego silnika N/A i do dzwięku V8 N/A.

Opublikowano
Ja też wole R6 + Turbo, niż V8 czy V12. Przynajmniej nie wymagają generalnego remontu po 100-150 tys km :lol:

 

Dzwięk jak wiadro gwoździ i reakcja na gaz jak Pentium I nic nie umywa się do mocnego silnika N/A i do dzwięku V8 N/A.

 

Dokładnie....I to poj###ne pierdzenie.... :duh: :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
i v10 i wszystko co wyżej , f80 na plus jak dla mnie to ładniejszy środek i chętniej bokami lata, duży plus za możliwość dokupienia ceramiki, dźwięku silnika niestety brak, sądząc po x3M silnik s58 powinien poprawić sprawę Edytowane przez gorik79
Opublikowano
Ja też wole R6 + Turbo, niż V8 czy V12. Przynajmniej nie wymagają generalnego remontu po 100-150 tys km :lol:

R6 + Turbo naprawdę daje radę ale V8 czy V12 na pewno ma lepsze brzmienie i praca silnika to z remontem tyczy jedynie wymiany panewek ale chyba w silniku V8.



 

Ja też wole R6 + Turbo, niż V8 czy V12. Przynajmniej nie wymagają generalnego remontu po 100-150 tys km :lol:

 

Dzwięk jak wiadro gwoździ i reakcja na gaz jak Pentium I nic nie umywa się do mocnego silnika N/A i do dzwięku V8 N/A.

 

maly nie wiem co masz na myśli pisząc dźwięk wiadro gwoździ? Natomiast u mnie w silniku podczas pracy tego nie słychać :?

Na pewno na wolnych obrotach nie pracuje jak V8 czy V12 ale nie ma takiej tragedii po prostu ten silnik jest na wtrysku bezpośrednim i taka uroda tego silnika że trochę słychać pracę wtryskiwaczy w porównaniu do silnika N54 to ten silnik pracuje pięknie bo możesz faktycznie powiedzieć to o silniku N54 ten chodzi jak wiadro gwoździ :mrgreen: :P

 

Ja też wole R6 + Turbo, niż V8 czy V12. Przynajmniej nie wymagają generalnego remontu po 100-150 tys km :lol:

 

Dzwięk jak wiadro gwoździ i reakcja na gaz jak Pentium I nic nie umywa się do mocnego silnika N/A i do dzwięku V8 N/A.

 

Dokładnie....I to poj###ne pierdzenie.... :duh: :mrgreen:

 

Marek mylisz pojęcia, pierdzenie to chyba nie w tym silniku :duh:

Słyszałeś kiedykolwiek silnik S55 z zamontowanym wydechem M-Performance na żywo?

Jeżeli nie to nie oceniaj po filmikach na YouTube :P

Przyjadę Cię odwiedzić to zmienisz zdanie :mrgreen:

 

i v10 i wszystko co wyżej , f80 na plus jak dla mnie to ładniejszy środek i chętniej bokami lata, duży plus za możliwość dokupienia ceramiki, dźwięku silnika niestety brak, sądząc po x3M silnik s58 powinien poprawić sprawę

 

Adam zgadzam się że dźwięk silnika R6 nie należy do najpiękniejszych i nie ukrywam że praca silnika V8, V10 czy V12 jest zdecydowanie lepsza, natomiast co do środka to faktycznie jest zdecydowanie lepszy a przede o czym nikt nie pisze ten samochód czyli F80, F82 ma zdecydowanie lepszą sztywność nadwozia niż M3 E90,E92 nie mówiąc już hamulcach i innych rzeczach bo po prostu M3 jest przestarzałe pod tym względem, co do silnika S58 ten silnik jest już rewolucją w zastosowaniu podwójnych pomp wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczy które w takiej konfiguracji będą pewnie tak ciche że ten silnik będzie pracować bezszelestnie zobaczymy jak będzie w rzeczywistości już niebawem :cool2:

 

No nareszcie cacko gotowe:) NIedługo pewnie będę na śląsku to wdepnę na żywo oglądnąć :) KIedy ceramika wpada? :D

Tak Sergiusz nareszcie :D

Jak będziesz to zapraszam zobaczysz na żywo i ocenisz całą moją pracę :wink:

