Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, posiadam E87 z silnikiem N47 od 3 miesiecy.

Miałem dziwny objaw, nierówną prace silnika na zimnym, oraz lekkie dymienie i mocny smród przez pierwsze kilkadziesiąt sekund po odpaleniu. Wymieniłem sterownik świec - trochę sie poprawiło, ale jednak nadal trochę rzuca silnikiem przy temperaturach okolicy 0 stopni.

Pojechałem do MPunkt w Krakowie i mieli sprawdzić kompresje i wtryskiwacze.

Zaczęli odkręcać świece i udało im się odkręcić 1 i 2, trzecia się urwała a czwarta jest zapieczona i nie chcą ruszać.

Na 1 cylindrze jest kompresja 18 bar a na 2 cyl 25 bar. Mechanik mówi, że najprawdopodobniej pęknięty jest blok i stąd nierówna praca na zimnym, a jak się rozgrzeje to już pracuje równo, oraz stąd właśnie słaba kompresja na jednym cylindrze (mówił, że miał przypadki z tymi silnikami i pękniętymi blokami). Poza tym auto nie ma żadnych innych złych objawów, oleju nie przybywa i płynu chłodniczego też nie ubywa, ale to pewnie dlatego, że uszczelki pod głowicą jeszcze nie wydmuchało (?).

Na razie czekam na telefon co dalej z urwaną świecą, bo mają umówić specjalistę od urwanych świec.

Jeśli to pęknięty blok to chyba się załamię :( już dużo wyłożyłem do tego auta i naprawdę fajnie się nim jeździ, a tu takie coś :mad2:

Ktoś się spotkał z takim przypadkiem?

Edytowane przez Shackmir
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mechanik mówi, że najprawdopodobniej pęknięty jest blok i stąd nierówna praca na zimnym, a jak się rozgrzeje to już pracuje równo, oraz stąd właśnie słaba kompresja na jednym cylindrze

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Juz dawno takich glupot nie slyszalem...

Zabierz im to auto puki jeszcze jezdzi i szukaj mechanika...

Opublikowano
Mechanik mówi, że najprawdopodobniej pęknięty jest blok i stąd nierówna praca na zimnym, a jak się rozgrzeje to już pracuje równo, oraz stąd właśnie słaba kompresja na jednym cylindrze

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Juz dawno takich glupot nie slyszalem...

Zabierz im to auto puki jeszcze jezdzi i szukaj mechanika...

Z tego co się orientuję to jest to jeden z najlepszych warsztatów BMW w krakowie :| robią tylko BMW

Ktoś może polecić jakiś w Krakowie, albo ma pomysł co się dzieje z autem i skąd ta niska kompresja?

Opublikowano

Wtryskiwaczy jeszcze nie sprawdzali ale mówił że jak kompresja słaba to raczej będzie ten zły scenariusz.

Korekty wtrysków są ok.

Błędów nie ma żadnych poza tym od podgrzewacza filtra paliwa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co się orientuję to jest to jeden z najlepszych warsztatów BMW w krakowie

Ja Cie prosze - miej litość nad nami...

Masz przyklad na sobie - przyjechales z problemikiem i otrzymasz propozycje wymiany lub remontu silnika za kilka tysi...

Tym pomiarem kompresji sie nie sugeruj bo panowie stracili czas , ty kase bo zaplacisz za to , a pomiar jest zle wykonany ,nic nie mówi ,ito co panowie przypuszczaja w jednym zdaniu, zaprzeczaja temu w nastepnym...

Poczekaj cierpliwie na wymiane swiec źarowych ( z tego co opisujesz to one są powodem Twojego problemu ),a nastepnie zrób porzadek z podgrzewaczem bo w zimie to wazny element...

Opublikowano
Z tego co się orientuję to jest to jeden z najlepszych warsztatów BMW w krakowie

Ja Cie prosze - miej litość nad nami...

Masz przyklad na sobie - przyjechales z problemikiem i otrzymasz propozycje wymiany lub remontu silnika za kilka tysi...

Tym pomiarem kompresji sie nie sugeruj bo panowie stracili czas , ty kase bo zaplacisz za to , a pomiar jest zle wykonany ,nic nie mówi ,ito co panowie przypuszczaja w jednym zdaniu, zaprzeczaja temu w nastepnym...

