Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widac ze twoja wiedza jest mocno okrojona. Poszycia do mki kosztują majątek! Włókno węglowe na dachu. A ilość elementów którą jest uszkodzona wyjdzie w praniu... Do tego systemy bezpieczeństwa ślizgu śrubki kolki podsufika i mnostwo mnostwo części.

 

Nie mówiłem o nowych częściach ja bym kupił jak pisałem w kolorze tak żeby lakier był fabrycznie położony bo taki jest lepszy i polakierował tylko miejsca łączenia. Poszycia błotników z ASO to 4tys sztuka dach 8tyś ale tu nie ma sensu kupowania wszystkiego w aso bo nie które części mają chore ceny.

  • Odpowiedzi 698
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gratuluję nowego nabytku Mariusz, i życzę powodzenia w naprawie


Tu koleś taką reanimował

 

Ta jest mocniej przemielona, ćwiartki 3/4 :mrgreen: , ale Tussik robi kawał dobrej roboty i komuś będzie jeszcze dobrze służyło, chociaż ja bym takiego auta nigdy nie kupił...ale każdy ma inne podejście do wypadkowych aut.

I dobrze, bo coś się dzieje i z zaciekawieniem będę obserwował, jak Emka pięknieje zgodnie z zasadami naprawy i ja daleki jestem od oceniania, po co, dlaczego kupione takie, a nie inne auto.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Gratuluję nowego nabytku Mariusz, i życzę powodzenia w naprawie


Tu koleś taką reanimował

Dziękuje Marek, znam tego kolesia i jest naprawdę konkretny ale mam swojego blacharza który z moją pomocą to ogarniemy :wink: :cool2:

 

Trzymam kciuki i gratuluję nabytku!

Właśnie, Mariusz może oddaj do roboty Tussikowi to auto. Na Litwę nie jest tak daleko ;)

Po naprawie trzeba będzie dodać jej mocy, żeby już nigdy żaden huragan jej nie dogonił ;)

Dziękuje Mariusz

Myślałem o tym by oddać Tussikowi ale mam kolegę który ogarnie ten temat bez problemu a ja będę przy tym i wszystko będę nadzorował także wyjdzie jak z fabryki :wink:

 

Silnik super.

Wstaw najpierw auto najpierw na rame sprawdź czy jest proste.

Wg mnie 100 Może być mało na naprawę. Ale powodzenia.

Dziękuje Bartek ale moim zdaniem auto nie potrzeba wstawienia na ramę bo konstrukcyjnie nie jest tak bardzo przekoszone ale i tak dla swojej świadomości to zrobię.

 

Silnik super.

Wstaw najpierw auto najpierw na raka sprawdź czy jest proste.

Wg mnie 100 Może być mało na naprawę. Ale powodzenia.

Jakie 100 :duh: naprawa blacharska z lakierowaniem to w tym przypadku ok 15-20tyś plus części a jak sie uprze mniej bo większość części można kupić w kolor i polakierować tylko to co trzeba. Części nie wiem co dokładnie trzeba ale stawiam na ok 20tyś.

Naprawa blacharski to pryszcz za części za M za same poszycia plus dach już zapłaciłem 16 tysięcy ale mnie to nie przeraża bo auto ma być zrobione prefekt i nie ma oszczędzania.

 

Widac ze twoja wiedza jest mocno okrojona. Poszycia do mki kosztują majątek! Włókno węglowe na dachu. A ilość elementów którą jest uszkodzona wyjdzie w praniu... Do tego systemy bezpieczeństwa ślizgu śrubki kolki podsufika i mnostwo mnostwo części.

Bartek masz rację, części do M-ki są drogie i się z tym liczyłem, nyślę że naprawa wyniesie z 40 tysięcy ale jestem na to przygotowany i nie przeraża mnie to.

 

Jak znam właściciela to auto będzie wyglądało jak z FABRYKI .A wszystkim złośliwym żal dup... ściska ale taka nasza natura . Gratuluje udanego (przemyślanego) zakupu .

Dziękuje serdecznie Arku, tak jak piszesz auto będzie zrobione tak że nikt nawet się nie pozna że cokolwiek było robione w tym aucie :wink: :cool2:

 

Dach nie jest problem dla normalnego blacharza, tylko kwestia kasy i tyle.

Od mojego szefa jeszcze nie takie auta wyjeżdżałi (auta ze stanow), jestem w szoku jak blacharz ze złotymi rękami może czynić cuda !

Niema tragedii !

