Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie w sprawie usunięcia nieszczelności na szybkozłączce łączącym wąż nr 8 i 10 na poniższym schemacie.

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NJ71-EUR-08-2004-E61-BMW-530d&diagId=17_0779

Wg realoem nie ma tam żadnego oringu czyli jest uszkodzona końcówka węża czy może występują tam oringi nie ujęte w schemacie?

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano
Według BMW trzeba wymieniać cały wąż. Prawda jest taka, że siedzą tam normalne oringi, które da się wyciągnąć zakrzywionym szpikulcem. Wymieniałem u siebie ostatnio wszystkie uszczelki jakie są w układzie chłodzenia i z tego co pamiętam to są ich ze 4 typy: 16x3 (wymiennik i zbiorniczek wyrównawczy) ; 22x3,5 (węże w okolicy nagrzewnicy i wymiennika); 38x4 (grube węże przy chłodnicy i termostacie), 12x3 (zbiorniczek). Info tyczy się diesla - u mnie było to konkretnie 535d. O ile średnic wewnętrznych jestem pewien o tyle grubości warto zaopatrzyć się w oringi mniejsze o 0,5 i większe o 0,5 mm bo różnie to bywa a to groszowe sprawy są. Polecam również wymienić uszczelkę nr 11122247745.
Opublikowano

Dzięki serdeczne za wyczerpującą odpowiedz! Już teraz wiem jak się do tego zabrać.

Wszystkiego dobrego!

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano
Dzięki za wszystkie odpowiedzi, okazało się że jest mikropęknięcie, musiałem wymienić cały wąż.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano

Ze starymi króćcami i przewodami różnie bywa.

Kiedyś w m52b20 wymieniłem termostat a po ok. 2tyś km. zaczęła się mikro fontanna obok odpowietrznika.

Skutkiem czego i tak znów ściągałem obudowę i termostat :mad2: + odpowietrzenie układu.


Ostatnio w m54b25 podczas pierwszego mrozu, miałem wyciek płynu chłodzącego z o-ringu czujnika temperatury na wężu powrotnym.

A że nie sprzedają samego o-ringu tylko w komplecie z czujnikiem, kupiłem czujnik.

Dodatkowo stwierdziłem że skoro wymieniam czujnik, to wymienię również przewód powrotny i nie chcę już nigdy zaglądać w to miejsce :norty: .

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.