Skocz do zawartości

COMFORTMEDIA.PL - ANDROID W TWOIM BMW


COMFORTMEDIA.PL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


zakup 10-2020


Android 9 , bez sim ale na routerze USB HUAWEI z sim, z zasięgiem 4G pełnym 100% w dużym mieście , zamontowany w F10 , ( montowałem sam, lecz mam doświadczenie w montażu audio car )

od samego początku problemy z dźwiękiem z navi , po rozmowie tel oczywiście zła wiązka ( w zamówieniu napisałem do f10 ) , wiązka przyszła nowa zapłaciłem tylko koszt przesyłki, ale też trze było ciąć wtyczkę na głośniku środkowym , żeby coś dosztukować :shock: następnie dziwne skrzeczenie z głośników po załączeniu zapłonu , trzaski stuki itd.

po włączeniu Navi zaraz znika i trzeba było od nowa wszystko wklepywać adres itd tak ze 2, 3 razy później jakoś działa do wyłączenia silnika i tak wkoło , telefon połączony lecz nadal nie można odbierać połączeń gdyż była informacja , że abonent poza zasięgiem ( ustawienia wprowadzane z monterem , Tomkiem telefonicznie) po kontakcie z właścicielem otrzymałem nowy soft na email który to miał rozwiązać problemy, po wgraniu softu Navi chodziło lepiej nie rozłączało , tel nadal słabo nie można było się do mnie dodzwonić, z głośników po włączeniu spotifity działał ok ale a czasie przed załączeniem aplikacji nadal trzaski itd. po roku użytkowania pewne problemy nadal nie rozwiązane , trudny kontakt po sprzedaży monter Tomek nie odbierał , właściciel Łukasz po każdej rozmowie prosił o przesłanie e-mail z problemami gdzie nie było zbyt wiele odpowiedzi ,


dodam tylko , że nie było w aucie oryginalnego zestawu głośnomówiącego i navi ale przed zakupem zostałem poinformowany przez p. Łukasza , że wszystko będzie ładnie działać,


problemy które zostały do dziś nie rozwiązane to;


- trzaski w głośnikach przed włączeniem jakiejś aplikacji do grania ( radio, stream itd) później nie ma problemu

- telefon( iphone 12 pro) raz na 10 połączeń wybierane , odbierane zadziała na głośnomówiącym, (nie z poziomu menu BMW bo w tym przypadku nie działa całkowicie ) sygnał jest lecz brak reakcji w aucie,

- poi przejściu z Android na menu BMW wszystko trzeba uruchamiać od początku muzyka , navi, inne włączone aplikacje,

- po roku użytkowania kilka razy Pixeloza 5 lub 6 razy pomaga wyłączenie i włączenie ,

- navi nadal kilka razy potrafi rozłączyć google czy flitsmeister, jak załapie to działa ( wg rozmowy z suportem słaby zasięg GSM ale mam 100 % 4G 5G na tel i dla tego zamontowałem USB router , ale to nic nie zmieniło )

- zgłoszenie do p. Łukasza , że nie działa ok trzeba wysłać e-mail , może nowy soft załadować ( czekam, czekam, i nadal żadnej reakcji )


może ktoś z użytkowników może mi ewentualnie doradzić i w jakiś sposób to ogarnąć , bo już wiem , że drugi raz nie kupiłbym w tej firmie ,zdecydowałem się jedynie ze względu na wsparcie po zakupowe i serwis w PL , ale to i to słabo ,


pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu

:roll:

Dzien dobry. Jestem zainteresowany navi do BMW x1 F48 2017 r. Prosze o wycenę :)

 

Zapoznaj sie Proszę z naszą stroną i kanałem youtube.

Kazdy użytkownik bmw klubu ma 250zl rabatu


Najlepiej dzwoń, dogadamy szczegóły


Pozdrawiam

Łukasz

884883037

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu

@yeti7771


Jakieś wtopy zawsze sie zdarzają :-?


Co do Twoich problemów

- jezeli sa jakies trzaski to trzeba wymienic filtr na wiązce - taka mala puszeczka.

- Tomek był w zastępstwie i nie był obeznany we wszystkich kwestiach technicznych, stąd pewnie nie wyjaśnione wszystkie sprawy


Co do softu odezwij sie za pare dni przeslemy swiezy jak chiny wrócą do pracy oraz adres, przeslemy nowy filtr.


Pozdrawiam

Łukasz

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@yeti7771


Jakieś wtopy zawsze sie zdarzają :-?


Co do Twoich problemów

- jezeli sa jakies trzaski to trzeba wymienic filtr na wiązce - taka mala puszeczka.

- Tomek był w zastępstwie i nie był obeznany we wszystkich kwestiach technicznych, stąd pewnie nie wyjaśnione wszystkie sprawy


Co do softu odezwij sie za pare dni przeslemy swiezy jak chiny wrócą do pracy oraz adres, przeslemy nowy filtr.


