Skocz do zawartości

Wszystkie wady G30


monogramus

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, czy kupiłeś c7 czy c8. Ja też chciałem przesiąść się do A7 c8, po jazdach próbnych przuciłem ten pomysł.

Obecne Audi spełniające normę WLPT mają taki Lag po wciśnięciu pedału gazu, że wolę wszystkie wady serii g30 niż tą jedną w Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Lagi w Vagu są wpisane w ich DNA. Chyba nawet sam Pan Bóg nie jest w stanie tego zmienić. Dla mnie kompromitacja, temat nie do pojęcia.

Co do BMW ostatnio żona się przejechała i dzwoni do mnie że auto zepsute, "jakby ktoś ciągną kierownicą na boki nie da się utrzymać auta w pasie :D :D - skąd to znamy. Chyba na kolejne auto trzeba Mercedesa spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam (ku przestrodze potencjalnych nowych właścicieli G30, którzy zamierzali kupić ten model i czytając to forum zaczynają się zastanawiać), że ja mam ponad 50.000km przebiegu i nic mi się niepokojącego nie dzieje, nie skrzypi deska, auto prowadzi się przyzwoicie itp. Absolutnie nie chcę zachwalać, że to idealne auto, takich nie ma, nawet poprzednia moja F10 LCI była dojrzalsza od obcenej G30, ale... jestem zadowolony. Najbardziej wkurza mnie delikatne skrzypienie (na dziurach) szyberdachu, dodam też, że jest mniej schowków czy też gorsze nagłośnienie Hi-Fi w stosunku do F10, ale to pierdoły.

Dla zasady czasem też taki pozytywny post przyda się w minorowym temacie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet poprzednia moja F10 LCI była dojrzalsza od obcenej G30

 

I nie czujesz się oszukany, że za więcej dostajem mniej? Bo ja bardzo. Ale mam nauczkę na przyszłość, jak z covid-19, testować, testować i jeszcze raz testować...

Za mało pojeździłem przed zakupem, więc pretensje mogę mieć wyłącznie do siebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@p0sitiv, nie czuje się oszukany właśnie z tego powodu co napisałeś - za bardzo uwierzyłem, że zawsze będzie tylko lepiej, bo to nowy model itp. więc ewentualne żale mogę mieć tylko do siebie.

Poza tym, mam więcej powodów do zadowolenia, bo zwyczajnie kupiłem "wyższy" model piątki od poprzedniej F10 - mam na myśli szeciocylindrowy silnik, M-pakiet, lepsze wyposażenie - więc to jakby mi rekompensuje inne niedoskonałości, ale jak ostatnio jechałem w sumie niezłą 520d kolegi (G30), to różnica na korzyść F10 jest znacznie bardziej widoczna... niestety to żałosna prawda.


Ale dodam coś bardzo oczywistego - dziś tak jest ze wszystkim, bo sprzedaje się rzeczy błyskotliwe, ponętne, ale puste jakościowo - w każdej dziedzinie... Szczególnie marki premium, które stały się ofiarami własnego sukcesu, marnie wypadają pod względem jakości i obsługi serwisowej (pogwarancyjnej). Jak pójdziecie np. do Renault, to można się jeszcze zaskoczyć pozytywnie - widać, że im jeszcze zależy, dobra obsługa i auta z pewnością nie tej klasy co BMW, ale oferujące bardzo dużo za znacznie mniej niż pseudo-premium. Akurat wymieniłem Renault, bo ostatnio robiłem tam zakupy, ale nie mam jakiegoś szczególnego sentymentu, takie tylko spostrzeżenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2002r. kupiłem swój pierwszy nowy samochód. Była to Skoda Superb 1,9tdi.

Pamiętam jaki wtedy był poziom obsługi właścicieli Superbów w Skodzie.

Jak to mawiał Dario w Ślepnąc od Świateł:

Tak proszę Pana, oczywiście proszę Pana...:)

Nigdy nie zabrakło samochodów zastępczych, odbiór samochodu z serwisu do godziny 22.00. Ale pewnie teraz w Skodzie też już nie jest jak drzewiej bywało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W toyocie z zastępczym może tak łatwo z zastępczym nie było ale naklejki ochronne na progu czy kołpaki z których złuszczyła się farba.

Zero dyskusji. W JLR dramat.

Mazda też nie pyszczyła.


Coraz mniej chęci mam na bmw i inne "premium".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również wszystko w najlepszym porządku i jestem bardzo zadowolony z auta. Audi to porażka pod względem serwisu, ale z ciekawości posłucham co opowiadają użytkownicy A6. Jak komuś zależy na super obsłudze - to zostaje Lexus.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to jest zależne od danego Salonu/ASO i to nieważne jaka marka. Tam gdzie serwisuje teraz swoją g30, w większości pobytów dostałem auto zastępcze na czas serwisowania mojego auta, ceny też maja konkurencyjne w stosunku do ASO np: Wawa czy Białystok. Co do samego auta, jestem zadowolony, trafiła 2 razy do ASO z awarią, ale wymieniono wszystko na gwarancji bezproblemowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W moim G30 przy przebiegu okolo 50 tysiecy kilometrow pojawily sie klopoty z elektrycznym ustawianiem kierownicy. Problem jest o tyle irytujacy, ze kolumna kierownicza po zgaszeniu silnika automatycznie skraca sie i podjezdza do gory. Po odpaleniu silnika powinna automatycznie wracac do zapamietanego polozenia, jednak wyjezdza na dlugosc pozostajac nienaturalnie wysoko, przy czym nie sposob jej opuscic. Po zameldowaniu usterki w serwisie powiedziano mi ze to znana bolaczka G30, wymieniono na gwarancji modul sterowania dodatkowo na czas naprawy BMW udostepnilo samochod zastepczy. Problem jednak szybko wrocil. Jedyne rozwiazanie, ktore sprawdza sie w praktyce, to nie dotykanie wienca kierownicy az przyjmie ona pozycje do jazdy, co jednak trwa irytujaco dlugo. Silnik wyje w garazu, a ja musze czekac cierpliwie stosunkowo dlugo az auto bedzie gotowe do jazdy. Byc moze da sie opcje automatycznego przestawiania kierownicy celem wygodnego wysiadania jakos zdezaktywowac w menu?

