Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, _holek napisał(a):

Akcja trwa tyle co wymiana oleju więc raczej żadne bo i po co.

No tak, skoro robią od ręki, to istotnie, bez sensu zastępcze

 

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
W dniu 24.01.2025 o 21:37, _holek napisał(a):

Grubsza afera. Rozebrali tunel a tam… połamane plastiki. Ale żeby tylko połamane - one były połamane i ktoś je posklejał! Klej puścił i zaczęło trzeszczeć. Próbowali winę zrzucić na mnie wmawiając mi że to przy montażu zabezpieczenia/gps ktoś połamał i zataił ten fakt ale ja żadnej takiej rzeczy nie montowałem 🙂

w końcu stwierdzili, że nie ważne jak to się stało - zapłaci BMW. I we wtorek montują mi połowę nowego tunelu za parę tysiaków. 
Zastanawiam się czy jakiś nowy pracownik fabryki z obawy na utratę pracy zalał klejem po złym złożeniu na taśmie czy mi się CBA wbiło do fury i na szybko podsłuch zakładało…

Nam parę lat temu wydali auto po naprawie blacharskiej nie informując o tym przed podpisaniem dokumentów leasingowych. Duże prawdopodobieństwo, że twoja "naprawa" odbyła się na poziomie dealera.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 godzin temu, JarekR napisał(a):

Nam parę lat temu wydali auto po naprawie blacharskiej nie informując o tym przed podpisaniem dokumentów leasingowych. Duże prawdopodobieństwo, że twoja "naprawa" odbyła się na poziomie dealera.

Który dealer taki cwany?

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
1 godzinę temu, maciek_w napisał(a):

Który dealer taki cwany?

Sprawę zakończyliśmy za porozumieniem stron, więc nie będę ciągnął tematu publicznie. Ale nie wiem, czy dealer ma poczucie, że był "cwany".

Natomiast każdego zachęcam, żeby nowe auto odbierał z miernikiem, robił oględziny lakiernicze plus sprawdzał raporty ubezpieczeniowe / bazę wpisów autoDNA.

Opublikowano
W dniu 24.01.2025 o 22:06, buster12 napisał(a):

Przecież to nie salon/aso płaci za naprawy serwisowe tylko producent więc dlaczego tak walczą o to żeby zwalać winę na klienta?

Kilkanascie lat temu mialem przygodę z ASO peugeot gdzie też nie chcieli na gwarancji wymienić rzeczy ewidentnie zepsutej. Dowiedziałem się później że producent dostarcza części zamienne ale naprawa jest w gestii ASO w sensie że za robociznę producent nie płaci. Nie wiem czy tak jest w bmw ale to by wyjaśniało czemu nie chcą tego robić.

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

Opublikowano

Ja tam myślę, że jest jakiś system promowania ASO przez importera, np. większe zniżki za procent odrzuconych reklamacji lub odwrotnie - zwyżka za zbyt dużo przyjętych. Cokolwiek to nie jest, jakieś powiązanie musi być, bo rzeczywistość jest jaka jest.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W BMW zawsze przed koncem gwarancji wyszukuja mi wszystko co tylko moga zakwalifikowac do wymiany bo wystawiaja za to fakture do Monachium po bardzo atrakcyjnych dla siebie stawkach. Z mojego doświadczenia jest wiec odwrotnie jak piszecie.

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, Michael1916 napisał(a):

W BMW zawsze przed koncem gwarancji wyszukuja mi wszystko co tylko moga zakwalifikowac do wymiany bo wystawiaja za to fakture do Monachium po bardzo atrakcyjnych dla siebie stawkach. Z mojego doświadczenia jest wiec odwrotnie jak piszecie.

Ale 2 letniej, czy także przy przedłużonej?

Opublikowano
2 godziny temu, Michael1916 napisał(a):

Przy przedłużonej. W X5 po 4 latach w 8-ce po 3 latach.

Masz jakieś znajome ASO, czy to tak po prostu przy końcówce jedziesz i prosisz? Szczerze, to trochę śmiem wątpić, że to norma.

Opublikowano

Ale to jest norma - mnie też sami zapraszali dwa razy (tylko dwa razy udało mi się „dotrwać” do konca gwarancji). W bardzo jasny sposób komunikują, że chodzi o sprawdzenie czy któryś z elementów nie wymaga wymiany bo kończy się gwarancja i warto to zrobić teraz za darmo (tzn na koszt BMW Polska).

Z ta próba wmówienia, że połamanie plastików to wynik działalności po mojej stronie to nie była akcja na ostro - raczej takie lekko irytujące dopytywanie po co ten tunel rozbierano. Po kilkukrotnym zapewnieniu, że nic nie było tam robione (bo i po co?) wzięli to na klatę - oczywiście nie swoją tylko znowu BMW Polska 😉

  • Lubię to 1
Opublikowano

Miałem tak samo - zaprosili na przegląd czy czegoś nie trzeba na koniec gwarancji wymienić. Bardzo miło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.