Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na szczęście tez dokupiłem (trochę dzięki forumowiczom :cool2: ) w starej cenie 5lat do X5M - u mnie ponad 60k km już i spokój kompletny. Te 5 lat gwarancji daje dużo komfortu w oglądaniu LCI i zmianie samochodu :mrgreen: .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moj egzemplarz pobił chyba wszystkie rekordy. Gdyby taka była przecietna usterkowosc to 4 letni pakiet repair kosztowałby nie 10k a 50k!

 

Co prawda "Pakiet Repair Inclusive - 5 lat / 200.000km - 53 300 ZŁ " tyle kosztuje do X5M teraz w konfigu (ja na szczęście płaciłem 19.500PLN brutto i to była uczciwa cena :)

 

Jak się wspomni ile kosztowały pakiety repair jeszcze chwilę temu to wydaje sie super okazja to była. Za moj 4 letni płaciłem 5300zł. 5 letni kosztował coś pod 11k zł i uznałem ze to za dużo :mad2: Teraz chetnie bym dopłacił te dodatkowe 6-7k za kolejny rok spokoju.

Opublikowano
Od kilku dni wyświetla mi się komunikat o wyłączeniu systemów wspomagających kierowcę (ochrona pieszych i najechania na tył pojazdow). Jakieś proste rozwiązanie? Nie widzi mi się strata czasu na serwis...

 

Najprostsze to umyć samochód. :mrgreen:


Może któryś z czujników jest zabrudzony i wyłącza system.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Faktycznie był brudny kilka dni. Umyłem, ale nic to nie zmieniło.

Pewnie po dłuższym postoju wróci do normy po umyciu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czy ktoś z Was miał w swoim samochodzie drganie podczas przyspieszania i ruszania na skręconych kołach? Od paru tygodni wyczuwalne od strony podłogi drgania, podczas ostatniej wizyty w moim asa na wymianie płynu hamulcowego zapytałem o to, ale kazali poczekać do wymiany opon na letnie (bo może coś od opon bije i drga) a jeżeli problem nie ustanie to powiedzieli żeby podjechać do swojego mechanika zapytać bo u nich diagnoza kosztuje kupę kasy :D Przed wczoraj założyłem nowe opony letnie i problem nie zniknął, podjechałem do swojego mechanika i najprawdopodobniej uwalony przegub wewnętrzny... część nie występuje w zamienniku, nowa z ASO około 6500... przebieg w moim samochodzie to 65000 km, jazda umiarkowana, głównie spokojna jeżdżąc z dziećmi, żadnego upalania (bo i nie ma czym :D) gwarancja skończyła się w lipcu. Wygląda na to, że jakość dzisiejszych samochodów to jakaś masakra, mój poprzedni Espace V przejeździł 5 lat bez podobnych awarii i 110000km.
Opublikowano
Czy ktoś wie czy w x5 jest jakiś czujnik zużycia klocków? Przejechałem już ponad 57 tys km, teraz mi mocno piszczą przy hamowaniu, a jadę w długa trasę, i nie wiem czy mam na asap jeszcze do serwisu jechać. Nie ma natomiast żadnego wskazania kompa, tylko nie wiem czy powinno być :)
Opublikowano
Witam, w jeździe w korku zauważałem coś takiego jak ruszam dosłownie dwa metry i zaraz zatrzymuje się to przy prędkości 3 km czuć drganie? Auto ma 17 k przebiegu.
Opublikowano
60 tyś przebiegu - uszczelnienia wału, silnika, skrzyni biegów, wymiana wahaczy przód i tył .... gdzieś zaginął litr płynu z chłodnicy ale ponoć wyparował. Nieźle się zapowiada.
Opublikowano
Czy ktoś z Was miał w swoim samochodzie drganie podczas przyspieszania i ruszania na skręconych kołach? Od paru tygodni wyczuwalne od strony podłogi drgania, podczas ostatniej wizyty w moim asa na wymianie płynu hamulcowego zapytałem o to, ale kazali poczekać do wymiany opon na letnie (bo może coś od opon bije i drga) a jeżeli problem nie ustanie to powiedzieli żeby podjechać do swojego mechanika zapytać bo u nich diagnoza kosztuje kupę kasy :D Przed wczoraj założyłem nowe opony letnie i problem nie zniknął, podjechałem do swojego mechanika i najprawdopodobniej uwalony przegub wewnętrzny... część nie występuje w zamienniku, nowa z ASO około 6500... przebieg w moim samochodzie to 65000 km, jazda umiarkowana, głównie spokojna jeżdżąc z dziećmi, żadnego upalania (bo i nie ma czym :D) gwarancja skończyła się w lipcu. Wygląda na to, że jakość dzisiejszych samochodów to jakaś masakra, mój poprzedni Espace V przejeździł 5 lat bez podobnych awarii i 110000km.

 

Cześć, mam dokładnie taki sam problem. Ja z kolei założyłem nowiutkie opony i problem się uwidocznił. Głównie jak samochód jest dociążony, w sensie z pasażerami. Jak jadę sam to mniej to jest odczuwalne. Mam jeszcze gwarancję na szczęście.

Powiedz proszę jaki to przegub? Bo przegubów w tym aucie pewnie jest trochę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.
Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.

W Syrenkach tak było. Obecnie przeguby nie są aż tak wrażliwe na nieosiowe obciążenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.

W Syrenkach tak było. Obecnie przeguby nie są aż tak wrażliwe na nieosiowe obciążenia.

To popatrz grupy bmw non stop są problemy z przegubami zresztą w mb nie jest lepiej.

Opublikowano

A czym obecne przeguby różnią się od tych niby gorszych wcześniejszych?

Bo wg mnie to obecne są mniej wytrzymałe i potrafią się rozpaść bez wcześniejszych oznaków.

Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.

 


Hm... moje Subaraki chyba o tym nie wiedzą i kręcą Hołki aż miło. :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.

 


Hm... moje Subaraki chyba o tym nie wiedzą i kręcą Hołki aż miło. :mrgreen:

A to akurat wyjątek potwierdzający regułę. Audi też się trzyma w miarę ale BMW i MB mają bardzo dużo awarii przegubów. Zawsze była taka zasada że na skręconych kołach nie używa się pełnego gazu i jeżeli są przednie przeguby to trzeba się do tego stosować.

Opublikowano
W żadnym aucie 4x4 lub fwd nie można agresywnie ruszać na skręconych kołach bo przeguby polecą w mgnieniu oka. Taka już jest konstrukcja przedniego napędu i jest to naturalne.

W Syrenkach tak było. Obecnie przeguby nie są aż tak wrażliwe na nieosiowe obciążenia.

To popatrz grupy bmw non stop są problemy z przegubami zresztą w mb nie jest lepiej.

A jest tam wyjaśnione co to za jednostka miary "w mgnieniu oka", czy też "non stop"?

Bo ja mam zgoła odmienne doświadczenia praktyczne odnośnie trwałości przegubów w BMW i tragedii nie widzę, pomimo że w jednym miałem notoryczny problem z przegubami i nie musiałem nawet agresywnie ruszać, żeby się uszkodziły.

Opublikowano
Ale Panowie, o jaki przegub chodzi? :D

Przegub wewnętrzny u mnie poleciał z lewej strony. W ASO wymienią pewnie całą półoś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.