Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Obawiam się, że to może być przypadłość konkretnego modelu jak właśnie sedan 530d, bo np. w kombi rura czy odpowietrznik mogą być pociągnięte inaczej i jest lepiej. Podobnie inaczej może być w benzynie... Albo mój egzemplarz jest kapryśny... Jednemu skrzypi deska, drugi ma luźny fotel, a ja polany błotnik ropą... :cry2:
  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mam klekota i sedana, może nie 530d ale 525d i wielokrotnie tankowałem full i nic nie wyleciało, nawet jak było pierwsze odbicie pistoletu to jeszcze dolewałem. Może coś z odpowietrzeniem nie tak u Ciebie
Opublikowano
Stwierdzono tylko skrzypienie drzwi podczas otwierania i zamykania. Winna okazała się listwa wykończeniowa ( te co sa srebrne badz czarne pomiedzy drzwiami a szyba ). Przykleili taśmę teflonowa i założyli listwę. Ponoć widoczne było otwarcia na lakierze i to już nie pierwszy przypadek.

Przyglądam się i nie widzę, w którym miejscu listwa mogłaby się stykać z lakierem przy otwieraniu drzwi. Nic mi nie skrzypi, ale z ciekawości możesz sprecyzować? Natomiast zauważyłem co innego. Klamki po odciągnięciu kiwają się góra-dół jakby były na jakiś rzemyku przymocowane. Wiem że nie ma to żadnego praktycznego znaczenia, ale takie to mało "premium", nie spotkałem czegoś takiego nawet w taniznach.

Nie widziałem miejsca "naprawy" czytaj przyklejenia taśmy teflonowej. W ASO palecem pokazali mi ze ta listwa skrzypiała centralnie pod lusterkiem. Tak jakby podczas otwierania drzwi pracowaly a listwa nie ( badz na odwrot) i wtedy występowało tarcie które słyszeliśmy jak skrzypienie.


 

Aż dziwne jak przeczytałem cały temat , że w wadach nikt nie pisze o największej


- wyglądzie :lol:


Przecież ten "samochód" wizualnie z BMW ma jedynie nerki , brzydki nieproporcjonalny szczur , bez jakiejkolwiek agresji w sylwetce : pokraczny tył zadarty ku górze , płaska jak stół maska , lampy z "falbankami" z przodu jak i z tyłu , w swoich czasach tak brzydkiej piątki jeszcze w dziejach BMW nie było - licze na szybki lift i chociaż częściową poprawę sytuacji ... Ja osobiście nie zapłaciłbym za nią nową nawet 50 tysięcy i ciężko mi znaleźć brzydszy model w gamie nawet koreańskich i francuskich marek :mad2: . I nie - nie jestem konsumentem który uważa , że stare jest lepsze - pomimo zmiany stylu nowej 3er , rezygnacji z ringów i stylu a`la lexus - jestem w stanie dostrzec w tym samochodzie coś , jakiś jego charakter . W Charakterze tej brzydkiej piątki widze jedną wadę - brak jakichkolwiek zalet. Patrząc na mijających mnie na ulicy właścicieli g30 zastanawiam się tylko ,czy naprawdę się komuś podoba ? czy to kupno tylko ze względu na przyzwyczajenie do serii 5 .

Miałem do wyboru piękną F10 na fulu, z tym samym silnikiem i lepszym wyposażeniem za ok 80tys zl mniej. Co prawda rok starsza ale przebieg taki sam. Nie przekonała mnie ta kwota do tego ze F10 jest ładniejsza. Wiadomo, nie każdemu musi sie podobać to samo, ale na pewno G30 brzydka nie jest. Tansze egzemplarze w podstawowej wersji du..y nie urwają ale tak zle jak opisujesz nie jest.


