Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc

Po raz kolejny po wymianie końcówek wydechu zaczęła się łuszczyć farba. Czy ktoś już to u siebie zauważył?

Czy to jest tylko przypadek benzyn?

Opublikowano
Czesc

Po raz kolejny po wymianie końcówek wydechu zaczęła się łuszczyć farba. Czy ktoś już to u siebie zauważył?

Czy to jest tylko przypadek benzyn?

Tak, ja ostatnio również wymieniałem te końcówki na gwarancji, widać więc że Twój przypadek nie jest odosobniony.

Opublikowano
Czyli ten problem dotyka to również silniki wysokoprężne. Czyli przypuszczam ze przyczyna jest temperatura, a nie skład spalin?
Opublikowano

Bez znaczenia czy chrom, czy shadow łuszczy się wewnętrzna cześć która jest czarna matowa w obu przypadkach.

Dziwna sprawa przecież to żadna temperatura i marchewami nie pluje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nawet końcowy może się nagrzać mocno, za łebka nie wiedziałem to jak stopiło zderzak to się dowiedziałem. Zaraz po zjeździe z autostrady tak cały czas 160 dotknij tłumik, tylko ostrożnie :lol:
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Bez znaczenia czy chrom, czy shadow łuszczy się wewnętrzna cześć która jest czarna matowa w obu przypadkach.

Dziwna sprawa przecież to żadna temperatura i marchewami nie pluje

No nie, w moim przypadku na końcówkach shadow robiły sie odpryski na zewn (połysk) częściach końcówek. To nie tak, że farba sie łuszczyła, tylko powstawało mnóstwo drobnych odprysków, jakby powiedzmy maska była obita lecącymi kamykami. Tak samo wyglądały 2 końcówki, zobaczymy jak będzie po wymianie.

Opublikowano
U mnie też dziadostwo się łuszczy , ale może dlatego , że moje 25d napewno strzela marchewami ;). Skończyła mi się 2 letnia gwarancja mechaniczna ale muszę dopytać czy na „lakier” nie obowiązuje dłuższy okres gwarancyjny.
Opublikowano

Znana przypadłość wszystkich czarnych lakierowanych końcówek wydechowych w BMW.

Ta farba z czasem tak się zachowuje

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć,

Czy ktoś miał problem z napędem? Wyskoczył komunikat: "Napęd. Możesz jechać dalej. Wezwanie pomocy drogowej nie jest konieczne. Zredukowana moc napędu. Wykonaj kontrolę w serwisie." Po wyskoczeniu komunikatu samochód traci moc. Problem znika po wyłączeniu samochodu, ale po jakimś czasie pojawia się ponownie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam problem z elektryczną roletą bagażnika - nie chowa się całkowicie w podłodze. Zatrzymuje się już pod podłogą ale nie na tyle głęboko żeby klapa zakrywająca otwór zamknęła się na płasko - pozostaje uchylona. Już dawno nie mialem potrzeby chować rolety ale do tej pory wszystko działało bezbłędnie. Również teraz wszystkie inne funkcje działają dobrze - zasuwanie/odsuwanie automatyczne, zakres pracy rolety w szynie w poziomie - wszystko ok. Sprawdziłem pod podłogą bagażnika gdzie wożę różne szpargały - nic fizycznie nie blokuje rolety. Zresztą po wypięciu rolety z zaczepów grawitacja ściąga rolete w dół i klapa zamyka się do płaskiego. Po wczepieniu w zaczepy ponownie wraca do pozycji max pion prawidłowo, w poziomie chodzi dobrze, tak jakby zaczepy w ruchu w dół przestały zjeżdżać ostatnie 2-3 cm.

Jak trzeba będzie to pojadę z tym do bmw ale wolałbym aby nie rozbierali połowy bagażnika żeby wymienić roletę. Mam swoje doświadczenia z serwisami i jedno naprawiają a dwie inne rzeczy przez przypadek psują plus nigdy nie złożą wszystkiego ponownie jak z fabryki. Może jest to kwestia programowania punktów końcowych? Można to samo jakoś samodzielnie sprawdzić/zresetować/zaprogramować?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Znana przypadłość wszystkich czarnych lakierowanych końcówek wydechowych w BMW.

