Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ad 1. To jest wstyd, że BMW montuje takie dziadostwo i nazywa to ładowarką indukcyjną. Telefon się tak grzeje, że zamiast się ładować to się rozładowuje. Najgorsze, że nie wyciagęli żadnych wniosków i dalej montują ten sam badziew w MY2021.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Już nie montują ;) - wycofane jest to na początku z racji restrykcji a teraz chyba całkowicie bo nawet zniknęło z konfiguratora.

Szkoda tylko że ten bubel jest integralną częścią bmw digital key który również został wstrzymany.

Opublikowano
Indukcję wziąłem tylko dlatego, że Android Auto jest bezprzewodowy. Pomimo kilku aktualizacji BMW nie poradziło sobie również ze zrywaniem połączenia AA na bramkach. Problem zniknie zapewne wraz planowaną likwidacja bramek :D
Opublikowano
Już nie montują ;) - wycofane jest to na początku z racji restrykcji a teraz chyba całkowicie bo nawet zniknęło z konfiguratora.

Szkoda tylko że ten bubel jest integralną częścią bmw digital key który również został wstrzymany.

 

Wcale nie - w moim nie mam indukcji a mam możliwość otwierania smartfonem i dostałem również kartę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Już nie montują ;) - wycofane jest to na początku z racji restrykcji a teraz chyba całkowicie bo nawet zniknęło z konfiguratora.

Szkoda tylko że ten bubel jest integralną częścią bmw digital key który również został wstrzymany.

 

Wcale nie - w moim nie mam indukcji a mam możliwość otwierania smartfonem i dostałem również kartę.

jak sparowałeś telefon z samochodem? wcześniej trzeba było go położyć na półce gdzie jest ładowarka.

Opublikowano

Dokładnie tak samo - dwa kluczyki w samochodzie i karta/telefon na półkę. Polka ma ten prostokąt narysowany co był z ładowaniem ale nie ma symbolu baterii na środku.


Inna sprawa, ze nie wiem czy usuwając indukcję usuwają także telefonie komfortową czy to zostawiają i leci sama indukcja - nie wiem jak to sprawdzić.

Opublikowano
indukcja i digital key nie mają nic wspólnego ze sobą. Digital Key jest w dostępie komfortowym co nie zniknęło z pakietu. Ładowanie indukcyjne też jest dostępne w business class, ale nie trzeba tego brać (możliwość wyboru)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
indukcja i digital key nie mają nic wspólnego ze sobą. Digital Key jest w dostępie komfortowym co nie zniknęło z pakietu. Ładowanie indukcyjne też jest dostępne w business class, ale nie trzeba tego brać (możliwość wyboru)

Digital Key może i jest w pakiecie ale obecnie auta które wychodzą są bez tej funkcji mimo iż ma dostęp komfortowy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w opisie w konfiguratorze jest. W salonie też mi potwierdzili.

Każdy sprzedawca mówi co innego a finalnie auto zjedzie bez:


0322 Funkcja dostępu komfortowego

032X Brak funkcji bezdotykowego otwierania tylnej klapy

032Z ENTFALL BMW DIGITAL KEY

Opublikowano
w opisie w konfiguratorze jest. W salonie też mi potwierdzili.

Każdy sprzedawca mówi co innego a finalnie auto zjedzie bez:


0322 Funkcja dostępu komfortowego

032X Brak funkcji bezdotykowego otwierania tylnej klapy

032Z ENTFALL BMW DIGITAL KEY

 

nie rozumiem? Czyli dostęp komfortowy jest nie do wyprodukowania jak i bezdotykowe otwieranie klapy? pomijając digital key?


mam świeże info o restrykcjach które wstrzymują produkcję mojego auta i o tym nie być mowy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w opisie w konfiguratorze jest. W salonie też mi potwierdzili.

Każdy sprzedawca mówi co innego a finalnie auto zjedzie bez:


0322 Funkcja dostępu komfortowego

032X Brak funkcji bezdotykowego otwierania tylnej klapy

032Z ENTFALL BMW DIGITAL KEY

 

nie rozumiem? Czyli dostęp komfortowy jest nie do wyprodukowania jak i bezdotykowe otwieranie klapy? pomijając digital key?


mam świeże info o restrykcjach które wstrzymują produkcję mojego auta i o tym nie być mowy.

