Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam pytanie otóż mam lampy z ringami i ksenon tylko chyba z lewej strony po prawej są zamontowane żarówki ale one wcale nie świecą.Gdy zrobię swiatła mijania świeci ksenon gdy włacze drogowe ten sam ksenon świeci znacznie dalej a te środkowe wcale....Czy one służą do oświetlania ringów? Bo nie widać by świeciły.



Drugie pytanie nie działa mi system start stop.Auto nagrzane temperatura wewnątrz auta taka jak zadana wilgoci na szybie brak temperatura zewnętrzna 7 stopni.Akumulator sprawny pokazuje napiecie 14,7. Ostatnio byłem u kolegi pokasować błędy i nic to nie dało...Co więcej zrobić? Na kokpicie mam guzik od wyłączania tego sytaemu ale po wciśniećiu zapala się dioda inforumjąca iż ten system nie działa...



I 3 pytanie. Chciałbym zakupić interfejs by i zczytywał błędy i programował. W domu mama kabel elm 327 1,3+. czy on się nada? Jeśli nie to jaki musiałbym kupić? Jeśli to możliwe poproszę o link na alledrogo no chyba że ktoś z was forumowicze ma na sprzedaż.

Opublikowano
Koledzy mam pytanie otóż mam lampy z ringami i ksenon tylko chyba z lewej strony po prawej są zamontowane żarówki ale one wcale nie świecą.Gdy zrobię swiatła mijania świeci ksenon gdy włacze drogowe ten sam ksenon świeci znacznie dalej a te środkowe wcale....Czy one służą do oświetlania ringów? Bo nie widać by świeciły.



Drugie pytanie nie działa mi system start stop.Auto nagrzane temperatura wewnątrz auta taka jak zadana wilgoci na szybie brak temperatura zewnętrzna 7 stopni.Akumulator sprawny pokazuje napiecie 14,7. Ostatnio byłem u kolegi pokasować błędy i nic to nie dało...Co więcej zrobić? Na kokpicie mam guzik od wyłączania tego sytaemu ale po wciśniećiu zapala się dioda inforumjąca iż ten system nie działa...



I 3 pytanie. Chciałbym zakupić interfejs by i zczytywał błędy i programował. W domu mama kabel elm 327 1,3+. czy on się nada? Jeśli nie to jaki musiałbym kupić? Jeśli to możliwe poproszę o link na alledrogo no chyba że ktoś z was forumowicze ma na sprzedaż.

1. Te żarówki są do oświetlenia ringów, wydaje się że nie świecą bo świecą głównie na boki, a to idzie na ringi.

2. Prawdopodobnie padnięty Aku. Najlepiej niech sprawdzi ci warsztat stan Aku, mi zrobili to za free specjalnym urządzeniem.

3. Nie znam się, ale wczoraj przyszedł mi ten http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7164673627

Opublikowano

1/ Dzięki

2 nie wyswietla błędu słabego aku. NIe resetuje godz nic....Jutro podładuję prostownikiem lub sprawdzę dokładnie napięcie ładowania

3. Dzięki . A czy masz do niej program? Bo chciałbym właczyć domykanie szyb i dachu z pilota

Opublikowano
1/ Dzięki

2 nie wyswietla błędu słabego aku. NIe resetuje godz nic....Jutro podładuję prostownikiem lub sprawdzę dokładnie napięcie ładowania

3. Dzięki . A czy masz do niej program? Bo chciałbym właczyć domykanie szyb i dachu z pilota

Jak napiszesz do sprzedawcy to ci wyśle link do INPY lub znajdziesz w google

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

2. A co dla ciebie za różnica jakim prądem ładuje alternator? Może i większym, ale jeżeli twój samochód uzna, że akumulator padł w 60 procentach do tego co ma zaprogramowane to wyłącza np. światła powitalne, podgrzewanie szyb i lusterek, no i ten gów.niany system START/STOP, który wymyślili tylko po to, żeby auta lepiej w testach wypadały. W programie INPA w silniku w zakładce IBS, są wszystkie dane o twoim aku.

Najlepszy test dla sprawności aku bez jeżdzenia gdziekolwiek, to wsiąść do auta, nie odpalać go tylko wsadzić kluczyk i posłuchać muzyki. Jak do czasu uśpienia nie wyświetli komunikatu o słabym aku to jest szansa, że jest ok. Jak masz akumulator AGM to auto do samego końca będzie odpalało super. Tym się nie sugeruj.

System START/STOP bada dużo parametrów zanim zacznie działać, więc nie musi być coś zepsute.


Co do programu to takim najbardziej popularnym jest INPA do diagnostyki, która instaluje się razem z NCS EXPERTEM do kodowania. INPE znajdziesz bez problemu na forach. Ale nie są to programy przyjzne uzytkownikowi. Fajny do diagnlstyko jest BTOOL od forumowego kolegi a do kodowania podstaw CARLY, też na telefon. Carly jest jednak drogi.poczytaj o każdym i coś wybierz.

Czy twój kabel się nada możesz przetestować BTOOL Lite na androidzie ( wersja darmowa). Potrzebujesz telefon obsługujący OTG, przejściówkę mikroUSB na USB. Poskładać to wszystko do kupy i próbować się połączyć. Jak nie wiesz czy twój telefon obsługuje OTG to zamiast kabla do auta podłącz pendriva. Jak go wykryje to znaczy że obsługuje OTG.

Opublikowano

Ok Dzięki. Telefon mam s8 ale mimo to wole na laptopie działać. Diagnozowałem już i alfe fiata ople więc laikiem nie jestem. Myśle iż ogarnę to wszystko. Ok zatem biorę się za instalacje INPA i popróbuję z moim kablem.Jeśli nie zadziała kupię inny.


A jeśli chodzi o akumulator to pewnie masz rację bo gdy go kupiłem miałem informację iż akumulator jest słaby.Pojezdziłem jakieś 300 km i komunikatu nie ma. Światła witania działają ogrzewanie lusterek grzanie fotela i tylnej szyby też. Daa pewno podładuję go i zobaczę.Bo miernikiem nie mogę sprawdzić? Mam profesjonalny miernik więc bez problemu mogę pomierzyć i ładowanie i ile prądu pobiera auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak kolega wkleił kabel, będzie śmigał. Ma przełącznik K+DCAN i może sobie linie poprzełączać. Ty potrzebujesz właśnie taki. Tym kablem zrobisz wszystko oprócz urządzeń podłączonych na MOST np. CIC.

Kodowanie NCSEXPERT jest problematyczne, bo jest on mało czytelny, całkowicie nie intuicyjny ale można nim zrobić dużo więcej niż innymi programami. CARLY jest na telefon,podstawowe kodowanie świateł i innych pierdół robi dużo szybciej, ale jest dość drogi.

Tak na prawdę to akumulator w tych autach to pod INPĄ najlepiwj obadać. Miernikiem jedyne co zmierzysz to napięcie. Jak na zgaszonym ma 12.6V z rana to jest jak wstępnie dobrze. Im wyższym prądem ładuje tym gorzej. To znaczy że aku jest słaby i auto chce go ładować. 14.8V to już duży prąd ładowania, ale to też nie koniecznie mówi że aku do wymiany.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki mas silnik? Zmierz do ilu spada napięcie podczas rozruchu po dłuższym postoju (np. po nocy). Elm nic nie zrobisz, potrzebujesz taki jak podał kolega w linku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.