 

Obawiam się, że to może być przypadłość konkretnego modelu jak właśnie sedan 530d, bo np. w kombi rura czy odpowietrznik mogą być pociągnięte inaczej i jest lepiej. Podobnie inaczej może być w benzynie... Albo mój egzemplarz jest kapryśny... Jednemu skrzypi deska, drugi ma luźny fotel, a ja polany błotnik ropą... :cry2:

U mnie w touringu nie występuje ten problem. Zawsze pod odbiciu pistoletu mogę dolać ok 1l ale tego nie robie. Raz tylko sprawdziłem ile jest jeszcze wolnego miejsca

Opublikowano

Wygląd to kwestia gustu i o tym wiadomo. Natomias grubą przesadą jest mówienie, że G30 jest brzydkie i to do takiego stopnia jak tu przed chwilą jeden z kolegów pisał.

G30 ma piękne proporcje. Linia boczna już w F10 była taka jak być powinna czyli długi przód i kabina "cofnięta". Wygląda to super, rasowo i całkiem inqczej niż w innych markach głównie nie premium. Ma to swoje minusy jak mniejsza przestrzeń itp. ale ch.. z tym

Dla mnie to nie problem, żeby odróżnić czy to F10 czy G30 na ulicy nawet patrzac w lusterko z daleka. BMW ma inna stylostykę niż koreańce itp i to BMW jest kopiowane a nie odwrotnie.


Co do odpowietrzenia baku paliwa to jest albo super i idealnie odprowadza mi powietrze bo nie mogę prawie w cale dolać paliwka jak pistolet odbije albo słabe i długo odprowadza powietrze nie pozwalając na dolewkę. W A4 miałem tak, że po odbiciu mogłem dolać około 1l a tu nic bo znowu pistolet odbija. Która opcja wchodzi w grę to nie wiem.

Opublikowano

Według mnie piątka wygląda dużo lepiej niż obła i nudna E-klasa, która jest mniejszą kopią S-ki lub większą kopią C klasy.

Co nie do końca do mnie przemawia w G31 to trochę przyciężko narysowana klapa i tylne światła. W F11 bardziej mi się podobały. Nie poszaleli też z wyglądem tylnych świateł nocą.

Tutaj też uważam, że F10 (szczególnie przed liftem) ładniej prezentowało się w nocy.

Przód mi się podoba, szczególnie to co zawsze jest domeną BMW czyli niski przedni zwis. Od razu wiesz, że masz do czynienia z samochodem, który był projektowany jako RWD.

Opublikowano

G30 proporcje ma dobre. Mi nie podobają się przednie lampy gdy są wyłączone, jakoś nie mają wtedy kształtu i wyglądają jak puste oczodoły :)

No i irytowały mnie od dnia premiery paski ledowe zamiast halogenów, wyglądają jak ledy z allegro na golfie 3. Na szczęście da się je wywalić. Tak jak żaluzję :norty:


DSC-0418a.jpg

Opublikowano

Kolego jak wywaliłeś żaluzje i halogeny? Tzn czy musiałeś wstawiać kratkę od 50i/d ?


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Żaluzję wyjmuje się łatwo, po zdjęciu nerek (bardzo łatwo), trzeba "z czuciem" nagiąć zewnętrzną klapkę i wyjąć, jednocześnie naciskając obudowę żaluzji, pozostałe idą już same. Żaluzja jest z solidnego plastiku i nie ma ryzyka połamania.

Natomiast żeby wymienić kratki na te z 550i/d trzeba zdjąć zderzak i jest to dość trudne, jak ktoś nie robił tego wcześniej to lepiej niech się nie bierze za to. Dostęp do śrub przy błotnikach jest koszmarny, zatrzaski bardzo sztywne, trzeba mieć trochę doświadczenia i cierpliwości. Po zamontowaniu tych kratek trzeba pamiętać żeby wyjąć też zaślepki z nadkola by powietrze leciało na koła i hamulce, tak jak w 550, inaczej będzie hulać po komorze silnika.

