Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, chcialbym kupic bmw f10 530d i moje pytanie - czy polecacie jakies firmy lub osoby sprowadzajace auta z zza granicy? :)

 

Wierz mi, nie ma czegoś takiego.

Opublikowano
No ale chyba są ludzie z ktorymi mozna jechac po auto do niemiec, tak? Wkoncu jakos ludzie jezdzą po te auta, i kogos do tlumaczenia musza miec :D :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

szczerze?

ASO niemieckie - email, telefon sam rozmawiasz po angielsku, niemiecku często też po polsku...

po tym umawiasz się na jazdę próbną, jak pasuje to rezerwujesz, resztę załatwiasz pocztowo... przyjeżdżasz po auto (nawet z własnymi blachami).

dasz radę samemu ogarnąć.

wada - często odrobinę drożej niż w małych komisach

zalety - auta sprawdzone, jeśli wypadkowe to jest to wiadome, po przeglądzie itd...

Opublikowano
Dzięki wielkie za info :) MIedzy innymi dlatego chce kupic auto w niemczech bo tam w wiekszosci niemiec serwisowal do konca i pozniej sprzedal lub oddal leasingowane
Opublikowano
A jak ktoś w Polsce kupuje nowe auto np. w leasing to myślisz, że serwisuje w garażu u Wieśka ? Po leasingu najczęściej samochód idzie na sprzedaż...
Opublikowano
A jak ktoś w Polsce kupuje nowe auto np. w leasing to myślisz, że serwisuje w garażu u Wieśka ? Po leasingu najczęściej samochód idzie na sprzedaż...

 

Właśnie po leasingu czy po gwarancji ludzie serwisują BMW w garażu u Wieśka.

Opublikowano
No ale chyba są ludzie z ktorymi mozna jechac po auto do niemiec, tak? Wkoncu jakos ludzie jezdzą po te auta, i kogos do tlumaczenia musza miec :D :D

 

Masz rację, "jakoś jeżdżą".


A potem lament i posty na forum: "jestem nowym użytkownikiem BMW, ktore kupiłem 2 tyg. temu. Mam taki problem, że..."

Opublikowano
A jak ktoś w Polsce kupuje nowe auto np. w leasing to myślisz, że serwisuje w garażu u Wieśka ? Po leasingu najczęściej samochód idzie na sprzedaż...

 

Właśnie po leasingu czy po gwarancji ludzie serwisują BMW w garażu u Wieśka.

Po leasingu sprzedaja bo najczesciej biora nastepny ...w leasingu. Tylko glupiec robilby serwis poza ASO...

Po to, zeby obnizyc wartosc sprzedawanego auta ???

Myslisz, ze ktos kogos kto placi co miesiac rate leasingowa 3-4 tys. nie bedzie stac na serwis w ASO i bedzie szukal watpliwych oszczednosci ?

Opublikowano
Tylko glupiec robilby serwis poza ASO...

Po to, zeby obnizyc wartosc sprzedawanego auta ???

Myslisz, ze ktos kogos kto placi co miesiac rate leasingowa 3-4 tys. nie bedzie stac na serwis w ASO i bedzie szukal watpliwych oszczednosci ?

 

IDEALNIE to napisałeś !!!


Serwis poza ASO robi 90 % użytkowników BMW... znam wielu takich osobiście. Użytkowników serii 4, 5, 6, 7, X, M.... i nie myślę, wiem to.

Wsiadasz do nowego auta takiego kogoś a na konsoli "choinka", świecą się wszystkie kolory jakie tylko mogą być, głównie czerwone.

Pytasz "co to", dostajesz odpowiedź, że "trzeba zrobić TO, TO i tamto ale to za dużo kosztuje" i zaczyna się wydzwanianie i kombinowanie co można zrobić poza ASO żeby tylko później nie było problemów z gwarancją i żeby właśnie nie OBNIŻYĆ WARTOŚCI SPRZEDAWANEGO AUTA.


i... potem chcesz kupić samochód od kogoś takiego, niby nowy, 2-3 letni, serwisowany a prawda jest zupełnie inna! :duh:


To, że ktoś ma ratę leasingu 3-4 lub więcej tys., którą wrzuci w koszty nie oznacza, że nie ma dla niego problemu z wydaniem kwoty "x" na serwis.

Oczywiście Twoje pytanie jest bardzo logiczne i też (niestety) obnażające użytkowników BMW w PL.