Ta farba z czasem tak się zachowuje

 

Pare tygodni temu zakończyłem profesjonalną renowację końcówek farbami wysokotemperaturowymi VHT (podkład, kolor, bezbarwny) oto efektb2f5589779b60e197628bfc8540558b9.jpg

8372e2fdbc349df549eb73f6992d8600.jpg

d7cbd50634762cb3c380e077ab29c15d.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Mam problem z elektryczną roletą bagażnika - nie chowa się całkowicie w podłodze. Zatrzymuje się już pod podłogą ale nie na tyle głęboko żeby klapa zakrywająca otwór zamknęła się na płasko - pozostaje uchylona. Już dawno nie mialem potrzeby chować rolety ale do tej pory wszystko działało bezbłędnie. Również teraz wszystkie inne funkcje działają dobrze - zasuwanie/odsuwanie automatyczne, zakres pracy rolety w szynie w poziomie - wszystko ok. Sprawdziłem pod podłogą bagażnika gdzie wożę różne szpargały - nic fizycznie nie blokuje rolety. Zresztą po wypięciu rolety z zaczepów grawitacja ściąga rolete w dół i klapa zamyka się do płaskiego. Po wczepieniu w zaczepy ponownie wraca do pozycji max pion prawidłowo, w poziomie chodzi dobrze, tak jakby zaczepy w ruchu w dół przestały zjeżdżać ostatnie 2-3 cm.

Jak trzeba będzie to pojadę z tym do bmw ale wolałbym aby nie rozbierali połowy bagażnika żeby wymienić roletę. Mam swoje doświadczenia z serwisami i jedno naprawiają a dwie inne rzeczy przez przypadek psują plus nigdy nie złożą wszystkiego ponownie jak z fabryki. Może jest to kwestia programowania punktów końcowych? Można to samo jakoś samodzielnie sprawdzić/zresetować/zaprogramować?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Zrób adaptację/reset/naukę pozycji krańcowych rolety - już kiedyś opisywałem. Wciskasz naraz oba guziki w bagażniku i trzymasz aż pojawi się dźwięk i roleta wykona pełen cykl pracy. I tyle.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano

Witam,


czy ktoś z forumowiczów walczył ze stukami pochodzącymi z tyłu auta? Mam lekkie puknięcia przy ruszaniu, skręcaniu przy prędkościach tak do 30-40km/h w szczególności przy nierównej nawierzchni ale nie tylko.

Wywaliłem wszystko z bagażnika, wywaliłem trójkąt z wnęki (myślałem że on stojąc się tak obija tu i ówdzie), pozapinałem pasy na tylnym siedzeniu i dalej puka i stuka :)


Auto ma znikomy przebieg ok 15tkm. Zaczęło się już koło 10tkm teraz się nasila i doprowadza mnie to do :mad2:


Znalazłem na bimmerpost wątek o podobnym problemie, tam diagnoza i wymiana tylnych łączników stabilizatora. Było przynajmniej kilka przypadków. Ktoś walczył z takim tematem u nas?


Z góry dzięki!

Opublikowano
Witam,


czy ktoś z forumowiczów walczył ze stukami pochodzącymi z tyłu auta? Mam lekkie puknięcia przy ruszaniu, skręcaniu przy prędkościach tak do 30-40km/h w szczególności przy nierównej nawierzchni ale nie tylko.

Wywaliłem wszystko z bagażnika, wywaliłem trójkąt z wnęki (myślałem że on stojąc się tak obija tu i ówdzie), pozapinałem pasy na tylnym siedzeniu i dalej puka i stuka :)


Auto ma znikomy przebieg ok 15tkm. Zaczęło się już koło 10tkm teraz się nasila i doprowadza mnie to do :mad2:


Znalazłem na bimmerpost wątek o podobnym problemie, tam diagnoza i wymiana tylnych łączników stabilizatora. Było przynajmniej kilka przypadków. Ktoś walczył z takim tematem u nas?


Z góry dzięki!

 

Miałem to samo przy przebiegu 12k km - jest na to opisana w Pumie akcja serwisowa - niewidoczny luz na mocowaniu stabilizatora w tylnym wahaczu. Na szarpakach tego nie zauważysz. Za duży luz fabryczny, ASO dodaje zgodnie z wytycznymi podkładkę i wszystko jest OK. Chyba, że długo było jeżdżone ze stukaniem to dostaniesz obie nowe końcówki stabilizatora + dedykowana podkładka i koniec problemów.