Dostęp komfortowy otrzymasz ale w moim przypadku BMW DIGITAL KEY wyleciał i bezdotykowe otwieranie klapy (to słyszałem że wszystkie auta w grupie BMW tego mają nie mieć).

Opublikowano

a auto już odebrałeś?

kiedy zamawiałeś? co z restrykcji?


ja czekam od maja i mam 4 restrykcje podtrzymane do 51 tygodnia.

pneumatyka, wentylowane fotele, HK i hak


co do digital key, może się wszystko jeszcze zmienić. na produkcję w tym roku nie liczę...

Opublikowano

Ja zamawialem G30 w listopadzie. 2 tygodnie temu odebralem (produkowal sie we wrzesniu).

Dostep komfortowy normalnie jest, tylo digital key i klapa otwierana nogą wyleciały.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, czy spotkał się ktoś z problemem zwichrowanych tarcz hamulcowych ? X5 G05 2020r silnik 25D, auto ma przejechane 15k km, odwiedziłem serwis w celu sprawdzenia czy wszystko jest ok z układem hamulcowym ponieważ przy hamowaniu wyczułem nieregularne hamowanie? nie wiem jak to nazwać tak jak by klocki nie dociskały w pełnym zakresie tarcz, taki typowy syndrom krzywych tarcz hamulcowych. W serwisie sprawdzili autor okazało się że że wszystkie 4 tarcze przód i tył są do wymiany bo są przegrzane... Autem jeździ przeważnie żona do sklepu, krótkie odcinki, auto nie jest katowane a nawet nie jest dynamicznie jeżdżone więc nie ma mowy o przegrzaniu tarcz, klocki są praktycznie nowe, auto ma 15k km. Znalazłem w internecie trochę informacji że ludzie wymieniali tarcze nawet po 5-7 tyś km, bo były krzywe, no chyba trochę za szybko? rozumiem że to zależy od trybu jazdy, ale to raczej nie w moim przypadku. Znalazłem takie informacje w internecie


:Kampania naprawcza BMW

Całą gamę możliwych usterek zgłosiło do UOKiK-u BMW. Problemy dotyczą aż 19 modeli. To m.in. modele: x5 (G05), x6 (G06), x7 (G07), 7 (G11), 7 (wersja przedłużonaG12), 8 (G15), 8 Gran Coupe (G16) i M8 Gran Coupe (F93), które wyprodukowano w Niemczech. W pojazdach może dojść do awarii elektrycznego wspomagania siły hamowania, prowadząc do wydłużenia drogi hamowania, co może zwiększyć ryzyko kolizji.



Na liście wad znalazło się także nieprawidłowo wykonana złącze śrubowe przewodu plusowego/minusowego dynamostartera, co może prowadzić do zwiększonej oporności na połączeniu, powodując przegrzanie w komorze silnika i pożar. Wadę wykryto w modelach: x4 (G02), x5 (G05), x6 (G06) i x7 (G07), wyprodukowanych w Niemczech.


Błąd miał także miejsce przy produkcji modeli: x5 (G05), 7 (G11), 7 (wersja przedłużona G12), 8 kabriolet (G14), 8 (G15), 8 gran coupe (G16), 3 (G20), 3 kombi (G21), 4 (G22), 4 kabriolet (G23), z4 (G29), 5 (G30), 5 Kombi (G31) oraz 6 GT (G32). Jak informuje BMW, w przypadku tych modeli przy produkcji tarcz hamulcowych mogły być użyte za krótkie nity. Może to skutkować skróceniem okresu eksploatacji. Ponadto tarcza hamulcowa może pęknąć, przyczyniając się do wydłużenia drogi hamowania, zwiększając tym samym ryzyko wypadku.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 51 pojazdów.

Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu sprawdzenia tarcz hamulcowych i w razie potrzeby ich wymiany.


BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki BMW, modele: X5 (G05), X6 (G06), X7 (G07), 7 (G11), 7 Przedłużona (G12), 8 (G15), 8 Gran Coupe G16) i M8 Gran Coupe (F93), wyprodukowanych w Niemczech, może dojść do awarii elektrycznego wspomagania siły hamowania, prowadząc do wydłużenia drogi hamowania, co zwiększa ryzyko kolizji.


Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 51 pojazdów.


Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu wymiany jednostki hydraulicznej układu hamulcowego.


Informacji związanych z kampanią serwisową udziela BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce (adres: ul. Wołoska 22 A, 03-675 Warszawa; tel.: 022 279 71 00).


