Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Dokaldnie z takim Jeździłem 9 lat w e60 przy sprzedaży wymontowalem i teraz będę montował do g30. Rewelacyjnie się spisuje i nawet nie wyobrażacie sobie jaki wytrzymały!

  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Opublikowano
Moje G30 LCI tez tak brzeczy. Sprawdze te gasnice…

 

Byłem rano w serwisie. Znany temat podobno.

Odkręcili gaśnicę z mocowaniem z pod fotela pasażera. Mocowanie zostanie w domu, a gaśnicę włożyłem do bagażnika tam gdzie apteczka.


W końcu cisza.

 

Byłem tydzień temu w serwisie. Stwierdzili, że "faktycznie źle jest to w ogóle przykręcone - tak nie może być - poprawimy" ... Posiedziałem w poczekalni z półtorej godziny, dostałem kawkę, posiedziałem sobie w każdym modelu jaki mieli na salonie. Odebrałem umyte auto i stwierdziłem, że jest git. No i było git może jakieś pół dnia. Myślę, że u mnie skończy się tak samo jak u Ciebie - ten uchwyt wyląduje albo w garażu, albo to przykręcę jakoś do boczka bagażnika. Póki co torba z auchana wepchnięta pod spód robi robotę :P :8)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jest jakiś tutorial demontazu boczków w bagażniku G30 17’? Na nierównościach czasami słuchać jakis cykanie/chlupanie/obijanie przewodów ch… wie jeszcze jak to nazwać w okolicy właśnie za boczkami w bagażniku. Dziwek ledwo co słyszalny ale jak raz się usłyszało to się niestety nie odsłyszy i człowiek się wsłuchuję jak głupi i nakręca… Miał ktoś podobne dziwieki? Jak zdemontować bezpiecznie boczki żeby nic nie uszkodzić?
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

W dniu 20 Sie 2021 14:37 napisałem, że postaram sie porównać BMW 5 G31 z Audi A6 Avant (oba w wersji silnikowej 2l diesel 190/204KM 4x4)

Być może pomogę komuś w decyzji, ale oczywiście to tylko subiektywna ocena.

Swój komentarz oprę o wcześniej przygotowaną listę problemów/zalet BMW.


Komentarz czerwony ocena A6:

- geomentria (w zwiazku z niestabilnoscia) - wielokrotnie wizyta w serwisie po zakupie, zwyczajnie myślałem, że dostałem auto które spadło z lawety i szukałem poważnych uszkodzeń w układzie jezdnym. Pomogła trochę zmiana na R19, a najbardziej pomaga pogoda bezwietrzna. Właśnie stuknęło 40Tkm, nad autem panuje się bez problemu przy prędkościach nawet >200km/h i wietrze bocznym przekraczającym 20km/h (Iphone)

- wymiana koncówek wydechu bo sie odbarwiły (podobno znany problem) - moje po 155Tkm dawno straciły chromową powłokę. Są koloru żółto-brązowego. Brak końcówek wydechu :)

- ubytki płynu chłodzącego (serwis mowi że to normalne) - przy trzeciej dolewce w ciągu roku zgłosiłem temat do serwisu, przyjechała laweta i zabrała auto - wymiana chłodnicy EGR (pomogło) Raz zwariowały mi światła, po h wróciło wszystko do normy

- wysokie spalanie / głośna praca silnika (serwis mowi że wszystko w normie) - praktycznie od miesiąca, gdy auto jest zimne i w momencie przyspieszania, słyszę tłumik pod maską silnika - serwis nie dopatrzył się problemu Brak jakichkolwiek tego typu problemów, auto wg mnie jest lepiej wyciszone - mam komplet szyb dzwiękoszczelnych

- niestabilnosc przy lekkim wietrze (serwis mowi że ten model tak ma) - to katastrofalna wada mojego egzemplarza. Auto pływa i skacze przy większych prędkościach. Chyba już się przyzwyczaiłem, ale ten problem zdecydował, że nie będzie następnej BMW5 Tak jak pisałem wyżej temat nie istnieje. Musze jednak dodać, że mam swoją teorię odnośnie poprawy tego aspektu w BMW. Ostatni rok jazdy BMW nie był mocno uciążliwy w tej materii. Uważam patrząc na forum tu ale i niemieckim, że problem po cichu serwis lekko poprawił. Zwrócicie proszę uwagę, ze topik zniknął we wpisach, przesunął sie głęboko w dół