Opublikowano
Tylko glupiec robilby serwis poza ASO...

Po to, zeby obnizyc wartosc sprzedawanego auta ???

Myslisz, ze ktos kogos kto placi co miesiac rate leasingowa 3-4 tys. nie bedzie stac na serwis w ASO i bedzie szukal watpliwych oszczednosci ?

 

IDEALNIE to napisałeś !!!


Serwis poza ASO robi 90 % użytkowników BMW... znam wielu takich osobiście. Użytkowników serii 4, 5, 6, 7, X, M.... i nie myślę, wiem to.

Wsiadasz do nowego auta takiego kogoś a na konsoli "choinka", świecą się wszystkie kolory jakie tylko mogą być, głównie czerwone.

Pytasz "co to", dostajesz odpowiedź, że "trzeba zrobić TO, TO i tamto ale to za dużo kosztuje" i zaczyna się wydzwanianie i kombinowanie co można zrobić poza ASO żeby tylko później nie było problemów z gwarancją i żeby właśnie nie OBNIŻYĆ WARTOŚCI SPRZEDAWANEGO AUTA.


i... potem chcesz kupić samochód od kogoś takiego, niby nowy, 2-3 letni, serwisowany a prawda jest zupełnie inna! :duh:


To, że ktoś ma ratę leasingu 3-4 lub więcej tys., którą wrzuci w koszty nie oznacza, że nie ma dla niego problemu z wydaniem kwoty "x" na serwis.

Oczywiście Twoje pytanie jest bardzo logiczne i też (niestety) obnażające użytkowników BMW w PL.

 

Mysle jednak, ze sie mylisz..., bo leasing trwa srednio od 3-5 lat czyli w realu tyle co gwarancja (wiekszosc leasingujacych przedluza gwarancje stosownie do okresu leasingowania), wiec po co ktos mialby szukac serwisu poza ASO ???

A tak na marginesie, to serwis wrzucasz w koszty podobnie jak sama rate leasingowa, wiec to taki sam problem z wydawaniem kasy jak sama rata leasingowa...


A wracajac do tematu to wlasnie moja polemika ma zwiazek z pytaniem dlaczego auto po leasingu z Niemiec a nie z Polski skoro w obu przypadkach mozna miec auto z historia serwisowania tylko w ASO ?

Wiara w to, ze Niemiec sprzeda taniej, ponizej wartosci ...bo glupi ?

Czy moze Polak glupi bo serwisuje auto na gwarancji poza ASO ?

Opublikowano
tylko dlatego ze tam po prostu jest w czym wybrac :D bo tak samo w niemczech jak i w kazdym innnym kraju ludzie serwisuja... chodzi tylko o wiekszy wybor, jesli ktos chce z wybranym kolorem, fotelami, wyposazeniem, i przebiegiem, to mysle ze dlatego tam lepiej szukac
Opublikowano
bo tak samo w niemczech jak i w kazdym innnym kraju ludzie serwisuja...

 


:duh:


Wierz mi, że ludzie w ogóle nie serwisują aut jeśli nie wymaga tego gwarancja.

Mrzonki o tym, że tam ludzie mają pieniądze więc stać ich na serwis jest wymyślonym czymś przez handlarzy aby mieć zbyt dla naiwnych.

Opublikowano
Niemcy, to zdecydowanie większy rynek motoryzacyjny.

 

Pewnie, że większy rynek gdyż niemiec wymienia auto na nowe zamiast pchać się w serwis.

To czego niemiec już nie chce i traktuje jak szrot bierzemy to MY wmawiając bzdury jak to "płakał jak sprzedawał".

Opublikowano
Niemcy, to zdecydowanie większy rynek motoryzacyjny.

 

Pewnie, że większy rynek gdyż niemiec wymienia auto na nowe zamiast pchać się w serwis.

To czego niemiec już nie chce i traktuje jak szrot bierzemy to MY wmawiając bzdury jak to "płakał jak sprzedawał".

Przede wszystkim Niemcy mają ok. 83 mln mieszkańców a Polska ok. 38 mln a to ponad dwa razy mniej.

Kwestia różnic w zamożności społeczeństw obu krajów to kolejny z powodów...

Opublikowano
Tematem bylo sprowadzenie auta z nimiec a ty sie uparles tego serwisowania :D a to jest kewstia sporna.. moi starsi kupili ostatnio nowke i zawsze serwisowali, czy to byl mitsubischi czy opel.. dlatego mowie, to jest kwestia sporna
Opublikowano

A gdzie ja piszę o serwisowaniu ?