Pozdrawiam

Łukasz

[email protected]

 

Wysłałem e-mail z zapytaniem jak ewentualnie pozbyć się problemów i z prośbą o nowy soft dnia 23-09 godz: 15:51,

czekam na odpowiedź ,

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu

@yeti7771


Wyslalem Ci soft w prywatnej wiadomosc, za opoznienia przyjmij przerposiny :D


@AdamF30

Zapraszamy na montaż :cool2:


W dniach 10.10- 18.10 jesteśmy na urlopie, magazyn/wysyłki działają, zamówienia również, ale może się zdarzyć , że nie odbierzemy jakiegoś telefonu, w razie czego prosze napisać maila, bądź dzwonić po wymienionym terminie


Pozdrawiamy

Łukasz

884883037

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Cześć! Ponad dwa tygodnie temu pisalem z wami na czacie o problemie z moim tabletem. Zawiesił się na napisie ANDROID. Obiecaliście, że wyślecie mi nowy soft. Od 5 dni przypominam się na mailu, stronie i Facebooku, ale nikt mi nie odpisuje. Proszę o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu

Odkopujemy sie po urlopie, wszystkie zaleglosci zostaną rozwiązane do konca tygodnia


Zamówienia przyjęte


Pozdrawiam

Łukasz

884883037

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu

aplikacja DAB+


https://we.tl/t-RlpzYnXc7Z



APlikacja do carplay do adaptera


https://we.tl/t-BLrKc7vYUv


Wystarczy pobrać na pendrive i zainstalować na naszym urządzeniu.


Pozdrawiam

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam. W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej zostałem umówiony na montaż systemu android w E61 wraz z montażem kamery cofania. Montaż 18.11.2021 pod Lublinem w Kalinowce w firmie Dobry Ton. Dziękuje bardzo za szczegółowe informacje i pozdrawiam ! ! !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,


Zakupione, zamontowane choć nie mialem AUX w swoim modelu (?) ;))

SIM włożony i najważniejsze aplikacje działają bez zarzutu: Google maps, Spotify, YouTube. Czekam na apple car play. Ale i tak już jest petarda :)

Mam kilka pytań:

1. Różne menu? - już znalazłem. Zmiana UI :) wprawdzie 4 do wyboru ale wszystkie pasują :)

2. Czy jak już zadedykuje aplikacja np. dla muzyki i filmów to czy pojawiają się jakieś ikony czy inne obrazki w menu?

Podałem np. Spotify ale dalej wyświetla się "muzyka, nieznany wykonawca".

3. Czy przy włączeniu kamery cofania ma przestać grać muzyka ze Spotify? kamera cofania oryginalna, linie skrętne są, czujniki plumkają aż miło. Podkreślam, że wszystko z nią związane działa bez zarzutu.

4. Mam problem z mirror link ale jak już p. Łukasz opanuje car play to luz :))

5. Telefon przez bluetooth - jeszcze nie rozkmniłem. Bluetooth w opjach ustawiony na Bluetooth OEM a nie Android. Przy Androidzie nic nie było słychać.

Poza tym jak pisałem na początku.

Jest moc, jest elegancko (ekran jest duży) i wszystko ładnie brzmi i wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Ponad dwa tygodnie temu pisalem z wami na czacie o problemie z moim tabletem. Zawiesił się na napisie ANDROID. Obiecaliście, że wyślecie mi nowy soft. Od 5 dni przypominam się na mailu, stronie i Facebooku, ale nikt mi nie odpisuje. Proszę o pomoc.

 

W końcu dostałem soft, ale niestety nie działa... Obiecaliście wysłać nowszy jeśli ten mi nie odpali, ale na tym wszystko się skończyło.. 3 raz przypominam się na mailu ale ciągle brak odpowiedzi. Proszę o kontakt, jeśli nie chcecie tak mi pomóc to powiedźcie zebym wysłał wam tablet wgracie mi system i zapłacę wam za to... po co mi niedziałający sprzęt... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś wybiera tą firmę ze względu na gwarancję i wsparcie posprzedażowe to radzę się dobrze zastanowić.

Sprzęt nie jest taki super jak to jest opisywane albo ja trafiłem na słabych montażystów. 3600PLN wydane a klient średnio zadowolony. Reklamacja wysłana na maila równo miesiąc temu i do dziś zero odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś wybiera tą firmę ze względu na gwarancję i wsparcie posprzedażowe to radzę się dobrze zastanowić.

Sprzęt nie jest taki super jak to jest opisywane albo ja trafiłem na słabych montażystów. 3600PLN wydane a klient średnio zadowolony. Reklamacja wysłana na maila równo miesiąc temu i do dziś zero odpowiedzi.

Lubię to :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partnerzy klubu

@MichalCiok


Panie Michale,


2. Niestety nie pojawią się żadne ikonki, np. okładki

3.Muzyka może grać, zmieniamy to w menu serwisowych - później uzupełnie krótki opis

4. Carplay jutro powinien być aktywny.

5. Zestaw głośnomówiący może być tylko jeden, więc zostawiamy np. Oryginalny, nie parujemy dwóch zestawów bo stacja będzie głupieć :D

Dzięki za opinie, rozwine to jeszcze w mailu od Pana


@enekbmx , @2hard2own


Wszelkie kwestie softowe i problemy, Proszę przekierować bezpośrednio do mnie, przyspieszy to załatwienie problemu - [email protected]


@yourmike @mecenas_jano @DaRq_25


Zamówienia zrealizowane, bądź w realizacji.


Pozdrawiam

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy włączeniu kamery cofania ma przestać grać muzyka ze Spotify? kamera cofania oryginalna

3.Muzyka może grać, zmieniamy to w menu serwisowych - później uzupełnie krótki opis

Kiedy można się spodziewać tej zmiany..... ?

Kiedy będzie obiecany dostępny NETFLIX, czekam na apkę od czerwca! :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.