- Skrzypiacy fotel kierowcy (na chwile obecna samo ustało) - Mpakiet, skrzypi jak stary tapczan na każdym zakręcie. Audi nawet nie stęknie, ale wiem, że niektórzy narzekają na skrzypienia. Nie dotyczy to mojego egzemplarza. 100% ciszy

Dodatkowo:

- "mlaskające" plastiki przy nagrzanym wnętrzu i chłodzącej klimatyzacji - do wyrównania temp. koncert jak w gabinecie prezesa (tego od kota) Jak wyżej, to pierwsze moje tak ciche i nieskrzypiące auto

- Irytujące detale: korek AdBlue nie da się wykręcić aby go nie urwać z taśmy łączącej z samochodem (trochę śmieszne) Tu wogóle zrezygnowali z tego łączenia :), więc korek na dach przy tankowaniu

- tankowanie Adblue na "cykanego", czasami jak się spieszy to krew zalewa. Biorąc pod uwagę mój styl jazdy (autostrada) max 7 tys.km zasięg. Czyli praktycznie tankowanie raz na miesiąc. Tankowanie bezproblemowe do strzału - no ale kiedy ta rezerwa się zapala, hym to inna historia. Opiszę ją poniżej

- brak jakiegokolwiek haczyka w bagażniku Touring prawie simply clever :) są haczyki, siatka i szyny - ale pewnie dokupiłem coś porażony ascetyzmem BMW

- nawigacja jako sama - prowadzi na bagna, a kuriozalną akcją było zdarzenie we Włoszech, gdzie kazała mi zjechać z autostrady przed bramkami w biegu drogi i po zapłaceniu na zjeździe skierowała mnie z powrotem na autostradę i do bramek głównych - do tej pory śmieje się ze mnie żona za te 7€. Nawigacja w Audi to inna bajka, dwa poziomy wyszukiwania, włącznie z Google, każdy adres po frazie. BMW tu kompletnie nie istnieje. Sposób wpisywania, możliwości szukania w trasie i intuicyjność sytemu to inna liga. Oczywiście nie znam najnowszej wersji BMW, piszę o systemie montowanym w aucie rok 2018. No i automatyczne aktualizacje, takie proste a jak trudne dla BMW.

- nawigacja jako RTTI - pokazuje totalnie odjechane korki na A1 (np: 20 min, a na bramkach stoją 3 samochody). W Niemczech jednak uratowała mi kilka razy skórę :) zmieniając trasę. jak w google, a może lepiej. Testuje na bramkach teraz wakacje, jak dotąd 0 pomyłek. Czerwona linia na mapie znaczy stop

- brak możliwości sterowania głosem niby jest, ale słowo niby jest kluczem, ...mówiąc trzeba być bardzo precyzyjnym

- wpisywanie z gładzika - koszmar (test - wpiszcie Ł) inna bajka, ekran i pisanie nie po literze ale całych słów, 99% skuteczności, kto wpisuje Ł z gładzika w BMW wie o czym mówię

- wyszukiwanie adresów - bardzo ciężko (na szczęście można to zrobić w aplikacji i przesłać).Oczywiście opcja aplikacji działa świetnie, również w zegarku, tak jak pisałem dwupoziomowe szukanie, wszystko co jest w google masz na ekranie - rewelacja

- nie pisałem tego wcześniej, ale po wyjściu ze standardowych foteli M-Pakiet BMW (ca.2h - droga), bolał mnie zwyczajnie tyłek i noga, siadając na krześle w domu odczuwałem ulgę - temat ustąpił w Audi w fotelach S-line

Co mi jednak będzie brakowało:

- skrzynia - świetna Pierwszy poważny zoonk ze strony Audi. Masakra lag, jeżdżę na S, bo przy Start/Stop można zwyczajnie nie zdążyć wyjechać na czas - uważam, że jest to zwyczajnie niebezpieczne