Dokładnie kolego, nie ma tragedii :cool2: :wink:

 

Widac ze twoja wiedza jest mocno okrojona. Poszycia do mki kosztują majątek! Włókno węglowe na dachu. A ilość elementów którą jest uszkodzona wyjdzie w praniu... Do tego systemy bezpieczeństwa ślizgu śrubki kolki podsufika i mnostwo mnostwo części.

 

Nie mówiłem o nowych częściach ja bym kupił jak pisałem w kolorze tak żeby lakier był fabrycznie położony bo taki jest lepszy i polakierował tylko miejsca łączenia. Poszycia błotników z ASO to 4tys sztuka dach 8tyś ale tu nie ma sensu kupowania wszystkiego w aso bo nie które części mają chore ceny.

A ja kupiłem nowe części w ASO i poszycia tak jak wyżej pisałem 4000 tysie i dach nowy carbon niecałe 7 tysi części są już u mnie w garażu także tylko kwestia czasu jak zaczniemy naprawę a części w lakier to nie ma sensu bo i tak trzeba wszystko pomalować żeby to wyglądało konkret.

 

Gratuluję nowego nabytku Mariusz, i życzę powodzenia w naprawie


Tu koleś taką reanimował

 

Ta jest mocniej przemielona, ćwiartki 3/4 :mrgreen: , ale Tussik robi kawał dobrej roboty i komuś będzie jeszcze dobrze służyło, chociaż ja bym takiego auta nigdy nie kupił...ale każdy ma inne podejście do wypadkowych aut.

I dobrze, bo coś się dzieje i z zaciekawieniem będę obserwował, jak Emka pięknieje zgodnie z zasadami naprawy i ja daleki jestem od oceniania, po co, dlaczego kupione takie, a nie inne auto.

Dziękuje serdecznie kolego auto będzie robione zgodnie ze sztuką i obserwuj moją galerię i przekonasz się że warto kupować auta które będą cieszyć Cię po naprawie i sprawią satysfakcję z jej wykonania.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
40 mało Mariusz. same lampy kupę siana. A jak ma być że sztuka to musisz wymienić. No licze ze sie uda ;) podtrzymuję wersję 100kzl koszt naprawy.
Opublikowano
40 mało Mariusz. same lampy kupę siana. A jak ma być że sztuka to musisz wymienić. No licze ze sie uda ;) podtrzymuję wersję 100kzl koszt naprawy.

Bartek lampy o dziwo mam zwykłe xenony bo tak była skonfigurowana, prawa lampa jest igła a lewa do wymiany, zastanawiam się nad kupnem Ledowych nie skrętne po lifcie tylko czy to zagada z tym modułem FRM?

100 tys. naprawa to chyba lekka przesada Bartek natomiast jestem przygotowany na każdą ewentualność i jeżeli wyjdzie 100 tysi kompletny remont to nie ma problemu jestem przygotowany na takie koszty, kasa się nie liczy ma być zrobione prefekt, dobrze że się odezwałeś bo wiem Bartku że masz dobre źródło do części także odezwę się niebawem do Ciebie :wink: pozdrawiam.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano (edytowane)

Kilka zdjęć zaraz po zakupie:


FGGIqdF_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


kjto6jC_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


jpaj3NX_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium


55xaC3o_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Edytowane przez czerwony330d

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Tutaj logistyka tych modułów jest całkowicie inna niż w e serii podłącz Ista i poogladaj. Szczerze życzę powodzenia. Bo mka piekny samochód Ale pracy masz w opór:)

Ja za parę dni zabieram się za twoje ex 335

Opublikowano
Tutaj logistyka tych modułów jest całkowicie inna niż w e serii podłącz Ista i poogladaj. Szczerze życzę powodzenia. Bo mka piekny samochód Ale pracy masz w opór:)

Ja za parę dni zabieram się za twoje ex 335

Czyli jest to bardziej skomplikowane niż sądziłem, na razie się tym nie przejmuje bo najpierw blacharka jest do zrobienia :wink: Bartek mam nadzieję że będę mógł liczyć na twoją pomoc?

A co tam będziesz działał przy mojej ex 335?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

wowo, myślę, że teraz w sekcji F3x-F8x zacznie się więcej dziać :D jesteśmy tutaj z m4 chyba już we dwóch, ale u mnie raczej na razie nie będzie żadnych zmian, chociaż zastanawiam się na dodatkami m-performance, ale poczekam z tym raczej do wiosny :)

Fajnie wypasiona, szkoda tylko, że nie ma ledów bo robią bardzo dobrą robotę, powodzenia w realizacji projektu !! mam nadzieję, że będzie tu obszerna galeria jak w e91 :wink:


Pozdrawiam !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobrze że nie ma ledów nie będzie razić innych kierowców dla mnie to porażka jeżeli chodzi o oślepianie na ciemnych krajówkach.

