Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, wleciały sportowe kolektory bez katów (SuperSprint) i układ wydechowy sportowy z kwasiaka.


Generalnie checka nie ma, ale co kilkanaście - kilkadziesiąt km sterownik zapisuje błędy 29f5 i 29f4 - katalizatory, brak sprawności (logiczne, bo ich nie ma :D ) sondy są wkręcone oryginalnie w gniazda. Teraz pytanie, z tego co wiem tylne sondy za katami monitorują pracę katów i w zależności od wartości zmieniają AFR - obcinają/dolewają paliwo. Czy można je wyłączyć, żeby tylko pierwsze sondy działały? Robił ktoś taki zabieg? Podglądałem live data i napięcia na sondach zmieniają się od 0,08v do 0,9v nawet, skacze co chwila mimo adapterów na sondach...


Pisałem z Bimmerprofsami i nie polecają, pisali, żeby wrócić do serii (stary wydech i katy) - taaa... **rwa już wracam po wydaniu kilku tys zł...

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy można je wyłączyć, żeby tylko pierwsze sondy działały? Robił ktoś taki zabieg?


Pisałem z Bimmerprofsami i nie polecają, pisali, żeby wrócić do serii (stary wydech i katy) - taaa... **rwa już wracam po wydaniu kilku tys zł...

 

oczywiście że można - kwestia prawidłowego podejścia do sprawy )

bierzesz kase - dajesz człowiekowi, który rozumie coś w tym , dostajesz auto z pozytywnym wynikiem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
robiłeś już taki zabieg? Pytanie jaki wpływ ma wyłączenia szerokopasmowych sond na sondy pierwsze, które standardowo są przed katami? Wiem, że drugie sondy biorą udział w AFR i mają wpływ na sondy pierwsze.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czytasz flash na stole z sterownika albo przez OBD , kasujesz tylne sondy we flash, wgrywasz wsad spowrotem - masz szczęście

Nie maja wpływu - ich sens - kontrola katalizatora

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dlaczego po montazu sportowego kolektora bez katalizatorow auto idzie jak szalone do 5500obrotow i odcina moc, paliwo i zapłon? Wcześniej odcinka była przy 7000obrotow, a teraz 5500...dodam, że przy odcięciu jest wybuch paliwa w wydechu - strzał..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.