Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z odpaleniem BMW 525D jak spadnie temperatura (poniżej 0) na zimnym silniku (np po nocy). praktycznie wszystko już sprawdzone bądź wymienione (wymieniony sterownik świec, wymienione świece wszystkie, wymieniony czujnik temperatury cieczy, sprawdzone ciśnienie na tłokach, pompka paliwa bardzo dobrze trzyma, wtryski w tamtym roku regenerowane (mała korekcja)). Autko kręci, czasami lekko załapie i dalej kręci, niekiedy po jakimś czasie załapie - oczywiście jak wcześniej nie padnie aku. w kompie brak jakichkolwiek błędów. Wiecie może o co chodzi :/ miał może ktoś podobny problem ew może doradzicie kto mógłby się tym zająć :/

Jedyny problem/nie problem jaki udało się zlokalizować to zbyt wysokie ciśnienie na (nie wiem czy dobrze napisze, listwie ?? niby powinna być 300 a jest 500, ale nie czaje o co chodzi, tak mechanik mowił).

Mała korekta, pomimo wymiany świec i sterownika wywala błąd ze świecami na wszystkich cylindrach :/

Opublikowano

dzięki za info ale to 2gi sterownik który zakładam, poprzedni był założony w zeszłym roku. a jeśli byłby problem z zasilaniem sterownika to, świeciła by kontrolka podgrzewania świec, czy wywalał by jakieś błędy w kompie? może coś z instalacją :/

Z historii auta: w zeszłym roku BMW miała problem z wybudzaniem się (nie świciła się kontrolka przy skrzyni auto, przy szybach...), nie chciała w ogóle kręcić i wywalała szereg błędów (skrzynia, ABS i takie tam). Znalazłem elektryka który zrobił obejście i nawet jak auto się nie wybudzi to po włożeniu kluczyka do stacyjni daje zasilanie "na siłę" żeby można było je odpalić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To może przez to obejście jest gdzieś problem. Sprawdź jeszcze czy przewody masowe które łączą karoserię z silnikiem, skrzynią biegów i sterownikiem nie są zaśniedziałe.
Opublikowano
OK, póki zimno trzeba posprawdzac, przeczytałem że jeszcze kabel zasilający sterownik od alternatora trzeba zobaczyć bo może wcale zasilanie nie idzie na sterownik świec...
Opublikowano

Problem tkwił w kablu łączącym alternator ze sterownikiem, bez obciążenia było ok, przy obciążeniu nie dawał zasilania na sterownik.

Niby świece grzały a nie grzały ;) w kompie pokazywał błąd 6 świec.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.