- podpowiadania następnego kroku w nawigacji wyświetlanego pod obrotomierzem. Jest w Audi również, tylko nie umiem ustawić żeby były bramki z płatnościami :(, przydaje się zagranicą

- mimo wszystko (2.0 D)silnik ładnie brzmi. Sądzę, że w BMW był to efekt skrzyni, zmiana biegów odbywa się aksamitnie, przyjemnie dla ucha, niestety w Audi tego brak. Sam silnik jest przyjemny, czuć jego kulturę pracy mimo dychawicznego 2.0


Dodatkowo kilka wisienek z serii co mnie denerwuje w Audi:

1. Największy problem 1l oleju co 5-6 tys.km - serwis mówi że wszystko jest OK, zwyczajnie za szybko jeżdżę :):):) - kupiłem 4x 1l do bagaznbika i na serwis po 30 tys. wjeżdżam z wymienionym olejem :)

2. Kupiłem z premedytacją 71l pojemność zbiornika - co z tego jak przy 0 zasięgu wchodzi tylko 65l (do rozlania) - odpowiedź serwisu - polityka firmy, tak stworzono algorytm żeby było bezpiecznie?! no comment

3. Podobny problem zauważam przy AdBlue - niestety

4. Nie można używać dwóch telefonów jednocześnie w przypadku kiedy jeden działa w systemie CarPlay - poważny problem dla ludzi posiadających służbowy telefon i korzystają np: z prywatnego do CarPlay - poważna wada. Jedziesz słuchając muzyki ze spotify, i nie masz możliwości zadzwonienia lub odebrania służbowego telefonu. Trzeba manualnie wyłączyć CarPlay i w trybie telefonu Audi korzystać z systemu głośnomówiącego



Od 1.11 będę jeździł A6 na tej samej trasie. Biorąc pod uwagę, że nigdy nie rejestrowałem się na forum, a przy BMW napisałem sporo postów, wrócę tu i podzielę się subiektywnymi uwagami odnośnie Audi vs. BMW.

Takie Forum jak to nie istnieje w Audi, admini mogliby pouczyć się od tych tutaj jak robi się czytelną formę zachęcającą do dyskusji - tu Audi na minus ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tu jest moje porównanie A6 VS G30 - pre LCI wtedy - w październiku stałem przed wyborem G30 VS A6 , na szczęście wybór był łatwe :wink:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=193&t=381767&start=450

co do G30 LCI, AA działa doskonale jak na razie , bardzo zauważalne jest to w przypadku Googlowego navi, głosowego odbióru wiadomości czy ich głosowego pisania - czy to SMS czy na łocap , wszystko po Polsku :)

Opublikowano

Zrobiłem obecnie 70tys. km 540D LCI i jedyny mankament to była informacja o usterce chłodnicy przy ok.4 tys. km, ale okazało się, że wtyczka była źle podpięta. Auto jest stabilne przy każdej prędkości, oleju nie wiem czy ubywa, bo wymieniam co ok.11 tys. (w połowie przebiegu jak pokazuje komputer, prywatnie a potem do ASO), średnie spalanie ok.10l, ale jeżdżę głównie trasy i dynamicznie, ogólnie auto spisuje się idealnie, kiedyś udało mi się zejść nawet poniżej 7l/100km, ale miałem wtedy dużo wolnego czasu :)



 

W dniu 20 Sie 2021 14:37 napisałem, że postaram sie porównać BMW 5 G31 z Audi A6 Avant (oba w wersji silnikowej 2l diesel 190/204KM 4x4)

Być może pomogę komuś w decyzji, ale oczywiście to tylko subiektywna ocena.

Swój komentarz oprę o wcześniej przygotowaną listę problemów/zalet BMW.


