Skocz do zawartości

Wszystkie wady G30


monogramus

Rekomendowane odpowiedzi

Warto znaleźć miejsce, gdzie wyważają dobrze. Ja sam miałem przez jakiś czas sytuacje, że wracałem po wyważeniu nowych opon "bo muszą się ułożyć", czy inne bzdety, raz jeździłem po kilka razy, bo ciągle biło, często w jakiś specyficznej sytuacji (na zakręcie, tylko w danym zakresie prędkości, etc). I to nie tak, że na jednym aucie jeden komplet, ale 2 różne BMW (F10, F13) i różne zestawy opon (runflat, nie runflat, zimowe i letnie).


Potem znajomy podczas luźnej rozmowy jak to słabo z tym wyważaniem kół jest powiedział mi, że to samo przechodził w tej samej lokalizacji, a od kiedy jeździ w inne miejsce problemy ustały. Z niedowierzaniem pojechałem, wyważyłem i sezon miałem z głowy, zero problemów, można cieszyć się radością z jazdy. Tak że polecam, dobry, sprawdzony zakład wart jest każdych pieniedzy dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Tylko niestety taki dobry sprawdzony to jest jeden na 50 :? Wielu ma sprzęt a i tak albo zle skalibrowany albo brak wiedzy czy umiejętności. Bardzo duży problem z tym jest jak ktoś ma większe koła zwłaszcza że i opony nie są idealne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że piszesz z W-wy. Na tym forum dopatrzyłem się dobrych komentarzy odnośnie http://wulkanizacja24h.pl/ z Wawelskiej. Nigdy tam nie byłem, nie wiem jak robią, nie polecam, po prostu daję cynk, wydaje mi się że warto sprawdzić skoro kilkukrotnie na forum było o tym punkcie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że wszyscy radzicie dobrze wyważyć koła. Bardzo dziękuję za te odpowiedzi. Na pewno zrobię to jeszcze raz. Jestem jednak z Trójmiasta więc muszę tutaj dobrze poszukać solidnego wyważacza :-). Gdyby to jednak nie były koła czy ktoś z Was ma jakąkolwiek podpowiedź co to może być?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz RunFlat ?

Mam i run flat (zimowe) i zwykłe (letnie). Na obu jest to samo.

 


Miałem to samo ale przy predkosci 60-65km/h dopoki nie wyważyłem na maszynie z testem drogowym. Takze mam ruflaty letnie i zimowe. Teraz czasami czuje male wibracje ale tylko gdy opona jest zimna. Chwile przejade i jest ok. Letnie 19" Michelin Primacy 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Masz RunFlat ?

Mam i run flat (zimowe) i zwykłe (letnie). Na obu jest to samo.

 


Miałem to samo ale przy predkosci 60-65km/h dopoki nie wyważyłem na maszynie z testem drogowym. Takze mam ruflaty letnie i zimowe. Teraz czasami czuje male wibracje ale tylko gdy opona jest zimna. Chwile przejade i jest ok. Letnie 19" Michelin Primacy 3

 

To akurat bardzo częsta wada obecnie produkowanych opon tak zwane "odgniatanie". Dlatego najlepiej przejechać kilka km przed wyważeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat bardzo częsta wada obecnie produkowanych opon tak zwane "odgniatanie". Dlatego najlepiej przejechać kilka km przed wyważeniem.

A co ma się odgnieść jeżeli opony wiszą?


Kwestia tych wibracji, to zakładki poszczególnych warstw gumy.

Info od człowieka, który wie co mówi o oponach i ich produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam opony Pirelli Cinturato ori na których odebrałem G30 3 lata temu juz prawie oraz Michelin Alpin 4 zimówki zakupione w sumie 2 miesiące po odbiorze auta także w salonie w zestawie z felgami 18ki. Nigdy jeszcze nie odczuwałem jakichkolwiek wibracji itp. Zawsze robię wymiane u tego samego wulkanizatora juz od chyba 5 lat. Ma tradycyjny sprzęt do wyważania. Nigdy też nie robiłem geometrii od nowości.


Czy przez ostatnie np 2 lata tak bardzo pogorszyła sie jakośc opon czy to kwestia jakichś gorszych partii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To akurat bardzo częsta wada obecnie produkowanych opon tak zwane "odgniatanie". Dlatego najlepiej przejechać kilka km przed wyważeniem.

A co ma się odgnieść jeżeli opony wiszą?


Kwestia tych wibracji, to zakładki poszczególnych warstw gumy.

Info od człowieka, który wie co mówi o oponach i ich produkcji.

Czytaj ze zrozumieniem pisalem do kolegi który mówi o wibracjach przez pierwsze kilometry, które potem ustępują. Z wielu opon robi się lekkie jajo jak auto postoi kilka godzin nie mówiąc już o kilku dniach. Widać to na maszynie,że opona "chodzi" i takie coś jest w tym momencie nie do wyważenia idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj ze zrozumieniem pisalem do kolegi który mówi o wibracjach przez pierwsze kilometry, które potem ustępują. Z wielu opon robi się lekkie jajo jak auto postoi kilka godzin nie mówiąc już o kilku dniach. Widać to na maszynie,że opona "chodzi" i takie coś jest w tym momencie nie do wyważenia idealnie.

