Skocz do zawartości

F82 M4 Venom Wypad w Zachodniopomorskie są chętni na Spota


czerwony330d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkim w tym dziale, może co niektórzy forumowicze mnie znają i na wstępie pragnę przedstawić swój nowy nabytek mianowicie BMW M4 F82 w kolorze Black Shaphire metallic proszę o zbyteczne komentarze w tym wątku na temat auta w stylu że auto po zderzeniu z czołgiem itp. bo nie po to tworzę t ą galerię by się ze mnie naśmiewano po co to kupiłeś itp. auto zakupiłem uszkodzone a dokładnie po przejściu huraganu w USA auto nie brało udziału w jakiejkolwiek kolizji tylko podczas huraganu zostało poobijane dookoła, zdjęcia wrzucę później bezpośrednio z aukcji z USA, auto zostanie doprowadzone do stanu fabrycznego i zostanie naprawione fachowo jak to tylko możliwe, galeria jest tworzona po to by w przyszłości gdy przyjdzie czas sprzedaży potencjalny nabywca mógł zobaczyć jak auto wyglądało przed i po naprawili nie ukrywam że parę modyfikacji również wpadnie.


Type

Value

Prod. Date 2016-11-10

Check mileage http://www.auto-records.com

Type M4 (USA)

Series F82 (4 Series)

Body Type COUPE

Steering Left Hand Drive

Engine S55

Displacement 3.00

Power 317kw / 431hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery VOLLLEDER MERINOSAKHIR ORANGE (X3DA)


Comfort And Interior Equipment

S423A Floor Mats Velours

S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip

S459A Seat Adjuster Electric With Memory

S493A Storage Compartment Package

S494A Seat Heating Driverpassenger

S4AEA Armrest Front Retractable

S4WLA Carbon Fiber Accent Black Chrome

S431A Interior Mirror With Automaticdip

S488A Lumbar Support Driver And Passenger

S490A Adjuster Backrest Width


Multimedia

S609A Navigation System Professional

S610A Headup Display

S655A Satellite Tuner

S688A HarmanKardon Surround Sound System

S697A AreaCode 1 For DVD

S6ACA Intelligent Emergency SOS Call

S6AEA Teleservices

S6AKA Connected Drive Services

S6AMA RealTime Traffic Information

S6APA Remote Services

S6CPA Preparation Apple CarPlay

S6NWA Phoning With Wireless Charging

S6WDA WLAN Hotspot

S645A BMW US Radio


Driver Assistance And Lightning

S502A Headlight Cleaning System

S508A Park Distance Control PDC

S524A Adaptive Headlights

S575A Supplementary 12V Sockets

S521A Rain Sensor

S522A Xenon Light

S534A Automatic Air Conditioning

S544A Cruise Control With Brake Function

S563A Light Package

S5DSA Emergency Release Luggage Compartment


Wheels And Drive

S248A Steering Wheel Heater

S2MKA M Doubleclutch Transmiss WDrivelogic

S2VBA Tire Pressure Display

S2VFA Adaptive M Suspension

S2VZA BMW LA Wheel M Double Spoke 437 Jet Blck


Environment And Safety

S302A Alarm System

S319A Integrated Universal Remote Control

S322A Comfort Access

S3AGA Reversing Camera

S8KLA Oil Service Interval 15000 Km12 Months

S8S4A Decoding Variable Light Distribution

S8TNA Daytime Runlights Adjusvia Light Menu

S823A Hotclimate Version

S845A Acoustic Belt Warning

S853A Language Version English

S8R9A Refrigerant R1234yf


Individual Equipment

S760A High Gloss Shadow Line

S775A Headlining Anthracite


Other Equipment

S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles

S925A VERSANDSCHUTZPAKET

S9AAA Outer Skin Protection

S1CBA CO2 Package

S992A Control Of Numberplate Attachment

S993A Model Year Code In VIN


Wyposażenie dość dobre ale brak reflektorów Ledowych to trochę lipa :|

Jedno zdjęcie z aukcji z USA


2017-BMW-M4-WBS3R9C39HA014023_1_HQ.jpg

Edytowane przez czerwony330d

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 698
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Nie wygląda to na huragan tylne zawieszenie wygląda na uszkodzone bardziej na jakieś wypadnięcie z drogi.

Auto ma kategorię flood? Edit: nie ma ale na takie wygląda.


Edit:

Nigdy bym nie kupił auta z tak mocno uszkodzoną konstrukcją dachu generalnie wszystkie poszycia boczne też do wymiany.