Czy ktoś miał podobny przypadek? Serwis nie chce uznać gwarancji mówiąc że to nasza wina...

Opublikowano

Obecna generacja serii g to jedno wielkie g....


Ostatnio w moim x6 zablokowało pedał gazu i auto samo przyspieszało. Samochód chciał mnie zabić. Serwis ma to gdzies, nawet słowa przepraszamy od bmw. Mam całe zajscie nagrane, całą dokumentacje i zastanawiam sie co z tym zrobic.


Wcześniej awaria kolumny kierowniczej,


awaria wyświetlaczy, non stop awarie elektroniki. Telefon rozłącza,


skrzypiące fotele.


Na wakacjach klapy bagażnika przez 2 dni nie mogłem otworzyć.


Zacięty wlew paliwa-wymiana klapki.


Tarcze i klocki do wymiany przy 28tys km.


Skrzypiąca kierownica za kazdym razem jak opada.


Coś trzeszczy, przeskakuje przy mocnym skręcie w lewo.


Silnik czasami trzęsie na wolnych obrotach kilkukrotnie sam zgasł-serwis tego nie widzi.


X6 dwa razy na lawecie do serwisu. Przebieg 34 tys km. Salon polska, jestem/byłem 1 właścicielem.


Podałem nie wszystkie awarie. Samochód sprzedałem o bmw nie chce slyszec. Juz po g30 miałem dość. Pisze to wieloletni fan marki. Kupiłem nowe gle. Gle duuużo lepiej wyciszone w podstawowym pakiecie niż x6 z podwojnymi szybami. Zawsze broniłem bmw, że są stabilne... kupiłem mercedesa i teraz zrozumiałem co to stabilność... nawet przy mega wietrze i 200km/h nie wiem co to wiatr. W bmw była walka przy wietrze/koleinach/itp... Czasami warto zmienić markę. Jakością wykonania, dbałością o szczegóły mercedes przewyższa bmw o klasę. Choć przy pierwszym kontakcie tego nigdy nie widziałem i zawsze bmw wydawało się lepsze.

Opublikowano
Obecna generacja serii g to jedno wielkie g....


Ostatnio w moim x6 zablokowało pedał gazu i auto samo przyspieszało. Samochód chciał mnie zabić. Serwis ma to gdzies, nawet słowa przepraszamy od bmw. Mam całe zajscie nagrane, całą dokumentacje i zastanawiam sie co z tym zrobic.


Wcześniej awaria kolumny kierowniczej,


awaria wyświetlaczy, non stop awarie elektroniki. Telefon rozłącza,


skrzypiące fotele.


Na wakacjach klapy bagażnika przez 2 dni nie mogłem otworzyć.


Zacięty wlew paliwa-wymiana klapki.


Tarcze i klocki do wymiany przy 28tys km.


Skrzypiąca kierownica za kazdym razem jak opada.


Coś trzeszczy, przeskakuje przy mocnym skręcie w lewo.


Silnik czasami trzęsie na wolnych obrotach kilkukrotnie sam zgasł-serwis tego nie widzi.


X6 dwa razy na lawecie do serwisu. Przebieg 34 tys km. Salon polska, jestem/byłem 1 właścicielem.


Podałem nie wszystkie awarie. Samochód sprzedałem o bmw nie chce slyszec. Juz po g30 miałem dość. Pisze to wieloletni fan marki. Kupiłem nowe gle. Gle duuużo lepiej wyciszone w podstawowym pakiecie niż x6 z podwojnymi szybami. Zawsze broniłem bmw, że są stabilne... kupiłem mercedesa i teraz zrozumiałem co to stabilność... nawet przy mega wietrze i 200km/h nie wiem co to wiatr. W bmw była walka przy wietrze/koleinach/itp... Czasami warto zmienić markę. Jakością wykonania, dbałością o szczegóły mercedes przewyższa bmw o klasę. Choć przy pierwszym kontakcie tego nigdy nie widziałem i zawsze bmw wydawało się lepsze.

odnosze wrazenie, ze albo ma sie szczescie i trafia sie na dobrze wyprodukowany egzemplarz badz tez trafia sie kompletna porazke i wtedy nie ma znaczenia, jaka to marka. U Ciebie wyszlo tak w BMW, u goscia z filmow z kanalu globalmotors bylo tak przy Mercedesie za 1MLN PLN...