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to jest zależne od danego Salonu/ASO i to nieważne jaka marka. Tam gdzie serwisuje teraz swoją g30, w większości pobytów dostałem auto zastępcze na czas serwisowania mojego auta, ceny też maja konkurencyjne w stosunku do ASO np: Wawa czy Białystok. Co do samego auta, jestem zadowolony, trafiła 2 razy do ASO z awarią, ale wymieniono wszystko na gwarancji bezproblemowo.

 

Ja serwisuję w Inchcape Poznań. Problemów z samochodzami zastępczymi nie było do czasu, aż odeległy o 11km Lidl Polska nie zakupił kilkuset BMW dla pracowników centrali.

Nagle stał się najważniejszym klientem i zaczął się problem z dostępnością samochodów zastępczych.


Pomjam fakt, że w Tarnowie Podgórnym, gdzie mieszkam , a Lidl Polska ma centralę BMW stały się popularne jak białe Skody...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna wada po kilkutygodniowym użytkowaniu g30 to regulacja kierownicy a konkretnie zbyt mała możliwość obniżenia kierownicy .

Odnosząc się do wad , które zostały opisane na wątku nie występują takowe . Auto , zawieszenie sportowe, prowadzi się rewelacyjnie w pełnym zakresie prędkości ,klimatyzacja działa precyzyjnie , plastiki nie dają powodów do narzekań itd . W porównaniu do nowej e klasy , również użytkuje , nie ma porównania zarówno jesli chodzi o spasowanie jak i użyte materiały . Generalnie auto godne polecenia w wyposażeniu m pakiet na 20 calowych kołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak zastanawiam się jakim cudem u niektórych nie ma usterek o których wszyscy piszą.


U mnie auto z 7/2019 ma chyba wszystkie

- klimatyzacja która działa po wejściu do gorącego auta ok czyli zaczyna dmuchac zimnym po czym po kilku minutach zaczyna ledwo dmuchać i trzeba przestawić na 16 stopni bo nawet zwiększenie prędkości wentylatora nic nie daje (wszystko to w auto)

- niestabilność przy lekkim wietrze i prędkości =>140kmh

- na każdej dziurze trzeszczące plastiki

- szarpiąca szkrzynia przy niskich predkosciach

- szum wiatru od 80kmh

- wibracje silnika na postoju jak w ursusie do tego podczas jazdy dźwięk jakby cały czas na za niskim biegu sie jechało

- systemy asysty ktore trzeba wyłączać bo gdy włączone to albo nie aktywują sie lub jak się aktywują to proboją rozbić auto ściągając na krawężniki lub na środkowa linie i wyłączając się w połowie lekkiego zakrętu.


Oczywiście serwis stwierdza ze wiekszosc tych wad zna i ten model tak ma....

Zgadzam sie z przedmówca ze regulacja kierownicy jest zdecydowanie za mala, nie da sie dac niżej


Jak tylko kończę leasing to sprzedaje ten badziew i nigdy więcej BMW (powrot do audi A6 będzie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zastanawiam się jakim cudem u niektórych nie ma usterek o których wszyscy piszą.


U mnie auto z 7/2019 ma chyba wszystkie

- klimatyzacja która działa po wejściu do gorącego auta ok czyli zaczyna dmuchac zimnym po czym po kilku minutach zaczyna ledwo dmuchać i trzeba przestawić na 16 stopni bo nawet zwiększenie prędkości wentylatora nic nie daje (wszystko to w auto)

- niestabilność przy lekkim wietrze i prędkości =>140kmh

- na każdej dziurze trzeszczące plastiki

- szarpiąca szkrzynia przy niskich predkosciach

- szum wiatru od 80kmh

- wibracje silnika na postoju jak w ursusie do tego podczas jazdy dźwięk jakby cały czas na za niskim biegu sie jechało

- systemy asysty ktore trzeba wyłączać bo gdy włączone to albo nie aktywują sie lub jak się aktywują to proboją rozbić auto ściągając na krawężniki lub na środkowa linie i wyłączając się w połowie lekkiego zakrętu.


Oczywiście serwis stwierdza ze wiekszosc tych wad zna i ten model tak ma....

Zgadzam sie z przedmówca ze regulacja kierownicy jest zdecydowanie za mala, nie da sie dac niżej


Jak tylko kończę leasing to sprzedaje ten badziew i nigdy więcej BMW (powrot do audi A6 będzie)

 

Kolego

Dla pocieszenia....

U mnie już 60 tyś. Na liczniku i żadna Twoja przypadłość nie występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Po 18 miesięcznym użytkowaniu i przebiegu lekko ponad 60 tys kilometrów wady jakie dostrzegam to słabej jakości przecierająca się tapicerka sķórzana, mało wydajna klimatyzacja żyjąca swoim życiem, łatwo brudzący się i bardzo uciążliwy w czyszczeniu wyświetlacz lcd przed kierownicą. Innych problemów i wad nie dostrzegam, skrzynia, pewność i stabilność prowadzenia, silnik, komfort, jakość wykonania etc - wszystko jest git.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.