Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Oczywiście masz rację, lasery tak jak mówiłem - jedynie ciekawostka ;)
  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Możliwe, choć gdybym miał jeździć z tyłu to bym celował w 7 i to najlepiej long. Jak konfigurowałem 5 to laserów jeszcze nie było tylko full LED, pewnie po lifcie wejdą. Ale było mnóstwo rzeczy, których w 3 raczej nie ma i nie będzie, to jest zrozumiałe (np. NightVision, masaże, wentylowane fotele, audio Bowers&Wilkins itp.).

 

Na koniec po 4 latach i tak koło 100 do wzięcia z wyjściowych 350.

Deal.

:twisted:


Zwłaszcza, po tej zmianie budy.

:duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyjściowo było 525k, ale i tak nie wiem o co Ci człowieku chodzi. Nie bądź takim materialistą. A za stówkę możesz kupić 20d, a nie 540ix ze wszystkim na pokładzie.
Opublikowano
w G20 jest przepaść względem f30 nie mówiąc już o e9x.

 

A czy możesz wypowiedzieć się jak w twoim odczuciu ma się prowadzenie względem starszych serii oraz względem g30?

Osobiście na codzień jeżdżę g30 bądź passatem b8. Różnica spora ale często mam wrażenie że więcej czuje na kierownicy w passacie niż w g30. Natomiast ostatnio miałem okazję przejechać się e90 które miałem kilka lat temu . Po 200m było "wooow" czemu moje g30 jest tak bezpłuciowe :cry2:

Opublikowano

Gdy moje g30 stalo w serwisie dostalem na kilka dni g20 z 20d. Ogolnie warzenie niesamowite po przesiadce do g20, auto odczuwalnie duzo lzejsze, dynamiczne i o wiele bardziej bezposrednie od g30. Samo dazenie do redukcji masy jest wyraznie odczuwalne, trojka niesamowicie zwinnie daje sie prowadzic. Spore wrazenie robi tez to, co wyciagnieto z 20d, setke zamyka w 7 sekund, to osiagi porownywalne do 270 konnego e90 330i w automacie, przy tym zuzycie paliwa wyszlo mi na poziomie 4,5 litra ropy na 100 km w cyklu mieszanym.

Po odebraniu mojego g30 nie zalowalem jednak ze musze wrocic do piatki, czuje sie ze to auto o wiele bardziej prestizowe, wszystko w nim sprawia wrazenie, ze jest przynajmniej o klase albo dwie lepsze. G30 spisuje sie idealnie jako biznesowa limuzyna i moze po prostu bardziej pasuje do kierowcy, ktoremu znacznie blizej do piecdziesiatki niz do trzydziestki ;)

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Czyli jest nadzieja że z fl bądź nowa seria poprawia właściwości jezdne na tyle żeby można było śmiał znów kupić 5tke :lol:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie,

Czy w waszych g30/31, w których był problem z działaniem klimatyzacji, serwisowi udało się go opanować?

Z nastaniem ciepłych dni, moja klima zaczęła szaleć jak nigdy. W trybie auto praktycznie nie da się jej używać.

Siłę nawiewu dla auto mam ustawioną na minimu, a klima dmucha na maksa (dla temp. 20-21) by zachwilę wyciszyć się praktycznie do zera (prawie nie udzie wyczuć wylatującego powietrza z kratek) by za kilka minut znów dmuchać z maksymalną siłą.

Sytuacja wygląda jeszcze gorzej kiedy włączone są 4 strefy. Swoją drogą, 4-strefowa klimatyzajca nie zapamiętuje wyłączenia. Po ponownym uruchomieniu samochodu jest znów aktywna.

Czy BMW wgrywa jakieś nowe oprogramowanie klimy?

Opublikowano

Wgrywa, tylko, że nic Ci to nie da, niestety... (chyba, że od jesieni coś się zmieniło)

Mi dodatkowo jeszcze SYNC się wyłączało - pomogła wymiana panelu. Ale szczególnie przy spokojnej jeździe na trasy powyżej 40 min. działanie klimatyzacji moim zdaniem jest fatalne.

Opublikowano
Panowie,

Czy w waszych g30/31, w których był problem z działaniem klimatyzacji, serwisowi udało się go opanować?

Z nastaniem ciepłych dni, moja klima zaczęła szaleć jak nigdy. W trybie auto praktycznie nie da się jej używać.

Siłę nawiewu dla auto mam ustawioną na minimu, a klima dmucha na maksa (dla temp. 20-21) by zachwilę wyciszyć się praktycznie do zera (prawie nie udzie wyczuć wylatującego powietrza z kratek) by za kilka minut znów dmuchać z maksymalną siłą.

Sytuacja wygląda jeszcze gorzej kiedy włączone są 4 strefy. Swoją drogą, 4-strefowa klimatyzajca nie zapamiętuje wyłączenia. Po ponownym uruchomieniu samochodu jest znów aktywna.

Czy BMW wgrywa jakieś nowe oprogramowanie klimy?

 

Mam tak samo. Tragedia. Trzeba cały czas poprawiać i kombinowac żeby sie nie spocić lub nie zmarznąć. W A6 nigdy nic nie musiałem zmieniać jak było raz ustawione.

Opublikowano

Ja tego nie miałem w żadnym innym samochodzie, a trochę ich było przez 20 lat...

Pytanie czy komuś ten problem skutecznie rozwiązali.