Poczekaj cierpliwie na wymiane swiec źarowych ( z tego co opisujesz to one są powodem Twojego problemu ),a nastepnie zrób porzadek z podgrzewaczem bo w zimie to wazny element...

Właśnie świece raczej były ok bo żadnego błędu nie było, poza tym od podgrzewacza ale ludzie z tym błędem podgrzewacza jeżdżą i nic się im nie dzieje.

Dlaczego pomiar jest źle wykonany? Ja wiem że tylko zrobili pomiar na 2 cylindrach, ale skoro 2 pozostałe świece są zapieczone to mają próbować odkręcic 4tą i ją urwać? To będą kolejne koszta.

Mechanik nie proponuje remontu za kilka tys tylko powiadomił mnie że prawdopodobnie pęknięty jest blok i tego nie naprawią bo nie ma sensu i należy jeździć aż będzie gorzej i silnik do wymiany ewentualnie, chyba że nic gorszego nie będzie się działo. Mówił też że na 100% mogą postawić diagnozę dopiero po ściągnięciu głowicy. Dlatego założyłem temat żeby zapytać czy to częsty przypadek bo nigdzie w necie nie znalazłem o tym informacji, a bardzo mnie to zmartwiło.

Jeśli to nie pęknięty blok, to co może to być?

Żadnych innych błędów nie ma, DPF też raczej sprawny. A kopci na zimnym, nierówne obroty i śmierdzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak się nie wie jak odkręcać świece żarowe to tego się nie robi, miałem już kilka aut, w których mechanicy stwierdzili, że nie da się odkręcić bez urwania a jednak udało się, czary..również polecam zabrać auto i znaleźć kogoś kto nie chce Cię naciąć, bo albo tak jest albo coś namieszałeś. Po zabraniu auta podjedź na diagnostykę do kogoś kto zna się na bmw i chce mu się, tak zwyczajnie chce się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na swiece jest norma ( nie pamietam ile ) ale skoro mechanik nie zadal sobie trudu aby je pomierzyc to juz sie nie dowiemy w jakim byly stopniu zuźycia...

Zeby wykonac pomiar kompresji silnik musi spelnic pewne wymogi,jednym z nich jest jego rozgrzanie ( gdyby mechanik to uczynil bez problemu wykrecił by swiece ),a gdy juz nie ma mozliwosci odkrecenia , bo tak tez sie czasem zdarza to dokladnie tak jak piszesz, powinien ja ukrecic i pozbyc sie jej mechanicznie-zwruce Twoja uwage na fakt ze oddales auto do mechanika ,Ty nie musisz sie na tym znac ,ale mechanik powinien a jesli ma renome to musi...

Cylindry przy pomiarze musza spelniac te same warunki ,czyli wszystkie swiece musza byc wykrecone,ze nie wspomne o wczesniejszym naladowaniu akumulatora.

Gdybys mial taką róźnice na cylindrach ,to olej na dolewke kupowalbyś w hurtowni ,w beczkach 200 litrów

Mechanik podejrzewa pekniecie bloku ,ale równoczesnie twierdzi ze korekcje są OK - to sie nadaje na scenariusz programu Nie

Do Wiary...

Jeśli to nie pęknięty blok, to co może to być?

Żadnych innych błędów nie ma, DPF też raczej sprawny. A kopci na zimnym, nierówne obroty i śmierdzi.

Jesli po wymianie swiec problem nie ustąpi ,to trzeba wykonac pomiar kompresji ale to musisz zrobic u kogos ogarnietego , bo przy takiej ŕóznicy jak wyszla ,trzeba zrobic prube olejową i tu masz nastepny dowód na kompetencje zakladu...

Maniek tez Ci poradził zabrac auto z tego warsztatu ,wiec lepiej posłuchaj ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Twoim problemem na 95 procent są te świece sądząc po objawach jakie opisujesz. Nie zawsze wywalają one błędy. Czasami po prostu, tak dawno nie były wymieniane, że nie mają swoich parametrów. Producenci świec żarowych zalecają ich wymianę co 60 tysi, a my jeździmy do zarżnięcia.