Komentarz czerwony ocena A6:

- geomentria (w zwiazku z niestabilnoscia) - wielokrotnie wizyta w serwisie po zakupie, zwyczajnie myślałem, że dostałem auto które spadło z lawety i szukałem poważnych uszkodzeń w układzie jezdnym. Pomogła trochę zmiana na R19, a najbardziej pomaga pogoda bezwietrzna. Właśnie stuknęło 40Tkm, nad autem panuje się bez problemu przy prędkościach nawet >200km/h i wietrze bocznym przekraczającym 20km/h (Iphone)

- wymiana koncówek wydechu bo sie odbarwiły (podobno znany problem) - moje po 155Tkm dawno straciły chromową powłokę. Są koloru żółto-brązowego. Brak końcówek wydechu :)

- ubytki płynu chłodzącego (serwis mowi że to normalne) - przy trzeciej dolewce w ciągu roku zgłosiłem temat do serwisu, przyjechała laweta i zabrała auto - wymiana chłodnicy EGR (pomogło) Raz zwariowały mi światła, po h wróciło wszystko do normy

- wysokie spalanie / głośna praca silnika (serwis mowi że wszystko w normie) - praktycznie od miesiąca, gdy auto jest zimne i w momencie przyspieszania, słyszę tłumik pod maską silnika - serwis nie dopatrzył się problemu Brak jakichkolwiek tego typu problemów, auto wg mnie jest lepiej wyciszone - mam komplet szyb dzwiękoszczelnych

- niestabilnosc przy lekkim wietrze (serwis mowi że ten model tak ma) - to katastrofalna wada mojego egzemplarza. Auto pływa i skacze przy większych prędkościach. Chyba już się przyzwyczaiłem, ale ten problem zdecydował, że nie będzie następnej BMW5 Tak jak pisałem wyżej temat nie istnieje. Musze jednak dodać, że mam swoją teorię odnośnie poprawy tego aspektu w BMW. Ostatni rok jazdy BMW nie był mocno uciążliwy w tej materii. Uważam patrząc na forum tu ale i niemieckim, że problem po cichu serwis lekko poprawił. Zwrócicie proszę uwagę, ze topik zniknął we wpisach, przesunął sie głęboko w dół

- Skrzypiacy fotel kierowcy (na chwile obecna samo ustało) - Mpakiet, skrzypi jak stary tapczan na każdym zakręcie. Audi nawet nie stęknie, ale wiem, że niektórzy narzekają na skrzypienia. Nie dotyczy to mojego egzemplarza. 100% ciszy

Dodatkowo:

- "mlaskające" plastiki przy nagrzanym wnętrzu i chłodzącej klimatyzacji - do wyrównania temp. koncert jak w gabinecie prezesa (tego od kota) Jak wyżej, to pierwsze moje tak ciche i nieskrzypiące auto

- Irytujące detale: korek AdBlue nie da się wykręcić aby go nie urwać z taśmy łączącej z samochodem (trochę śmieszne) Tu wogóle zrezygnowali z tego łączenia :), więc korek na dach przy tankowaniu

- tankowanie Adblue na "cykanego", czasami jak się spieszy to krew zalewa. Biorąc pod uwagę mój styl jazdy (autostrada) max 7 tys.km zasięg. Czyli praktycznie tankowanie raz na miesiąc. Tankowanie bezproblemowe do strzału - no ale kiedy ta rezerwa się zapala, hym to inna historia. Opiszę ją poniżej

- brak jakiegokolwiek haczyka w bagażniku Touring prawie simply clever :) są haczyki, siatka i szyny - ale pewnie dokupiłem coś porażony ascetyzmem BMW

- nawigacja jako sama - prowadzi na bagna, a kuriozalną akcją było zdarzenie we Włoszech, gdzie kazała mi zjechać z autostrady przed bramkami w biegu drogi i po zapłaceniu na zjeździe skierowała mnie z powrotem na autostradę i do bramek głównych - do tej pory śmieje się ze mnie żona za te 7€. Nawigacja w Audi to inna bajka, dwa poziomy wyszukiwania, włącznie z Google, każdy adres po frazie. BMW tu kompletnie nie istnieje. Sposób wpisywania, możliwości szukania w trasie i intuicyjność sytemu to inna liga. Oczywiście nie znam najnowszej wersji BMW, piszę o systemie montowanym w aucie rok 2018. No i automatyczne aktualizacje, takie proste a jak trudne dla BMW.

