Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam aktualnie prawie 65.000 km i auto nigdy mnie nie zawiodło.


Pytasz w Lexusie o awaryjność BMW? Zapytaj jeszcze dodatkowo w Audi czy polecają BMW i czy zgadzają się z opinia z Lexusa ;).

 

Nie po prostu sprzedawca w Lexusie zapytał mnie jakie oferty na auto miałem dotychczas.

Opublikowano

Czy kupując nowe auto zamawialiście jakiś rodzaj rozszerzonej gwarancji?


Czy oprócz pakietów: serwisowy i naprawczy są inne rodzaje rozszerzonej gwarancji.


Co wybieraliście i dlaczego

Opublikowano

Ja wybrałem rozszerzona gwarancję do 5 lat. To się chyba nazywa repair inclusive?

Auto mam na 5 lat a jest w nim v8, które szczególnie w wieku dziececym miało sporo problemów więc dla świętego spokoju wybrałem właśnie to :)

Opublikowano
A jak długo masz zamiar jeździć tym samochodem?

 

Raczej długo napewno nie będzie to 3 lata wynajmu.


Obecny autem jadziłem 9 lat i własnie przekroczyłem 200 000


Tylko że teraz od 2 lat robię 30000 rocznie wcześniej było to tylko 15000 rocznie


Dojeżdżając do pracy dziennie robię 130km

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to brałbym pakiet naprawczy na 5 lat 200tys. i podstawowy serwisowy.

Do tego wymiana klocków/tarczy poza ASO na oryginalnych częściach.

Wyjdzie wg mnie najkorzystniej cenowe.

Opublikowano
Gdzie można przeczytać co dokładnie zawierają Pakiet serwisowy i naprawczy

 

Ale to dodatkowe 17000 trochę to chore wszystko

Opublikowano

Przeczytałem ale nie wiem o co chodzi z Pakiet Repair są tam podane wykluczenia jak np. akumulator albo ustawienie geometrii


ale okres gwarancji tylko 24 miesiące!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale to dodatkowe 17000 trochę to chore wszystko

 

Kupujesz samochód klasy premium. Przyzwyczajaj się do wydatków :lol:


Pakiet przeglądów jest teraz drogi. Kiedyś był w cenie samochodu. Można się zastanowić czy nie wyjdzie taniej zrobić płatne 4 przeglądy ale w ASO raczej nie. Tym bardziej, że pakiet będzie objęty rabatem tak jak cały samochód.

Co do pakietu naprawczego to jeżeli po gwarancji padnie właściwie cokolwiek to już się zwróci. Nie mówiąc o poważnych sprawach typu skrzynia biegów, itp.

W F15 np. standardem były wahacze przednie. Koszt ich wymiany już pokrywał koszty pakietu.

W G05 na razie chyba nie ma znanych typowych usterek więc trudno szacować opłacalność. Ja bym to traktował jako opłatę za święty spokój :idea:

Opublikowano
Ale to dodatkowe 17000 trochę to chore wszystko

 

Kupujesz samochód klasy premium. Przyzwyczajaj się do wydatków :lol:


Ja bym to traktował jako opłatę za święty spokój :idea:

 

Otóż to. Z resztą jak nie kupisz to pewnie Ci się coś zepsuje i będziesz żałował. A jak kupisz pewnie się nic nie zepsuje - złośliwość rzeczy martwych :cool2:

Opublikowano

Czy to oznacza że wszyscy wykupują dodatkowe Pakiety serwisowe i naprawcze.


No to znowu pytanie czy jest ktoś na forum kto nie kupił żadnych dodatkowych pakietów serwisowych lub naprawczych. :wink:

Opublikowano
Ale to dodatkowe 17000 trochę to chore wszystko

 

Tym bardziej, że pakiet będzie objęty rabatem tak jak cały samochód.

:idea:

 

oj chyba tak właśnie nie jest - sprawdź to dokładnie z poziomu konfiguratora u handlowca - to chyba nie podlega rabatowaniu

Opublikowano
A


oj chyba tak właśnie nie jest - sprawdź to dokładnie z poziomu konfiguratora u handlowca - to chyba nie podlega rabatowaniu

 

A Ty jakie pakiety wybrałeś

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale to dodatkowe 17000 trochę to chore wszystko

 

Tym bardziej, że pakiet będzie objęty rabatem tak jak cały samochód.