A czemu tutaj dach już jest poprawiony??

Ja stawiam,że naprawa nie przekroczy 50tyś jak będziesz rozsądnie kupował części i togo życzę.

Opublikowano
wowo, myślę, że teraz w sekcji F3x-F8x zacznie się więcej dziać :D jesteśmy tutaj z m4 chyba już we dwóch, ale u mnie raczej na razie nie będzie żadnych zmian, chociaż zastanawiam się na dodatkami m-performance, ale poczekam z tym raczej do wiosny :)

Fajnie wypasiona, szkoda tylko, że nie ma ledów bo robią bardzo dobrą robotę, powodzenia w realizacji projektu !! mam nadzieję, że będzie tu obszerna galeria jak w e91 :wink:


Pozdrawiam !

Dziękuje, dokładnie jest nas dwóch a galeria myślę że będzie obszerna bo wszystkie prace będę dokumentował dla potomności, dodatki Performance są naprawdę niezłe ale na razie muszę auto doprowadzić do ładu a w przyszłości może wpadnie coś z dodatków Performance, wypasiona dość dobrze ale ledów trochę brakuje a propo ledów jak się sprawują masz adaptive led czy zwykłe led?


Pozdrawiam.

Dobrze że nie ma ledów nie będzie razić innych kierowców dla mnie to porażka jeżeli chodzi o oślepianie na ciemnych krajówkach.

A czemu tutaj dach już jest poprawiony??

Piszesz że dobrze że nie ma ledów to znaczy lepiej xenony?

Dach poprawiony bo prawdopodobnie ktoś już jak to poprawił by wyglądało lepiej dla oka, ja kupiłem to ten najprawdopodobniej już to poprawił lub ktoś to po aukcji poprawił.

Ja stawiam,że naprawa nie przekroczy 50tyś jak będziesz rozsądnie kupował części i togo życzę.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Gratuluje odwagi :cool2: . Ja bym w życiu się takiego tematu nie podjął... Inna sprawa że ostatnio widziałem przed i po naprawie e90 2006 rok po kolizji w prawy tył i zrobione mega dobrze w ASO Renault, tylko w miejscach spawu było 240 -280 mikronów, fakt że naprawa wyceniona na 18 tyś zł i znajomy czekał na naprawę ponad 3 miesiące... To tutaj Ci pewnie lekko pół roku zejdzie.
Opublikowano
Gratuluje odwagi :cool2: . Ja bym w życiu się takiego tematu nie podjął... Inna sprawa że ostatnio widziałem przed i po naprawie e90 2006 rok po kolizji w prawy tył i zrobione mega dobrze w ASO Renault, tylko w miejscach spawu było 240 -280 mikronów, fakt że naprawa wyceniona na 18 tyś zł i znajomy czekał na naprawę ponad 3 miesiące... To tutaj Ci pewnie lekko pół roku zejdzie.

Dziękuje bardzo.

Fakt długo się wahałem czy kupić uszkodzone auto i je naprawiać ale stwierdziłem że już tak dużo BMW się narozbierałem że postanowiłem spróbować swoich sił i myślę że to był dobry wybór co do naprawy to zobaczymy jak długo będzie trwać ale myślę będzie krótsze niż pół roku.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gratuluję ///M w końcu co do naprawy jeżeli masz dużo czasu do zrobienia na fabrykę, jeszcze nie wiem co tam pozalewało tak jak mały pisał jak szyby nie było ale jak wszędzie zajrzysz to się dowiesz, co do blachy do każdej wymiany poszycia jest technologia (2 x klej + nitowanie) jak znajdziesz kogoś kto robi na nity/ zgrzewy to wtedy już można powiedzieć że będzie to ogarnięte na tip top, jak pójdzie spawara to zapomnij o sztywności przewidzianej przez producenta, trzymam kciuki :cool2:
Opublikowano

Dziękuje, dokładnie jest nas dwóch a galeria myślę że będzie obszerna bo wszystkie prace będę dokumentował dla potomności, dodatki Performance są naprawdę niezłe ale na razie muszę auto doprowadzić do ładu a w przyszłości może wpadnie coś z dodatków Performance, wypasiona dość dobrze ale ledów trochę brakuje a propo ledów jak się sprawują masz adaptive led czy zwykłe led?

 

u mnie są adaptacyjne i są zajebisste !

 

Dobrze że nie ma ledów nie będzie razić innych kierowców dla mnie to porażka jeżeli chodzi o oślepianie na ciemnych krajówkach.

