Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Partnerzy klubu
Opublikowano

Dzień Dobry,


Zamówienia przyjęte i zrealizowane :cool2:


Zajrzyjcie też na nasz kanał na youtube , gdzie znajdziecie filmy z rożnych modeli bmw i zamontowanych naszych "nawigacji".


https://www.youtube.com/channel/UCieU99psIdMYqQRRNLeOWJw/videos?view_as=subscriber


Forum już działa, i możecie sie rejestrować, myśle , że niedługo zaczenimy je wspólnie zapełniać


http://forum.comfortmedia.pl/


Ł.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Potwierdzam zakup do E91 androida10 (z Qualcomm), z podłączeniem do fabrycznej anteny GPS, z monitorem antyrefleksyjnym i montażem 17 sierpnia ustalonym telefonicznie.


Pozdrawiam

puszczyk

Opublikowano

Witam wszystkich!

Chciałbym zamówić stację Android do E87:

Internet LTE,

kamera cofania,

rejestrator jazdy,

iDrive w miejscu na kubki,

uchwyt na 1 kubek

montaż w Warszawie.

Pozdrawiam.

>w<

  • Partnerzy klubu
Opublikowano

@szczesciarnia


Na chwile obecną jesteśmy na urlopie wiec nie mamy jak tego sprawdzic, ale sprawdź link poniżej


Netflix powinien działać


https://help.netflix.com/pl/node/57688


Ł.

  • Partnerzy klubu
Opublikowano

* UWAGA *

Na naszym forum ruszył konkurs na najlepsze felgi. Do wygrania jest kamera cofania, rejestrator jazdy, radio cyfrowe DAB+ lub moduł autodiagnostyczny OBD.


Konkurs trwa do najbliższego piątku ( 28.08 ), szczegóły pod poniższym linkiem:


http://forum.comfortmedia.pl/temat/konkurs-pokaz-swoje-alufelgi-i-wygraj-nagrode/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czesc, mam problem z zainstalowaniem netflixa na androidzie w bmw X5 e70


wie ktos jak to zrobic??

wyswietla mi sie komunikat ze to urzadzenie nie obsuguje aplikacji netflix

Jak masz wersję ze snapdragonem to Netflix (minimum APK 7.63.0) działa od wersji androida 10 1.8.4 w górę (najnowsza aktualnie to 2.0.0) - w niższych wersjach potrafił doprowadzić do bootloopa systemu.

Na PX6 netflix zawsze działał prawidłowo.

spacer.png

  • Partnerzy klubu
Opublikowano

* UWAGA *


Z uwagi na sezon urlopowy, przedłużamy nasz konkurs na najlepsze felgi o tydzień!

Pamiętajcie, żeby wstawiać zdjęcia w odpowiedniej formie :wink:


Szczegóły poniżej:

http://forum.comfortmedia.pl/temat/konkurs-pokaz-swoje-alufelgi-i-wygraj-nagrode/

  • 2 tygodnie później...
  • Partnerzy klubu
Opublikowano

Cześć Wszystkim,


Dużo osób pyta o wersje Qualcomm ze slotem sim, ta oczywiście jest u nas dostępna w cenie 2999zł , dla użytkowników bmw klubu jest 250zł rabatu !!!


Grafiki na stronie uzupełnimy jakoś w tym tygodniu


Pozdrawiam

Łukasz

Opublikowano

Kurcze 2749 zl. i tak wydaje mi sie za duzo, ja kupilem taki za 329 euro, masakra.

 

Cześć Wszystkim,


Dużo osób pyta o wersje Qualcomm ze slotem sim, ta oczywiście jest u nas dostępna w cenie 2999zł , dla użytkowników bmw klubu jest 250zł rabatu !!!


Grafiki na stronie uzupełnimy jakoś w tym tygodniu


Pozdrawiam

Łukasz

Opublikowano

Dużo osób pyta o wersje Qualcomm ze slotem sim, ta oczywiście jest u nas dostępna w cenie 2999zł , dla użytkowników bmw klubu jest 250zł rabatu !!!



