Skocz do zawartości

Uszkodzona cewka a przeskoczony lancuch


Fryc08

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jechałem dzisiaj do pracy autem wszystko ok. Po pracy odpaliłem też ok. Podajechalem 10m i czekałem by włączyć się do ruchu. Nagle obroty spadły i zgasł. Chwilkę musialem pokrecic go dodając gazu i zapalił. Chodził jak traktor. Spadek mocy. Jakiś przejechałem 5 km do domu. Teraz czekam kiedy mechanik przyjedzie z komputerem. Tylko że najwcześniej za dwa dni. I teraz myślę co to jest. Podobne objawy są jak łańcuch przeskoczyl bądź uszkodzona cewka. I tu moje pytanie jak można w prosty sposób rozróżnić te dwie rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Problem dotyczy n20 w f30? Piszesz w dziale e46, nie ma co gdybać tylko czekać na diagnostykę, wszystko się wyjaśni wtedy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Podobne objawy są jak łańcuch przeskoczyl bądź uszkodzona cewka. I tu moje pytanie jak można w prosty sposób rozróżnić te dwie rzeczy?

To nie sa podobne objawy.Przy przeskoku rozrzadu silnik traci czesc kompresji ( silniki niekolizyjne ) wiec gdy odpalasz auto , rozrusznik bedzie lekko krecil ,bedziesz mial wrazenie ze sie slizga.

Cewke latwo sprawdzisz - sciagasz cewke ze swiecy , wkladasz do niej swiece,dotykasz swieca do masy, ktos Ci uruchamia rozrusznik i patrzysz czy iskra przeskakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie a ja wcześniej nie miałem żadnych objawów. Nawet był u mechanika z inną sprawą i też mówił że silnik chodzi bardzo dobrze. Więc mam cichą nadzieję że to cewka bądź świeca. Tak naturalnie jest to e46 316i.

Dla mnie właśnie są to podobne objawy, dlatego że moja wiedza mechaniczna jest dość mała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 318i i tak samo nie było problemu. Nagle w czasie jazdy zatelepało silnikiem, check.

Komputer i diagnoza-cewka. Wymieniłem i nie ma juz problemu. Było to rok temu w czasie jazdy na wymianę opon przed zimą ;)

Tak że u Ciebie też raczej to cewka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.