Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Napraw, przewieź teściową, to może dług umorzy :8)



Oby nie z powodu zawału :twisted:


Trzymam kciuki!

Dziękuje.

Naprawię, przewiozę teściową oby nie dostała zawału ale długu raczej nie umorzy :)

 

pamietaj by utrzymywac w naladowaniu akumulator. w m4 jest mega drogi i zero zamiennikow... kolo 5kzl jak mnie pamiec nie myli... powodzenia w naprawie !

Dziękuje Bartku, akumulator podłączony cały czas do ładowarki procesorowej która utrzymuje prąd ładowania także z akumulatorem nie powinno być problemów.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Odpowiedzi 698
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Super, ze się ruszyło i działasz z autem.

Zaglądałem do galerii z nadzieją, że coś się dzieje i nie zawiodłem się. Tym bardziej będziesz cenił odbudowaną swoją M4 po takich niespodziewanych problemach finansowych.

Fajną masz teściową tak poza tym.

Będę tutaj często z niecierpliwością zaglądał.

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A można wiedzieć jak długo takie akumulatory wytrzymują w samochodzie przy eksploatacji zgodnej z ich przeznaczeniem?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
A można wiedzieć jak długo takie akumulatory wytrzymują w samochodzie przy eksploatacji zgodnej z ich przeznaczeniem?

 

Nie ma co zaśmiecać tematu, wytrzymują bardzo długo. Jedyny problem to baardzo długie postoje i niewłaściwe ładowanie po rozładowaniu. Jest specjalna instrukcja. Stąd dedykowana ładowarka, napięcie ładowanie nie może być wyższe niż 14 V, inaczej można uszkodzić aku, a przynajmniej jego elektronikę, którą można odblokować, ale nie jest to takie proste.


https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=964593&page=4

Opublikowano
Do aku M4 czy M3 dedykowana jest specjalna ładowarka, każda inna może zablokować aku, pomimo, że będzie naładowana, na desce będzie ciągły komunikat o rozładowaniu aku. A jak ktoś wspomniał kosztuje majątek i nie ma zamienników.


https://www.akumulatory24.pl/ctek-lithium-xs-12v-50a-lifepo4-56-889-p-818.html

Cholera nie wiedziałem o tym a ładowarkę mam podobną tylko nie płaciłem tyle kasy za nią :|

Dziwne piszecie o tym aku że taki drogi i Li-ion a ostatnio mój kolega kupił BMW 535d z 2015 roku i miał dokładnie taki sam bo mu pożyczałem by odpalił auto bo myślał że jego jest rozładowany a kupił auto po lekkiej kolizji jedynie zderzak i lampa do wymiany i okazało się że klema pirotechniczna wystrzeliła i prąd w aucie był jedynie nie można było uruchomić po wymianie klemy jego aku również okazał się sprawny także ciekawe to jest :roll:

 

Nie straszcie

używek na alledrogo jest kilkanaście i są po 1500-2000 , po co płacić 5k za nowy ;)

https://allegro.pl/oferta/bmw-m4-f82-m3-f80-akumulator-oryginalny-sprawdzony-7716738458


Mario to może jak się rozpędzisz z naprawa m4 to i naprawisz przy okazji moją 340i po przygodzie :)

Używki są ale szkoda kasy wydawać na nowy akumulator a co do twojej 340i to już z Tobą rozmawiałem podeście zdjęcia uszkodzonego auta to zobaczymy co się da zrobić ale myślę że temat do ogarnięcia :)

 

Super, ze się ruszyło i działasz z autem.

Zaglądałem do galerii z nadzieją, że coś się dzieje i nie zawiodłem się. Tym bardziej będziesz cenił odbudowaną swoją M4 po takich niespodziewanych problemach finansowych.

Fajną masz teściową tak poza tym.

Będę tutaj często z niecierpliwością zaglądał.

Dziękuje ja również jestem bardzo szczęśliwy że po stagnacji wreszcie coś się dzieje, szczerze to nawet nie myślę o tej kasie którą straciłem a co do teściowej to naprawdę życzę każdemu takiej teściowej która nie raz już mi pomagała w różnych sytuacjach gdyby nie ona to byłoby ciężko z naprawą.

 

Posiada ktoś wiedzę dlaczego akurat taki nietypowy akumulator wsadzi do M?
Waga

Dziwne bo ten akumulator u mnie jest ciężki jak cholera i zastanawia mnie czy czasem ten ori aku w USA szlag nie trafił i ktoś już w Polsce nie zmienił na aku z 535d bo zdziwiło mnie to że kolega ma taki sam w swoim Dieslu aż ciekawości sprawdzę jakich parametrach powinien być ten aku bo mój to 105Ah 950A.

 

Dramat :mad2:

Faktycznie dramat będzie jak ktoś mi aku podmienił jak auto płynęło z USA :mad2: :nienie:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Ori aku do M3/4 jest o połowę lżejszy od AGM.


https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1004967


Z wyglądu niczym się nie różni, ale ma właściwe opisy.


Auto wykryje czy masz LI-ION czy zwykły, i wyskoczy ci błąd. Ładowarkę CTEK do LI-ION ja mam, jakby co ;-)

Gorzej jak ci ktoś podmienił.