Opublikowano

Kolega Mateusz, który krytykuje wygląd G30 - jak widać z podpisu - przesiadł się na Mietka - widać bardziej mu się podoba - z czym ja problemu nie mam, powiem więcej, każdy ma swój gust i upodobania - i OK, inaczej wszyscy jeździliby BMW i byłoby nudnie. Niemniej dziwię się, że aż tak może się "nie podobać" G30 - dla mnie to kwintesencja sportowej limuzyny - jak w reklamie :) Proporcje niemal idealne. Ale dodam, że chyba bardziej podobała mi się F10, a szczególnie M-pakiet - wygląda dla mnie obłędnie, mocarnie, czego niestety G30 nie ma w M-paku... jakby brakuje trochę pazura - ale to znowu moje subiektywne odczucia.

I te tylne lampy w F10, kapitalne są.


I w tym temacie biadolenia o G30 - mam silne wrażenie, że moja F10 LCI była bardziej dopracowana w szczegółach, bardziej dojrzała, tam niczego się nie czepiałem... schowki, nagłośnienie, tankowanie, był Sport+, otwieranie bagażnika nogą było lepsze... niestety czasem są zmiany dla zmian - a konkurencja wywołuje presję czasu a księgowi oszczędności = mamy nieprzetestowane niedoróbki...

Opublikowano
Mandus, popieram Twój post, dodam, że nie tylko Bmw tak ma ale podejrzewam, że wszystkie marki Premium idą w tym kierunku. Czy Mietek, czy Ałdi :wink: jak byśmy mieli możliwość dostania aut na testy na około 2 miesiące lub 2kkm to byśmy w każdej marce wynaleźli mankamenty (skrzypienia, trzaski i inne błędy) po takich testach można wybrać auto, mniejsze zło :lol: :wink: :P Takie czasy :wink:
Opublikowano
Kolego monogramus a co z podłączeniem tych ledowych pasków. Pozostawiłeś niepodłączone czy jak? Mnie się też bardziej tak podoba. Nie masz wówczas przednich przeciwmgielnych?
Opublikowano

A więc: potwierdzam, że PDC wyje bez sensu - to usypia czujność i może się zemścić (dotyczy wspomnianego Parking Assistant Plus).

 

Głupoty piszesz - Jak masz plusa to ustawiasz awaryjne zatrzymanie i w nic nie wjedziesz :)

Opublikowano

To jeśli wjeżdżasz tyłem w miejsce w garażu podziemnym (po obu stronach słupy, z tyłu ściana, boczne czujniki wyją jednostajnie) to nie hamujesz sam tylko liczysz na awaryjne zatrzymanie przed ścianą? Gratuluje zimnej krwi :)

Fakt, raz zahamował skutecznie sam tuż przed ścianą gdy obserwowałem wewnętrzny słup, jednak nie mam odwagi polegać na nim za każdym razem.

Oczywiście można by używać automatycznego parkowania, ale to trwa wieki.

Po tych kilku tygodniach teraz bardziej mi przeszkadza mały kontrast kolorów naniesionych na obraz z kamer, tzn jak na dźwięku nie można polegać (bo wyją boczne), to słabo widać różnicę między jasno czerwonym, czerwonym i bordowym. No i przy tej pogodzie to kamery trzeba sobie wycierać przed każdym parkowaniem :)

Opublikowano
W g30 wkurzają mnie foldery piosenek z USB. W F10 jak importowałem muzykę na dysk to była nazwa USB, USB1 itd. Wiedziałem co gdzie mam. A w G30 zrzucam piosenki i nie mogę ich znaleźć, nie mam folderów itd. Chyba, że jest jakiś haczyk a w instrukcji tego nie doczytałem..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Są foldery ale dobrze schowane ;)

jak jesteś w music collection to wchodzisz w search music (lupa) i później na samym dole jest browse folder i jak tam wejdziesz to masz foldery.

faktycznie mocno zakombinowali ale jeśli masz muzykę typowo z płyt to fajnie można się przełączać między albumami itp.

