Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dla mnie doradzca moze byc mega burakiem i dlubac w nosie. Najwazniejsze aby zglaszana usterka byla usuwana, a auto wyjezdzalo z serwisu bez kolejnej. Jezeli dane aso nie jest w stanie poradzic sobie z dana awaria to mamy inne do wyboru.
  • Odpowiedzi 591
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeśli chodzi o serwis to potwierdzam, że procedury to masakra. W Audi również standardem jest, że przykładowo:


1. Przyjeżdżam przy okazji i mówię serwisantowi, że mam problem z otwieraniem komfortowym bagażnika (nogą). Może by zerknęli, bo prawie nie udaje mi się go otworzyć i pewnie trzeba coś wymienić. Dostaję odpowiedź "Panie, my nic nie zrobimy, elektryka w tym tygodniu nie ma, a tylko on się takimi rzeczami zajmuje. Pan przyjedzie w przyszłym tygodniu to to sprawdzimy".


2. Przyszły tydzień. Przyjeżdżam i słynny elektryk podchodzi ze mną do auta. "No faktycznie, lipa, nie daje się otworzyć nogą". Trzeba umówić się na wizytę.


3. Kolejny tydzień, przyjeżdżam na umówioną wizytę. Auto do odbioru po 4-5 godzinach. "No faktycznie, coś nie gra. Zamówić musimy części. Damy znać jak przyjadą".


4. Mija tydzień - bez kontaktu - w końcu w piątek dzwonią, że części są i można się umówić na przyszły tydzień...


Podsumowując, coś co powinno być wymienione/naprawione od ręki, rozciąga się na miesiąc + 3-4 dojazdy po 80 km (w obie strony) do ASO.

Opublikowano

To jest pikuś. Mi w Audi kazali nagrywac filmik jak zawiesza sie mmi. Jak już nagrałem - to powiedzieli, że to musi być nagrane łącznie z ich formularzem zgłoszeniowym - qrwa kosmos.

Na koniec info, że błąd się nie zapisał w systemie i oni nic nie mogą zrobić - bo audi aktualizacje wysyła na kartach pamięci. Normalnie żenada......


Najlepsze jest jeszcze to, że w aucie na gwarancji miałem pozycję na fakturze - "poszukiwanie usterki" - bodajże 120zł. Ta marka to jeden wielki cyrk......

Opublikowano

Pytanie czy wy, badz wasi znajomi posiadajacy nowe samochody Audi tez maja tyle rożnorodnych problemow co uzytkownicy G30? Może Audi tez ma gów....y serwis ale użytkownicy aż tak czesto nie są zmuszeni do korzystania z niego...




Wiadomo że są tacy co nie mają problemow ale biorąc wszystkich użytkowników to można wyciacnąc wniosek ze G30 i "dopracowanie" to 2 całkiem rożne strony świata i tu trzeba skorzytac z serwisu ktory ma procedury stworzone z korzyscią dla ASO a nie dla klienta....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie już prawie 45k km nalatane i żadnych problemów i niedoróbek. Może zależy gdzie są produkowane, bo moja w DE i nic się nie dzieje z tego co opisujecie.
Opublikowano
U mnie około 41000 km przebiegu i kompletnie nic
Opublikowano (edytowane)
U mnie przy 30kkm zaczely boczki w drzwiach skrzypiec podczas otwierania drzwi. Oczywiscie pierwsze kierowcy, teraz 45kkm pasazera. Serwis niby to naprawil ale pół roku i znów zaczynaja. Jestem przekonany ze jak przyjda mrozy to znow zacznie strzelac mi cos w słupku pomiedzy drzwiami ( a serwis tego nie rozgryzie). Chinczyki oferują lepsza jakość ! Edytowane przez Grzybu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie odpukać nic się nie dzieje. G30 jest robione w kilku zakładach ?

 

Flotowe modele klepie Magna Steyr, mocniejsze wersje i każde na indywidualne zamówienie schodzą z taśmy w Dingolfingu.

Opublikowano

Miejsce produkcji oznaczone jest litera - 11 znak nr VIN ( czyli 7 od końca). Dla wszytskich BMW to: A,F , K – Monachium; B, C, D, G – Dingolfing; E, J, P – Regensburg , ale produkcję niektórych elementów nowego BMW serii 5 po raz pierwszy przejmie także austriacki poddostawca, firma Magna Steyr AG & Co KG w zakładach w Graz - Austria.