Wg mnie można kupić coś z elementami do wymiany a takie auto to już bezsensu.

WBS3R9C39HA014023-2017-Bmw-M4-front-right-23057998.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytrwalosci i konsekwencji zycze :wink:


...przejscie z diesla na benzyne :cool2:

Dziękuje bardzo, konsekwentnie do celu dążę i w tej galerii pokaże że ten samochód wcale nie jest tak tragicznie uszkodzony na jakiego wygląda.

 

No no :clap: Gratulacje Mario ;)

Dziękuje Dawid, przyjedź to sam ocenisz na własne oczy ten wóz, zapraszam.

 

Gratuluję :cool2:

Dziękuje bardzo.

 

Gratulacje. Doprowadzisz dom porządku i będzie proste, równe auto.

Dokładnie, taki jest cel i nie będę oszczędzał pieniędzy na to :cool2:

 

Nie wygląda to na huragan tylne zawieszenie wygląda na uszkodzone bardziej na jakieś wypadnięcie z drogi.

Auto ma kategorię flood? Edit: nie ma ale na takie wygląda.


Edit:

Nigdy bym nie kupił auta z tak mocno uszkodzoną konstrukcją dachu generalnie wszystkie poszycia boczne też do wymiany.

Wg mnie można kupić coś z elementami do wymiany a takie auto to już bezsensu.

WBS3R9C39HA014023-2017-Bmw-M4-front-right-23057998.jpg

Dziękuje za szczerą odpowiedź, nie wiem po czym sądzisz że zawieszenie tylne jest uszkodzone skoro ja mam samochód w garażu i nie widać by zawieszenie było krzywe, no tak auto wypadło z drogi ale przez huragan podczas jazdy który zmiótł je z drogi, tak to prawda że dach jest uszkodzony ale konstrukcja dachu jest tylko załamana w tylnej części, poszycia są do wymiany ale wewnętrzne wzmocnienia są nie naruszone, poza tym dach to carbon i wystarczy wyciąć i wstawić nowy auto nie jest po powodzi bo gdyby było to nawet bym go nie kupił ma przejechane 12000 tysięcy mil a pierwsza rejestracja to 31 styczeń 2017, silnik odpala bezproblemowo i pracuje aksamitnie jak nowy, ty byś nie kupił takiego a js kupiłem bo przesnalizowałem koszty naprawy i wolę wymienić poszycia niż auto uderzone z przodu z zwichrowana przednią osią, krzywymi podłużnicami i zniszczonymi chłodnicami których jest dość trochę i koszt ich jest niemały, cóż po to ta galeria by pokazać że to auto będzie zrobione na tip-top o czy się przekonacie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do odważnych świat należy :twisted: Powodzenia Mario, trzymam kciuki :)

Dokładnie, dziękuje za słowa otuchy Jurek :cool2:

Dla mnie bezsensem jest zakup tego auta i naprawa a na pewno znajdzie się ktoś to kupi i będzie śmigać jako bezwypadek.


resizer?imageKeys=24208126~SID~B613~S0~I6~RW2592~H1944~TH0&width=640&height=480

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jasne że są gorsze auta i wiele osób to kupuje ale mimo wszystko ta jest mocno uszkodzona. Nie raz widziałem jak naprawia się uszkodzoną konstrukcję dachu i nie chciał bym takiego samochodu dla siebie. Do tego wszystkie poszycia do rozgrzania po zgrzewach fabrycznych i ponownego zgrzania sporo pracy a auto zawsz będzie mimo wszystko nie pełnowartościowe i cena rynkowa dużo niższa wiadomo zakupu też była atrakcyjna bo takie auta licytuje mało osób ale wolał bym zapłacić więcej i później drożej sprzedać. Kupowałem 3 sztuki m4 i m3 z USA i wszystkie bez wystrzelonych poduszek i tylko z elementami do wymiany typu blotnik, maska, lampa, zderzak i to jest pełnowartościowy samochód nie wychodzi dużo taniej od ceny rynkowej ale jest dobrym autem.

Tutaj masz jeszcze minus bo auto nie ma szyb i przez kilka miesięcy padał do niego deszcz tam nikt nie zabezpiecza takich rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nieco słyszałem o Nowym nabytku :mrgreen:

Gratulacje :cool2:

Lekko nie jest, ale u Ciebie Mario ta M wiem, że wróci na drogi w idealnym stanie.