 

Jak dobrze ? Skoro to jedno z najlepszych rozwiązań ? xenon chowa się przy ledach, szczególnie własnie na ciemnych krajówkach.. Pobocze jest super oświetlone, widać dużo, dużo więcej... u mnie jak na razie wycinają dobrze i zawczasu, nikt mnie jeszcze na drodze nie "upomniał", że go oślepiam.. osobiście uważam, że ledy są dużo dużo lepsze niż xenony, ale to tylko moja opinia :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla właściciela lepsze ale innych oślepia już samą intensywnością światła wg mnie powinna być ona zmniejszona. Jeżdżę głównie po krajówkach i każde mijane auto na ledach to kilka sekund w których nic nie widzę i trzeba mrużyć oczy najgorsze ledy mają passaty ale w bmw nie jest dużo lepiej.

Żeby nie było że jestem stronniczy w F13 mam ledy a w pozostałych autach xenon i nie widzę jakiejś rewelacji dobry xenon świeci nie gorzej ale niech sobie robią ledy lasery i inne wynalazki tylko tak żeby nie oślepiały by obecnie jest dramat i popoeram przespisy USA o ograniczeniu mocy tych lamp.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie największą wada jest zamarzajacy klosze podczas sniezyc

To też fakt bardzo duży problem w trudnych warunkach.

Opublikowano
Gratuluję ///M w końcu co do naprawy jeżeli masz dużo czasu do zrobienia na fabrykę, jeszcze nie wiem co tam pozalewało tak jak mały pisał jak szyby nie było ale jak wszędzie zajrzysz to się dowiesz, co do blachy do każdej wymiany poszycia jest technologia (2 x klej + nitowanie) jak znajdziesz kogoś kto robi na nity/ zgrzewy to wtedy już można powiedzieć że będzie to ogarnięte na tip top, jak pójdzie spawara to zapomnij o sztywności przewidzianej przez producenta, trzymam kciuki :cool2:

Dziękuje Adam w końcu ///M długo musiałem dojrzewać do tej decyzji ale w końcu dojrzałem :wink:

Co do techniki naprawy to dałeś mi do myślenia bo myślałem że przy wymianie poszyć zewnętrznych nie ma to takiego znaczenia czy będzie to robione techniką klejenia+nitowanie bo to tylko poszycie zewnętrzne a wszystkie elementy wzmacniające są nie naruszone, myślałem że rozwiercanie starych poszyć na zgrzewach i demontaż uszkodzonych poszyć i ponowne spawanie na tych samych otworach migomatem wystarczy ale BMW zaleca właśnie technikę klejenia+nitowanie i dzisiaj zamówiłem szablon otworów, nity, cleanery, kleje i chciałbym to zrobić jak zaleca BMW ale nie mogę znaleźć procedurę przeprowadzenia tej techniki naprawczej, Adam lub ktokolwiek z forum jest w stanie coś takiego udostępnić?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Powodzenia w naprawie.

Zostawiasz sobie 335d?

Ciekawe czy po tylu latach w dieslu, pogodzidz się mentalnie z większym spalaniem :wink:

Dziękuje bardzo, 335d sprzedane z ciężkim bólem, natomiast co do spalania to będę musiał ale myślę że uda się też jakieś rekordy w spalaniu M4 uzyskać :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pogratulować nabytku! :cool2:

Dobrze, że emka nie pójdzie na dawcę. Ja bym się nie przejmował złośliwymi komentarzami. Tym bardziej jeśli auto ma zostać na dłużej.

Nie znam Cię, ale z tego co piszą Twoi znajomi, to wszystko odbędzie się zgodnie ze sztuką. A to jest bardzo ważne. :)


W sumie sam mam do małego remontu furę. Nawet nie słysząc jeszcze o metodzie klejenia i nitowania (w przemyśle samochodowym), chodziła mi po głowie taka myśl. Tak się zastanawiałem... przecież samoloty, statki itp. są nitowane. Przyjmują wielkie przeciążenia i naprężenia, dlaczego by nie zastosować tego w samochodzie.

Mam nadzieję dowiedzieć się tu czegoś więcej. Będę śledził temat. Pozdrawiam!

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przypomnij jutro na priv poszukam procedury, nity kupiłeś itp. ale masz gościa z nitownicą bo to nie są tanie rzeczy ;) i ogólnie nadal wielu jeszcze kręci nosem jak ma robić naprawy po nowemu, ale dzięki temu masz fabryczną sztywność i rdza nigdy nie zawita

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.