- nawigacja jako RTTI - pokazuje totalnie odjechane korki na A1 (np: 20 min, a na bramkach stoją 3 samochody). W Niemczech jednak uratowała mi kilka razy skórę :) zmieniając trasę. jak w google, a może lepiej. Testuje na bramkach teraz wakacje, jak dotąd 0 pomyłek. Czerwona linia na mapie znaczy stop

- brak możliwości sterowania głosem niby jest, ale słowo niby jest kluczem, ...mówiąc trzeba być bardzo precyzyjnym

- wpisywanie z gładzika - koszmar (test - wpiszcie Ł) inna bajka, ekran i pisanie nie po literze ale całych słów, 99% skuteczności, kto wpisuje Ł z gładzika w BMW wie o czym mówię

- wyszukiwanie adresów - bardzo ciężko (na szczęście można to zrobić w aplikacji i przesłać).Oczywiście opcja aplikacji działa świetnie, również w zegarku, tak jak pisałem dwupoziomowe szukanie, wszystko co jest w google masz na ekranie - rewelacja

- nie pisałem tego wcześniej, ale po wyjściu ze standardowych foteli M-Pakiet BMW (ca.2h - droga), bolał mnie zwyczajnie tyłek i noga, siadając na krześle w domu odczuwałem ulgę - temat ustąpił w Audi w fotelach S-line

Co mi jednak będzie brakowało:

- skrzynia - świetna Pierwszy poważny zoonk ze strony Audi. Masakra lag, jeżdżę na S, bo przy Start/Stop można zwyczajnie nie zdążyć wyjechać na czas - uważam, że jest to zwyczajnie niebezpieczne

- podpowiadania następnego kroku w nawigacji wyświetlanego pod obrotomierzem. Jest w Audi również, tylko nie umiem ustawić żeby były bramki z płatnościami :(, przydaje się zagranicą

- mimo wszystko (2.0 D)silnik ładnie brzmi. Sądzę, że w BMW był to efekt skrzyni, zmiana biegów odbywa się aksamitnie, przyjemnie dla ucha, niestety w Audi tego brak. Sam silnik jest przyjemny, czuć jego kulturę pracy mimo dychawicznego 2.0


Dodatkowo kilka wisienek z serii co mnie denerwuje w Audi:

1. Największy problem 1l oleju co 5-6 tys.km - serwis mówi że wszystko jest OK, zwyczajnie za szybko jeżdżę :):):) - kupiłem 4x 1l do bagaznbika i na serwis po 30 tys. wjeżdżam z wymienionym olejem :)

2. Kupiłem z premedytacją 71l pojemność zbiornika - co z tego jak przy 0 zasięgu wchodzi tylko 65l (do rozlania) - odpowiedź serwisu - polityka firmy, tak stworzono algorytm żeby było bezpiecznie?! no comment

3. Podobny problem zauważam przy AdBlue - niestety

4. Nie można używać dwóch telefonów jednocześnie w przypadku kiedy jeden działa w systemie CarPlay - poważny problem dla ludzi posiadających służbowy telefon i korzystają np: z prywatnego do CarPlay - poważna wada. Jedziesz słuchając muzyki ze spotify, i nie masz możliwości zadzwonienia lub odebrania służbowego telefonu. Trzeba manualnie wyłączyć CarPlay i w trybie telefonu Audi korzystać z systemu głośnomówiącego



Od 1.11 będę jeździł A6 na tej samej trasie. Biorąc pod uwagę, że nigdy nie rejestrowałem się na forum, a przy BMW napisałem sporo postów, wrócę tu i podzielę się subiektywnymi uwagami odnośnie Audi vs. BMW.

Takie Forum jak to nie istnieje w Audi, admini mogliby pouczyć się od tych tutaj jak robi się czytelną formę zachęcającą do dyskusji - tu Audi na minus ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,


Moje negatywne doświadczenia z 3 lat użytkowania nowego G30 518d w kolejności chronologicznej ujawniania się:


1) skrzypiące/trzeszczące plastiki piano black - serio, potrafią strzelać jak petardy "diabełki" przy najmniejszej okazji (mini wybojach albo chłodzącej klimie).

2) awaria systemu wspomagania kierowcy - wyskakujące co chwilę powiadomienia o errorze, brak asystenta pasa ruchu, niedziałający asystent martwego pola. Wielokrotna wizyta w serwisie, update softu, zakończyło się tym, że pracownik sam przyznał że nie wiedzą ocb. Problem ustał sam po około 2-3 miesiącach od pierwszego wystąpienia.