Trzymam kciuki za szybkie i gładkie doprowadzenie do ideału :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Odważny zakup, ale trzymam kciuki za sprawną naprawę i obyś trafił na porządnego blacharza.

Późniejsza jazda ///M na pewno wynagrodzi dotychczasowy trud w naprawie i sporej zabawie w skompletowaniu całości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przejrzałem zdjęcia z aukcji i powiem że odważnie. :) Powodzenia życzę i ciekaw jestem jaką metodą będziesz naprawiać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Bardzo proszę o kulturę wypowiedzi bo posty poleca a w zamian wygracie ostrzeżenia.

Prawda jest taka ze gdyby nie dach to każdy by pisał ze super fajnie małe szkody lepsza taka niż po dzwonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Lepsza jest taka która jest bezwypadkowa ewentualnie wymiana elementów jakieś drobiazgi reszta to juz poprostu łapanie okazji lub kupowanie auta na które nas nie stać i tyle nie wierze,że ktoś woli jeździć z rodziną takim autem niż bezwypadkowym oryginałem CCC nic więcej tu akurat auto nie przekroczy 150tyś zł stąd zakup a można było mieć za 180 z paroma elementami do wymiany bez napraw blacharskich.

Tutaj dach na pewno pociagnął do środka słupki boczne naprawa wcale nie będzie taka prosta jak myślisz.

Późniejsza przedaż też będzie bardzo trudna i cena będzie dużo niższa niż rynkowa dlatego uważam że to bezsensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że są gorsze auta i wiele osób to kupuje ale mimo wszystko ta jest mocno uszkodzona. Nie raz widziałem jak naprawia się uszkodzoną konstrukcję dachu i nie chciał bym takiego samochodu dla siebie. Do tego wszystkie poszycia do rozgrzania po zgrzewach fabrycznych i ponownego zgrzania sporo pracy a auto zawsz będzie mimo wszystko nie pełnowartościowe i cena rynkowa dużo niższa wiadomo zakupu też była atrakcyjna bo takie auta licytuje mało osób ale wolał bym zapłacić więcej i później drożej sprzedać. Kupowałem 3 sztuki m4 i m3 z USA i wszystkie bez wystrzelonych poduszek i tylko z elementami do wymiany typu blotnik, maska, lampa, zderzak i to jest pełnowartościowy samochód nie wychodzi dużo taniej od ceny rynkowej ale jest dobrym autem.

Tutaj masz jeszcze minus bo auto nie ma szyb i przez kilka miesięcy padał do niego deszcz tam nikt nie zabezpiecza takich rzeczy.

Zgadzam się z tym co piszesz jedynie nie zgodzę się że uszkodzona konstrukcja dachu dyskwalifikuje to auto do naprawy, akurat mam blacharza lakiernika który robił już takie uszkodzenia i auto zrobione przez niego według mojej oceny nie traci na wartości i niczym nie odbiega od tego jak wyszło z fabryki dlatego nie przejmowałem się tym że dach będzie do wymiany, to prawda że lepiej kupić auto które ma jedynie do wymiany błotnik, zderzak czy lampę ale ja lubię wyzwania i możesz mi wierzyć lub nie ale po mojej naprawie będzie perfekcyjnie, zresztą na dniach wrzucę zdjęcia z rozbiórki auta a wszystko rozbieram sam i składam, jedynie co będzie robione przez fachowca to wymiana poszyć bocznych i dach oraz malowanie. Widzisz nie stać mnie nie było na zakup M4 z uszkodzonym zderzakiem i musiałem kupić taki. Zresztą nie mam zamiaru sprzedawać i pojeżdżę nim i nawet jak stracę to nie ważne to tylko pieniądze a naprawienie tego auto i radość z tego jak będzie się zmieniać na coraz piękniejsze bezcenne.

Co nieco słyszałem o Nowym nabytku :mrgreen:

Gratulacje :cool2:

Lekko nie jest, ale u Ciebie Mario ta M wiem, że wróci na drogi w idealnym stanie.

Trzymam kciuki za szybkie i gładkie doprowadzenie do ideału :cool2:

Dziękuje serdecznie Kamil, wiem że lekko nie jest ale dobrze wiesz że to auto wróci do ideału i to jest moje postanowienie noworoczne.

Odważny zakup, ale trzymam kciuki za sprawną naprawę i obyś trafił na porządnego blacharza.

Późniejsza jazda ///M na pewno wynagrodzi dotychczasowy trud w naprawie i sporej zabawie w skompletowaniu całości.