Czas naprawy ok. 40 minut.


P.S.

Teraz doczytałem,że jeździsz już tak 5k km, więc wymienią Tobie końcówki na nowe.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano
Mam problem z elektryczną roletą bagażnika - nie chowa się całkowicie w podłodze. Zatrzymuje się już pod podłogą ale nie na tyle głęboko żeby klapa zakrywająca otwór zamknęła się na płasko - pozostaje uchylona….


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Zrób adaptację/reset/naukę pozycji krańcowych rolety - już kiedyś opisywałem. Wciskasz naraz oba guziki w bagażniku i trzymasz aż pojawi się dźwięk i roleta wykona pełen cykl pracy. I tyle.

 

Jak przeprowadzić tę procedurę? Próbowałem na tysiąc sposobów:

1. Tak jak piszesz - przytrzymując obydwa przyciski

2. Tak jak jest w instrukcji - przytrzymując tylko przycisk chowania rolety

Powyższe zarówno: na zgaszonym aucie jak i na odpalonymi silniku. Z otwartymi drzwiami kierowcy, z zamkniętymi. Skrzynia w P, skrzynia w N + hamulec postojowy.


NIC :(


Ani nie wykonuje żadnych ruchów góra dół, ani nie ma żadnego dźwięku który ma niby towarzyszyć re-inicjalizacji rolety.


W instrukcji jest napisane, że procedurę należy wykonać w trybie „gotowości do jazdy”, czyli z włączonym silnikiem. Ale nie działa, albo ja coś źle robię :(



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Koledzy, pomóżcie bo żona wpadła w szał (nie ma już nawet talerzy do rzucania :D :D :D ) - auto odebrane 2 tygodnie temu, a już "popsuło się". Touchpad w iDrive nie działa - dotykowe wpisywanie literek przy wyszukiwaniu nie reaguje. Udało mi się zidentyfikować iż w Car -> Ustawienia ogólne - zniknęło opcja "Touchpad". Poniżej foto z G20 z Menu jak powinno to wyglądać:

370f5522047b4e36med.jpg

Serwis mam za tydzień dopiero umówiony, spotkało was coś takiego?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy, pomóżcie bo żona wpadła w szał (nie ma już nawet talerzy do rzucania :D :D :D ) - auto odebrane 2 tygodnie temu, a już "popsuło się". Touchpad w iDrive nie działa - dotykowe wpisywanie literek przy wyszukiwaniu nie reaguje. Udało mi się zidentyfikować iż w Car -> Ustawienia ogólne - zniknęło opcja "Touchpad". Poniżej foto z G20 z Menu jak powinno to wyglądać:

370f5522047b4e36med.jpg

Serwis mam za tydzień dopiero umówiony, spotkało was coś takiego?

Nie wiem jak w G05 ale w G20 aktualnie ze względu na brak części ta opcja wyleciała i każde auto wyjeżdża bez niej. Możliwe że masz to samo.

Opublikowano
Koledzy, pomóżcie bo żona wpadła w szał (nie ma już nawet talerzy do rzucania :D :D :D ) - auto odebrane 2 tygodnie temu, a już "popsuło się". Touchpad w iDrive nie działa - dotykowe wpisywanie literek przy wyszukiwaniu nie reaguje. Udało mi się zidentyfikować iż w Car -> Ustawienia ogólne - zniknęło opcja "Touchpad". Poniżej foto z G20 z Menu jak powinno to wyglądać:

370f5522047b4e36med.jpg

Serwis mam za tydzień dopiero umówiony, spotkało was coś takiego?

Nie wiem jak w G05 ale w G20 aktualnie ze względu na brak części ta opcja wyleciała i każde auto wyjeżdża bez niej. Możliwe że masz to samo.

raczej nie to, do niedziela była ta funkcja :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A to jeżeli była to możliwe że coś się zaktualizowało. Możesz spróbować resetu idrive przez długie podtrzymanie pokrętła włącznika ok 30s choć wątpie żeby to pomogło. Raczej wizyta w aso Cię czeka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.