Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale tu by się musieli wypowiedzieć ci ,którzy twierdzą ze pompa w N47 jest wadliwa-ja jestem osobiście odmiennego zdania...

Oj, zrobilem pare sztuk n47 po rozsypce pompy, tak, jest wadliwa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wadliwa nie wadliwa... dolaczam sie do pytania. czy pompa cp4.2 jest p&p?

Nie mialem okazji testowac, uwazam ze krecenie n47 do 300ps jest bzdura, poza tym nie nawidze aut bez dpf a takie przyrosty tylko z dpf off. Podstawowa pompa do 220 na bank ogarnia. Z info z neta wyglada iz jest P&P, troszke zabawy z dodatkowym przewodem cisnienia oraz listwa wtryskowa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie wiem jaka pompe na 177km? tez 4.2? bo te wersje mozna krecic wysoko. no ale tez sa inne wtryski. ile ogarnie 4.1 ze stanradrowymi wtryskami w 143? oczywiscie z egr dpf i bez innych zmian. chodzi o takie bezpieczne maximum. dla kolegi pytam...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystkie 2.0d, lacznie z biturbo maja cp4.1. W syna 118d wstawilismy turbo z serii F oraz wiekszy, wciaz ori ICM i spokojnie 200ps wyskoczylo, auto z dpf i egr.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pytam na totalnie standrdowych gratach. tak bez zmian. glowka mostu wyrobi? czy warto zmienic na te z 20d. inne przelozenie. 3.07 do chyba 2.53. powinna byc szybsza?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na standarcie blokuje bardzo male turbo wiec okolice 175, a o most to sie nie martw.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To zalezy ktory model n47 kolega ma. Do n47d20c mozna od f10 520d wstawic, roznica jest kolosalna nawet bez zmiany ICM.
Opublikowano

Przydała by się lista tych pomp wraz z numerami seryjnymi, bo już się pogubiłem w tych oznaczeniach.

Ktoś może to wyklarować dokładnie, która pompa gdzie siedzi i jakie ma wydajności?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć.


Mam dylemat ze znakami na pompie w 550d. To zdjęcie poniżej z moim znakiem przed rozebraniem rozrzadu więc jak widzicie, pompa była Od nowości przestawiona o jeden zab. Teraz moje pytanie - składać tak jak było czy wg książki żeby znaki się zgadzały?


Z góry dzięki za podpowiedź.


Zdjecie:

https://ibb.co/JKBJ7dv

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam w ofercie pompy CP4.1 z silnika b47 o przebiegach max 8tysiecy km roczniki 2017 2018 , przygotowane do silnika n47 ,

Po kilku latach walki z układem paliwowym w silniku n47 mogę stwierdzić że najlepszą opcją jest wymiana pompy na tą z silnika b47 . W 123d na tej pompie mamy wynik 301KM

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, a ja mam takie pytanko do was szpecow :-)


Mam zatarta pompe wtryskowa. Model N47; 2,0D 177kw. 2007r E91.


Pompy od modeli F10,20,30 sa duzo tansze jak patrze.


Czy ja moge zalozyc taka pompe do siebie? Czy musze taka sama jak do mojej wersji? Po zdjeciach wygladaja wszystkie takie same.


Z gory dzieki za odp.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Siema. Mam pytanko odnośnie zwiększenia mocy w 118d. Celuję w okolice 200-230km. Jakie najlepiej użyć wtryskiwacze oraz turbinę? I czy można zamienić wtryski cewkowe na piezoelektryczne np z wersji 120d? Czy jest jakiś gotowy kit P&P? Intercooler z 335d już czeka, tylko nie wiem co zrobić z wtryskami i turbo :) Wolę nie bawić się w przeróbki i założyć części które pasują na mocowania, mają pasujące wiązki. Po prostu przełożyć graty i jechać na mapę :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtryskiwaczy zmienic nie mozesz a reszta zostala napisana.
Opublikowano

Nooo dobra, a jeszcze odnośnie wtrysków , te z f10 530d elektromagnetyki pasują z której wersji? 530d 245km czy 258km? Czy to bez różnicy? Nie mogę znaleźć żadnego info na ich temat. Pasują bez przeróbek?

Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
245 to piezo, 258 to elektro. Wizualnie sa zupelnie inne. Piezo maja zasilanie od gory a elektro z boku. Przelew w piezo to wystajacy z boku "kominek" a elektro ma przelew od gory.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.