 

To pisz bez skrótów myślowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co, nie wiem czy ktoś tu o tym mówił, ale to auto jest jakieś w środku małe,nie jestem jakimś wielkoludem, ale G30 w środku jest ciasne, nie mam pojęcia jak sobie radzą posiadacze serii trzeciej

wczoraj wybraliśmy się na małe zakupy spożywcze, bagażnik OK, ale jak to zwykle bywa jeszcze coś do środka się wrzuca, baby torebka wiecie jakie one teraz te torebki mają (wielkości walizki), nie ma miejsca pod nogami już słyszę pod nosem narzeka , tyłu fotelik, już widzę pokopane butami fotele ,aż mnie trzęsie na ten widok,chyba dobrze zrobiłem ze nie sprzedałem jeszcze E66, mam mieszane uczucia co do wyboru G30

BMW sie nie psuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
już widzę pokopane butami fotele ,aż mnie trzęsie na ten widok

 

Na to kupuje się pokrowiec https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/2448367-oslona-oparcia-fotela-i-podkl-fot-dz


A jak komuś ciasno w G30 to polecam mniej żreć lub więcej biegać albo jedno i drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co, nie wiem czy ktoś tu o tym mówił, ale to auto jest jakieś w środku małe,nie jestem jakimś wielkoludem, ale G30 w środku jest ciasne, nie mam pojęcia jak sobie radzą posiadacze serii trzeciej

wczoraj wybraliśmy się na małe zakupy spożywcze, bagażnik OK, ale jak to zwykle bywa jeszcze coś do środka się wrzuca, baby torebka wiecie jakie one teraz te torebki mają (wielkości walizki), nie ma miejsca pod nogami już słyszę pod nosem narzeka , tyłu fotelik, już widzę pokopane butami fotele ,aż mnie trzęsie na ten widok,chyba dobrze zrobiłem ze nie sprzedałem jeszcze E66, mam mieszane uczucia co do wyboru G30

 

BMW zawsze były najmniejszmi samochodami we wnętrzach w swoich kategoriach. Sam mam G31 i handlowiec w Oktawia ma podobnie miejsca z tyłu co u mnie.

Nie uważam że to minus, BMW tak ma.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dla mnie to akurat zaleta, lubię jak w aucie jest przytulnie i jak auto otacza kierowcę. Jak ktoś lubi wozić powietrze i jeździć trzydrzwiową szafą to wybiera inne marki albo kupuje autobus, proste i oczywiste. Zgodzę się jedynie z tym, że seria 3 rzeczywiście jest nieco klaustrofobiczna. Ale nic nie przebije chyba najnowszego Focusa, raz takim jechałem i czułem się dosłownie jak sardynka w puszce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dla mnie to akurat zaleta, lubię jak w aucie jest przytulnie i jak auto otacza kierowcę. Jak ktoś lubi wozić powietrze i jeździć trzydrzwiową szafą to wybiera inne marki albo kupuje autobus, proste i oczywiste. Zgodzę się jedynie z tym, że seria 3 rzeczywiście jest nieco klaustrofobiczna. Ale nic nie przebije chyba najnowszego Focusa, raz takim jechałem i czułem się dosłownie jak sardynka w puszce.

Niedługo lincoln będzie dla was za mały :D

G20 ma długość jak E39 a nawet jest sporo szersza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wiesz, kiedyś 4-osobowe rodziny jeździły na zagraniczne wakacje Maluchami. No i o czym to świadczy? Można, ale czy to jest wygodne to już inna sprawa. Nie wiem jak jest w G20, bo jedyna trójka do jakiej się przymierzałem to było E90, ale jak tylko wsiadłem to od razu wybiłem sobie ten pomysł z głowy. Trwało to pół minuty. Potem doszła też kwestia wyposażenia (wtedy jeszcze nie wiedziałem, że w 3 nie ma np. foteli Komfort i wielu gadżetów dostępnych dopiero w 5 i 7) no i tak zostałem z serią 5 na dłużej (E60, F10, G30).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Komfortów niestety brak ale g20 w tej chwili może mieć lasery a g30 chyba jeszcze nie (poza M5) :)

To oczywiście ciekawostka, w 5 zawsze wygodniej ale w g20 z tylu raczej nikomu nie zabraknie miejsca. Jest przepaść względem f30 nie mówiąc już o e9x.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Możliwe, choć gdybym miał jeździć z tyłu to bym celował w 7 i to najlepiej long. Jak konfigurowałem 5 to laserów jeszcze nie było tylko full LED, pewnie po lifcie wejdą. Ale było mnóstwo rzeczy, których w 3 raczej nie ma i nie będzie, to jest zrozumiałe (np. NightVision, masaże, wentylowane fotele, audio Bowers&Wilkins itp.).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.