Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To ja mam właśnie dokładnie takie fotele jak pokazałeś tylko że czarne. I prawy boczek siedziska mocno mnie gniótł w udo. Ale problem nagle ustąpił. Czyli widocznie fotel po właśnie tych 2 tygodniach i 1000km, ułożył się. Bo poza tym te fotele dla mnie są genialne. Bardzo dobrze trzymają i jeszcze lepiej wyglądają. Szkoda tylko że w X3 nie ma opcji regulowania fotela pasażera, od strony kierowcy bo nie każdy pasażer którego wiozę, miał do czynienia z fotelami elektrycznymi i nie umie sobie ustawić a jeżdżą ze mną różne osoby i muszę zawsze wysiadać i im ustawić. Wiem żże wyższe modele mają taką opcję.
  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
witam

czytam i czytam ten watek i widzę ,że część świadomie lub nie, myli rodzaje foteli.

W X3 występują zwykłe , sportowe i sportowe M.

Ja mam sportowe M


19d760b162380526med.jpg


i mogę się wypowiadać o nich choć jeździłem na zwykłych sportach również w X3 i to w bieżącym modelu. Nadal uważam ,że porównywanie innych modeli BMW jest bez sensu, inaczej siedzi się w X3 inaczej w m3 nawet gdyby fotel był identyczny.

Generalnie w suv-ach siedzi się jak na krześle a niektórych sedanach fotel jest przykręcony " jakby niżej niż podłoga" i trzeba w niego wskoczyć. Skóra vernasca jest gruba i potrzebuje trochę czasu by się ułożyć. Znawcom odpowiem ,że buty do gajera od lat kupuje u 2 producentów , tj. Vistula i Lasocki. Obie firmy szyja je jakby na moja stopę. Od lat staram się kupić identyczne modele lub prawie identyczne i pomimo leżenia jak ulał , na wesele wprost z kartonu bym ich nie włożył. Przy cieńszej skórce kilka dni przy grubej tydzień, dwa i wtedy mogą wszystko. Z Samochodami i skórą jest identycznie to nie często rozwiązane , szmaciane adki na siłke.

Specjalnie zaznaczyłem ,że te buty "szyte są" na moja nie cudza stopę, to ,że pasują na moja nie oznacza ,że pasują na inną. Podobnie jest z fotelami z tejże skóry.


pozdro

WALDOR

 

Cześć. Przymierzam się do x3 w wersji m40d właśnie z tymi fotelami sportowymi M. Ile km już na nich zrobiłeś? Jakie najdłuższe trasy. Teraz mam sportowe zwykłe w 3er i jest spoko. Zastanawiają mnie ustawienie zagłówka. Mam obawy, że wypychają głowę do przodu, a tego nie zniosę.

Opublikowano
witam

czytam i czytam ten watek i widzę ,że część świadomie lub nie, myli rodzaje foteli.

W X3 występują zwykłe , sportowe i sportowe M.

Ja mam sportowe M


19d760b162380526med.jpg


i mogę się wypowiadać o nich choć jeździłem na zwykłych sportach również w X3 i to w bieżącym modelu. Nadal uważam ,że porównywanie innych modeli BMW jest bez sensu, inaczej siedzi się w X3 inaczej w m3 nawet gdyby fotel był identyczny.

Generalnie w suv-ach siedzi się jak na krześle a niektórych sedanach fotel jest przykręcony " jakby niżej niż podłoga" i trzeba w niego wskoczyć. Skóra vernasca jest gruba i potrzebuje trochę czasu by się ułożyć. Znawcom odpowiem ,że buty do gajera od lat kupuje u 2 producentów , tj. Vistula i Lasocki. Obie firmy szyja je jakby na moja stopę. Od lat staram się kupić identyczne modele lub prawie identyczne i pomimo leżenia jak ulał , na wesele wprost z kartonu bym ich nie włożył. Przy cieńszej skórce kilka dni przy grubej tydzień, dwa i wtedy mogą wszystko. Z Samochodami i skórą jest identycznie to nie często rozwiązane , szmaciane adki na siłke.

Specjalnie zaznaczyłem ,że te buty "szyte są" na moja nie cudza stopę, to ,że pasują na moja nie oznacza ,że pasują na inną. Podobnie jest z fotelami z tejże skóry.


pozdro

WALDOR

 

Cześć. Przymierzam się do x3 w wersji m40d właśnie z tymi fotelami sportowymi M. Ile km już na nich zrobiłeś? Jakie najdłuższe trasy. Teraz mam sportowe zwykłe w 3er i jest spoko. Zastanawiają mnie ustawienie zagłówka. Mam obawy, że wypychają głowę do przodu, a tego nie zniosę.

