Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, zaczeło mi w wakacje odcinać moc przy 6500 obr, były błędy od pompy wysokiego i niskiego ciśnienia, po kasacji, zmianie stacji benzynowej jak ręką odjął. Cewki, świece, wtryski - nowe.


Ostatnio po wymianie kolektorów wydechowych na ich sportowe odpowiedniki samochód zaczął odcinać paliwo przy 5500 obr + strzał z wydechu... po sprawdzeniu błędów - 29F2 - Układ wysokociśnieniowy, ciśnienie paliwa.


po sprawdzeniu cisnienia czujnik niskiego cisnienia podaje takie samo cisnienie jak wysokiego :( innych bledow brak, rozumiem, ze nie mam wyjscia?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szto Ty gawarisz?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niedobrze.. rozumiem, że czujnik wysokiego/niskiego dawałby nie aż tak drastyczne objawy?



I jeśli umiera to raczej już umarła bo teraz silnik chodzi strasznie..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
weź laptopa podłącz do samochodu , włącz ustawienia wysokiego ciśnienia w DME (aktualne i zadane dme), zostaw na nagrywanie i jedź . Po jeździe obejrzyj film i zobaczysz co sie dzieje w listwie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tym się nie da już jeździć. Ciśnienie jest 5000, powinno być około 200000

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://i66.tinypic.com/29z85z.png


jedyny błąd to 29F2 - błąd wysokiego ciśnienia paliwa



Wysokie ciśnienie takie samo jak niskie - screenshot

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zawór w sensie masz na myśli czujnik? Bo zaworu to tam żadnego nie ma. Chyba, że jest integralną częścią pompy

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie 123 tys, nie za szybko? :-(

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiem, ale zazwyczaj dany element pada przy określonym przebiegu. Jednemu gościowi z forum padła przy 200tys

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oby opiłków nie puściła w układ...

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.