3) awaria systemu alarmowego - padła bateria, wymiana na gwarancji - normalnie koszt 2100pln.

4) awaria wspomagania kierownicy, wycieczka do serwisu na lawecie, auto zastępcze na szczęście na gwarancji więc na koszt BMW - okazało się, że wiązka prowadząca do wspomagania była "źle zamontowana w fabryce" przez co się przetarła i trzeba było wymienić na nową.

5) 2 miesiące po ostatnim przeglądzie gwarancyjnym: wyciek oleju z dyferencjału. Wymiana uszczelki, wymiana oleju - koszt już mój 2500pln


Z drobniejszych rzeczy:

6) drzwi kierowcy przy zamykaniu rezonujące w dziwny sposób (tylne zamykają się z fajnym "klap", przednie z dziwnym "klapęęęg")

7) wytarte boczki w fotelu kierowcy (57k przebiegu, trochę lipa)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

1) potwierdzam problem z baterią, po 4,5 roku u mnie też wymieniali

2) parę razy ubywało płynu chłodzącego, coś wymienili - był mikrowyciek - auto musiało przez noc postać w serwisie - pewnie dlatego często serwis mówi, że nie ma problemu, bo to trzeba poczekać chwilę, a nie sprawdzić :)

3) zniknęła mi funkcja mirroringu - nie wiem, czy to kwestia tego, że mój Samsung S8, co był nówka w 2017, teraz jest już stary i BMW ma "za wysoki soft"

4) był jakiś wyciek oleju przy przednim kole - naprawione na gwarancji, bez tego byłoby 4000 "w plecy"

5) dynamiczne ledy - mogłyby szybciej się odchylać - ale to i tak teraz o niebo lepiej w porównaniu do tego, co było 5 lat temu, jak system się "uczył" dopiero

6) A teraz będą wymieniać poduszki w silniku - zauważyłem, że na luzie (lub - dziwne - włączonym start-stop, czyli brak pracy silnika) lewarek "lekko wibrował". Tydzień przed końcem gwarancji :) - ciekawy jestem, ile to by mnie kosztowąło - za tydzień się dowiem, jak podstawię samochód.


Poza tym jest spoko - średnie spalanie przy dynamicznej jeździe to jakoś 8,9 - ale nie 9 litrów.

Opublikowano
Lusterka w g30 są duże i razem z grubym słupkiem zasłaniają duży obszar. Trzeba mocno uważać na rondach i przejściach dla pieszych. Cały infotainment jest średni. Jak na bmw to nie ma czym się jarać. Brak komend głosowych to słabizna. Tylko na 18 calowych felgach można uzyskać komfort jazdy. Reszta ok.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko na 18 calowych felgach można uzyskać komfort jazdy.

 

Brednie. Nie mówiąc o tym, że G30 na 18-tkach wygląda jak kaszlak.

Opublikowano

Mam 18" na zimę, 2 msc temu kupiłem Styling 845 M Y-Spoke na lato, delikatna różnica na niekorzyść w komforcie jest, ale naprawdę minimalna. Za to wygląd +100 :)


Także 19" wcale nie takie straszne.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

530d. U mnie na gwarancji wymieniono już:

- kolektor

- przepustnica

- przepływomierz

- DPF (przy przebiegu 84k)

- roleta chłodnicy

- prawdopodobnie czeka mnie wymiana maglownicy (kierownica przekrzywiona podczas jazdy na wprost)


Najbardziej to mnie ten DPF zastanawia. Robię dziennie kilkadziesiąt km i DPF do wywalenia przy takim przebiegu?


Auto w miarę świeże a tyle problemów... Ale jak czytam fora innych marek jest tragicznie tak samo. Znajomy ma Koleos i wymieniona na gwarancji skrzynia biegów oraz Talizman, gdzie wymieniają właśnie silnik... Nie wiem co się dzieje z tą motoryzacją dziś. Chyba G30 zostawiam bo nie ma nic na rynku bezawaryjnego.

Opublikowano

100 tys niedługo stuknie i trzyletnie G30 bez najmniejszych problemów ...

Także to nie reguła, mam porównanie z "bezawaryjnym" mercedesem i tutaj jest niebo.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.