Ja mam litere G czyli Dingolfing




A tak poza tematem wie ktoś gdzie można sprawdzić ile auta kupiono w europie w 1szy, 2gim, 3 cim roku produkcji F10 i G30 ? Chciałbym dowiedziec sie o ile słabiej idzie sprzedaż G30stki bo na ulicach widać to dość znacznie...

Opublikowano
@swde: Ja mam takie same opony.

Faktycznie drgania są może niewielkie ale przeszkadzają i najważniejsze: brak przyjemności z jazdy autem za jakieś 300 koła.

Wczoraj pojeździłem trochę 60-90km/h i jak najbardziej znowu auto drga.

Takie drgania po kilku latach też pewnie odbiją się na awaryjności auta - materiał po prostu się zmęczy i usterki będą wszędzie.

Skąd ta informacja że winą jest opona?

Z jednego z serwisów oponiarskich. Serwis akurat profesjonalny więc IMO można im wierzyć.

Z tego co mówili to większość opon z serii Ultragrip RF wyprodukowanych w latach 2016-2017 ma ten problem. Mniej lub bardziej odczuwalny w zależności od auta.

 

U mnie też w końcu wada potwierdzona - producent przyznał się - ponad rok walki :-)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Co tu dużo pisać, BMW rządzi :oops:


U mnie od początku problemy z BT (wymiana radia na GW), oprócz tego OK ale auto ma tylko 30 tys km

Opublikowano
BMW 520 G30 2018 18tys km. Po przejchaniu krótkiej trasy 10km spokojnej jeździe temperaturze na dworze +5 po wylaczeniu auta wlacza sie wentylator na 2-3 min. Czy ktoś miał podobna sytuacja ?
Opublikowano
Prawdopodobnie nie może wypalić ci się DPF, rozpoczyna procedurę i nie kończy, wtedy się musi cały układ schłodzić. Jakoś tak to działa.
Opublikowano
Najlepiej po rozgrzaniu silnika zrob trase min 20km i przestanie wentylator sie załączać ( mnie 2x zdażyło sie ze po trasie min 100km akurakt jak sie wypalal to dojechalem do celu i wentylator chodzil. Jest normalne ze musi schlodzic uklad, dpf na AdBlue przy wypalaniu ma ok 250-300°C)
Opublikowano

U mnie bardzo często się to dzieje.

Ale to nie jest żadna nowość, która zaczęła się od g30.


BTW: Po co zadajesz to zamo pytanie w kilku wątkach?

Opublikowano

Po zakupie BMW z zestawem audio HK. jakością dźwięku system delikatnie mówiąc nie powalał, w porównaniu z BOSE z Macana brzmiał słabo, słaby bas, słaba przestrzeń, bardzo wyraziste góry. Minęło 3 tygodnie, dużo jeżdżę i dużo słucham muzyki i wrażenia są diametralnie inne niż po zakupie samochodu. Głośniki przez ten okres się "wygrzały" i teraz mogę powiedzieć, że w porównaniu z BOSE zestaw w BMW HK gra dla mnie znacząco lepiej. Jak miał bym go ocenić w skali 1-10 daję dobre 8,5 zestaw godny polecenia.


Pozdrawiam.


Piotr

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witajcie, przeglądam forum i znalazłem podobne tematy jednak ciągle nie znalazłem rozwiązania problemu. Jeśli jest gdzieś to przekierujcie mnie proszę, jeśli nie, to może ktoś coś będzie w temacie wiedział. Otóż w BMW 520i G31 przy prędkości 125-135km/h na kierownicy i budzie wyczuwalne są delikatne wibracje (drgania, mrowienie). Oczywiście pierwsza diagnoza jaka była to koła. Koła były wielokrotnie wyważane, a opony zmieniane, na nowe, na zimowe, na letnie. Na każdych jest to samo. Wibracje pojawiają się jakby cyklicznie - rozpoczyna się od delikatnych, następnie narastają by po chwili znowu zniknąć, po czym cała sytuacja rozpoczyna się od nowa. Wszystko wyczuwalne jest tylko przy powyższej prędkości. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym? Samochód jest na gwarancji jednak nawet serwis rozkłada ręce i nie wie co mają wymienić by pozbyć się problemu. Z góry dziękuję za pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teraz niestety jakość opon jest taka że w wielu przypadkach jest to nie do wyważenia ja w każdym aucie po 5 razy wyważam żeby było "w miare".

Spróbuj podjechać gdzieś gdzie mają maszyne launch z testem drogowym lub wyważyć koła na samochodzie. Jak będzie poprawa to masz winowajcę pręskości o ktorych piszesz wskazują ewidentnie na koła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.