W M3/4 nie ma klemy IBS, typowej dla reszty BMW jest wbudowana w aku. Wiązka ma dodatkową wtyczkę która pasuje wyłącznie do aku Li-Ion. Jeździć na zwykłym aku się da, ale zapewne będzie problem z ładowaniem, i pewnie wiele innych kłopotów całego systemu. Sam blinkający błąd to pikuś. Być może ktoś już ogarniał podpięcie zwykłego aku i dopisanie, ale z uwagi na inne parametry ładowania czy brak typowego IBS, musi to być rzeźba.

Z ciekawości sprawdziłem żywotność, o ile zwykłe AGM jest policzone na 300 cykli, to Li-Ion na 5000 !!! Nie mniej koszt nowego jest okrutny ;-(

Opublikowano
Ori aku do M3/4 jest o połowę lżejszy od AGM.


https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1004967


Z wyglądu niczym się nie różni, ale ma właściwe opisy.


Auto wykryje czy masz LI-ION czy zwykły, i wyskoczy ci błąd. Ładowarkę CTEK do LI-ION ja mam, jakby co ;-)

Gorzej jak ci ktoś podmienił.


W M3/4 nie ma klemy IBS, typowej dla reszty BMW jest wbudowana w aku. Wiązka ma dodatkową wtyczkę która pasuje wyłącznie do aku Li-Ion. Jeździć na zwykłym aku się da, ale zapewne będzie problem z ładowaniem, i pewnie wiele innych kłopotów całego systemu. Sam blinkający błąd to pikuś. Być może ktoś już ogarniał podpięcie zwykłego aku i dopisanie, ale z uwagi na inne parametry ładowania czy brak typowego IBS, musi to być rzeźba.

Z ciekawości sprawdziłem żywotność, o ile zwykłe AGM jest policzone na 300 cykli, to Li-Ion na 5000 !!! Nie mniej koszt nowego jest okrutny ;-(

Niestety ale po sprawdzeniu to nie jest aku do M4 więc albo ktoś w USA sobie aku z tego auto pożyczył i nie oddał a ten co teraz mam został wsadzony z serii F3x 330d lub 335d. Faktycznie jest tak jak piszesz u mnie nie ma klemy IBS i na pewno byłby problem z ładowaniem dobrze że udało mi się dzięki Wam oczywiście dojść do tego że mam odpowiedni aku :cool2:

Wczoraj zakupiłem używany aku z Allegro za 2 tysiące z maja 2018 roku także dość świeży i myślę że posłuży na długo a w razie potrzeby ładowarki do aku odezwę się do Ciebir kolegi Jasons.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Wczoraj roboty blacharskie zostały zakończone i auto trafiło do lakiernika po świętach zostaną rozpoczęte prace malarskie.


zXropD9_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


f3RIGIk_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


F6NxSpZ_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


6XoFYHN_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Na powyższym zdjęciu na lewym błotniku jest nieprawidłowość kto zgadnie co jest nie tak?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Na powyższym zdjęciu na lewym błotniku jest nieprawidłowość kto zgadnie co jest nie tak?

Ja nie wiem, co jest nie tak, ale zakładam się o przejażdżkę, że jest to prawy błotnik :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak ponownie ruszyła odbudowa, to od razu z kopyta. Szybko. Czekamy na kolejne zdjęcia z postępu prac.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Na powyższym zdjęciu na lewym błotniku jest nieprawidłowość kto zgadnie co jest nie tak?

Ja nie wiem, co jest nie tak, ale zakładam się o przejażdżkę, że jest to prawy błotnik :mrgreen:

Tak to prawda to prawy błotnik ale widać że nikt nie zauważył że jest wyklepany :x dokładnie jak się przyjrzeć to powyżej skrzeli cały fragment był naprawiany a kupując błotnik pytałem się sprzedającego czy był naprawiany bo jak tak to nie chcę takiego bo nie ma być ani grama szpachli ja również tego nie zauważyłem dopiero blacharz mi dzwoni że błotnik jest naprawiany i bez kitu się nie obejdzie i wkurzony zamówiłem dwa nowe błotniki w ASO bo lewy okazał się przełamany przy górnym mocowaniu a sprzedawca również zapewniał że tylko do lakierowania także naciąłem się podwójnie ale po świętach będę starał się o zwrot pieniędzy za oszustwo że części nie były naprawiane zobaczymy co z tego wyjdzie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Szybko to ogarnął twój blacharz....wszystko zrobił zgodnie ze sztuką....zgrzewy, nity i klej ?Dach carbonowy też na kleju ?

Wszystko zrobione zgodnie ze sztuką a dach dopiero po lakierowaniu będzie montowany na ori kleju K5

 

Ja wiem bo mi Mario mowil ale nie powiem ;)

No faktycznie....to ogromna tajemnica :mrgreen:

Jacek miał na myśli że wie co nie tak z błotnikiem bo mu mówiłem :wink: :)

 

Z martwych wstanie jak Pan Jezus :) :cool2:

To raczej niemożliwe :lol:

 

Jak ponownie ruszyła odbudowa, to od razu z kopyta. Szybko. Czekamy na kolejne zdjęcia z postępu prac.

Dziękuje niebawem zdjęcia z postępu malarskiego.


UAwqvbl_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Już stoi u lakiernika.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Mariusz mega postęp. Doprowadzisz auto do odpowiedniego stanu. Mega. Takich aut na polskich drogach jest mało więc jest to rarytas. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.