Opublikowano

Kupiłem nowe gle. Gle duuużo lepiej wyciszone w podstawowym pakiecie niż x6 z podwojnymi szybami. Zawsze broniłem bmw, że są stabilne... kupiłem mercedesa i teraz zrozumiałem co to stabilność... nawet przy mega wietrze i 200km/h nie wiem co to wiatr. W bmw była walka przy wietrze/koleinach/itp... Czasami warto zmienić markę. Jakością wykonania, dbałością o szczegóły mercedes przewyższa bmw o klasę. Choć przy pierwszym kontakcie tego nigdy nie widziałem i zawsze bmw wydawało się lepsze.

 

W zeszłym miesiącu wymieniliśmy Mesia mojej ładniejszej polówki, na kolejne już GLE. Z racji, ze chciałem ja namówić na zmianę marki na BMW albo Audi, to pojeździliśmy trochę Q7 i X7 i najwięcej X6. Potwierdzam, ze w porównaniu do X6, GLE się prowadzi stabilniej przy większej prędkości i tak jakoś lekko.

Wybrała znowu GLE. Gdyby tylko miał ładniejsze wnętrze :mad2:

Opublikowano
Witam, czy spotkał się ktoś z problemem zwichrowanych tarcz hamulcowych ? X5 G05 2020r silnik 25D, auto ma przejechane 15k km, odwiedziłem serwis w celu sprawdzenia czy wszystko jest ok z układem hamulcowym ponieważ przy hamowaniu wyczułem nieregularne hamowanie? nie wiem jak to nazwać tak jak by klocki nie dociskały w pełnym zakresie tarcz, taki typowy syndrom krzywych tarcz hamulcowych. W serwisie sprawdzili autor okazało się że że wszystkie 4 tarcze przód i tył są do wymiany bo są przegrzane... Autem jeździ przeważnie żona do sklepu, krótkie odcinki, auto nie jest katowane a nawet nie jest dynamicznie jeżdżone więc nie ma mowy o przegrzaniu tarcz, klocki są praktycznie nowe, auto ma 15k km. Znalazłem w internecie trochę informacji że ludzie wymieniali tarcze nawet po 5-7 tyś km, bo były krzywe, no chyba trochę za szybko? rozumiem że to zależy od trybu jazdy, ale to raczej nie w moim przypadku. Znalazłem takie informacje w internecie


:Kampania naprawcza BMW

Całą gamę możliwych usterek zgłosiło do UOKiK-u BMW. Problemy dotyczą aż 19 modeli. To m.in. modele: x5 (G05), x6 (G06), x7 (G07), 7 (G11), 7 (wersja przedłużonaG12), 8 (G15), 8 Gran Coupe (G16) i M8 Gran Coupe (F93), które wyprodukowano w Niemczech. W pojazdach może dojść do awarii elektrycznego wspomagania siły hamowania, prowadząc do wydłużenia drogi hamowania, co może zwiększyć ryzyko kolizji.



Na liście wad znalazło się także nieprawidłowo wykonana złącze śrubowe przewodu plusowego/minusowego dynamostartera, co może prowadzić do zwiększonej oporności na połączeniu, powodując przegrzanie w komorze silnika i pożar. Wadę wykryto w modelach: x4 (G02), x5 (G05), x6 (G06) i x7 (G07), wyprodukowanych w Niemczech.


Błąd miał także miejsce przy produkcji modeli: x5 (G05), 7 (G11), 7 (wersja przedłużona G12), 8 kabriolet (G14), 8 (G15), 8 gran coupe (G16), 3 (G20), 3 kombi (G21), 4 (G22), 4 kabriolet (G23), z4 (G29), 5 (G30), 5 Kombi (G31) oraz 6 GT (G32). Jak informuje BMW, w przypadku tych modeli przy produkcji tarcz hamulcowych mogły być użyte za krótkie nity. Może to skutkować skróceniem okresu eksploatacji. Ponadto tarcza hamulcowa może pęknąć, przyczyniając się do wydłużenia drogi hamowania, zwiększając tym samym ryzyko wypadku.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 51 pojazdów.

Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu sprawdzenia tarcz hamulcowych i w razie potrzeby ich wymiany.


BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki BMW, modele: X5 (G05), X6 (G06), X7 (G07), 7 (G11), 7 Przedłużona (G12), 8 (G15), 8 Gran Coupe G16) i M8 Gran Coupe (F93), wyprodukowanych w Niemczech, może dojść do awarii elektrycznego wspomagania siły hamowania, prowadząc do wydłużenia drogi hamowania, co zwiększa ryzyko kolizji.


Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 51 pojazdów.


Przedsiębiorca zadeklarował, że skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych kampanią oraz poinformuje o konieczności wizyty w warsztacie w celu wymiany jednostki hydraulicznej układu hamulcowego.


Informacji związanych z kampanią serwisową udziela BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce (adres: ul. Wołoska 22 A, 03-675 Warszawa; tel.: 022 279 71 00).


Czy ktoś miał podobny przypadek? Serwis nie chce uznać gwarancji mówiąc że to nasza wina...

 


Moje tarcze po przejechaniu 20k tez wyglądały na przegrzane (przebarwione), zgłosiłem to na okresowym przeglądzie i oczywiście serwis nie widział problemu….może i faktycznie bo po kilku tysiącach kolejnych kilometrów i często ostrego hamowania -przebarwienia zniknęły i wszystko wyglądało ok.Mam hamulce niebieskie M, zmieniłem teraz klocki przód+tył na ATE, ale mimo, że już się wszystko dotarło to mam wrażenie, że to już nie te hamulce co na fabrycznym towarze :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Moje tarcze po przejechaniu 20k tez wyglądały na przegrzane (przebarwione), zgłosiłem to na okresowym przeglądzie i oczywiście serwis nie widział problemu….może i faktycznie bo po kilku tysiącach kolejnych kilometrów i często ostrego hamowania -przebarwienia zniknęły i wszystko wyglądało ok.Mam hamulce niebieskie M, zmieniłem teraz klocki przód+tył na ATE, ale mimo, że już się wszystko dotarło to mam wrażenie, że to już nie te hamulce co na fabrycznym towarze :(

 

Niebieskie M - to wszystko wyjaśnia, one właśnie farbują i na tarczach pojawiają się niebieskie przebarwienia. Ciesz się że nie wziąłeś czerwonych M ;-)


A poważnie, to dlaczego zdecydowałeś się na zamienniki? Były tańsze czy reklamowane jako lepsze i czy Aso Ci zmieniało? Ja od ponad 10 lat klocki i tarcze zawsze w Aso zmieniam na oryginalne i nigdy nie miałem problemu z wichrowaniem tarcz czy gorszym hamowaniem. Niestety ceny są wyższe, ale dają zawsze jakieś rabaty, a czasem się trafia na fajne mocniejsze promocje. Lepiej wyglada sytuacja dla auta >5 lat, bo takie mają z defaultu w Aso dużo zniżkę tzw „renesansową”.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystko jedno jakie klocki jesli sa markowe. Jedne sa twardsze, inne bardziej pylą, mozna kupic tez ceramiczne. Wg upodoban i stylu jazdy.

Te w ASO to tez sa od jednego z duzych producentow ktory wygrał konkurs ofert poprostu.

W BMW zawsze miałem problemy z bijacymi tarczami. Przy obecnym G05 po raz pierwszy jest tak jak byc powinno. Z jakiej predkosci bym nie hamował jest idealnie, absolutnie żadnych drgan a to juz 75000km przebiegu i drugi komplet klockow.

Mysle ze koledze trafily sie wybrakowane tarcze bo bez jazdy torowej trudno przegrzac te sportowe hamulce w naszych X5.

Opublikowano
A pytanie czy to delikatne przebarwienie na tarczach moze przy mocnoejszym hamowaniu zejść? Ogólnie wydaje mi się że zanim oddałem auto na sprawdzenie hamulców tego przebarwienia nie było, może podczas testów mocno w piz.. dali? Ale czy to w ogóle możliwe żeby na jednej jezdzie do tego doprowadzić ?
Opublikowano
A wg mnie w X5 brakuje porządnego hamulca - w Cayenne możesz wybrać sobie PCCB, a w X5 jako jedynym BMW nie można zamówi CCB... Jedziesz autostradą i kilka zwolnień z większej prędkości ( nadal poniżej 300 km/h ) bo maruder zjechał przed nos z prawego pasa i już objawy fadingu/przegrzania :evil: .
http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano

 

Pytanie - jak pozbywasz się liści przed chłodnicami w X5M? Wloty są w porównaniu ze standardową X5 dużo większe i przede wszystkim otwarte i zauważyłem tam już 2 listki :mrgreen: . Od strony silnika nie ma jak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.