Opublikowano

Od dwóch lat walka, przez ostatnie kilka miesięcy już się cieszyłem, bo nie marzłem zimą, było ok, wyszło słońce no i..... się zgrzałem.

Problemy występują bardzo losowo, jak było za zimno to nie można było zmusić klimy do grzania, a jak za ciepło to na odwrót.

Programowania, wymiana panelu sterowania, wymiana modułu rozdziału ciepła (usterka braku grzania ustąpiła od razu), nabijanie klimy bo były braki.

Mama podejrzenie, że teraz klima też wymaga dobicia, samochód nowy z salonu bez żadnych przygód.

Generalnie ręce opadają, serwis robi, ale też jest zmęczony powracającymi problemami z klimą, z którymi nie wie co robić.

Od dawna jest procedura "badań" układów klimatyzacji w G30 niczym praca doktorska.

Opublikowano

Na niemieckim forum też jest duży wątek na ten temat.

Próbowałeś sterować kratkami od nawiewu? Jeśli dobrze kojarzę jakiś czujnik klimy jest chyba na spodzie lusterka i nie powinno na niego wiać.

Sterowanie temperatura tułowia nic nie zmienia?

Opublikowano

Sęk w tym, że tak nie powinno być.

Ustawiam klimę na zadaną temperaturę i zapominam o temacie. A tutaj dzieje się szaleństwo. Albo dmucha na maksa, albo nie dmucha wcale. Działa zero-jedynkowo.

Opublikowano

Koledzy,


Której klimy dotyczą te problemy ? Czy tej czterostrefowej wszystkomającej czy tej "zwykłej standardowej" też ?

Opublikowano

Ja mam standard i też walczę.

Raz działa normalnie, innym razem szaleje, bez reguły.

Szczerze to nawet tego nie zgłaszałem nigdy ale i tak nie wierzę że coś by z tym zrobili :(

Nauczyłem się ręcznie tym sterować i w momentach krytycznych da się jechać, ale dochodziło

do sytuacji że przy +30 na zewnątrz waliło mi ciepłym powietrzem jeszcze :lol:

Opublikowano
Dokładnie tak, 32 stopnie na dworze, miasto, korki, a tu gorącym powietrzem po stopach...
Opublikowano

Od tego jest serwis

PS

Co do A6 - w Skodzie też mi wiało i to był jakis problem w ustawieniach; w G30 miałem raz taką sytuację, ale tylko raz, więc serwisu nie odwiedzałem

Opublikowano
Ja mam zwykłą klime. Problem wiania gorącym powietrzem pojawia się tylko przy bardzo wysokich temp ( powyżej +30). Na codzień jeżdżę na "auto" ale i tak nie jestem do końca zadowolony. Drugie auto passat b8 - tam jak raz ustawie to zapominam o korygowaniu
Opublikowano
Witajcie, przeglądam forum i znalazłem podobne tematy jednak ciągle nie znalazłem rozwiązania problemu. Jeśli jest gdzieś to przekierujcie mnie proszę, jeśli nie, to może ktoś coś będzie w temacie wiedział. Otóż w BMW 520i G31 przy prędkości 125-135km/h na kierownicy i budzie wyczuwalne są delikatne wibracje (drgania, mrowienie). Oczywiście pierwsza diagnoza jaka była to koła. Koła były wielokrotnie wyważane, a opony zmieniane, na nowe, na zimowe, na letnie. Na każdych jest to samo. Wibracje pojawiają się jakby cyklicznie - rozpoczyna się od delikatnych, następnie narastają by po chwili znowu zniknąć, po czym cała sytuacja rozpoczyna się od nowa. Wszystko wyczuwalne jest tylko przy powyższej prędkości. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym? Samochód jest na gwarancji jednak nawet serwis rozkłada ręce i nie wie co mają wymienić by pozbyć się problemu. Z góry dziękuję za pomoc.

@Lorensz mialem podobnie w F10 525 xDrive. Do wymiany bylo to:

https://allegro.pl/oferta/lacznik-elastyczny-walu-bmw-5-f10-f11-10-17-8701203326?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Cz%C4%99%C5%9Bci+samochodowe&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci|1539874513|g|c&ev_adgr=|59073306472|292486833006|&utm_term=pla-466190390843||-|-9067555|&utm_content=|pla|mc:138402276-p:8701203326|&gclid=EAIaIQobChMI__Hew6Kz6QIVhKsYCh1ANQdOEAQYAiABEgL3tPD_BwE



Ale moze byc tez to:

https://priceoff.pl/BMW-F10-F20-tlumik-drgan-kolo-pasowe-7619245-p1650

Opublikowano
A ja myslałem ze kolejne po g30 bedzie a7. Jakoś tak miałem cichą nadzieje ze tam poczuje serwis premium i dopracowanie auta min na poziomie F10 FL, tyle że hej do przodu z technologią... :cry2:

Ja tak zrobiłem. Jeżdżę A7 od 2 lat (45 000 km) i nie ma problemow. Serwis tez wyraźnie bardziej kulturalny (ale to raczej zależy od właściciela i pracowników a nie od marki).

Teraz przymierzam się do zakupu G30 na drugie auto... ale z tego co widzę w temacie, to zaczynam mieć wątpliwości (awaryjna klimatyzacja).

Czy ktoś z was miał problemy z silnikiem 530i ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.