W zeszłym roku kolega w dziale E90 walczył z podobną usterką i też nie miał błędów. Wymienił świece i problemy zniknęły.

Tylko świece żarowe wykręcałem zawsze na rozgrzanym silniku, jak ciężko szły to nie kręciłem tylko psikałem preparatem na nie i tak wielogodzinna walka. Przy odkręcaniu nie można przekroczyć 25Nm momentu bo ukręcisz świece. Dużo świec nie wykręcałem, ale na tę chwilę 100 procent sukcesu przy odkręcaniu.

Mechanik ma wywalone, czy ukręci ci świece czy nie i tak ty za wszystko płacisz, chyba że trafisz na solidnego. Mi szukanie takiego w okolicy zajęło 6 lat:) lekko nie jest, a i tak większość robię sam, a jak już oddaje mu to mówie co konkretnie ma zrobić i każdą część kupuje sam.

Opublikowano
koledzy dobrze prawią...przejeździłem już wiele diesli i dwa razy miałem już podobny problem. Zawsze była to wina świec...oczywiście komp tego błędu nie pokazywał. Urwana świeca też nie jest jakimś wielkim problemem. Przyjeżdża spec i wykręca, a jak jest ryzyku, że jakieś opiłki wpadną do układu to lepiej zwalić głowicę. Wymiana świec załatwiała sprawę. Ciekawostką jest to, że ja w jednym francuzie miałem już podobne objawy przy +15st. Też świece...Zacznij od tego. I jeszcze jedno-mogę się mylić, ale wydaje mi się, że pęknięta głowica raczej zawsze wiążę się z ubytkiem lub przedostawaniem się płynów.
Opublikowano
Jak się nie wie jak odkręcać świece żarowe to tego się nie robi, miałem już kilka aut, w których mechanicy stwierdzili, że nie da się odkręcić bez urwania a jednak udało się, czary..również polecam zabrać auto i znaleźć kogoś kto nie chce Cię naciąć, bo albo tak jest albo coś namieszałeś. Po zabraniu auta podjedź na diagnostykę do kogoś kto zna się na bmw i chce mu się, tak zwyczajnie chce się.

Ok, dzięki :) znasz jakiś w Krakowie lub na podkarpaciu który możesz polecic? Sęk w tym, że ten warsztat robi tylko BMW i wymieniałem u nich dwumasę, koło pasowe, aku i byłem bardzo zadowolony z jakości i ceny usług, dlatego im zaufałem


 

Na swiece jest norma ( nie pamietam ile ) ale skoro mechanik nie zadal sobie trudu aby je pomierzyc to juz sie nie dowiemy w jakim byly stopniu zuźycia...

Zeby wykonac pomiar kompresji silnik musi spelnic pewne wymogi,jednym z nich jest jego rozgrzanie ( gdyby mechanik to uczynil bez problemu wykrecił by swiece ),a gdy juz nie ma mozliwosci odkrecenia , bo tak tez sie czasem zdarza to dokladnie tak jak piszesz, powinien ja ukrecic i pozbyc sie jej mechanicznie-zwruce Twoja uwage na fakt ze oddales auto do mechanika ,Ty nie musisz sie na tym znac ,ale mechanik powinien a jesli ma renome to musi...

Cylindry przy pomiarze musza spelniac te same warunki ,czyli wszystkie swiece musza byc wykrecone,ze nie wspomne o wczesniejszym naladowaniu akumulatora.

Gdybys mial taką róźnice na cylindrach ,to olej na dolewke kupowalbyś w hurtowni ,w beczkach 200 litrów

Mechanik podejrzewa pekniecie bloku ,ale równoczesnie twierdzi ze korekcje są OK - to sie nadaje na scenariusz programu Nie

Do Wiary...

Jeśli to nie pęknięty blok, to co może to być?

Żadnych innych błędów nie ma, DPF też raczej sprawny. A kopci na zimnym, nierówne obroty i śmierdzi.

Jesli po wymianie swiec problem nie ustąpi ,to trzeba wykonac pomiar kompresji ale to musisz zrobic u kogos ogarnietego , bo przy takiej ŕóznicy jak wyszla ,trzeba zrobic prube olejową i tu masz nastepny dowód na kompetencje zakladu...

