Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wymieniłem czujnik kąta skretu i za pomocą INPY udało mi sie skalibrować oraz usunąć błąd.

Zrobiłem trase do pracy około 60 km i wszystko było dobrze.Auto stało przez 3 tyg. i po tym czasie odpaliłem auto przejechałem około 15km i znów zaswiecił sie błąd.

Gdy zgasze auto i odpale ponownie jest wszystko ok system działa ale jeżeli zrobie wiecej niż 15km to znów błąd powraca.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wklej ten błąd.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Kierownice zlozyszels w tych samych punktach? zbierznosc ok zadnych luzow na kolach?Robiles ponowna kalibracje?
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Opublikowano

ten pierwszy blad to byl jeszcze przed wymiana czujnika wiec jego nie ma co brac pod uwage.Zdejmowalem kierownice ale zalozylem ja tak jak ma byc zreszta tam nie da sie pomylic bo wszedzie sa wypustki na calej kolumnie i nie da sie tego zlozyc w inny sposob.Kola wywazone auto bylo na geometrii po wymianie wahaczy.

Ponownej kalibracji nie robilem skasowalem tylko bledy.Czytalem ze trzeba czujnik zakodowac ja tego nie robilem i gdy spadl pierwszy snieg to wyprobowalem czy wszystko dziala i jest wporzadku dopuki kontrolki sie nie zaswieca system dziala prawidlowo.Wczoraj zrobilem okolo 30km nie gaszac silnika i blad nie wyskoczyl.

Opublikowano
Troche nie rozumiem 2 bledy wczesniej i teraz,Pozniej ze kasowales bledy, co z kalibracja tyczy sie czujnika,Troche zamota,Ok czyli zalozyles i nic wiecej/musisz zakodowac wykasowac sprawdzic inaczej nie ma problemu ani tematu bo zrobiles pol roboty,
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
Opublikowano

Geometria byla robiona w lecie kola wywazone.

Chodzi o to ze jak zalozylem nowy czujnik (uzywka z innej e46) to kontrolki zgasly same wiec zrobilem kalibracje i tyle bledow nie kasowalem z pamieci.

Podjechalem na parking zeby sprawdzic czy faktycznie wszystko dziala czy tylko kontrolki pogasly a problem zostal.Okazalo sie ze wszystko dziala.Auto nie wpada w poslizg przednie kola przychamowuja w zaleznosci w ktora strone zarzuci autem i tylne kola nie slizgaja sie.Powtarzam ze zrobilem trase 60km i nic sie nie psulo auto stalo 3 tyg. i po odpaleniu przejechaniu 15km znow kontrolki sie zaswiecily lecz gdy go zgasze i odpale problem znika

Opublikowano
To wykasuj bledy na czysto zrob kodowanie i jak ci sie zapali zczytaj blad i napisz,
Bylo N42B20 rozum wrocil jest M54 /cisza i spokoj
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wklej ten błąd.

Czym to odczytałeś? Jak to co napisałem wyżej to taki problem to chociaż podaj jaki masz moduł, ponieważ wariantów tego kodu jest trochę..


5E40 DSC: Czujnik kąta skrętu: Wiarygodność dsc_85 Układ przeciwpoślizgowy DSC MK60 E5

5E40 ABS-DSC: Kąt skrętu niewiarygodny dsc_mk60 Układ stabilizacji MK60

5E40 DSC: czujnik prędkości obrotowej koła tylnego prawego dxc8 Układ przeciwpoślizgowy DSC DSC8

5E40 DSC: prędkość obrotowa tylnego prawego koła, zasilanie dxc_83 Układ przeciwpoślizgowy DSC8 Plus

5E40 DSC DSC sensor, lateral acceleration, adjustment error dsc_56 Stability system EBC_450

5E40 DSC: czujnik prędkości obrotowej koła tylnego prawego dsc_60 Układ przeciwpoślizgowy DSC DSC8

5E40 DSC: prędkość obrotowa tylnego prawego koła, zasilanie dsc_60pp Układ przeciwpoślizgowy DSCEHB3

5E40 DSC: Czujnik kąta skrętu: Wiarygodność dsc_87 Układ przeciwpoślizgowy DSCMK60

5E40 DSC: prędkość obrotowa tylnego prawego koła, zasilanie dxc8_p Układ przeciwpoślizgowy DSC8Plus

5E40 DSC: prędkość obrotowa tylnego prawego koła, zasilanie dxc_70 Układ przeciwpoślizgowy DSCEHB3

5E40 DSC: prędkość obrotowa tylnego prawego koła, zasilanie dxc_90 Układ przeciwpoślizgowy DSC8Plus


Więc błąd może dotyczyć jak widać tylnego prawego czujnika :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 lata później...
Opublikowano

Przed wymianą czujnika świeciły cały czas dwie kontrolki od DSC i oczywiscie trakcja nie działała nie pomagało kasowanie błedów

Po wymianie czujnika kąta skrętu , kalibracji i skasowniu błedów trakcja wrociła kontrolki zgasły ale po przejechaniu około 15km błedy znowu sie pojawiały oraz zapalały sie kontrolki od trakcji i oczywiscie nic nie działa.

Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolki zgasły trakcja wróciła ale tylko na około 15km i tak w koło Macieju.

Próbowałem to kodować ale nie znalazłem instrukcji krok po kroku i nie wiem czy dobrze to zrobiłem.


Następnie po 0,5 roku wyskoczył dodatkowy błąd czujnika ciśnienia DSC na pompie hamulcowej.

Na pompie są dwa czujniki wymieniłem tylko ten który był wadliwy i trakcja działa już 2 lata bez problemu kontrolki nie zapalają sie wszystko gra.


Jedyny problem jaki mnie nurtuje to zakodowanie czujnika kąta ponieważ siedzi cały czas bład komunikacji czujnika z ECU mimo że wszystko działa i kontrolki nie zapalają się

jutro podrzuce kod błędu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.