Czytanie ze zrozumieniem jest tutaj jakimś problemem...

Pisałem z czego wynika większa podaż aut na rynku niemieckim.

Jedź, wybieraj i sprowadzaj. :wink:

Opublikowano
A gdzie ja piszę o serwisowaniu ?

Czytanie ze zrozumieniem jest tutaj jakimś problemem...

Pisałem z czego wynika większa podaż aut na rynku niemieckim.

Jedź, wybieraj i sprowadzaj. :wink:

NIe Ty tylko Breras ;)

Opublikowano
Tylko pewnie założyciel tematu liczy na niskie ceny.

Dobre auto dużo kosztuje czy to w PL czy De.


Napisz jakie auto i jaki budżet to coś doradzimy.


Sam zlecalem sprowadzenie auta firmie.

Wlasnie staram sie trzymac z daleka od "Igiełek, perełek po okazyjnej cenie" ;) wole szukac czegos przy wyzszych cenach, z wiekszym przebiegiem bo takie oferty sa dla mnie bardziej uwierzytelnione. Autko mialo by byc do 100 tysi max. moze deliakatnie przekraczajace ;)

-F10 530d/535d

-mieszkam niedaleko Tatr, a wiec teren jest gorzysty i zastanawaim sie czy faktyczniie potrzebwalbym dodatkowych kosztow zwiazanych z xdrivem, dodam ze mam wyjazd do domu pod gore, ale mysle ze tyl naped by dal rade, tylko czy faktycznie jest taka niebezpieczna jazda tylnym napedem w zimie po drogach publicznych ? ;)


Jesli ktos ma jakies propozycje to chetnie sprawdze :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

gwoli wyjaśnienia - może w PL leasing trwa 3-5 lat. W DE auto w firmie kupuje się na max 2 lata. Potem ze względów podatkowych opłaca się wziąć nowy... Stad warto poszukać aut rocznych, tzw. Jahreswagen.

Niemcy tak samo jak polacy - są tacy co oszczędzają a i tacy co serwisują na bieżąco. Na pewno w landach wschodnich więcej jest aut zaniedbanych, i tam warto młode auto z salonu ASO.

Bierz z 4x4... przyda się... zwłaszcza jak mieszkasz niedaleko gór...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Serio nie ma ludzi ktorzy jezdzą klientowi po auto do niemiec ? NIe mam zbytnio mozliwosci jechac do niemiec po auto, a chcialbym zeby mi tam pojechal ktos rzetelny i godnyy zaufania... Niektorzy mowią ze nie ma czegos takiego, a od innyh slysze ze sprowadzila mu firma, lub jakis koles ktory sie tym zjamuje.... :duh:

Jak to wkoncu jest?...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

2 miesiące temu kupiłem swoją bmke w De. W salonie BMW.

Większy kraj, większa liczba mieszkańców to większa podaż aut - to się zgadza. w DE jest zdecydowanie większy wybór a co za tym idzie można trafić taniej niż w Polsce.

Jeśli chodzi o dbanie o auta/serwisowanie to tutaj raczej mylna jest teoria, że w DE dbają lepiej.

W DE olej w firmowych wymieniają co 30 tyś, w Polsce serwis olejowy świadomi użytkownicy robią już co 15 tyś.

Wiele żależy od własciciela auta. Dla jednego to narzedzie do pracy a dla drugiego rzecz o której marzył wiele lat.

Miej na uwadze to, że w niemczech usługi są zdecydowanie droższe niż w Polsce. W Polsce wymianę rozrządu w x drivie jesteś w stanie zrobić za 4 tyś zł, tam pewnie ze 4 tyś EURO. Wielu niemców przyjeżdza do Polski na takie usługi, bo nie stać ich zrobić tego w DE. Przed poważnymi naprawmi po wycenie serwisu wolą oddać auto w rozliczeniu i wziąc nowe.

Tak jak koledzy napisali wyżej: szukaj w bogatych landach, zagłębie rury czy miasteczka bliżej granicy z francją.

Roczne autka są często po wypożyczalni. Nie mówie, że są złe, ale trzeba mieć to na uwadze.


Godny polecenia jest ten gościu https://www.auta-z-niemiec.com/

https://www.youtube.com/user/autazniemiec

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.