Maniek tez Ci poradził zabrac auto z tego warsztatu ,wiec lepiej posłuchaj ...

Właśnie zdziwiło mnie ta kompresja, bo z płynami nie miałem problemu i rozgrzany silnik pracuje idealnie :) To co mam im powiedzieć? Żeby próbowali odkręcić tą czwartą zapieczoną świecę i żeby wymienili wszystkie? Raczej wymieniać jedną świecę i zabierać auto na wymianę 3 świec nie ma sensu, więc temat świec chciałbym załatwić już u nich, jeśli nie pomoże to wtedy zabrać do innego mechanika.

 

Twoim problemem na 95 procent są te świece sądząc po objawach jakie opisujesz. Nie zawsze wywalają one błędy. Czasami po prostu, tak dawno nie były wymieniane, że nie mają swoich parametrów. Producenci świec żarowych zalecają ich wymianę co 60 tysi, a my jeździmy do zarżnięcia.

W zeszłym roku kolega w dziale E90 walczył z podobną usterką i też nie miał błędów. Wymienił świece i problemy zniknęły.

Tylko świece żarowe wykręcałem zawsze na rozgrzanym silniku, jak ciężko szły to nie kręciłem tylko psikałem preparatem na nie i tak wielogodzinna walka. Przy odkręcaniu nie można przekroczyć 25Nm momentu bo ukręcisz świece. Dużo świec nie wykręcałem, ale na tę chwilę 100 procent sukcesu przy odkręcaniu.

Mechanik ma wywalone, czy ukręci ci świece czy nie i tak ty za wszystko płacisz, chyba że trafisz na solidnego. Mi szukanie takiego w okolicy zajęło 6 lat:) lekko nie jest, a i tak większość robię sam, a jak już oddaje mu to mówie co konkretnie ma zrobić i każdą część kupuje sam.

 

Mówił że tą czwartą świecę psukali i może puści :| to wymienić wszystkie świece i zobaczyć wtedy czy się poprawiło? Mam się nie przejmować na razie pomiarem tej kompresji 18 bar na jednym cylindrze?

Opublikowano
koledzy dobrze prawią...przejeździłem już wiele diesli i dwa razy miałem już podobny problem. Zawsze była to wina świec...oczywiście komp tego błędu nie pokazywał. Urwana świeca też nie jest jakimś wielkim problemem. Przyjeżdża spec i wykręca, a jak jest ryzyku, że jakieś opiłki wpadną do układu to lepiej zwalić głowicę. Wymiana świec załatwiała sprawę. Ciekawostką jest to, że ja w jednym francuzie miałem już podobne objawy przy +15st. Też świece...Zacznij od tego. I jeszcze jedno-mogę się mylić, ale wydaje mi się, że pęknięta głowica raczej zawsze wiążę się z ubytkiem lub przedostawaniem się płynów.

Żadne płyny mi nie wyciekają, mam kanał i kontroluję w aucie ile mogę, ale grubsze problemy jednak wolę oddać w ręce specjalistów.

Mówił właśnie, że umawia już speca na tą ukręconą świecę. To mam się upierać na wykręcenie wszystkich i wymianę tak?


Dzięki za odzew taki duży, miło jak ludzie sobie podpowiadają bezinteresownie i dzielą się doświadczeniami :)

Trochę mnie też uspokoiliście bo jak usłyszałem "pęknięty blok" to mi serce stanęło :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak jedną ukręcili to i ostatnią pewnie też ukręcą w tej sytuacji. Ja bym go złożył, czyli dwie nowe świece na miejsce i ucieczka do kogoś ktoś przyłoży się do tego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sęk w tym, że ten warsztat robi tylko BMW i wymieniałem u nich dwumasę, koło pasowe, aku i byłem bardzo zadowolony z jakości i ceny usług, dlatego im zaufałem

