Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć


Czym się różni przepływomierz o numerze 0928400529 od numeru 0928400504 ? Auto: BMW e60 530D 2003r

Czasem wywala mi błąd 3FF0 ( za wysoka masa powietrza) ale masa powietrza gdy sprawdzam, jest niższa niż oczekiwana ( oczekiwania około 1000 a fizycznie trochę ponad 900) a chyba przepływka powinna z butem w podłodze mierzyć z 1200 jednostek ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyczyną nie musi być przepływomierz a też zawór egr. Jaki przepływomierz masz w aucie? Po jego wymianie należy skasować adaptacje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

w aucie mam o numerze 0928400529 jest to BOSCH ( bez znaczka BMW) i był wymieniany w 2012r i taką datę ma wbitą.

Co do zaworu EGR, sprawdzałem go i podciśnieniowo utrzymuje się otwarty w różnych pozycjach więc sam zawór EGR jest sprawny i też podciśnienie do niego doprowadzone jest całe

Został on z 2 lata temu ograniczony reinholdem na maksa na podajże 87 mg. A błąd 3ff0 za duża masa powietrza wywala od jakiegoś roku sporadycznie.

Zauważyłem też że jak odłącze całkowicie przewód podciśnienia od EGR i go zaślepie to brak błędu 3FF0 nawet jak jeżdzę 2 czy 3 miesiące ale za to jest błąd, że zawór recyrkulacji niesprawny


Może przepływka wariuje i uważa,że dawka jest za duża mimo iż jest fizycznie za mała ?

Opublikowano

Zakupiłem używaną przepływkę do testu o numerze 0928400504

I niestety po podłączeniu ją do auta w Inpie pod DDE jest masa błędów o niej

4BC2

4BC7

4BA0

Wszystkie błędy odnoszą sie do sprawdzenia masy/ przewodu, mimo iż wtyczka jest podpięta do przepływki


1. Czy przepływomierz może nie pasować ? Lub czy te błędy jednoznacznie wskazują, że przepływomież zakupiony jest totalnym trupem i nie działa kompletnie ?

2. Wziąłem swoją starą przepływkę i porządnie zlałem ją zmywaczem do hamulcy, Ponownie zamontowałem i tutaj błędów 0 ok. Zrobiłem jazdą testową i ku mojemu zdziwieniu auto jedzie wkońcu jak powinno, 0 blędów odnośnie 3FF0, A przepływka mierzy teraz dawki nawet do 1400 !!! a wcześniej ledwo 900 pokazywała i wywalał błąd 3FF0 za duża masa powietrza. Czy to po prostu zabrudzenie przepływki ? Czy ona też kończy swój zywot i mogę się spodziewać powtórki ?

Opublikowano
Po co kupujesz coś do testu używanego? Kup nowe przecież zawsze możesz to oddać w razie jeśli to nie będzie to. Tylko uważaj żeby nie uszkodzić i zachować dowód zakupu (paragon/faktura)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.