Co do ceramiki to się zastanawiam nad tym bo wyglądają obłędnie i są bardzo lekkie co zmniejsza wagę nieresorowaną ale podobno jak zimne to są gorsze od ori hamulców a wiadomo na tor sporadycznie człowiek się wybiera, muszę jeszcze zaciągnąć informacji w tej materii :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

no zaorane grubo.... ale jakby tak 1+2+3....

co Ci Mariusz mogę powiedzieć.... ceramika nie nadaje się do takiej jazdy. bo po prostu nie hamuje. to układ hamulcowy na tor. w deszczu mozna zycie stracic... troche jezdzilem samochodem z ceramika.... nie polecam do jazdy codziennej.... ale fejm sie zgadza.... jest kozak no i masa nieresorowana mniejsza to mniej bedzie palić :twisted:

Opublikowano
co Ci Mariusz mogę powiedzieć.... ceramika nie nadaje się do takiej jazdy. bo po prostu nie hamuje. to układ hamulcowy na tor. w deszczu mozna zycie stracic... troche jezdzilem samochodem z ceramika.... nie polecam do jazdy codziennej.... ale fejm sie zgadza.... jest kozak no i masa nieresorowana mniejsza to mniej bedzie palić :twisted:

Bartek jestem tego ciekaw jak to możliwe że ceramika zakładana jest do M4 a nawet można z takim układem hamulcowym skonfigurować i nie nadaje się do codziennego użytku przecież kupując Ferrari czy Porsche są także z ceramiką i ludzie jeżdżą tymi samochodami i jakoś nie tracą życia, wczoraj miałem okazję przejechać się M3 F80 z takim układem hamulcowym i hamulce żyleta no i wygląd kozacki i mniejsza masa nieresorowana to mniejsze spalanie może uda się zejść poniżej 7 litrów na setkę :P :lol:


Zastanawia mnie tylko że przednie tarcze ceramiczne na brzegach miały takie ubytki ceramiki, gość mi powiedział że takie ubytki to normalna sprawa czy ktoś może potwierdzić lub się wypowiedzieć na ten temat?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Mariusz autem jeździsz bardzo wolno. A ceramika potrzebuje temperatury do pracy. Dodatkowo pojedziesz w deszczu i się zdziwisz.
Opublikowano

nigdy nie zrozumiem ludzi i sensu zakładania ceramiki do "normalnej" jazdy :duh: Ja wybierając się nawet czasem na jakiś trackday nie widze mocnej potrzeby ceramiki, a co dopiero mówić do jazdy od tak...

ferrari lambo czy porsche to rasowe wozy które przecież trzeba jakoś zatrzymać, tym bardziej, że rozpędzają się o wiele szybciej niż M4 a i mam nadzieję częściej pojawiają się na torze by tam z tego korzystać .

Seryjne heble naprawdę dają radę i to przy mocnym kilkukrotnym hamowaniu, ale kto co lubi.......

Opublikowano

Miałem F80 z ceramiką i nigdy więcej bym takich hebli nie wybrał. Podobno to kwestia kodowania wrażliwości osuszania tarcz w deszczu czy zimie.

Tak czy inaczej moim zdaniem ceramika nie jest uniwersalna, a jej codzienne walory użytkowe dla mnie wątpliwe. Sam wygląd i masa w codziennym użytkowaniu nie mają znaczenia. Pierwsze wrażenia z hamowania w deszczu albo mokrym śniegu bezcenne. Życie mi przeleciało jak film. Reakcja na naciśnięcie pedału jest tragicznie opóźniona.

Kruszenie tarcz nie jest normalne, w autach na gwarancji wiem że serwis niechętnie, ale je wymienia. Choć pewnie są próby udowadniania, że uszkodzenie jest mechaniczne i nie podlega gwarancji. Nie mówię o permanentnym piszczeniu ceramiki, ale to ponoć oczywiste ;-)


Na tor ceramika - bjuti. Ale moim zdaniem do codziennego użytku obecne heble stalowe są wystarczające.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Moim zdaniem jak się użytkuje auto typowo weekendowo to tylko hamulce ceramiczne.

Jeżeli chodzi o dźwięk to R6 może być na prawdę głośne, ale czy fajne ? Kontrowersyjny temat. Jednym się podoba innym niekoniecznie. Ja zdecydowanie wolę v8.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.