Dwa tygodnie temu kupiłem stację Qualcomm. Nigdzie nie było mowy o rabacie 250zł dla członków klubu. Trochę dziwnie się czuję czytając taką informację. Może macie jakąś ofertę, żeby "zabić" moje wyrzuty sumienia?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@COMFORTMEDIA

Jak tam konkurs ?

spacer.png

  • Partnerzy klubu
Opublikowano

@RobertP


Odezwij sie mailowo, coś sie wymyśli zebyś poczuł się lepiej :)


@Kuj0n

Konkurs kończymy jutro, nie poszło to chyba wszystko tak jak nam się wydawało :)


Za 2 tygodnie przechodzimy już tylko i wyłącznie na wersje qualcomm ze slotem sim


Pozdrawiam

Łukasz


[email protected]

Opublikowano

Witam,

Zamontowałem u siebie nawigację android 10.0 CCC

Tylko jest ALE...


Nie działa zakładka "Car Info" oraz nie ma dźwięku po sparowaniu telefonu przez bluetooth.


Można jakoś rozwiązać ten problem?

  • Partnerzy klubu
Opublikowano

@EddInnG


Rozumiem, że to nie od nas?


Problemem jest wersja qualcomm, czyli wersja androida 10.0 , która nie jest kompatybilna ze wszystkimi autami z systemem CCC - E60/E90/E70/E71


Ł.

Opublikowano

Witam,


Zajmujecie sie tym wiec chyba najlepiej uzyskac info u zrodel. Chcialbym zalozyc sobie android car paly w swoim F11 z 2016 - mam NBT z duzym wyswietlaczem.

Zastanawiam sie nad HUD jak z tym sobie portadzi - czy nadal bediz ewyswietlal info na szybie z innego programu nawigacji? Czy nadal msze uzywac BMW maps zeby meic instrukcje na szybie?

Zakladam ze tel i radio beda sie wyswietlaly jak dotychczas?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kupiłem jakiś czas temu waszą nawigację do F10 bez sim na podpięcie CIC


ale niestety masa problemów z nią mam.


1. jak jestem w menu z nawigacji, ekran jest ustawiony właściwie ale jak jestem w menu z BMW niestety jest przesunięty o jakieś 0.5 mm co sprawia ze nie widać godziny

2. podczas bycia w menu BMW z prawej strony jest ekran dodatkowy z ilością litrów w baku którego nie mogę zamknąć przez to nie widzę całego menu BMW

3. Nawigacja. Gdy wyszukuje miejsca docelowego znajduje go włączam nawigacje a ona potrzebuje ok 20 min zanim zacznie prowadzić do punktu docelowego

pokazuje drogę z punktu A do punktu B ale jak ruszam to on zostaje w miejscu startu

4. przy nawigacji jak juz zacznie działać zamiast mówić np za 300 metrów skręć w prawo pierdzi. a dokładniej stara się coś powiedzieć i powie pierwszą literę po czym przerywa dalszą wiadomość

5. podczas dzwonienia jak ja dzwonie wszystko działa ale jak ktoś do mnie dzwoni to niestety nie pokazuje kto się zemną kontaktuje.


Co do ceny to mimo że napisałem że jestem z forum żadnego bonusu nie dostałem.


wszystkie problemy zauważony w ciągu może 6 miesięcy użytkowania.

Opublikowano
Mam problem z kartami SIM z Plusa - stacja nie rozpoznaje ich. Karty z T-mobile czyta bez problemu. Może potrzebna jest jakaś konfiguracja? Mam stację z Qualcomm
  • Partnerzy klubu
Opublikowano

@RobertP


Nikt nie zgłaszał problemów, trudno mi powiedzieć, my akurat używamy orange i tmobile


@Burmundo


Miałeś napisać maila Kolego... :lol: podeślij swój adres na priv, na twoje pytania oczywiście odpowiemy, kwestia ustawień i innej wiązki do podłączenia.

Co do ceny trudno mi powiedzieć, może akurat któryś z nowych pracowników Cie obsługiwał i czegoś nie ogarnął


Pozdrawiam

Łukasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.