Opublikowano

witam

sorki za zwłokę ale dopiero wróciłem z Nart , właśnie X3 w tych fotelach, trasa 2100km dzielona 1400/700 plus miejscowe. Zatem sprawa wygląda tak:

1. fotele sztywne ale wygodne, żona i dzieciaki twierdzą ,że wygodniej niż w superbie.

2.w przypadku jazdy bez tempomatu super, bo prawa nagą ma co robić i pozycja jest ergonomiczna, z tempomatem należy skorygować ustawienie fotela bo prawa noga jest wtedy skręcona (kolano odsuwa się w prawo a stopa podwija się w lewo)i występuje po jakiś 10 godzinach dyskomfort tym spowodowany. Pomaga podniesienie fotela wyżej lub wsunięcie nogi pod pedały (nie zalecam z uwagi na bezpieczeństwo). Podczas jazdy kilkugodzinnej problem niezauważalny .

3.podczas jazdy z 3 postojami na tankowanie i kawę (po ok 15 minut) trwającej 14 godzin stwierdzam ,że jest spoko ale przed drugą wycieczką latem poprawie fotel w sensie podniosę go wyżej niż zwykle co poprawia komfort prawej nogi.

4.trzymanie boczne fotela super, grzanie super, ból pleców nie występuje, prowadzenie bajka.

5. na dziś mam zrobione 13 tyś km. fotel układał się jakieś 2 tygodnie i z 3-4 tyś km.(przyspiesza to grzanie kanapy bo skóra na ciepło układa się lepiej. Skóra jest gruba i twarda więc trochę to trwa ale za to trwalsza.

6.trasa na narty to ok 4600km - 1400+ 700+1300+800 + 2x200

7.zaglowki reguluje się elektrycznie w zakresie góra - dół nie są wysunięte mocno do przodu jak np. w volvo. Ten temat dla mnie nie istnieje ale to bardzo indywidualne podobnie jak szerokość fotela czy zakres regulacji. Warto by się przysiąść..

8. niemniej nie jest to komfortowa kanapa a sportowy fotel ze świetnym trzymaniem bocznym i niezłą regulacją. Do tego kozacko wygląda. Ja robię takie trasy 2 razy w roku więc dyskomfort jest dla mnie znikomy pewnie jakbym robił częściej to bym znalazł lepsza pozycje fotela. Jadąc bez tempomatu nie tylko problem dyskomfortu znika pojawia się za to ból twarzy od ciągłego banana na... :D


w razie pytań pisz.


pozdro

WALDOR

Opublikowano
Ja mam identyczne fotele w X4 i potwierdzam to co kolega wyżej pisał. Początkowo trochę mnie fotel gniótł w prawe udo ale to ustąpiło. Widocznie po prostu się ułożył. Z zagłówkiem mam identyczne spostrzeżenie. Z racji że miałem wcześniej XC60, w BMW jest on o wiele lepiej wyprofilowany i co najważniejsze, jest mięciutki. W Volvo był twardy i jak oparłem głowę o niego, to góra pleców nie przylegała do fotela. W BMW opieram ładnie całe plecy i jest mega wygodnie. Fajnie że ma regulacje boczków dzięki czemu można sobie dostosować fotel pod siebie i nawet bardzo szerokie osoby, wygodnie się w nim ułożą. Ogólnie z foteli jestem bardzo zadowolony no i dodatkowy plus do wyglądu. O ile w X3 seryjne sportowe fotele jeszcze pasują o tyle w X4 mi się one kompletnie nie widziały dlatego nie ukrywam, że te sportowe M brałem głównie oczami. I dodatkowy bonus jaki dostałem to pełna regulacja łącznie z lędźwiami. Nie bez powodu o tym piszę, bo wszystkie X3/X4 które zjeżdżały z taśmy w tym okresie co moja i miały zwykłe fotele, były ogołocone z regulacji lędźwiowej i chyba jeszcze z czegoś a te akcesoryjne sportowe M, miały pełen pakiet regulacji :). Ale żeby nie było tak różowo. Te fotele mają też spory jak dla mnie minus. Nie można do nich dobrać wentylacji. Dla niektórych to pewnie bez różnicy ale jednak jak auto trochę postoi na słońcu, zwłaszcza jak się ma szklany dach, to później parzy w dupsko. Dlatego wentylacja by się przydała no ale niestety nie da się nawet dobrać. Jak brałem wentylację to z automatu wywalało mi te fotele :(.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.