Rozumiem Cie ,bo prawie kazdy w ten sposób nabiera zaufania do warasztatu, ale zauwaz nastepny drobiazg,ze te naprawy sa wyliczalne,czyli mozna oszacowac czas jaki jest potrzebny na usłùge i pomnozyc przez stawke godzinową,ale gdy zglosiles naprawe niewyliczalną ( falowanie na zimnym ),to wymyslili pekniety blok bo nie wiadomo czy na znalezienie usterki zejdzie godzina czy tydzien i jak Cie tu podliczyc?...Zeby stwierdzic panie,to trza glowice zdemontowac-a pytales ile to kosztuje?Jak uslyszysz ok.3000 tys to w ciemno uwierzysz bez jej sciagania ,a przeciez wtryski sa sciągniete, wiec co stoji na przeszkodzie zeby wpuscic kamerke inspekcyjną i wykluczyc taką ewentualnosc?ano to jest przeszkodą ze teką usterkę mozna szukac i tracić czas w ktorym mozna bylo wymienić komus zawieszenie i zarobic...

to wymienić wszystkie świece i zobaczyć wtedy czy się poprawiło?

Od tego trzeba zaczac,i na tym sie pewnie skonczy...

Mówił właśnie, że umawia już speca na tą ukręconą świecę. To mam się upierać na wykręcenie wszystkich i wymianę tak?

Jesli juz ktos inny jest w to zaangazowany,a chcesz to dokonczyc w tym warsztacie to TAK

Mam się nie przejmować na razie pomiarem tej kompresji 18 bar na jednym cylindrze?

Puki co nie bylo źadnego pomiaru-tak masz myslec,i z tym musisz źyc :)

Opublikowano
Sęk w tym, że ten warsztat robi tylko BMW i wymieniałem u nich dwumasę, koło pasowe, aku i byłem bardzo zadowolony z jakości i ceny usług, dlatego im zaufałem

Rozumiem Cie ,bo prawie kazdy w ten sposób nabiera zaufania do warasztatu, ale zauwaz nastepny drobiazg,ze te naprawy sa wyliczalne,czyli mozna oszacowac czas jaki jest potrzebny na usłùge i pomnozyc przez stawke godzinową,ale gdy zglosiles naprawe niewyliczalną ( falowanie na zimnym ),to wymyslili pekniety blok bo nie wiadomo czy na znalezienie usterki zejdzie godzina czy tydzien i jak Cie tu podliczyc?...Zeby stwierdzic panie,to trza glowice zdemontowac-a pytales ile to kosztuje?Jak uslyszysz ok.3000 tys to w ciemno uwierzysz bez jej sciagania ,a przeciez wtryski sa sciągniete, wiec co stoji na przeszkodzie zeby wpuscic kamerke inspekcyjną i wykluczyc taką ewentualnosc?ano to jest przeszkodą ze teką usterkę mozna szukac i tracić czas w ktorym mozna bylo wymienić komus zawieszenie i zarobic...

to wymienić wszystkie świece i zobaczyć wtedy czy się poprawiło?

Od tego trzeba zaczac,i na tym sie pewnie skonczy...

Mówił właśnie, że umawia już speca na tą ukręconą świecę. To mam się upierać na wykręcenie wszystkich i wymianę tak?

Jesli juz ktos inny jest w to zaangazowany,a chcesz to dokonczyc w tym warsztacie to TAK

Mam się nie przejmować na razie pomiarem tej kompresji 18 bar na jednym cylindrze?

Puki co nie bylo źadnego pomiaru-tak masz myslec,i z tym musisz źyc :)

Dzięki, uspokoiłeś mnie. Jak wymienią świece i nie będzie poprawy to podjadę do innego warsztatu.

Mam nadzieję, że na tym się skończy :)

Przez telefon powiedzieli mi, że spec liczy sobie 300zł za jedną ukręconą świecę... może kolejnej nie urwie jak sie za to zabierze

Opublikowano

Dostałem telefon od mechanika. Czwarta świeca się urwała tak jak przypuszczał i powiedział "dobrze, że wymieniliśmy świece bo przy okazji sprawdzając kompresję okazało się, że na 3cim i 4tym cylindrze jest jeszcze gorzej" po auto jadę dopiero jutro i dokładnych wartości nie mam ale mówił, że kompresja wygląda tak: I: 18, II: 25, III: 16, IV: 18.

Powtórzył to co przypuszczał, że prawdopodobnie jest to pęknięty blok i po wymianie świec objaw jest ten sam - czyli na zimnym nierówna praca przez pierwsze kilkadziesiąt sekund i dym z wydechu no i ten gryzący smród.