Opublikowano
No dobra, a jak ustawić w takim razie foldery, aby je zmieniał komputer samodzielnie po odtworzeniu utworów z danego folderu? Bo jakoś tego nie odkryłem i słucham albumów po kilka razy dopóki sam nie zmienię na inny :duh:.
Opublikowano
dodam, że chyba bardziej podobała mi się F10, a szczególnie M-pakiet - wygląda dla mnie obłędnie, mocarnie, czego niestety G30 nie ma w M-paku... jakby brakuje trochę pazura - ale to znowu moje subiektywne odczucia. I te tylne lampy w F10, kapitalne są.

Mam dokładnie te same odczucia. Jeżdżę g30 a poprzednią f10 sprzedałem kumplowi. I teraz, gdy się spotykamy i widzę poprzednie auto, to często wzdycham z zachwytu i nieco krytycznie patrzę na wygląd mego obecnego. Te f10 to chyba dotychczas najlepsze z wyglądu 5er - takie wulgarnie piękne.

Opublikowano

Każdy z nas ma inne odczucia i stanę jednak w obronie G30 (a w szczególności g31). Dla mnie to właśnie F10 jest trochę takie nijakie (takie jakieś baloniaste, zbytnio idące w kierunku komfortu kosztem "radości z jazdy") , po genialnej E60 (oczywiście również nie bez wad). I mimo wszystko dla mnie osobiście g30 wygląda lepiej niż F10. W środku tez mi bardziej pasuje g30. Środek E60 to trochę inna epoka więc nawet nie ma co porównywać. Jak by wszyscy mieli takie same gusta byłoby niesamowicie nudno :D

Ktoś już o tym wcześniej wspominał. :D

Opublikowano

A więc: potwierdzam, że PDC wyje bez sensu - to usypia czujność i może się zemścić (dotyczy wspomnianego Parking Assistant Plus).

Głupoty piszesz - Jak masz plusa to ustawiasz awaryjne zatrzymanie i w nic nie wjedziesz :)

 

Czytaj ze zrozumieniem cały wątek. Piszesz, jakbyś nie miał Parking Assistant Plus (albo stawiał auto w remizie, a nie w ograniczonym słupami garażu). Monogramus dobrze napisał:

To jeśli wjeżdżasz tyłem w miejsce w garażu podziemnym (po obu stronach słupy, z tyłu ściana, boczne czujniki wyją jednostajnie) to nie hamujesz sam tylko liczysz na awaryjne zatrzymanie przed ścianą? Gratuluje zimnej krwi :) (...)

 

A co do awaryjnego zatrzymania, to też nie działa idealnie, bo potrafi stanąć dęba przy byle okazji.

Opublikowano

A co do awaryjnego zatrzymania, to też nie działa idealnie, bo potrafi stanąć dęba przy byle okazji.

 

nic mnie tak nie wkur... jak to :D cofam, cofam, a tu nagle hamulec w podłogę. A najbliższa przeszkoda jest 20 m od auta :D

Opublikowano
A co do awaryjnego zatrzymania, to też nie działa idealnie, bo potrafi stanąć dęba przy byle okazji.

 

nic mnie tak nie wkur... jak to :D cofam, cofam, a tu nagle hamulec w podłogę. A najbliższa przeszkoda jest 20 m od auta :D

 

Jak masz mocno skręcone koła to wtedy tak się potrafi zachować :)

Opublikowano
Myślę, że traktuje koła jako przeszkodę - ale nie zawsze się tak dzieje, więc to tylko przypuszczenia. Dodam, że to się dzieje na płaskim terenie, więc nie widzę innego wytłumaczenia niż owe koła...
Opublikowano
Mnie dziś znowy wk...... jak jade i jest mrzawka, mam wycieraczki ma auto i więcej niż średnio czułe a one zaczynają z maksymalną prędkością działać. Ok ale przełączam na najniższą czułość a one dalej szaleją. Przełączam na średnie i dopiero zwolniły. Irytujące jak trzeba poprawiać funkcję auto. Wcześniej byłem zadowolony z pracy automatu ale może to kwestia zabrudzenia czy co.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.