Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Auto to e61 530d 218 2004 rok.

Ostatnio wymieniali mi kolektor na żeliwny. Pierwszy dzień było ok aż nagle stanęła mi w lesie z prędkości 110. Aż do końca toczylem się na D bo skrzynia automat. Oczywiście laweta i powrotem. Okazało się że usunęła się kostka od listwy wysokiego ciśnienia. Ok naprawione. Ale wyskoczył im błąd abs i nie mogli sobie z tym poradzić. Nie działa abs i reszta systemów trakcji .święci się ręczny na czerwono abs i dsc. Jestem umówiony już z elektrykiem . Ale ok. Okazało się na drugi dzień że wydmuchalo uszczelkę między turbina i kolektorem i swist jest mocny, to też poprawimy.najgorsze jest to że auto straciło moc po 3000 tys obrotów. (Choć nie zawsze) pytanie czy możliwe że przez uszczelkę??? Dpf nowy.ma 6 miesiecy. Do tej pory miałem tylko błąd przepustnicy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lepiej sprawdź kompem ile tam popiołu siedzi i jakie ciśnienia są.


W moim e61 w mautoczęści wypalali DPFa uruchamiająć z kompa na jakimś środku co się do DPF ładuje. Najpierw wymiana termostatów, bo bez odpowiedniej temperatury silnika i tak nie pójdzie, później, jak już osiągał odpowiedniątemperaturę, mimo usilnych prób nie byli w stanie, po konsultacjach wyszło, że nie ma szans na błędzie przepustnicy - uruchamia się na chwilę i przerywa proces nic nie wypalając - może to buczenie o którym mówisz. Po wymianie poszło bez problemu. (u mnie na trochę nowszym silniku 231KM)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.