Dziękuje bardzo i trzymaj kciuki a blacharza mam konkretnego także się nie boję o to a trud który zostanie włożony by jeździć M wynagrodzi mi wszystko, super to podkreśliłeś :cool2: :cool2: :D

Koledzy traktują cie bardzo delikatnie,nie wiem jaki wywalony trzeba mieć mózg zeby cos takiego kupować dla siebie i tym pozniej jezdzic, nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem takich ludzi,ale nie wiem moze jestem jakis inny.

Kolego takie wpisy Sobie daruj bo na początku o tym pisałem że nie życzę Sobie bo to nic nie wnosi do tematu a mózg mam zdrowy i na pewno z większą wiedzą na temat BMW niż ty a jeśli chcesz wiedzieć to na pewno to auto będzie bezpieczniejsze niż twoje wypowiedzi :lol: :lol: :mrgreen:

Bardzo proszę o kulturę wypowiedzi bo posty poleca a w zamian wygracie ostrzeżenia.

Prawda jest taka ze gdyby nie dach to każdy by pisał ze super fajnie małe szkody lepsza taka niż po dzwonie.

Zgadzam się w zupełności Jurek ale być może spotkamy się na forumowym spocie wtedy się przekonają wszyscy którzy wątpią.

Lepsza jest taka która jest bezwypadkowa ewentualnie wymiana elementów jakieś drobiazgi reszta to juz poprostu łapanie okazji lub kupowanie auta na które nas nie stać i tyle nie wierze,że ktoś woli jeździć z rodziną takim autem niż bezwypadkowym oryginałem CCC nic więcej tu akurat auto nie przekroczy 150tyś zł stąd zakup a można było mieć za 180 z paroma elementami do wymiany bez napraw blacharskich.

Myśle że sprzedaż też będzie bardzo trudna i cena będzie dużo niższa niż rynkowa dlatego uważam że to bezsensu.

Wiadomo że lepsza jest taka bezwypadkowa a najlepsza to nowa z salonu ale lubi się to co się ma ja nie zgodzę się z tym że to zakup bez sensu bo i tak tym autem pojeżdżę przynajmniej kilka lat więc nawet gdybym kupił bezwypadkową to i tak bym na tym stracił, nie jestem handlarzem i nie robię tego dla zarobku tylko dla satysfakcji że auto wróciło do fabrycznego stanu, pozdrawiam wszystkich i życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem zdjęcia z aukcji i powiem że odważnie. :) Powodzenia życzę i ciekaw jestem jaką metodą będziesz naprawiać.

Dziękuje, uwierz mi będzie to metoda jak przewiduje producent czyli po fabrycznych zgrzewach będzie to pracochłonne ale ja będę też przy tym bo dla mnie liczy się perfekcja :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję nowego nabytku Mariusz, i życzę powodzenia w naprawie


Tu koleś taką reanimował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Trzymam kciuki i gratuluję nabytku!

Właśnie, Mariusz może oddaj do roboty Tussikowi to auto. Na Litwę nie jest tak daleko ;)

Po naprawie trzeba będzie dodać jej mocy, żeby już nigdy żaden huragan jej nie dogonił ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik super.

Wstaw najpierw auto najpierw na rame sprawdź czy jest proste.

Wg mnie 100 Może być mało na naprawę. Ale powodzenia.

Edytowane przez cypisek21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Silnik super.

Wstaw najpierw auto najpierw na raka sprawdź czy jest proste.

Wg mnie 100 Może być mało na naprawę. Ale powodzenia.

Jakie 100 :duh: naprawa blacharska z lakierowaniem to w tym przypadku ok 15-20tyś plus części a jak sie uprze mniej bo większość części można kupić w kolor i polakierować tylko to co trzeba. Części nie wiem co dokładnie trzeba ale stawiam na ok 20tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac ze twoja wiedza jest mocno okrojona. Poszycia do mki kosztują majątek! Włókno węglowe na dachu. A ilość elementów którą jest uszkodzona wyjdzie w praniu... Do tego systemy bezpieczeństwa ślizgu śrubki kolki podsufika i mnostwo mnostwo części.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dach nie jest problem dla normalnego blacharza, tylko kwestia kasy i tyle.

Od mojego szefa jeszcze nie takie auta wyjeżdżałi (auta ze stanow), jestem w szoku jak blacharz ze złotymi rękami może czynić cuda !

Niema tragedii !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.