:duh:


Tylko czy coś nam ten pomiar kompresji daje? Silnik na pewno nie mógłby być rozgrzany bo robili pomiar po wykręceniu świec, a auto stało już 2 dni. Chyba, że zamontowali świece, odpalili, przejechali sie, potem odkręcili świece i dopiero sprawdzili kompresję ale w to wątpię.

Z drugiej strony to właśnie z odpalaniem na zimnym jest problem, więc może jednak sprawdzenie kompresji na zimnym ma sens?


Czy jest cos takiego, że kompresję mierzy się w benzynie na ciepłym, a na dieslu na zimnym?


Dym jest identyczny jak na tym filmiku (nie mój filmik)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moge Ci to autko oblukac - jesli jestes zainteresowany i dyspozycyjny w sobote to pusć mi namiary na PW
Opublikowano

Odebrałem dziś auto. Komplet nowych świec żarowych.

Temp. -1,5 odpalił jakby trochę delikatniej, równiej chodził ale dymił dużo bardziej. Dymił przez kilka minut aż rozgrzał się do ok. 40°C, a ok 60°C już nie było żadnego dymu (temp. oleju sprawdzone na Carista).

Jest możliwość że leją wtryski i teraz jak założyłem lepsze świece to mocniej grzeją i jeszcze bardziej przez to dymi?

Wymiana świec spowodowała że bardziej dymi, już nie wiem co o tym myślec.

Mechanik się upiera że słaba kompresja na zimnym.

Auto nie bierze oleju ani płynu chłodniczego.


Po pierwszym odpaleniu miałem stos błędów. Skasowałem i nie pojawiły się już przy kolejnych rozruchach. Pewnie spowodowane samą wymiana, ale mechanik mógł to usunąć jednak :?


http://i.imgur.com/DSrJElI.jpg

Opublikowano
Cześć kolgo , jak dla mnie to musisz trochę autem pojezdzić i dokładnie sprawdzić czy nie ubywa płynu chłodniczego , jeśli nie to opowieści o pękniętym bloku włóż na półkę z bajkami . Który rok masz tego auta i jaki przebieg .

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Cześć kolgo , jak dla mnie to musisz trochę autem pojezdzić i dokładnie sprawdzić czy nie ubywa płynu chłodniczego , jeśli nie to opowieści o pękniętym bloku włóż na półkę z bajkami . Który rok masz tego auta i jaki przebieg .

Od zakupu kontrolowałem wszystkie płyny i też wymieniłem chłodziwo, nie zauważyłem ubytku. Auto jest z 2008, przebieg 190tys. pochodzi z polskiego salonu więc obstawiam, że przebieg może być realny, jestem 4tym właścicielem. Sprawdzałem też przez stronę auto-records.com i jest serwisowanie w ASO do 60tys, potem są też logi w historiapojazdu.gov.pl, chyba, że ktoś cofał co roku :D

Opublikowano

Jak dym jest gryzący i śmierdzi spalinami to obstawiam wtryski

Przy pękniętym bloku dym to para bez zapachu i ubytek płynu chodniczego

Jak będziesz chciał robić wtryski to moja dobra rada kup wtryski z serii F najlepiej z silnika B47 z jak najmniejszym przebiegiem można kupić już od 175zł/szt, nie baw się w żadne regeneracje bo to jest bez sensu , podobnie z pompą wtryskową żadna regeneracja tylko używana z małym przebiegiem z f serii silnik B47 :D

Ps. Wydajność takiego układu z B47 jest dużo większa :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Jak dym jest gryzący i śmierdzi spalinami to obstawiam wtryski

Przy pękniętym bloku dym to para bez zapachu i ubytek płynu chodniczego

Jak będziesz chciał robić wtryski to moja dobra rada kup wtryski z serii F najlepiej z silnika B47 z jak najmniejszym przebiegiem można kupić już od 175zł/szt, nie baw się w żadne regeneracje bo to jest bez sensu , podobnie z pompą wtryskową żadna regeneracja tylko używana z małym przebiegiem z f serii silnik B47 :D

Ps. Wydajność takiego układu z B47 jest dużo większa :D

Wtryski z B47 pasują bez modyfikacji do N47?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.