:idea:

 

oj chyba tak właśnie nie jest - sprawdź to dokładnie z poziomu konfiguratora u handlowca - to chyba nie podlega rabatowaniu

 

Pakiety naprawcze i sserwisowe sa wyłaczone z rabatowania.

Opublikowano
Czy pakiety serwisowe i naprawcze są przypisane do jednego sprzedawcy tego który je sprzedał czy można je realizować w każdym serwisie BMW?
Opublikowano

Kiedy można kupić pakiety serwisowe i naprawcze. Tylko podczas zamawiania auta


Czy można je kupić po odebraniu auta? Jeżeli tak to w jakim czasie od odbioru.

Opublikowano
Na wykupienie BRI masz 3 m-ce od daty pierwszej rejestracji .

 

A jak wychodzi cenowo dokupowanie, przedłużanie pakietów.


W trakcie trwanie pakietu chce dokupić wyższy pakiet. Płacimy wtedy różnice ceny pomiędzy pakietami?

Opublikowano
Na wykupienie BRI masz 3 m-ce od daty pierwszej rejestracji .

 

A jak wychodzi cenowo dokupowanie, przedłużanie pakietów.


W trakcie trwanie pakietu chce dokupić wyższy pakiet. Płacimy wtedy różnice ceny pomiędzy pakietami?

 

Masz 3 miesiące od wyjechania samochodem z salonu na dokupienie konkretnego pakietu. Natomiast ceny już nie są takie jak przy zakupie - odpowiednio wyższe. Nie mam wiedzy o ile, w każdym razie zdecydowanie mniej się to opłaca.


Taka sama sytuacja tyczy się wszelkich opcji, które możesz "dołożyć do samochodu" po jego zakupie. Przykładowo hak, w configu kosztuje 5750 zł, a gdybyś chciał zamontować go w późniejszym terminie to cena skacze już do poziomu kilkunastu tyś. zł. :duh:


W tej klasy samochodzie wg mnie głupotą byłoby nie wykupienie przedłużenia gwarancji (pakiet serwisowy też raczej warto wziąć ale ten podstawowy, nie plus) - przynajmniej na czas użytkowania pojazdu, a i tak warto przedłużyć do 5 lat za te 10k, bo nawet po 3 letnim leasingu, wartość samochodu będzie odpowiednio wyższa przy odsprzedaży. No i Kowalski się ucieszy, że nic nie dołoży przez kolejne 2 lata - to chyba najbardziej konkretny argument do utrzymania wyższej ceny transakcyjnej.

 


Tym bardziej, że pakiet będzie objęty rabatem tak jak cały samochód.

:idea:

 

oj chyba tak właśnie nie jest - sprawdź to dokładnie z poziomu konfiguratora u handlowca - to chyba nie podlega rabatowaniu

 

Pakiety naprawcze i sserwisowe sa wyłaczone z rabatowania.

 

Nie do końca. To zależy od poziomu rabatowania i umiejętności negocjacyjnych. Teoretycznie oczywiście pakiety są wyłączone z rabatowania, natomiast osobiście uzyskałem rabat od całej kwoty konfiguracji (w tym z obydwoma pakietami) na poziomie, co prawda marnych ale 13%. Widać nie zrobiło im to większej różnicy. Z drugiej strony przy ofercie u innego dealera, rabat liczony był od wartości konfiguracji, minus wartość pakietów, następnie do kwoty po rabacie dodawane były ceny pakietów. Ta sytuacja dotyczy zniżki w wysokości 15%.

Broker przy 22% rabatu też liczył bez pakietów :D

Opublikowano
Czy pakiety serwisowe i naprawcze są przypisane do jednego sprzedawcy tego który je sprzedał czy można je realizować w każdym serwisie BMW?

To są pakiety kupione od producenta auta więc realizujesz gdzie chcesz, cała Europa, a dalej to nie wiem.

Opublikowano

Tylko czy pakiet serwisowy się dla mnie opłaca jak ja po 3 lata prawdopodobnie wykręcę 90000.


Mam przebiegi 30000 rocznie

Opublikowano
no to poproś dealera, żeby ci wycenił przegląd olejowy i ten "duży" i zobaczysz ile by cie to kosztowało. Ten bazowy pakiet jest raczej opłącalny, ale dużo zależy od tego, jakie masz rabaty na części

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.